Bruger login

Tilbudsguide, uge 47, 2017
Medister, olivenolie og cuvette!

Ugen der gik, uge 45, 2017
Ny apropos, gains og flotte brugere!

Tilbudsguide, 46, 2017
Beef jerky, kaffe og mandler!

Ugen der gik, uge 44, 2017
Mad, debat og skæg!

Statistik

Vi har 54440 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Aijo1

Vores medlemmer har i alt skrevet 2012019 indlæg i 85243 emner

3 nye indlæg i dag

I alt: 363
Medlemmer: 7
Skjulte: 0
Gæster: 356

Følg bodybuilding.dk på

Desperate times call for desperate measures

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Metapod 2 skrev:1. Hvad studerede du egentlig i Odense
2. Hvorfor drak du engang 3 L kakao? Var du ligeglad med dit sukkerindtag?
3. Er størrelsen af dine gains proportional med antal besøg på toilettet?

1. Jeg studerede filosofi. Ganske gunstigt for at kunne tænke en tanke til ende og have et godt videnskabsteoretisk udgangspunkt for ernæring og sundhed.
2. Jeg drak 3 liter kakao om dagen i en periode, fordi jeg elsker kakao. Ja, jeg gav ikke en fuck for mit sukkerindtag dengang. Det gør jeg til gengæld nu.
3. Nej. Antallet af toilet besøg er fuldkommen ude af proportioner i forhold til mine gains. Hvis de to fænomener skulle være proportionale, ville jeg skulle tage 800mg test om ugen.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

I disse dage har min søster lavet en pakkekalender til mig. Hun har også udregnet antallet af kcals i pakkekalenderen. ca. 20.000kcals,fordelt på 24 dage. Meget af det er chokolade, hvorfor min søster er fucking queen.

Jeg får trænet. Til træning bliver jeg råbt af, af en gut fra mit center. Han er fucking nice. Han spurgte mig bl.a., om jeg blev tilbudt meget tren i Target Gym, og om jeg skulle squatte 8'ere på 155kg. Jeg måtte forklare ham, at han havde hørt forkert. Jeg squatter ikke 155x8, desværre.
Brugeravatar

Hvad squatter du så 8'ere på?
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1205

Geografisk sted: Mother Russia

Kostplan: Vis kostplan

Jmt skrev:Hvad squatter du så 8'ere på?
Desværre kun 110kg. Jeg er en slapssvans, der er født med lorte squat genetics.
Brugeravatar

Det var da for en gang skyld rart, at Sandy er begyndt at opdatere sin logbog. Det minder mig om, at jeg også er blevet ufattelig dårlig til at opdatere min logbog.

Lige for tiden skriver vi projekt på uni. Allerede inden vi gik i gang med gruppearbejdet forklarede jeg min projektgruppe på 15 mand, og henviste bl.a. til forskningsevidens inden for teamwork, at grupper tager bedre beslutninger end gennemsnittet i en gruppe, men ikke bedre beslutninger, end den klogeste i selve gruppen. Det betød dermed, at jeg gerne vil have uddelegeret en selvstændig opgave i projektet, og naturligvis skrive om det sværeste i projektet. Hele gruppen sad derefter - og løbende i min snak - og nikkede verficerede til mig og sagde, efter jeg var slut:" Ja, det lyder fint. Hvis du virkelig gerne vil det, så må du selvfølgelig gerne det." Jeg tror ikke, at de forstod essensen af min udtalelse. At de alle sammen er fuldkommen retarderet. Fuldkommen er måske i overkanten, men mængden af kvalitets tankevirksomhed er minimal. Dernæst, så skal vi i gruppearbejdet agere som i rigtige moderne organisationer, hvor der skal være ledere, mellemledere og "arbejdere". Naturligvis, vælger den mest retarderet af dem alle, Viktoria, at hun gerne vil være leder sammen med Julie som ledelsen i organisationen. Jeg var uheldigvis ikke til stede, så jeg kunne ytre min skepsis overfor sådan et valg. De er begge ufattelig retarderet, og forstod bl.a. ikke min umiddelbare skepsis overfor induktion. "Men, det jo det, vi har lært i timen". OG HVAD SÅ, DIN KÆMPE TUMPE? Til tider, virker det som om, at mine medstuderende tror, at den eneste virkelighed, der findes, er den lærerne fortæller om. Det er tendenser fra Brave New world over deres syn på videnskab.

Vi blev inddelt i grupper ud fra en persontypetest. MIn underviser kom hen til mig idag og sagde:" Ja, du er jo den eneste, der har fået X persontype test, og jeg kan faktisk ikke erindre sidste gang, en studerende blev kategoriseret med en sådan persontypetest." MIn persontypetest blev kategoriseret som teoretisk anlagt, og fungerede typisk bedst med tankeeksempler og kunne forbinde og forstå meget komplekse strukturer. Person, der "ligger" i samme persontypefelt var folk som Einstein, Darwin og Newton. Tænkte bare lulz, da jeg så test-resultatet. Jeg vil - kategorisk - aldrig sammenligne mig selv med så brilliante mennesker. Det er ganske enkelt blasfemi. Og ingen bør gøre dette, medmindre de er reinkarnationen af Ramanujan. Jeg sagde derefter til min underviser, at testen var ringe opsat, og en stor del af spørgsmålene var så afgrænset og kunne ikke fortælle noget som helst konkret om ens virkelige dispositioner. Hun var naturligvis enig med mig.

Til jul ønsker jeg mig en Nutribullet, træningstøj, parfume, straps, albuekogere, en masse gode bøger heri; The singularity is near, Fahrenheit 451, Catch-22 og så bøger fra Juggernaut training systems(Nej, ikke Jason Blaha).

Jeg træner stadig. Upper/lower, 6x om ugen. Dvs. frekvens på 3x om ugen, hvis du skulle være retarderet.
Brugeravatar

Jeg læser stadig med i din log :-)!.
pump it ! pump it up!
Brugeravatar

Reputation point: 85

Geografisk sted: Køge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Idag skulle vise sig, at jeg var ved køre galt eller blive kørt ned, hele 2 gange. Først gang, var jeg ved at køre galt. Det var udelukkende min egen skyld. Normalvis, når man cykler, hvis man har lidt rationel tankevirksomhed, så kører man i højre side, når man vil køre sit eget tempo, og man kører i venstre side, når man vil overhæle dem, der kører i højre side. Det er der åbenbart en masse mennesker, der ikke forstår. Jeg og en anden dude kører bag en eller anden sinke af anden etnisk herkomst, der tydeligvis ikke forstår almen cykel skik, så vi vælger at overhæle. Da vi overhæler ham der manden med anden etnisk herkomst, spotter jeg så ikke, at der er startet en ny kantsten, hvorfor jeg cykler sidelæns hen af kantstenen i ca. 4-5 sekunder, hvor efter jeg er minimalt fra at styrte. Heldigvis, styrter jeg ikke. Anden gang, er der en retarderet mand, der vælger at bakke ved en lyskurv, imens vi er ca. 5-6 cyklister bag hans bil. Fuldkommen retarderet.

