Bruger login







UDG uge 2
Stærkmand, squat og gode tilbud!

Tilbudsguide uge 3
Storkøb af frosne grøntsager og frugt og mørbrad!

UDG uge 1
Bliv klogere på årets første uge

Tilbudsguide uge 2
Skyr, grøntsager og frossen kylling!


Statistik

Vi har 53734 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er FitnessbyMette

Vores medlemmer har i alt skrevet 1989890 indlæg i 84071 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 196
Medlemmer: 12
Skjulte: 0
Gæster: 184

Følg bodybuilding.dk på

Desperate times call for desperate measures

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Idag trænede jeg. Hvilken sørgelig omgang. Low incline DB presses m. stop, bænkpres, pull ups og Seal rows. Basic og godt.

Der er ikke så meget at berette om, andet end at mine glutes er ufattelige ømme.
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: 7. jan 2016, 14:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Goddag.

Jeg er nu igang med 2. uge af min blok. Første uge var ren DOMS i benene. Hams, quads, glues, u name it. Sore I was. Ikke nok med det, skulle det vise sig, at mine 5 sek extentriske squats m. pause i bunden var ganske lette. Jeg er endelig nået til et punkt, hvor jeg føler, at min teknik er blevet sådan okay, så jeg kan grinde. Tidligere kunne jeg ikke rigtig grinde, fordi min teknik var horrible.

Til tider, føler jeg, at det er omsonst at lave disse opdateringer. Men, der er så meget, der er omsonst i livet.

I disse dage går jeg til eksamen. Det betyder også, at min hjerne er ved at koge over pga. læsningen. Jeg læste nærmest 10 timer i streg igår, naturligvis undtaget af urinering og fortæring af føde. 94% af det jeg læser, kommer jeg aldrig til at bruge. Det virker til tider ubegribeligt, at man skal læse så meget skrammel for at kunne kvalificere sig selv til at leve op til standarder, der er stillet på forhånd. Hvad får man ud af det? Naturligvis en vis kvalificering af den sunde fornuft og det vidensmæssige fundament for at komme videre og kunne forstå dybere strukturer. Eller, noget af det kvalificerer på denne måde, måske 10-15% af det man læser på ens studium, men resten af det er jo fuldkommen ligegyldigt. Det har ingen praktisk eller teoretisk relevans senere på ens studie.

Til tider, føler jeg, at denne log burde opdateres mere, men kun med træningsrelevante ting. Til tider, føler jeg også, at logbøger kun med skitsering af træninger, er pisse hamrende uinteressante. Naturligvis ikke, hvis man kan løfte nogle seriøse tunge vægte. Anaboleole er godt eksempel på en logbog, der kan stå udelukkende på træningsopdateringer. Og det er kun fordi, han er så absurd stærk.

Til tider, føler jeg, at du, kære læser, burde lave noget andet, end at læse min logbog. Gå ud og kvalificér din eksistens.

Til tider, har jeg ikke lyst til at træne. Men så går jeg ind under stangen og squatter mig ihjel. Det er sådan, man eliminerer sådanne triste og dystre tanker, læser. Squatter. TIL DU DØØØØØØØR.
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: 7. jan 2016, 14:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



VIL DU DET HER?!!!
Brugeravatar
 
Reputation point: 138
 
Indlæg: 1301
Tilmeldt: 16. nov 2010, 09:02
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 4.25
- Squat: 190.00
- Dødløft: 3.98
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mapsen skrev:VIL DU DET HER?!!!
WHATEVER IT TAKES
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: 7. jan 2016, 14:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Imorgen skal jeg til eksamen, kære læser. Det bliver fantastisk.

Idag trænede jeg. Først en omgang low incline DB presses m. pause i bunden. Det blev desværre kun til 7 reps på 40'erne. Dvs. jeg havde lavet 5 worksets forinden. Så mon ikke, når jeg begynder at up-the-dose på LEUCIN SUPPLEMENTET OG HMB, så skal jeg nok rykke 50'erne snart, forhåbentlig.

Efter low incline DB presses lavede jeg lidt bænkpres. En af de lokale ældre fra centeret kom over og spurgte mig, hvordan min træning gik osv. Vi fik en god snak om tonnage, altså volumen, intensitet og frekvens. Der gik vel 10 minutter. Da jeg så var ved mit 3. sæt bænkpres, struggler jeg ekstrem meget ved min sidste rep. En dude, som jeg har snakket en del med, råber tværs igennem centeret:" NÅÅÅÅÅÅÅR, SÅ VAR DER IKKE MERE SOVS I DE PATTER, HVA?! Ham den ældre kommer derefter over og spørger meget nysgerrigt;" Hvad betyder sovs?... Nu er det vel ikke den ekstra sukker på havregrynen, I snakker om?" Jeg blev derefter nødt til at overbevise ham om, at sovs var et udtryk for:" POWER, ACCELERATION OG TESTOSTERON I LØFTET." Han rystede derefter på hovedet. MIne triceps var dog gået kolde for sovs, men jeg formåede at færdiggøre mine sæts på trods af en del struggle.

Imorgen skal jeg også squatte, curle og lateralisere. Det bliver spændende. Og så skal jeg spise burritos og drikke 2 liter kakaomælk. Naturligvis, kakaomælk med oats. Det er one way trip to gains city.
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 183
Tilmeldt: 7. jan 2016, 14:07
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster