Bruger login

Ugen der gik, uge 41, 2017
Fredagsslik, billig BCAA og nye artikler!

Tilbudsguide, uge 42, 2017
Ny pre-workout, skovduer og krondyr!

Ugen der gik, uge 40, 2017
Fodbold, burka og old school posering!

Tilbudsguide, uge 41, 2017
Storkøb af kaffe, pasta og koteletter!

Statistik

Vi har 54389 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Goblin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2010056 indlæg i 85130 emner

5 nye indlæg i dag

I alt: 364
Medlemmer: 6
Skjulte: 0
Gæster: 358

Følg bodybuilding.dk på

Desperate times call for desperate measures

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Mapsen skrev:Er du endelig stoppet med at træne?
Nej, det er jeg ikke. Jeg træner ganske seriøst på nuværende tidspunkt. En kort update; Har sat træningen op til 6x om ugen. Denne træningsblok har fokus på store flotte glutes. Desuden, har jeg aldrig stået så hakket, som jeg gør nu på 95kg. Det er ganske udemærket. Længere update kommer senere tonight.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Kære logbog,

Jeg har forsømt dig.

Det er jeg ked af.

Træningen går ganske fint, og kcals går op ad, på trods af jeg bibeholder den samme vægt på ~95kg. Formen bliver bedre fra uge til uge, på trods af dette forhold. Jeg har sågar fået nogle flotte roadmap'ish veins på min VMO. Det er ganske flot.

Igår råbte jeg af en nede i centeret. Jeg synes ganske enkelt, det er fucking irriterende, når en åndsamøbe "bare lige skal gå forbi her", når man er igang med at squatte. Jeg endte derfor med at råbe:" FLYT DIG!!" med min ellers anabolske stemme.

Her den ene dag til træning slog jeg så klam en prut, at alle i centeret kommenterede på. Der sågar en, der sagde, at det lugtede som en septiktank. Jeg havde også ufattelig meget flatulens, da jeg på praktiksted havde fået fortalt, at jeg bare kunne gå ind på depotet og tage proteinbarer, da de havde alt for mange i overskud.

Desuden, mødte jeg selveste EmiloMJ fra bb.dk nede i centeret i sidste uge, mener jeg det var. Han var hurtig til at udpege mig som DJCLEN. Vi snakkede om løst og fast.
Brugeravatar

Igår lavede jeg et væddemål. Jeg skal squatte 200kg for REPS inden jeg bliver 28 år. En good friend of mine sagde, at jeg godt kunne nå det, inden jeg blev 24 år. Der var en gammel mand nede i min klub, der troede, at jeg aldrig nogensinde ville komme til at squatte 200kg. Ganske patetisk. VEJEN TIL 200 INDEN 04-19. FUCK YEAH.

Igår lavede jeg AMRAP i Pause squats. Ganske meget cardio-vaskulær træning. Og mit CNS var godt toasted bagefter. Desuden, fungerer det langt bedre for mig at have en frekvens på 3x om ugen, fremfor concentrated loading med en frekvens på 4. Det er lidt mærkværdigt. Men det fungerer SUBLIMT.

NU ER VI FRIE.
Brugeravatar

Idag kære venner og VENINDER. JEG ER NEMLIG BLEVET BEKENDT MED, AT ET HUNKØN LÆSER MIN LOGBOG. HUN APPROVEDE DESUDEN MEGET AF MINE HISTORIER FRA UNIVERSITET.

Idag var den gamle mand, der ikke tror jeg kan squatte 200kg, til træning. Vi kom til at snakke om vores væddemål igen. Jeg knyttede desuden, at han sandsynligvis ville være død, inden jeg blev 28 år. Han blev lidt fortørnet over dette statement, men ikke desto mindre er det meget sandfærdigt. Han er givetvis omkring gennemsnits levealderen for en mand, hvorfor han sagtens kunne dø imorgen, så hvorfor ikke om 6 år?