Idag havde vi møde med projektgruppen, hvor vi fik udlevere nogle undersøgelsesspørgsmål, hvor vi skulle rangere os i forhold til, hvor enige eller uenige vi var i udsagnene, i forhold til, hvilke normer vi ville have i projektgruppen, hvis vi måtte vælge. Derefter, skulle vi sammen i gruppen gennemgå vores besvarelse, og evt. diskutere forskelle mellem vores svar, og hvilke normer vi så skulle have i projektgruppen. HVAD TROR DU SÅ, DER SKER, KÆRE LÆSERE? Det skal dog nævnes, at vi sidder i en lidt "trykket" stemning, fordi det trods alt er folks sande holdninger, der kommer til udtryk omkring leder-roller, beslutningsprocesser osv. i gruppen. Vores underviser sagde desuden forud for udleveringen af papirerne, at man skulle respektere hinandens meninger. SÅ KOMMER VIKTORIA, DEN TOTALE SINKE, selvfølgelig på banen med sin komplette idioti. Der er et spørgsmål, og der forklarer alle at de enige, undtagen én, nemlig meget søde og venlige Caroline, at hun ikke var enig med os andre, og det skal man som sagt respektere. Vi sidder derefter og snakker og diskutere osv. Så siger Viktoria, som en slags afslutningsvis, afrundende pointe:" Ja, altså, det virker jo fuldkommen dumt, hvis man ikke er enig i os." Med os referererede hun til majoriteten. Tror I, Caroline synes, det var okay? Nej. Jeg forklarede også Viktoria, at det var en stupid kommentar at komme med som afrundende pointe. Sinke.

Da underviseren ligesom skal forklare, at vi skal igang med at sidde i gruppearbejde foran hele forelæsningen, dvs. 100 mennesker, siger hun:" Ja, og så skal I sætte jer i jeres projektgrupper og snakke om disse spørgsmål." Hvorefter, jeg udbryder:" Åh nej." Min underviser griner derefter, og har vist allerede fået det indtryk af, at jeg hader gruppearbejde.

Idag trænede jeg squats, bulgarian split sqwoootz og ROHMANSKKEEEEH DØDLØFT. Jeg gik op til 115kg for 5 reps i RDL. Jeg stoppede, fordi min skinneben skreg af smerte, men også pga grebet, dvs. På lørdag skal jeg holde julefrokost for nogle friends. Det skal nok blive hyggeligt med en masse god mad og en masse øl. Nu, når jeg slet ikke har været syg i dette år, tillader jeg mig at drikke mig fuld i stedet. Det er faktisk noget af privilegium at have, når man passer sig på sig selv og sin organisme, så kan man istedet gå ud og drikke øl og snaps.
Brugeravatar

Djclen skrev:Vi blev inddelt i grupper ud fra en persontypetest.

Det skulle vel aldrig være "Insight" analysen?

Reputation point: 65

Logbog: Ingen logbog

Riberrock skrev:
Djclen skrev:Vi blev inddelt i grupper ud fra en persontypetest.

Det skulle vel aldrig være "Insight" analysen?
Det ved jeg ikke. Det var en test, der blev taget på jobindex.
Brugeravatar

Idag squattede jeg. Jeg squattede meget. Mange sæt. Jeg lavede 3'ere m. stop på 115kg i squat. Derefter lavede jeg en masse 5'ere u. stop efterfølgende. Det var gunstigt for quadriceps. Og glutes. Der er ikke så meget at berette om, andet end at min projektgruppe er fuldt ud, dog med undtagelse af Caroline, spækket med tumper. Imorgen har jeg juleferie, hvilket betyder, at jeg skal være tyk. Tykkere, end jeg er lige nu. Eller, jeg har stadig synlige abs og serratus anterior, så bodyfat er okay, på trods af jeg spiser ufattelig meget lort. Nu vil jeg gå ud og spise ris a la mande m. kirsebærsovs, og derefter se serien Klovn.

Hej Hej.
Brugeravatar

På trods af travlhed idag, fik jeg trænet.

A1) Bænkpres
50kgx12
60kgx8
70kgx6
80kgx6
85gx6
90kgx6
95kgx6
100kgx6
105kgx4
110kgx3

A2) Pull ups
BWx6
BWx6
BWx5
BW+5kgx6
BW+5kgx6
BW+5kgx6
BW+5kgx6
BWx7
BWx6
BWx6

Og så nåede jeg ikke mere. Ganske tilfreds med farten på de 110kg. Der var vel nok til 2-3 reps mere. Når jeg bænker, tænker jeg altid på videoer af Dan Green. Ikke mindst, fordi han er pisse sej, men fordi han er vanvittig stærk. #Noskinnychampions

Idag fik jeg juleferie. Wuhu. Idag har jeg spist ris a la mande 2 gange, først efter træning og så efter aftensmaden. Så er det vist ved at være jul.
Brugeravatar

Der er intet formål med denne logbog. Og hvis der skulle være et formål, ville dette formål ikke have et formål.
Brugeravatar

Djclen skrev:Triceps to biceps ratio: 7:8

Hvilke øvelser anser du som de bedste for at få store arme?

Riberrock skrev:

Curls i squatrack :-)
pump it ! pump it up!
Brugeravatar

Reputation point: 85

Geografisk sted: Køge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Riberrock skrev:

Barbell curls, hammer curls, okklusionstræning, dips og close-grip bænkpres. Desuden, er jeg stor fortaler af excentrisk-only armtræning. Det er efterhånden en uddøde race blandt trænede.
Brugeravatar

Det er som om at din log var dét bedre, inden jeg så din fysik. Det er som om der mangler noget..
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

IG:
https://www.instagram.com/glutesngluten/
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Galleri: Vis galleri (1)

The Rookie skrev:Det er som om at din log var dét bedre, inden jeg så din fysik. Det er som om der mangler noget..
What is missing? Mener du mine 160kgx5 bænkpres? eller min 200kgx3 squat? Eller mine 250kgx5 dødløft? Det er først om nogle år. Ind i mellem skal der nok komme nogle flotte løft. Det lover jeg.
Brugeravatar

Djclen skrev: Barbell curls, hammer curls, okklusionstræning, dips og close-grip bænkpres. Desuden, er jeg stor fortaler af excentrisk-only armtræning. Det er efterhånden en uddøde race blandt trænede.

Hvor ofte kører du dem så? Og bruger du Myocclusions stropper?

Riberrock skrev:
Djclen skrev: Barbell curls, hammer curls, okklusionstræning, dips og close-grip bænkpres. Desuden, er jeg stor fortaler af excentrisk-only armtræning. Det er efterhånden en uddøde race blandt trænede.

Hvor ofte kører du dem så? Og bruger du Myocclusions stropper?
Det er lidt forskelligt fra træningsblok til træningsblok. Men har altid en standard frekvens på 2x om ugen på samtlige kropsdele. Og så er det typisk noget tungt den ene dag, og noget high-reps med stropperne på. Og ja, jeg bruger myocclusions stropper. De er ufattelig gode!
Brugeravatar

Idag meldte jeg mig syg fra min studiegruppe på den valide baggrund, at jeg ikke ønskede at se dem idag. Idag, var i sandheden, én af de dage, hvor jeg havde lyst til at blive derhjemme og 'hygge'. Der blev også delvist hygget med The, jobansøgning-skrivning, lidt eksamensskrivning og ikke mindst korrespondance med min uduelige studiegruppe. De burde alle læse:" Menneskets værdighed" af Giovanni Pico Della Mirandola. Eller, du burde også læse det, kære læser. Jeg begynder på Catch 22 idag. Eller også skal jeg se Sjit happens. Det forhold er jeg ikke helt sikker på endnu.

Idag modtog jeg besvarelsen på min klage - dvs. høringssvaret - af min skriftlig eksamenskarakter. Det var en god omgang nonsens, der var centreret om cherry picking. Cherry picking er åbenbart en meget udbredt praktiseret videnskabelig metode. Det skulle vise sig, at der blev slået ned i, at jeg havde glemt ét eksempel. Du, kære læser, er naturligvis godt klar over, for du er sandsynligvis kløgtig, at når man opstiller en masse eksempler skriver man ikke alle eksemplerne. Her er et eksempel:" I skoven bor der mange dyr fx egern, dådyr, forskellige type fugle osv." Personen, der skrev høringssvaret, påstod dermed, at jeg glemte at opliste én specifik ting. Jeg skrev derfor tilbage, at jeg også glemte at nævne 7-8 andre ting, men at 'osv' hentyder til det forhold, at jeg er klar over, at der forekommer andre prototyper eller forhold. Der var også en masse andet nonsens. Desuden, modtog jeg høringssvaret efter fristen, hvorfor jeg kategorisk kan afvise høringssvaret, og dermed forlange en ny karakter. Men nok om det.

