Bruger login

Tilbudsguide, uge 51, 2017
Risengrød, flæskesteg, bacon og and!

Ugen der gik, uge 49, 2017
Bælter, kost og Q&A!

Lørdags-links
Periodisering, øl og WR!

Tilbudsguide, uge 50, 2017
Klementiner, kylling og oksekød!

Statistik

Vi har 54495 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Kanjiklub

Vores medlemmer har i alt skrevet 2013539 indlæg i 85335 emner

6 nye indlæg i dag

I alt: 362
Medlemmer: 6
Skjulte: 0
Gæster: 356

Følg bodybuilding.dk på

Desperate times call for desperate measures

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Imorgen skal jeg til eksamen, kære læser. Det bliver fantastisk.

Idag trænede jeg. Først en omgang low incline DB presses m. pause i bunden. Det blev desværre kun til 7 reps på 40'erne. Dvs. jeg havde lavet 5 worksets forinden. Så mon ikke, når jeg begynder at up-the-dose på LEUCIN SUPPLEMENTET OG HMB, så skal jeg nok rykke 50'erne snart, forhåbentlig.

Efter low incline DB presses lavede jeg lidt bænkpres. En af de lokale ældre fra centeret kom over og spurgte mig, hvordan min træning gik osv. Vi fik en god snak om tonnage, altså volumen, intensitet og frekvens. Der gik vel 10 minutter. Da jeg så var ved mit 3. sæt bænkpres, struggler jeg ekstrem meget ved min sidste rep. En dude, som jeg har snakket en del med, råber tværs igennem centeret:" NÅÅÅÅÅÅÅR, SÅ VAR DER IKKE MERE SOVS I DE PATTER, HVA?! Ham den ældre kommer derefter over og spørger meget nysgerrigt;" Hvad betyder sovs?... Nu er det vel ikke den ekstra sukker på havregrynen, I snakker om?" Jeg blev derefter nødt til at overbevise ham om, at sovs var et udtryk for:" POWER, ACCELERATION OG TESTOSTERON I LØFTET." Han rystede derefter på hovedet. MIne triceps var dog gået kolde for sovs, men jeg formåede at færdiggøre mine sæts på trods af en del struggle.

Imorgen skal jeg også squatte, curle og lateralisere. Det bliver spændende. Og så skal jeg spise burritos og drikke 2 liter kakaomælk. Naturligvis, kakaomælk med oats. Det er one way trip to gains city.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

HVAD SÅÅÅÅÅÅÅ LÆSER. Eksamen gik fabelagtigt. Efter eksamenen stod jeg og fik en god samtale med mine to undervisere på 15-20 minutter om mine medstuderendes manglende kvalitet i deres spørgsmål til min fremlæggelse. Mine to undervisere sagde dertil, at jeg til tider udviste ignorance overfor mine studerende samt jeg prøvede at jorde dem ved at håne dem, med alt for svære spørgsmål til deres fremlæggelser. Jeg kunne naturligvis ikke være uenig i disse forhold, da mine medstuderende ærlig talt ikke siger mig noget som helst. Eller, 95% af dem siger mig ikke noget. Jeg kan vel tælle 10-12 personer fra mit hold på 150 mennesker, der rent faktisk siger mig noget, og som ikke er retarderet i så udtalt grad.

Igår trænede jeg. Fandens meget volumen. først 4x10 i squat, dernæst 3x12 i Bulgarian split squat. Dernæst, havde jeg en samtale om kosttilskud med en af de lokale fra klubben, der har stillet op til VL i 60'erne og 70'erne. Han spurgte meget nysgerrigt ind til, hvilke kosttilskud jeg tog. Og "FÅR DU NU NOK PROTEIN?" "Ja, jeg får 1,8-2,1g/BW". Jeg fortalte ham, at HMB, LEUCINE, KREATIN, WHEY, ZMA og OMEGA 3 + et alsidigt multivitamin er mere end nok, især hvis man spiser +1kg grøntsager og frugt om dagen, SOM JEG. Folk, der ikke spiser grøntsager og frugt, fortjener at få arteritis. Men, inden de har fået det, lider de sandsynligvis af DIABETES MELLITUS.

I disse dage har jeg ferie. Det betyder, jeg kan få læst en masse fritidsbøger. Dog, er jeg også igang med at sende praktikansøgninger ud, i forbindelse med praktik på uddannelsen. Har du nogen forslag til en virksomhed, jeg kunne tage ud og berige med min eksistens? Det skal naturligvis være orienteret mod træning og kost. Jeg nægter at stå i et køkken og sige:" Ja, nu skal I så se, hvordan man gør det her elendige iceberg-salat til et lidt mindre elendigt iceberg-salat.". Eller ud i et storkøkken. JEG VIL HELLERE BLIVE SYG end at stå sådan et sted. Jeg er desuden igang med at læse Catch-22 og the Singularity is near. Sidstenænvte, får jeg først læst på en ferie. Den er vel på +600 sider. Så, det er en forholdsvis stor dreng.

Jeg er lige pt. igang med uge 3 af en benblok. Idag lavede jeg squats, DB slant board squats, OH DB EXtensions, Facepulls, RDL, Leg curls og Wt. Hyper extensions. Sådan får man store flotte lår, kære læser.
Brugeravatar

Igår lavede jeg incline DB presses m. pause i bunden. 43'erne fik en tur. De føltes overraskende lette. Jeg har tit overvejet, hvor meget stærkere jeg ville være, hvis jeg lavede alle mine øvelser u. stop i bunden. Samtlige af mine COMPOUND MOVEMENTS udføres med stop i bunden. Accessories laves typisk med stop i toppen af løftet.