Her den ene dag lavede jeg 15 sæt bænkpres. Det var ganske gunstigt for PECTORALIS. Desuden, kan jeg mærke, at min anciennitet stiger for hver dag, jeg er nede i centeret. Enten, er det fordi, folk synes jeg er rar, eller også er det fordi, jeg bliver større og langt mindre loose i min adfærdsdispositioner.

Her den ene dag, var der desuden en VL'er, der shittalkede min squat, og undrede sig over, hvorfor jeg ikke lavede 150kg for mange reps i squatten, og at jeg "skulle til at squatte nogle ordentlige vægte snart." Alle i centeret grinte, hvorefter jeg udbasunerede meget kraftigt og øredøvende:" KOM TIL MIG, NÅR DU HAR LIGE SÅ STORE GUNS, LÅR OG GLUTES SOM MIG." Ingen sagde noget. Andet end grin fra min tro kompagnon, der sagde:" Shiiiit bruh. Der lukkede du mange munde." FUCKING NOOBS.

Idag, kære læser, skal jeg fortælle dig om det flotteste resultat, jeg NOGENSINDE har hørt om. Et ganske unitelligent hunkøn fra mit hold har - AGAINST ALL ODDS AND PHYSIOLOGY - TABT 6kg fedtmasse SAMTIDIG MED, AT HUN HAR TAGET 5kg muskelmasse på. PÅ 3 UGER. GANSKE IDIOTISK. Selv, hvis hun gik på ASTRONOMISKE DOSER TEST, DECA, CLEN OG ALT MULIGT ANDET, så ville det ikke engang kunne lade sig gøre. Det var et af de typiske FB posts, hvor hun skrev, at hun var begyndt at træne igen, og havde fået taget de her målinger. Hun nævnte intet om evt. fejlkilder ved apparatet. INTET. Det er jo ufatteligt, at man kan være så idiotisk. Eller. Dem, der er mest idiotiske, er alle hendes 'venner', der har kommenteret, at det er så godt gået og bla bla bla. De er de dummeste, faktisk. At de er venner med hende, er det dummeste valg, de har foretaget sig.

GOD YEEKEND.
Brugeravatar

Er det her en sandyfrink wannabe log? måske hans smurf account? :D
Brugeravatar

Reputation point: 85

Logbog: Ingen logbog

santaklausen skrev:Er det her en sandyfrink wannabe log? måske hans smurf account? :D

Sandy ville ikke skrive så meget selvhævdende pladder.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1200

Geografisk sted: Mother Russia

Kostplan: Vis kostplan

santaklausen skrev:Er det her en sandyfrink wannabe log? måske hans smurf account? :D
lol
Brugeravatar

Jmt skrev:

Subjektiviteten er usandheden.
Brugeravatar

Jmt skrev:

Nej Sandy virker på ingen måde som en selvhævdende narcissist, ingen lunde. Det var nu mere fortælleformen og den vrøvlende opsætning :)
Brugeravatar

Reputation point: 85

Jeg træner fortsat, kære læser.

Her den ene dag, der lavede jeg AMRAP i bulgarian split squats. Ganske forfærdeligt tempo og meget kardiovaskulært arbejde. Jeg har desuden påbegyndt mit studium igen efter ferien. Det er den samme sang. Intet mere, intet mindre. Mine guns vokser desuden stadig. I flexed tilstand vil jeg skyde på, at de er 44cm. Det er ganske fint. Der er stadig room for growth.

For tiden fokuserer jeg på; Bulgarian split squats, Close-grip bench, Pull ups, ikke at være et fjols, DB seal rows, OH DB extensions - for at nævne nogle enkelte øvelser. Som sandy også preacher, så er det vigtigt at have et repertoire af go-to-øvelser, som man roterer i. Det minder givetvis om Westside barbells metode, bortset fra det ikke er fucking retarded. "But, Westside barbell works for raw-powerlifting" Der er nogle enkelte ting, man kan tage med fra Westside-barbell og tilføre til sit raw-powerlifting, men det er ganske enkelt også meget begrænset.

Da jeg lavede AMRAP i bulgarian split squats stod EmiloMJ ved min side. Jeg spottede desuden også hans squats, hvor han havde flot excentrisk. Jeg endte også med at svede så meget, at min logbog blev delvist gennemblødt, så min kuglepensskrift blevet lidt tværret ud. WHATEVER IT TAKES.

En dag drømmer jeg om at incline DB press 70kg med en excentrisk på 5 sekunder for 3-5 reps. Det kunne være hæderligt.

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ
Brugeravatar

Idag COMRADES, der er jeg i uge 3 af uge 4 af nuværende træningsblok.

I forgårs lavede jeg 0-degree-wt-hypers med 40kg med hold i toppen i par med leg curls. Det var ganske gunstigt for bagkæden. Jeg er desuden, som Nikolaj Bach, fortaler for Wt. hypers som bagkæde BUILDER. Igår så jeg en video af sandy på instagram. Ufatteligt flot træningsoutfit sandy har på, når han træner. Det betød dermed, at jeg midt i min undervisning sad på amazon og fandt flot træningsoutfit. Der er givetvis meget flot træningsoutfit på amazon, hvis man kan finde ud af at bruge de rigtige keywords. Jeg har derfor planer om at bestille en pokemon, ninja turtles og old school gold's gym trøje. Derudover, så skal jeg have nogle nye tights. Mine grå og sorte tights, dvs. 2 par, er rimelig ramponeret efterhånden. Mine lysegrønne tights har ikke været vasket i 3 uger, og mine hvide tights stinker. DE FUCKING STINKER meget.

Idag, havde jeg endnu en omgang formålsløs undervisning. Desuden, er mit semester blevet slået sammen med et andet semester, da vi har ens undervisning. Der var én fra et andet hold, der blev ved med at snakke om ligegyldige lorte ting, så min gode kammerat rakte hånden op og sagde, at nu gad vi ikke at høre om hans dagligdags komplikationer. Dette var givetvis efter mine dusinvise af snak om, at ÉN MÅTTE GØRE OP MED DETTE GALEMATHIAS. Frederik gjorde derfor det rigtige. Jeg er stadig forundret over, hvor lidt folk der faktisk fatter noget af den undervisning vi har. Vi snakker om 'gamle mennesker' på +23 år, der ikke kan detektere noget som helst, der minder om logik i den undervisning vi har.

Igår lavede jeg 12 sæt pull ups, rows, DB laters, Ez bar curls, DB Slant board squats med T: 4241. Mine quadriceps var ganske vist også ved at slå mig ihjel, da jeg skulle gå op af trappen fra nørreports metro imorges.

Idag skal jeg lave Bench, CG Bench, Rack pulls, Leg curls, Wt. hypers og rear laterals. Lige for tiden, har jeg en frekvens på 3x om ugen. Vidste du, kære læser, at Chris Beardsley, the godfather of Strength and Conditioning, anbefaler en frekvens på 3x om ugen fremfor 2x gange om ugen, når det gælder hypertrofi? JO HAN GØR SÅ. Tilpas dit program efter det. Eller vær en synkope.
Brugeravatar

Idag påstod min underviser, at man kunne negligere Arne Astrups nuværende banebrydende RCT, der viser, at en fuldfed ost har gavnlige effekter på hjertekarsygdomme, på den baggrund af Astrups ry. Jeg prøvede derefter at rationalisere min stupide underviser, om at man naturligvis skulle se på, måden hvorpå studiet er bedrevet. Min underviser sagde derefter, at jeg nu "kun diskuterede for at diskutere". Er det nu, det udtryk man anvender, når man ikke ved, hvad man skal sige som modspil i en diskussion?

Idag, købte jeg for 220kr gains. Oksekød, grøntsager, frugt, pasta, ris, æg, kakao samt ost. Jeg er blevet ganske glad for ost, ISÆR i omeletter. Det er dødlækkert.

Jeg har skrevet 2 formelle klager til min overbo, fordi idioten larmer efter kl. 22:30 en hverdag, og fordi jeg vågner midt om natten, hvor han råber af sin ulækre kæreste. Det er mig en gåde, hvordan nogle mennesker bare lider af mangel på tankevirksomhed, når det omhandler det mest basale ting; at lade vær med at gå andre mennesker på nerverne.

Idag skal jeg dræbe mig selv ved Bulgarian split squats. Det bliver sjovt. Jeg regner desuden med, at der kommer en flot instagram video ud af det.

Imorgen har jeg fri fra uni. Det betyder, at jeg ikke skal befinde mig blandt civilisationen, andet end brudstykker af den nede i centeret.

I lørdags mødte jeg min kommende sensei. Han har bænket 200kg RAW, og forklarede mig, at han gerne vil lære mig at bænke ORDENTLIGT. Så, friends, stort BÆNKPRES INCOMING.

Idag på vej over til bussen, gik jeg forbi en flok personer, der hungrer efter at få cancer. Jeg snakker - naturligvis - om rygere. Det er decideret skræmmende at tænke på, at der er nogle futuristiske sundhedsprofessionelle, der får så kvantitativ meget undervisning i, hvor farligt rygning er for helbredet, og alligevel står de på gaden og ryger sig selv ihjel. Og til undervisning, giver en stor del af dem udtryk for, at de "ikke forstår, hvorfor overvægtige ikke bare kan tabe sig". Det er ganske enkelt så kontradiktorisk, som det kan være.

Jeg skal skide.
Hej.
Brugeravatar

Kære læser, jeg formåede at slå mig selv TIL PLUKFISK ved SPLIT SKWOTZ i forgårs.

Idag var jeg til 8 timers ren og skær dødsens undervisning. For tiden, har jeg statistik, hvilket blot verificere samtlige af mine tidligere oplæg om mine medstuderende. De forstår absolut MINIMUM. KONFI.... KONFIDENS.... KONFIDENSINTERVAL? Jeg tror, vi endte med at gennemgå konfidensinterval i godt og vel 30 minutter, før samtlige fattede lidt af, hvad det betød. Desuden, så prøver samtlige af mine medstuderende at koble, deres yndlingsord, nemlig evidens til alt, hvad de siger. "Jamen, der er evidens for, at gulerødder er sundere end agurker." Der var derfor en af mine medstuderende, der spurgte, om man kunne sige, at der var evidens, hvis konfidensintervallet lå tæt på hinanden, og om evidensen var god, hvis forudsætningen for normalfordeling var tilstede. Min underviser endte med at ryste lidt på hovedet, og spurgte, hvorfor alt skulle omhandle evidens? "Jamen, det er bare rart at vide, om der er evidens." Kender I ikke det, når nogen mennesker lærer ét nyt ord, så VOLDTAGER de ordet og bruger det hvert eneste mulige sammenhæng, som de kan bruge det? Det er blot støj i mine øre.

DAGENS WOD. Fordi, det er ikke særlig meget double effekt, at skrive: DAGENS WOD, som samtlige crossifttere siger. DAGENS TRÆNING FOR IDAG ER DAGENS TRÆNING FOR IDAG.

Idag skal jeg lave pull UPS AD LIBITUM. 12 sæt pull ups, DB seal rows, laterals, noget bagskulder og DB SBS med T: 4241. Bliver til døden igen idag, kan jeg mærke. Det er desuden min overreaching uge, i den her uge. Mine quads krampede næsten, da jeg skulle ud af sengen imorges. Det er tegn på overreaching.. og endnu en quad dag LOL.

Jeg har besluttet mig for at gå på DIÆT. Ikke flere gifler, hvidløgsflutes eller chokolade. Jeg vil dog stadig spise sirup på mine HOMEMADE ANABOLIC PANCAKES. Hvis du, kære læser, har set Evan Centopanis videoer, hvor han laver morgenmads pandekager, så er det i lignende stil, jeg har lavet mine. Dog, er der langt mere oats i mine og flere hele æg og PROTEINPULVER i. De smager fucking godt, og med sirup på er de GODLIKE.

Jeg vil nu tage til træning - i det her gudsforladte vejr.
Brugeravatar

Billede

Endnu en dag på kontoret, kære læser. Igår fik jeg lavet en masse pull-ups, ROWS og en masse andet. Jeg er ganske enkelt ved at slå mig selv ihjel for tiden pga. træthed. Men, med træthed kommer gode gains; såfremt man naturligvis sover ~9 timer om natten, spiser ved eller over sit ligevægtsindtag, minimerer stress og ikke mindst har meget afslapning i ens hverdag. Det er THE ROAD til gains. Ganske givet, er det svært at minimere udefrakommende stress, da det omkringliggende miljø spiller en astronomisk rolle her. En af mine kammerater spurgte mig, om jeg ville lave et gæste blogindlæg på hans blog, der omhandler livets outliere. Jeg var ikke synderligt begejstret for tilbuddet, da jeg SLET IKKE mener, at jeg er placeret i denne kategori. Der er givetvis mange andre, der træner langt mere end mig(+10 gange om ugen, 2-3 gange om dagen) og er meget bedre. Jeg foreslog ham at tage kontakt til Team Danmark og deres atleter. Der er nogle danske svømmere fra 10-16 år, der træner 2-3 gange om dagen, alle ugens 7 dage. Det er dedikation, der er fuldstændig absurd. Med mine 6 træninger om ugen, er jeg INGENTING sammenlignet med disse, plæderede jeg for. Han var tilsyndeladende ikke enig.

Idag, vågnede jeg 5 minutter før min alarm. Der kan man snakke om at leve i en verden, hvor man ikke får ét ben til jorden, kære læser.

Idag skal jeg lave en masse bænk og bagkæde samt lidt bagskulder. Det bliver FABELAGTIGT.
Brugeravatar

Idag kære læser, havde jeg fri fra instituionen. Det betød, at dagen skulle bestå af praktiske gøremål. Det blev det givetvis ikke, da jeg simpelthen har læst lektier i 7 timer idag. Nogen gange, så undrer det mig, at en underviser kan tilskrive omkring 70-80 sider til en lektion, der varer 2 timer. Det er UMULIGT at gennemgå så kvantitativt meget undervisningsstof. Man har lyst til at ryste ens underviser og råbe dem ind i ansigtet:" WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?!"

Men, jeg stod op, spiste oats, proteinpulver + chiafrø + 2 blødkogte æg. Der kan man tale om et KOMPLET måltid, kære læsere. Dernæst, gik jeg igang med at kvalificere min eksistens gennem læsning. Det er dog begrænset, hvor kvalificeret ens eksistens faktisk bliver af det lort, man nogen gange skal tortureres igennem. Jeg var derefter ude at handle i min yndlingsbutik; rema 1000. Det skulle så vise sig, at jeg var ved at indgå i et kontrovers med en anden kunde. Der var 4 pakker hakke kyllingekød på tilbud til 10kr pr. pakke for 450g. Vi står derefter foran det, hvorefter jeg rækker ud efter pakkerne, og jeg kan ane i øjenkrogen, at han også var ved at række ud efter dem. Jeg siger derefter - så høflig som jeg er - "Du kan tage 2 pakker, så tager jeg 2 pakker". Han sagde derefter, at han kun skulle bruge 1 pakke, men "er det ikke lige overkanten at tage 3 pakker?" Jeg kiggede derefter på ham og demonstrativt smed pakkerne ned i min kurv. Skulle jeg også gå at kommentere på, når han åbenlyst køber 2 eller 3 pakker småkager? NEJ, VI ANDRE VIL OGSÅ GERNE HAVE DIABETES OG ÅREFORKALKNING. ER DET IKKE LIGE OVERKANTEN MED AL DET DIABETES, DU SKAL HAVE TIL KAFFEN SENERE?

I den her uge har deload, fordi jeg er overreached som lort. Hele mit CNS er sovset til, kan jeg mærke. Det er de mindste ting, der kan forekomme uoverskuelige, når man er overreached, selv noget så basalt som at rydde lidt op. Dvs. smide tallerkenen ned i opvaskemaskinen. Det har jeg ikke engang overskud til. Det er kaotiske tilstande, intet mindre.
Brugeravatar

Billede

Jeg bliver gang på gang mindet om, at deload er PISSE KEDELIGT. Man laller bare rundt med kedelige vægte. Nu sidder du sikkert og tænker, hvordan deloader jeg? Et trick, der er meget Chad Wesley Smith(CWS) approved; Deload med 70-80% af volumen og 80-90% af intensiteten i forhold til ens peaking uge i sidste blok. Hvordan gør man så dette? Jo, hvis du har nedskrevet dine træninger, så er det blot ren matematik, og wupti ved du, hvilken vægt, du skal deloade med. Desuden, siger CWS, at man skal føle sig som lort i starten af ens deload og føle, at alt er tungt. Og det var en sådan dag idag.

Desuden, var det forfærdelig kedeligt idag i skolen. Intet nyt der.

Under dagens madlavning til aftensmaden, gik mine tanker hen på min gamle roomie(Caveman), da jeg boede i Odense. Jeg var tidligere ikke den store sympatisør af krydderier, men Caveman viste mig, det sublime krydderi, som alle BB'ere bør bruge. Spidskommen. Det smager absolut. Fuldkommen. Absolut i den form, at man kan bruge det i samtlige retter, hvortil det giver mening og smager godt. Et krydderi, du bør bruge læser.

Jeg blev desuden kontaktet af en ven, som jeg ikke snakker så tit med, men ikke desto mindre er der stadig sporadisk kontakt. Han sendte et billede af sine plasma-værdier. Det var ganske fine og 'almindelige' på trods af, at hans test-niveau var en lidt outlier. På den gode måde. Ikke desto mindre, så kunne jeg se, at hans CRP-niveau var under <5. Ved du, hvad det kan være en indikator for, kære læser? AT HAN IKKE TRÆNER HÅRDT!!!! Antageligvis, så vil ens CRP-niveauer være ufattelige høje, efter en høj træning. Sandsynligvis medieres denne stigning af det inflammatoriske respons, der kommer i forbindelse med træning. HVORFOR HAR DET BETYDNING FOR DIG? Hvis du en dag, skulle få testet dine plasma-niveauer, og din læger derefter siger:" DINE CRP-VÆRDIER ER JO ALT FOR HØJE. VI MÅ HELLERE TESTE FOR NEFROPATI og HEPAR-DYSFUNKTION." Så sig til ham, at du træner hårdt dagligt, og muligvis har gjort det indenfor 24-48 timer. Det kan give ganske høje udsving i CRP at træne hårdt. Men hvad ved jeg? JEG ER JO IKKE LÆGE, TORKILD!

hej hej.
Brugeravatar

Djclen skrev:Der var derfor en af mine medstuderende, der spurgte, om man kunne sige, at der var evidens, hvis konfidensintervallet lå tæt på hinanden, og om evidensen var god, hvis forudsætningen for normalfordeling var tilstede. Min underviser endte med at ryste lidt på hovedet, og spurgte, hvorfor alt skulle omhandle evidens? "Jamen, det er bare rart at vide, om der er evidens." Kender I ikke det, når nogen mennesker lærer ét nyt ord, så VOLDTAGER de ordet og bruger det hvert eneste mulige sammenhæng, som de kan bruge det? Det er blot støj i mine øre.

Ikke desto mindre er det et godt spørgsmål. Sagen er den, at overlappende CI ikke nødvendigvis resulterer i en p-værdi på >0.05.

haaank skrev:
Djclen skrev:Der var derfor en af mine medstuderende, der spurgte, om man kunne sige, at der var evidens, hvis konfidensintervallet lå tæt på hinanden, og om evidensen var god, hvis forudsætningen for normalfordeling var tilstede. Min underviser endte med at ryste lidt på hovedet, og spurgte, hvorfor alt skulle omhandle evidens? "Jamen, det er bare rart at vide, om der er evidens." Kender I ikke det, når nogen mennesker lærer ét nyt ord, så VOLDTAGER de ordet og bruger det hvert eneste mulige sammenhæng, som de kan bruge det? Det er blot støj i mine øre.

Ikke desto mindre er det et godt spørgsmål. Sagen er den, at overlappende CI ikke nødvendigvis resulterer i en p-værdi på >0.05.
Min pointe var nu mere, at selve begrebet 'evidens' er langt mere substantielt, end hvad mine medstuderende gør det til - og vil gøre det til.

Når dette er sagt, så var der et medmenneske på cykelstien, der reddede mit liv. Ja, der var faktisk en ukendt menneske, der intervenerede sig i min livsverden, da jeg i helt egne tanker cyklede. Det skulle vise sig, at mit snørrebånd var gået op, hvorefter en cyklist cykler forbi mig og siger:" Dit snørebånd på højre fod er gået op". Det var en good act af et medmenneske. Jeg kunne have endt med hovedet i asfalten, hvis snørebåndet skulle have forviklet sig til min pedal eller kæde. Jeg nåede dårligt at sige tak, før vedkommende havde cyklet fra mig.

Her er lidt fra gårsdagens deload:

Pull ups T: 2110 R: 180
2x6xBW
2x5xBW+5kg
2x4xBW+10kg
2x5xBW+5kg
- Normalvis, så føles 5kg og 10kg i bæltet meget lette.. men dette føltes som 20kg i bæltet. Men sådan er deload.

DB seal rows
4x7x22,5kg

Facepulls
3xstacksx15

DB SBS T:4241 R: 150
4 sæt á 5 reps.
- Ganske fornuftigt for quadriceps udvikling.

Desuden, så fik jeg en god snak med en good guy nede fra klubben, der er fysioterapeut.

- Jeg tager desuden en prøvetræning i IK99 i efterårsferien. Det passer perfekt. Det er lige i min peaking week. Andre centre, som I kan anbefale, som fortjener en prøvetræning i København? Jeg er efterhånden ved at blive manisk af at befinde mig blandt den samme flok mennesker nede i klubben. DER ER BEHOV FOR IMPULSER.
Brugeravatar

Idag, kære læser, der havde jeg FORNUFTIG undervisning. Hele 6 timers biokemi. Det var virkelig fornuftig undervisning. Det var dog mindre cringy idag, da min biokemi lektor op til flere gange skulle forsøge at være komisk. Det faldt til jorden HVER EVIG ENESTE GANG.

Desuden, så fandt jeg ud af, at én pige på mit hold har overvejende mere testosteron i kroppen, end jeg har. Og en dobbelt så stor kæbe. Hendes androgene stemme ved forelæsning var et testamente om, THAT THIS FUCKING GIRL IS ON THE JUIIIIIIIICCCEEEEE. Jeg vil tro, at hun har en lige så androgen stemme som EmiloMJ. Så kan du jo tænke over den.

Efter skole, drog jeg hjem. Så sov jeg 1 time, fordi jeg var fucking træt, på trods af jeg havde sovet 9 timer i nat. I momenter, betvivler jeg, om jeg muligvis får FOR MEGET søvn. Sidste uge fik jeg i gennemsnit 9½ time. Pro-tip: Skriv dine ca. søvntider op for én hel uge, og divider det med 7. Her er mine intervaller for søvntid i forhold til min egen træning:

Uge 1, normal training: 7½-8½ timer søvn som minimum
Uge 2, hårdere træning: minimum 8 timers søvn.
Uge 3, fatigue development: Minimum 8½ time søvn
Uge 4: komplet overreaching: MInimum 9 timer hver nat søvn, helst 10 timer hver nat.

Blot et free tip, min kære læser.