Idag trænede jeg.

A) Wt. Chins (BW: 98kg) T: 2110 R: 180 sek
2x6+5kg
2x5x7,5kg
4x4x12,5kg
2x5x7,5kg

B) OHP T: 2111 R: 180 sek
6x6x55kg

Jeg har ikke OHP'ed i 2 år snart. Det er fint nok så.

C) Wide-grip-bench T: 3010 R: 120 sek
1x8x50kg
1x6x70kg
1x5x75kg
1x3x80kg
4x6x85kg
- Nærmere 4010 eller 5010. Grebet er ca. 3 tommelfingre bredere, end det normale grip, jeg bruger.

D) Facepulls T: 2011 R: 150
5x15xstackzzzzz

- Ingen arme idag. Fra næste uge af starter jeg en ben-blok op. Så jeg skal igang med at squatte 4x om ugen, yay.
Brugeravatar

HVAD SÅÅÅ.

I morgen starter jeg op på mine træningsblok, mine kære venner. Det må vi håbe facilliterer lidt muczel mass. Jeg regner med at blive fucking jacked her over de næste måneder, og så starte noget online personlig træning op. Jeg skal bare lige have læst 'supertraining' færdig. Og så skal jeg også erhverve mig Scientific principles of strength training af Juggernaut training systems. Jeg er virkelig fan af Chad Wesley Smith. Han er kløgtig og ved meget om træning. Eller også, kunne jeg blive bedre venner med Anders. Den fucking mastermind.

Archer skrev til mig. Archer er faktisk en rigtig good guy. En person, man ved, hvor man har. Desuden, husker jeg, én af de første gange jeg mødte ham i OBBC. Han approachede mig med "Må jeg spørger dig, hvor du kender det supersæt fra?". Og senere på den træning mødte jeg også T-REXMODE. Desuden kom Archer også over sagde til mig, at det fede ved OBBC var, at man kunne komme, som man er. Og sagde så derefter, at folk i et normalt træningscenter ville kigge underligt på mig, men det gør de ikke i OBBC. Det skal dog siges, at Archer hentydede til min skovmandsskjorte, skrigende grønne tights og hvide tennissokker. MAN SKAL SKILLE SIG UD, LÆSER. DISTANCERE DIG SELV.

Jeg håber, du vil følge med i min journey, to BIG QUADS. Jeg skal desuden også til kiropraktor her i det nye år, så jeg kan komme til at dødløfte tungt igen. Eller bare lave tunge RDL's. Hvem gider dog lave almindelige tunge DL's? DET ER FORMÅLSLØST. Man skal nok få huge and fucking freaky bagkæde af RDL's, leg curls, wt. 0-degree hypers, GHR og squats. Det er jeg ikke i tvivl om.

Følg med på min instagrams. Målet for 2017 er at få et sponsorship, og ellers bare. Fuck shit up. Like always.
Brugeravatar

Jeg følger stadig med. Hej Hej.

Læser. FORFÆRDELIGE BOX SQUATS idag. 4x10 med et tempo på 2111 og 120 sek pause mellem hvert sæt. Mine lunger skreg efter luft. Det gjorde min glutes også. Og bagefter 3x12 i bulgarian split squats. Det var ganske enkelt vulgært. Mine glutes er også ømme nu, kan jeg mærke. IOMS er real.

Idag sad jeg 8 timer med min studiegruppe. Det skulle vise sig, at de ikke forstod, hvad latente risici dækker over. Hvis du undrer dig over dette, og ikke forstår det, så bør du vide det. Meget up-to-date.

Jeg var ude at spise idag med nogle gode friends. De spurgte, om vi ikke skulle gå ud og drikke én enkelt cocktail og spise mad bagefter. Det var ganske hyggeligt. Vidste du at evidensen peger på, at én genstand - uanset om det vin eller øl - er gavnligt for helbredet fx i forhold til kardiovaskulære sygdomme? Sikker ikke. Så drik en øl. Eller 30. Men kun drikke 30, hvis du ikke har været syg i over 1 år, og har passet din træning og kost suboptimalt. Ellers, så nøjes med 15.
Brugeravatar

Hvilken karakter fik du, og hvad havde du regnet med?

Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooold nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kæææææææææææææææææææææææææææææææææææft
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

IG:
https://www.instagram.com/glutesngluten/
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Galleri: Vis galleri (1)

haaank skrev:Hvilken karakter fik du, og hvad havde du regnet med?
10. Og 12.

The Rookie skrev:Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooold nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kæææææææææææææææææææææææææææææææææææft
Hvad er formålet med at imitere Sandy's adfærdsmønstre?
Brugeravatar

Idag trænede jeg. Hvilken sørgelig omgang. Low incline DB presses m. stop, bænkpres, pull ups og Seal rows. Basic og godt.

Der er ikke så meget at berette om, andet end at mine glutes er ufattelige ømme.
Brugeravatar

Goddag.

Jeg er nu igang med 2. uge af min blok. Første uge var ren DOMS i benene. Hams, quads, glues, u name it. Sore I was. Ikke nok med det, skulle det vise sig, at mine 5 sek extentriske squats m. pause i bunden var ganske lette. Jeg er endelig nået til et punkt, hvor jeg føler, at min teknik er blevet sådan okay, så jeg kan grinde. Tidligere kunne jeg ikke rigtig grinde, fordi min teknik var horrible.

Til tider, føler jeg, at det er omsonst at lave disse opdateringer. Men, der er så meget, der er omsonst i livet.

I disse dage går jeg til eksamen. Det betyder også, at min hjerne er ved at koge over pga. læsningen. Jeg læste nærmest 10 timer i streg igår, naturligvis undtaget af urinering og fortæring af føde. 94% af det jeg læser, kommer jeg aldrig til at bruge. Det virker til tider ubegribeligt, at man skal læse så meget skrammel for at kunne kvalificere sig selv til at leve op til standarder, der er stillet på forhånd. Hvad får man ud af det? Naturligvis en vis kvalificering af den sunde fornuft og det vidensmæssige fundament for at komme videre og kunne forstå dybere strukturer. Eller, noget af det kvalificerer på denne måde, måske 10-15% af det man læser på ens studium, men resten af det er jo fuldkommen ligegyldigt. Det har ingen praktisk eller teoretisk relevans senere på ens studie.

Til tider, føler jeg, at denne log burde opdateres mere, men kun med træningsrelevante ting. Til tider, føler jeg også, at logbøger kun med skitsering af træninger, er pisse hamrende uinteressante. Naturligvis ikke, hvis man kan løfte nogle seriøse tunge vægte. Anaboleole er godt eksempel på en logbog, der kan stå udelukkende på træningsopdateringer. Og det er kun fordi, han er så absurd stærk.

Til tider, føler jeg, at du, kære læser, burde lave noget andet, end at læse min logbog. Gå ud og kvalificér din eksistens.

Til tider, har jeg ikke lyst til at træne. Men så går jeg ind under stangen og squatter mig ihjel. Det er sådan, man eliminerer sådanne triste og dystre tanker, læser. Squatter. TIL DU DØØØØØØØR.
Brugeravatar

VIL DU DET HER?!!!
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"
Brugeravatar

Reputation point: 158

Styrkeliste
- Bænkpres: 4.25
- Squat: 200.00