Idag lavede jeg box squats. Det var forfærdeligt, men på samme tid overskueligt. Jeg tror, jeg har fået overstrukket en sene ved min højre fod, der gør lidt ondt, når jeg rammer bundposition i squat. Forhåbentlig, inhiberer det ikke min performance imorgen, når jeg skal lave døds squats. Døds squats er 5 sec excentrisk, 1 sec pause i bunden og EXPLOZIV CONCENTRIC.

Idag snakkede jeg om træning med en random. "TRÆNER DU 6x OM UGEN? DU MÅ JO ALTID VÆRE HERNEDE.... MEN JEG KAN GODT SE PÅ DIG, AT DU ER VOKSET. ISÆR DINE LÅR. DE ER STORE!" Og så gik jeg ind under racket og RÅBTE: DØØØØØØ.

- Eller, det gjorde jeg ikke. Jeg kan ikke så det umiddelbare rationale for at udbasunere sit udtalte nihilistiske standpunkt. Nihilisme i sig selv er selvmodsigende. Det svarer til at sige:" ALT ER RELATIVT!" Det er så fucking retarderet, at det gør ondt i min sjæl.
Brugeravatar

Idag, kære læser, der har jeg modtaget endnu en afvisning på en praktikansøgning. Hvem siger dog nej tak til sådanne tilbud fra mig? Det er jo ganske enkelt psykotisk, JA, PSYKOTISK AT SIGE NEJ TIL MIN HJÆLP. Med stor sandsynlighed, tror de helt sikkert, at jeg er en krøbling. Det er det som regel med praktikanter. Det er altid dem, der skal lave kaffe og gøre klar til møder.

Fik jeg sagt, at jeg skal ud at undervise nogle 9. klasser om diætetik og træning? Jeg håber lidt det kan danne fundamentet for min formidler-karriere og resultere i nogle klienter. Det er blot sådan noget med:" NÅÅÅR, LILLE JONATAN, NU SKAL DU HØRE, HVORDAN MAN TABER SIG." Altså, pretty basic stuff.

I denne uge har jeg deload. Det skal vise sig, at jeg er træt. Om ikke andet, når jeg 26 træninger i Januar måned med træning imorgen. Det må man sige er fint. Jeg kunne godt tænke mig at lave +280 træninger i år 2017. Det kunne være nice. Ikke mindst, fordi der er nogen på min alder, der ikke engang har gennemført 280 træninger. Det kan man kalde LOL.

Idag lavede jeg box squats, Bulgarian split squats FFE-A-BFE, Curls og laterals. Ganske kedelig omgang.

TIl gengæld fik jeg handlet efter træning. Jeg fik købt 10kg kød for 250kr. Jeg må have lignet en hjemløs, der ledte efter flasker, da jeg kom gående med 4 nettoposer fyldt til randen. Det er altid hyggeligt at handle ind, synes jeg. Der er noget livsbekræftende og noget tryghed samt usikkerhed over at kunne vælge mellem forskellige fødevarer. Livsbekræftende ved, at der rent faktisk er nogen, der har arbejdet for at fremstille produkterne og ikke mindst transportere dem. DER ER ALTSÅ NOGEN, DER HAR EN MENING MED SIN EKSISTENS. Trygheden ved at handle ind er, at man kan fravælge ramponeret eller skod fødevarer, som tabere vælger. Fx kunne jeg aldrig finde på at købe autocitronen, rullepølse eller wienerbrød. Det er simpelthen sådan nogle skod fødevarer. Det er ufatteligt. Der findes måske +100 fødevarer i supermarkedet, som jeg aldrig ville købe, qua af dets produktionshistorik, der umuliggør et rationale for at fortære det. Usikkerheden ved at købe fødevarer i supermarkedet, som man tror er okay kvalitet, er, at man typisk ikke kan se fødevaren. Enten er det skjult af emballage, eller også fremstår fødevaren som apatogen, selvom den er patogen. VÆR PÅ VAGT, kære læser. Jeg fik også købt, 10 bananer, 4kg blandet grøntsager, carbs, EXTRA VIRGIN OLIVEOIL og noget flået tomat.
Brugeravatar

Jeg nyder at læse dine log indlæg :-)
pump it ! pump it up!
Brugeravatar

Reputation point: 85

Geografisk sted: Køge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Djclen skrev:Fik jeg sagt, at jeg skal ud at undervise nogle 9. klasser om diætetik og træning? Jeg håber lidt det kan danne fundamentet for min formidler-karriere og resultere i nogle klienter. Det er blot sådan noget med:" NÅÅÅR, LILLE JONATAN, NU SKAL DU HØRE, HVORDAN MAN TABER SIG." Altså, pretty basic stuff.

Det ser ud til, at du får masser at lave i fremtiden hvis tendenserne fortsætter.
http://www.dr.dk/levnu/krop/flere-kvind ... ervaegtige
"Når det gælder danske børns vægt, så er billedet heller ikke specielt positivt.
Andelen af overvægtige børn på 7-12 år er 11 procent, og samtidig er fire procent af børnene svært overvægtige.
- Hvert femte danske barn bruger mere end fire timer af fritiden bag en skærm, og seks ud af ti børn bevæger sig så lidt, at de kan betegnes som fysisk inaktive, siger Jeppe Matthiessen."

Reputation point: 65

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Riberrock skrev:
Djclen skrev:Fik jeg sagt, at jeg skal ud at undervise nogle 9. klasser om diætetik og træning? Jeg håber lidt det kan danne fundamentet for min formidler-karriere og resultere i nogle klienter. Det er blot sådan noget med:" NÅÅÅR, LILLE JONATAN, NU SKAL DU HØRE, HVORDAN MAN TABER SIG." Altså, pretty basic stuff.

Det ser ud til, at du får masser at lave i fremtiden hvis tendenserne fortsætter.
http://www.dr.dk/levnu/krop/flere-kvind ... ervaegtige
"Når det gælder danske børns vægt, så er billedet heller ikke specielt positivt.
Andelen af overvægtige børn på 7-12 år er 11 procent, og samtidig er fire procent af børnene svært overvægtige.
- Hvert femte danske barn bruger mere end fire timer af fritiden bag en skærm, og seks ud af ti børn bevæger sig så lidt, at de kan betegnes som fysisk inaktive, siger Jeppe Matthiessen."
Der er også anlagt flere penge rundt i de forskellige kommuner til sundhedsfremmende tiltag, hvilket resultere i mere personale aka større muligheder for at få et arbejde efter endt uddannelse. Om ikke andet, så skal jeg aldrig arbejde med børn/unge. De er uduelige. Medmindre, det er eliteidrætsudøvere, så er det en anden snak.
Brugeravatar

Billede
Det syvende element? - MRV

Kære læsere. I denne uge har jeg deload. Det har været trængende. Meget. Jeg har i den grad overrached de seneste 4 ugers på Anders' magiske program for store ben. Jeg nedjusterer antallet af træning fra 6x om ugen til 5x om ugen, de næste 8-12 uger. Det skyldes bl.a. meget inflammation i min venstre biceps hæftning, og så skal jeg lige tage ét skridt tilbage. Det har taget hårdt på kroppen at gå fuldkommen balls to the walls med træningen de sidste 5 måneder. Det har været døds træningspas hver evig eneste træning, de sidste 5 måneder. Når jeg kigger tilbage på nogle af mine videoer fra min træning, hvor jeg må lægge på gulvet 1-2 minutter efter et AMRAP sæt i squat, så har det vidnet om træninger, der er taget til grænsen, og 80% af gangene udover grænsen. Det er naturligvis sjove træningspas at kigge tilbage på, men ikke noget der er holdbart i længden.

Hvad gør jeg så anderledes fremover?
- Træning 5x om ugen istedet for 6x om ugen.
- Lidt nedjustering af volumen, ikke mere end 2-3 sæt mindre pr. muskelgruppe. Det er sådanne små forskelle, der kan gøre udslaget.
- Færre dødstræningspas.
- Dette skal foretages indenfor de næste 8-12 uger, alt efter responds.

Hvad gør jeg så efter 8-12 uger, hvis de i så fald bliver eksekveret efter hensigten?
- Opjustering af volumen-
- Træning 6x om ugen-
- Begynde på CLEN
- Flere dødstræningspas.

Næste uge?
- PHAT-inspireret program, naturligvis med justering af volumen og øvelsesvalg.
- Safety bar squats incoming. Bliver spændende.
- Weighted dips. I kommer til at se nogle flotte tunge dips. Til fordel for bænkpres.
- DB flyers kommer tilbage. (Meget Chad Wesley Smith approved accessory til bænkpres)
- Tunge pull ups.
- Relativt tunge DB rows, hvor reps bliver lavet efter RIR(Reps in reserve, og dermed også dagsform præget.) Skulle gerne ende ud i et brutal +40 reps AMRAP sæt i uge 4 med 50kg. Det ser jeg meget frem til. Når jeg laver dette sæt, vil jeg forestille mig, at jeg ligner Anabole-ole, når han repper 95kg. lol. :-s
- Og ellers bare all-around fun. Jeg regner med at lægge AMRAP-sæt op på IG, af både safety-bar squats, Wt. dips og DB rows.
Brugeravatar

HAAAALLLLLLLOOOOOOO

HALLLLLLLOOOOOOOO

[youtube]http://youtu.be/EglOsfErtaE?t=5[/youtube]

Jeg startede på nyt modul her i mandags. Og det er pisse kedeligt. Det er tværprofessionelt modul, hvor jeg er sammen med alle mulige uduelige skikkelser fra andre prof. bachelorer, bl.a. sygeplejesker, fysioterapeuter, ergoterapeuter og radiografer. Fysioterapeuterne tror, at de har forstået mening med livet. De har forstået meningen. Det skulle vise sig, at der var en af fysioterapeuterne på mit hold, der var fremme i skoene, og troede han var intellektuelt superior i forhold til andre. Det skulle vise sig, at jeg rev ham ned fra den piedestal, han havde sat sig selv oven på, og så trampede jeg godt og grundigt på hans selvværd og person. Vi skulle på holdet af 40 personer sige, hvordan vores profession adskilte sig fra de andre. Han sad derefter og benævnte alle mulige "fancy" ord, som folk troede var fancy, men slet ikke var det. Jeg blev arrig, da han sad og "førte sig frem", som han absolut ikke havde gjort, hvis det ikke var totale sinker, jeg går på hold med. Om ikke andet, han fremsagde nogle begreber, hvorefter jeg, forklarede begrebet og forsikrede underviseren om, at det havde vi også haft på Ernæring og sundhed. Det skal nævnes, at det var begreber, der SLET ikke havde nogen relevans i forhold til ernæring og sundhed, men var mere orienteret omkring bevægelsesapparatet og muskelgrupper. Det var meget sjovt, da jeg forklarede om ekstensorer og flexorer, da han sagde det, som om det var verdens største og mest revolutionerende opfindelse, han havde sagt. Allerede inden, han havde sagt et ord, sagde jeg til mig selv:" Ham dér, ham hader jeg." Da han åbnede munden, blev jeg så bekræftet. "MIT NAVN ER THOMAS, OG JEG ER 28 ÅR. OG LÆSER TIL FYSIOTERAPEUT. JEG ELSKER BARE TERAPI-VERDENEN.". Derudover, så er der en fra min uddannelse, der siger, at vores ernæring og sundhed adskiller sig ved, at vi kan se på andet end ernæringsterapien, men også hvad selve måltidet gør, når man spiser sammen med andre og alene. Så siger Thomas, den fucking kujon:" HAR I SLET IKKE NOGET OM, hvordan man skal spise? Altså, fx at man ikke skal sidde og læne sig forover, når man spiser. Det er jo slet ikke sundt for ryggen." Så var alle lidt målløse over den udtalelse, undtagen mig. Jeg sagde derefter prompte:" Nej, vi antager, at folk ikke er fucking idioter." Læreren grinte derefter. Og der trådte jeg godt og grundigt på Thomas, der troede, han var sjov, og lige ville patetisere ernæring og sundhed. Fucking idiot. Det er mærkeligt, man har det sådan med nogen mennesker? Allerede inden de siger noget, kan man bare afgøre, at man hader dem. Det er mærkværdigt, men en god egenskab at besidde. Jeg husker sågar min roomie fra Odense, hvor vi altid sagde til hinanden, at X person var en kæmpe spasser. 99% af tilfældene var vi enige. Den sidste 1% var mere et kompromis om, hvor stor en idiot personen var.

Det har været godt at træne i den her uge. Jeg nyder virkelig at komme til træning. Det er lækkert. Jeg vil antage, at jeg ikke har haft den følelse i +8 uger. Men, nu får jeg reelt set lyst til at gå op at træne. I dag dippede jeg med 25kg i bæltet. Det var lækkert. Det var naturligvis tempomanipulation og og stop i bunden. Desuden, approvede en af de ældre fra centeret af min dybde. "Den der dybde, den fandme iorden." NO SHORTCUTS, BRO. TIME TO GET HYYOOOOGE
Brugeravatar

Kære læser. Jeg har fået træning. Idag skulle jeg dog vågne op til en mindre forkølelse, hvilket betød, at jeg blev hjemme fra skole og fra træning. Hvis man befinder sig blandt civilisationen og går til træning, imens man er syg, så fortjener man at blive straffet. Jeg tror desuden min sygdom skyldes, at jeg befærder mig i tæt civiliseret kredse, både metro og bussen. Det er virkelig absurd, så mange der er med den bus, jeg tager. Når jeg kommer op af metroen og ser, hvor mange uduelige skikkelser, der står ved busstoppestedet, så mister jeg lysten til at leve. Det er uoverskueligt, og så især om morgenen, når det er koldt.

Et udkast fra en træning:

A. Pull ups
2x6x+5kg
2x5x+7,5kg
4x4x+10kg
2x5x+7,5kg

- Naturligvis med tempomanipulation og hold i top og bund. JEG ER HER FOR AT BLIVE STÆRKERE, LÆSER. IKKE FOR AT SKIPPE EVENTUELLE SVAGHEDER I TOPPEN ELLER BUNDEN AF LØFTET. SOM SÅ MANGE ANDRE LØFTERE. CLEAN MOVEMENT. LIKE. CLEAN FOOD.

B. DB rows
4 sæt

C1 Facepulls
20x5stacks
20x5stacks
20x5stacks
20x5stacks
20x5stacks
20x5stacks
20x5stacks
20x5stacks
20x5stacks
20x5stacks

C2 Wt. hypers.
10x+40kg
10x+40kg
10x+40kg
10x+40kg
10x+40kg
10x+40kg
10x+40kg
10x+40kg
10x+40kg
10x+40kg

+ Hammer curls og OKKLUSIONS TRENING.

Som du kan se, kære læser, så er VOLUMEN, key word, hvad angår HYPERTROFI. Her den anden dag, der kedede jeg mig, så jeg hørte Fitness M/K, Dr. muskel's podcast, omkring Satelittceller. Ganske interessant. Desuden, kan jeg simpelthen ikke fatte, at Morten Elsøe og Morten Svane konsekvent kan brande sig på:" Ingen mad er usund". Jeg forstår naturligvis godt hele rationalet bag påstanden, men videnskabeligt, giver det simpelthen bare ikke mening. Der er decideret fødevare, der kan kategoriseres som usunde for organismen. Det handler ikke blot om fødevare, folk ikke konsumerer på daglig basis, men også fødevare, som folk har en opfattelse af er sådan "okay" på sundhedsbarometeret. Men.. folk tjener penge på andre folks stupiditet. Og sådan har det altid været.
Brugeravatar

OPBYGNING AF STYRKE, IKKE DEMONSTRERING!

Det er jo grotesk hvor mange som har uh så store mål og hvad ved jeg, men ikke følger denne simple regel. Entusiasmen er der i høj grad, fornuften i mindre grad.
Brugeravatar

1) Jeg forstår ikke, at Morten og Morten gider, at blive ved med at vade rundt i sundt/usundt debatten.
- Men omvendt jeg ved heller ikke hvor meget Elsøe tager for en konsultation...
2) "Der er decideret fødevare, der kan kategoriseres som usunde for organismen. Det handler ikke blot om fødevare, folk ikke konsumerer på daglig basis, men også fødevare, som folk har en opfattelse af er sådan "okay" på sundhedsbarometeret."
- Hvad tænker du her på?

Reputation point: 65

Logbog: Ingen logbog

Riberrock skrev:1) Jeg forstår ikke, at Morten og Morten gider, at blive ved med at vade rundt i sundt/usundt debatten.
- Men omvendt jeg ved heller ikke hvor meget Elsøe tager for en konsultation...
2) "Der er decideret fødevare, der kan kategoriseres som usunde for organismen. Det handler ikke blot om fødevare, folk ikke konsumerer på daglig basis, men også fødevare, som folk har en opfattelse af er sådan "okay" på sundhedsbarometeret."
- Hvad tænker du her på?

1. De tjener loads and loads of money på de der indlæg, de laver. Virkelig. Når det er sagt, så synes jeg, at Svane var en good guy, før han begyndte at rode sig ud i den der sundt/usundt debat. Nu virker han bare imbecil, når han siger, at INGEN fødevare kan kategoriseres som usunde. Det er DECIDERET forkert!

2. Der findes fx fødevare som solsikkeolie, majsolie, vindruekerneolie, der kan kategoriseres som decideret usunde, hvis man tilsætter det til sin diæt, i rå mængder, såvel som gennem en fødevare. Der er adskillige fødevare som ligger i denne kategori. "Men nej.. disse fødevare er ikke usunde.."
Brugeravatar

Idag, kære læser, der var til 5 timers FULDKOMMEN FORMÅLSLØSHED. Først noget om neurogastronomi og så lidt om ernæring til cancer patienter. Det skulle så dog vise sig, at ernæring til cancer patienter lektionerne, udelukkende var en gennemgang af en RØVSYG speciale opgave. Desuden, fremførte hun, dvs. hende Ph.d studerende, at der var meget tæt på at være signifikant forskel, men ikke var det, hvorfor resultat ikke var 'brugbart', tror jeg vist hun sagde. Men, jeg spurgte derefter indtil, om resultatet ikke sagtens kunne bruges og være relevant, selvom der ikke var teoretisk signifikans. Man kan sagtens skelne mellem en teoretisk og praktisk signifikans. Hun stod derefter måbende, og forklarede, at hun aldrig havde hørt om praktisk signifikans. Da hun sagde dette, fremstod jeg som tåben og ikke hende i et stort auditorium på 200 mennesker. Men, hun var i virkeligheden tåben.

Idag var jeg ude at holde foredrag for en 9.klasse. Dette gik godt. Dog, var der ufattelig mange myter. Jeg tror, jeg fik slået omkring 15-20 myter ihjel om alt indenfor kost, træning og kosttilskud. "Jeg har hørt, man kan lave fedt om til muskler." "Jeg har hørt, at man taber sig af at drikke én øl, før man går i seng." "Jeg har hørt, at rent vodka skulle være sundt." Og en masse andet. Desuden, første trin, da jeg træder ind, i min tight siddende t-shirt, hvor PECS og ARME ser fucking massive ud, siger en af dem:" Fuck du er stor." Desuden, påstod én af dem, at han kunne bænke 140kg, men ikke kendte til dødløft eller squat..... bruh.

Igår squattede jeg 145kg, og failede på 150kg. Det er på Instagram.

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
Brugeravatar

Idag fandt jeg ud af, at det rent praktisk er noget lort at være MASSSSIIIIIIIIV. Idag i bussen på vej mod skole var bussen absurd fyldt. Som I ved, så er busserne overfyldt, så folk skal stå ufattelig tæt. Men, når personen der sidder inderst skal ud, og jeg står ekstrem tæt mellem to personer, så er der ikke så meget at gøre, for jeg fylder ganske vist bare mere end den gængse person. Dette udtrykte sig dog ved, at personen, der skulle ud sagde til mig:" Du fylder jo det hele.." Det havde i forvejen været en lorte morgen, så jeg var mildest talt i elendigt humør. Så det endte med, at jeg sige:" Du er da en idiot." Han fortsat derefter ud og af døren.

I lørdags var jeg til gammel elevfest. Jeg tog allerede hjem kl. 24, da det ganske enkelt begyndte at dø ud allerede dér. Da jeg kom hjem, var jeg usædvanligt sulten. Jeg gik derefter ud i mit udsultede køleskab. Der var 4 ting i køleskabet. Sild, Ketchup, Rugbrød og Avokado. Det blev derfor til 5 legendariske sildemadder med ketchup og avokado on the side. Man finder absolut intet bedre ANABOLIC BEFORE-BED-MEAL. Jeg modtog også nogle mærkelige meldinger fra personer på snapchat, da jeg fremviste mit spektakulære måltid. Folk er slet ikke klar over den anabolske og sundhedsmæssige præmie, et sådan måltid har.

Træningen går fint. Jeg dippede med 50kg i bæltet for 3,5 rep. Inden 2018 kunne jeg godt tænke mig at dippe med 80kg i bæltet. Derudover, så er min ROM out of this fucking world i dips. Hvis jeg dippede kun til parallel, ville jeg muligvis kunne lave 5 reps, i hvert fald 4 reps. MEN, VENNER, jeg vil ikke snyde mig selv. Hvad er formålet i at snyde med træning? Jeg kan huske min gamle fodboldtræner sagde til mit fodboldhold, da vi var omkring 7-8 år, at:" LAV NU ØVELSERNE KORREKT OG LØB NU SÅ LANGT, JEG SIGER. I SNYDER IKKE MIG. I SNYDER KUN JER SELV!" Hvis du vil snyde til træning, så kan du lige så godt lade vær med at træne.

I skolen er alt som det plejer. Folk er nogle tumper. Og vil fortsat være det på trods af oplysning.
Brugeravatar

Men du er jo ikke massiv?
Mussetrussen skrev:Det The Rookie laver er nærmest kunst. Det' sgu smukt

IG:
https://www.instagram.com/glutesngluten/
Brugeravatar

Reputation point: 15

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Galleri: Vis galleri (1)

The Rookie skrev:Men du er jo ikke massiv?
Du kan ikke sammenligne kyllingen i ægget med hønen, der lagde ægget.
Brugeravatar

I disse dage, kære læser, er træningerne fyldt med PR's, på trods af jeg spiser som en idiot. Og det skal laves om. Eller, jeg spiser som en idiot 2 ud af 7 dage på 1 uge. Jeg vil gerne minimere dette forhold og spise ANABOLZK 7 ud af 7 dage om ugen. Jeg vejer i skrivende stund 96kg, dvs. jeg har taget omkring 5kg, siden august '16. Det er udmærket. Jeg tror dog, at jeg vil lave et minicut på 4-5 uger fra midt maj til midt juni-slut juni. Det er jo fint nok at kunne rende rundt og veje 110-120kg, men hvis styrken ikke er relativ til ens vægt, naturligvis i et hvis omfang, så er det ganske enkelt ligegyldigt at veje så meget. Et godt eksempel på en, der vejer meget, men har en ufattelig styrke, er AnaboleOLE. Jeg kan ikke erindre, hvor meget han reelt set vejer, men det er +110kg. Min pointe er sådan set, at jeg ser vanligt folk, der siger:" Årh.. hvorfor vejer du ikke mere end 96kg? Jeg vejer 115kg." Ja, du vejer fucking 115kg, fordi du er en fucking idiot, der er absolut ligeglad med din præ-diabetes tilstand, idiotiske lipidprofil, din forrykte tunica intima situation og generelt er fucking ligeglad med dit helbred. FOR DET ER HARDCORE AT VEJE 115KG. DET GØR RIGTIGE LØFTERE. YEAH. Man bliver decideret træt af at leve, når man snakker med sådanne arketyper. De formår at tage et forholdsvist rationelt standpunkt; 'Leanbulk til du er ved at være semi-tyk' til 'OVERBULK TIL DU ER VED AT FÅ DIABETES. OG DEREFTER LAD VÆR MED AT CUTTE' Et godt mod-eksempel på dette er Nikolaj Bach Nielsen aka Guns&Glutes som jeg selv omtaler ham. Formår at lave PR's og har progression i sin træning på trods af en shredded physique. Der er absolut intet logisk standpunkt for at overbulke, som så mange gør. Jeg har selv været fanget i samme idiotiske overbevisning om, at man skal veje +100kg og gerne +110kg, for så er man MASSIIIIIIV. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ. Du er en fucking idiot. Det er det, du er. Hvis du derimod vejer +110kg eller blot +100kg og har en fantastisk relativ styrke eller er shredded i bund, then you have earned my respekt. Så er du ikke idiot. Men hvis ikke, så er du med ufattelig stor sandsynlighed ved at ødelægge dig selv.

Indledningsvis i dette blotpost, sagde jeg, at lavede PR's. Det har jeg også gjort. Jeg lavede 24 reps i DB rows med 50kg. Det var vel at bemærke efter +12 sæt wt. pull ups. I næste træningsblok vil jeg fokusere på excentriske pull ups, fordi jeg er ringe i den øverste del af trækket. Det er ganske patetisk, så ringe jeg er i den del af løftet. Sådan er det generelt med alle mine løft - at jeg er svag til at afslutte løftet. Bænkpres, squat, dips, rows, pull ups, u name it, I'm weak at it.

I fredags RDL'ede jeg 90kg for 37 reps med tempo 3010. hej hej.
Brugeravatar

Billede
You know what's there, beyond that beach? Immortality. Take it. It's yours.

A) Dips m. stop
2x10x+17,5kg
2x10x+15kg

B) TRUE Seal rows m. stop i top og bund
3x10x75kg

C) CG pulldowns
5x10x12 stacks

D) DB laterals
5x0RIRx10kg

E) External rotations

F) Ez bar curls
4x0RIRx35kg

G) Rope triceps extensions
4x0RIRxstacks.

Som du kan se kære læser, så er det intet fancy. Dips kunne være bedre idag, men højre skuldre føltes lidt mærkværdig ved træningens start, på trods af grundig opvarmning + mange eksterne skulderrotationer og en masse mobilitetsøvelser. Efter træning drak jeg en shake og tog i skole. Et kvinde menneske fra min gruppe var meget overrasket over mine 43cm kolde guns, da jeg som regel går med langærmet trøjer/skjorter. I dagens anledning havde jeg dog T-shirt på, hvorfor hun blev nærmest overrasket over, at jeg havde "så store og flotte overarme".
Brugeravatar

Hvad er FALSKE seal rows?

CLÆN
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"
Brugeravatar

Reputation point: 163

Styrkeliste
- Bænkpres: 4.25
- Squat: 200.00
- Dødløft: 3.98

Mapsen skrev:Hvad er FALSKE seal rows?

CLÆN
Det er rows, hvor der hverken er noget hold i toppen eller stop i bunden. Det er ganske enkelt udelukkende for demonstrering. Som Huset også påpegede tidligere; Det er opbygning af styrke, IKKE DEMONSTRERING.
Brugeravatar

NO EGO, BABY

Apropos at demonstrere styrke, så lavede jeg AMRAP i DB rows i dag. Meget idiotisk
Brugeravatar

Styrkeliste
- Dødløft: 3.98

Mapsen skrev:NO EGO, BABY

Apropos at demonstrere styrke, så lavede jeg AMRAP i DB rows i dag. Meget idiotisk
Det lyder som kaotiske tilstande for dit kardiovaskulære system. AMRAP i unilaterale øvelser er generelt meget idiotisk. Det minder mig om, da jeg engang - under Dr. Muskels programmering - skulle AMRAP i Front-food-elevated Bulgarian split squats. Der formåede jeg at brække mig udover mit ur og spanden, der stod ved siden af. Det var en traumatiserende oplevelse.

Idag, kære READERS, Eller skal jeg kalde jer følgere? Eller er det for 'moderne'? Til tider føler jeg, at den nuværende menneskelighed burde leve tilbage i 1900tallet. Jeg bliver ganske enkelt forfærdet, dag efter dag, hvor mange skikkelser i metroen og i bussen, der sidder med hovedet forplantet nede i deres Iphones eller smartphones. Udover, at hele deres liv er centreret om denne rekvisit, så lider 95% af dem præ-pigeon-syndrome, fordi de sidder med deres fortabte hoveder ned i deres telefoner. Derfor, opfordrer jeg dig, kære følger/reader/whatever, til at lægge din telefon fra dig, og kigge ud, ekstern roter dine skuldre og skyd brystet frem, så du kan få en korrekt posture. Men, ellers, så er folk for afhængige af teknologi. Til tider får jeg at vide af mine nærmeste venner, at jeg aldrig er aktiv på facebook. Jeg kan sågar gå 2-3 dage uden at være aktiv på facebook. Hvis folk reelt set vil have fat på dig, så burde de telefonere dig og ikke anvende andre uduelige kommunikationsredskaber. Det er ganske enkelt patetisk.

Idag trænede jeg LEGZ. Jeg er desuden blevet meget inspireret af MAPSEN. Bagkæde er noget, jeg overvejer at prioritere langt højere, end jeg gør nu. Kunne godt overveje at lave en træningsblok dedikeret til badkæde. Dvs. træne bagkæde 4-5 gange om ugen i 4 uger. Det kunne være ganske sjovt...... og idiotisk. Men idag; Squat, bulgarian split squats, TUNGE RDL, Leg curls i par med Back Extensions. Jeg har uppet volumen i den her uge, da jeg er i overreaching ugen. Normalvis tager mit par-arbejde med Leg curls og Back Extensions 20-25 minutter at lave i 1 uge af en blok. Idag tog det 40-45 minutter. M.a.o, der var 2 minutter og 30 sekunder 'pause' mellem slutningen på et sæt leg curls og starten på et nyt sæt leg curls, dvs. jeg lavede mine back-extensions imellem disse 2 minutter og 30 sekunder. Så kan du selv regne ud, kære READER, hvor mange sæt, jeg ca. fik lavet.

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
Brugeravatar

Det giver rigtig god mening at bashe moderne teknologi på et forum på internettet.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1205

Geografisk sted: Mother Russia

Jmt skrev:Det giver rigtig god mening at bashe moderne teknologi på et forum på internettet.
Friend. Min pointe er, at man ikke skal være afhængig af teknologi for at eksistere korrekt i sin hverdag.
Brugeravatar

Ja, OK.

Billede

Billede

Billede

Jokes aside, så forstår jeg ikke hvordan du definerer at "eksistere korrekt". Hvordan er det mere korrekt ikke at anvende mobil end at anvende den? Det virker som et lettere irrationelt korstog mod moderne teknologi, og vurderingen af at "eksistere korrekt" er jo overordentlig subjektiv.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1205

Geografisk sted: Mother Russia

Goddag kære NEWS-READERS. Idag fik jeg lavet det sidste tunge træningspas med dips. Det var ganske forfærdeligt. Det var så forfærdeligt, at jeg var ved at besvime i 3. sæt ud af 4 tunge sæt. Jeg ved - ærlig talt - ikke, hvad der skete. Jeg kommer ned i første rep i bunden, holder det obligatoriske stop, som jeg gør i dips m. stop, kommer op af hullet og da jeg skal lockoute, begynder det bare at flimre for øjnene. Det flimrer så meget for øjnene, at jeg kan mærke, at jeg bliver lettere - altså at jeg er ved at besvime - hvorefter min indre stemme siger:" Ikke besvim. Fokusér." Som i typisk Dwayne Johnson stil "FOCUUUUUSSSS!!!!" Alt det her sker, imens jeg står hævet oppe i løftet. Der går vel 5-7 sekunder, imens jeg lige får samlet mig igen, og begynder 2. rep. Det var ganske enkelt forfærdeligt. Men, som de siger i Danmarks næste topmodel:" WHAT DOESN'T KILL YOU, MAKES YOU STRONGER." YEAH. Men, jeg overlevede, med nød og næppe. Ellers, ville jeg ikke være i stand til at skrive det her post, ikke sandt? Mind = Blown.

Efter dips lavede jeg nogle incline DB press m. stop, DB flyers, Hammer curls og noget okklusionstræning. Det var ganske enkelt åndssvagt så godt et pump, jeg fik ved okklusionstræningen. Det var absurd.

Og så var jeg ude at handle lidt tøj med en ven. Jeg har fundet ud af, at jeg ikke kan passe mode-korrekt tøj, medmindre det fucker længden fuldkommen op. På trods af mine kolde 43cm guns, så er sad alle de skjorter, jeg prøvede, ufattelig tæt. Jeg kunne naturligvis godt bare gå op i størrelse, men så ville skjorten hænge omkring knæene. Det er forfærdeligt. Det var sågar en ekspedient, der sagde til mig:" ja.. Den sidder jo alt alt for tæt omkring armene, over skuldrene og ryggen.". Enten må jeg indfinde mig med dette forhold, eller downsize. Og du ved jo godt, hvad jeg vælger, kære læser. HYOOOOOOOOGE.

Derudover, er det jo fucking sindssygt, så meget tøj er begyndt at koste. Kiggede på en skjorte fra Fillipa K. 1600kr. WHAT. THE. FUCK. Det er jo sindssygt, at der er nogen, der har forstand til at kunne købe så dyrt tøj. Overvej, kære READER, hvor meget oksekød du kan få for 1600kr? DET ER JO FULDKOMMEN SÆÆÆÆÆNDSSSYYYYYGT.
Brugeravatar

GOD WEEK-END, KÆRE READER.

Jeg har formået at læse op til eksamenen de forgangne dage. Det er ganske enkelt kedeligt. Intet andet. MEN DET SKAL GØRES. Jeg har netop afsluttet denne træningsblok. Det blev til +15kg i bæltet i Pull ups med dead-hang for 4x4. Naturligvis med pyramide-sæt op til de 15kg. Det er fint nok, synes jeg. I næste blok vil jeg dog lave excentriske chin-ups. Det skal nok blive idiotisk. Jeg AMRAP 29 reps med 50kg i DB rows efter de 12 sæt tunge wt. pull ups. Det er en 5 rep PR på 1 uge. Det må være ganske fint. Denne PR er faktisk ikke blot en '5 rep PR', men mere end det. Jeg ville kunne kalde det en 5 rep PR, hvis vægten på mine wt. pull ups var den samme som sidste uge, men disse var jo tungere end sidste uge, hvorfor min DB rows PR reelt set er større. Der er ufattelig mange, der laver en REP PR i squats eller anden øvelse, hvorefter de i deres støtteøvelse X laver det samme antal reps, som sidste træning, hvorefter de ikke anser dette som en PR. Dette er naturligvis også en PR, fordi udmattelsesgraden fra dine squats er større end sidste træning, hvormed dette også er en PR i støtteøvelse X. Hvis personen, derimod havde lavet færre reps i støtteøvelse X, så ville dette blot være et resultat af den større udmattelsesgrad, og dermed ikke en 'nedgang' i styrke, som mange reelt anser det som. Jeg havde bl.a. en friend, der kom hen til mig og sagde at han lavet en rep PR i bænkpres, men at han derefter ikke var blevet stærkere i sin støtteøvelse, men faktisk lavede færre reps end sidste træning. Og han var sikker på, at nu skulle han fokusere langt mere på sin støtteøvelse, for den var han blevet svagere i nu. NEEEEEEEEEEEEEEEJ. Derudover, så fik jeg besked fra det praktiksted, jeg skal være på her i slut foråret. Min kontaktperson forklarede mig, at jeg skulle være indstillet på at skulle styrketræne minimum 2 gange om dagen med vægte. Dvs. enten Morgen-eftermiddag. Eller Morgen-middag-eftermiddag. Det skal nok blive rart. Det har udelukkende eleiko udstyr. Det er sådanne forhold, der kan berolige min sjæl. Jeg havde forventet, at det ville være technogym skrammel, men der findes trods alt nogle kløgtige indkøbere i Staten.

Derudover, så skal jeg snart til eksamen. Min studiegruppe er af den overbevisning, at vi skal forsøge at gøre vores eksamen så overskuelig som mulig, dvs. lade vær med at bruge for svære vendinger og for meget teori, og forholde os mere til den praktiske sag. Normalvis, er jeg ikke meget for at bruge Sandy's kernesætninger, men denne gang passer den fortrinligt:"ER I IDIOTER?". Jeg rystede blot på hovedet, da de sagde det. Desuden, er der et forfærdeligt gruppemedlem, der har inficeret mit skriftlige arbejde. Hun har valgt, uden mit samtykke, at omskrive større tekststykker, der er produceret af mig, altså reduceret tekstens akademiske niveau via forsimplinger, udskiftning af "svære ord" og generel nedjustering. Desuden, har hun stjålet større tekststykker fra min tekstdel, slettet det i 'min del af opgaven', og indsat det i hendes eget tekststykke. Det er decideret inhumane adfærdsdispositioner at foretage sådan noget. Jeg endte også med at udbasunere overfor hende, at jeg intet havde tilovers for hende, og at jeg aldrig vil snakke med hende igen. Derefter, forlod jeg så gruppekonferencen. Magen til sinke, skal man lede længe efter. Eller. Du kan lede resten af dit liv, forgæves.
Brugeravatar

Lige så vel, som Jesus genopstod fra graven, genopstår denne logbog OGSÅ.

Jeg har haft travlt for tiden, kære READERS. Sidste træningsblok endte ud i et AMRAP i Box squats. Det var ganske fint, men intet at råbe hurra for, desværre. Jeg mangler stadig meget bagkæde power. Så, det vil jeg forsøge at udligne. Mit mål for 2017 er at få en massiv bagkæde, hvorfor jeg har valgt at fokusere på box squat den næste lange periode + samt smidt flere bagkæde øvelser ind i mine træningsblokke rotationer. Jeg rackpullede ganske fint her den ene dag. 44 reps med 120kg, uden touch-n-go. En af mine trofaste venner nede i klubben stod og heppede på mig. Jeg skulle lave 6 sæt balls to the WALLLS sæt rack pulls. Han var forbløffet efter hvert sæt. Det er sådanne følelser, man som løfter, man finder prisværdigt. Jeg lavede disse typer af rack pulls i 2 uger i sidste blok, dog ikke hele blokken. I denne blok box squatter jeg 4x om ugen. Det bliver ganske sjovt.
Brugeravatar

Er du endelig stoppet med at træne?
Brugeravatar

Styrkeliste