"Men breeeeh, hvorfor kun 7½ time?" Man er langt fra overreached, og bør være tæt på fuldkommen rested i uge 1, så man kan godt tolerere mindre søvn, uden at det influererer træningen negativt. Man skal naturligvis tage in mente, at træning og rest ikke sker i et vakuum, da man har andre gøremål i sin hverdag, hvorfor søvn til tider må nedprioriteres lidt. Men kun lidt, og medmindre man lever under en sten.

Idag lavede jeg 12 sæt Safety-bar-squat. Det var en true sandyfrink tribute træning idag. Det var smukt. Derefter lavede jeg tempo DB slant board squats og nogle forholdsvis tunge Wt. hypers med hold i toppen, for stor bagkæde. Mine quads skulle også vise sig at være ved at krampe, da jeg skulle accelerere på det gule lyn, på vej hjem fra træning. Eller, det var egentlig kun venstre quad, der var mest eksponeret.

På vej hjem fra træning stoppede jeg i REMA 1000. Hvilket supermarked. Fantastisk supermarked, intet andet. Men, da jeg står foran køledisken, kan jeg se ud af øjenkrogen, at der kommer to personer ind, som er typerne, der rigtig gerne vil være "crossfittere". Manden havde uden tvivl et præstadie, og muligvis et fuldkommen stadie af adipositas, på trods af at han gik rundt i lange VIRUS HARDCORE STRØMER TIL LIGE UNDER KNÆENE, SIN TASKE PÅ RYGGEN MED 1 SHAKER PÅ HVER SIDE OG 1 MIDT PÅ TASKEN. ALTSÅ 3 SHAKES PÅ SIN TASKE. HARDCOOOOORRRRREEEE!! Kæresten havde chalk på sine tights, og var i nogenlunde samme korpulente tilstand, som sin boyfriend. "Skat, har vi mere skyr derhjemme til night-meal i aften?" night..... night meal.......... Lyder som en idiotisk Neil Hill Dietplan, hvor man skal stå op om natten og spise sin mad. Absolut idioti på højeste plan.
Brugeravatar

Vi går mørke tider i møde, kære læser. Det er mørkt uden for, når klokken er 19:30, halv mørkt når man står op, halv mørkt på gader og stræder, halv mørkt OVERALT.

Igår havde jeg en brutal bagkæde træning. 19 sæt REN BAGKÆDE. Det kan man blot håbe på er gunstigt for stor flot bagkæde. Men nu må vi se. DET HELE HANDLER JO OM DEDIKATION? IKKE SANDT? Det er i hvert fald det, de fleste synkoper på IG plæderer for, uagtet om de selv mangler dette. DERFOR, spørger jeg: Handler det reelt om dedikation for at få en stor bagkæde? Jeg trænede i FW her i fredags af den årsag, at jeg blev TVUNGET af et hunkøn. Dér. Lige i FW. Der blev jeg voldsomt i tvivl om ovenstående. Om det reelt set kræver dedikation at blive stor og flot. Der var en fucking idiot - for det var han - der ikke kunne finde ud af at træne, men som var rimelig fucking jacked- Jeg overvejede da, om hans hepatiske og renes kredsløb mon lider overlast af dette tydelige misbrug? Antageligvis ja, pga. hans udtalte akne og misformede kæbeparti. Men, det må han jo selv om.

Jeg trænede 17 sæt triceps og 14 sæt biceps i fredags. Nu tænker du sikkert, kære læser, hvorfor ikke det samme antal sæt? Fordi jeg har trænet min biceps en del mere tidligere på ugen end min triceps.

Desuden, var min FW træning en cirkus og noget værre lort. Lorte bænke, lorte stænger, lorte DBs. ALT.
Brugeravatar

Idag sov jeg som en idiot, kære læser. Jeg sov kun, hvad der svarer til 3 timer. Årsagen til dette er fortsat ukendt. Der er absolut intet værre end at ligge i sengen, og så bare ikke kunne falde i søvn. Man prøver at tænke på de mest mærkværdige ting. Jeg vil påstå, at vi alle har 3-5 ting, vi tænker på, når vi skal prøve at falde i søvn. De ting, jeg filosoferer over, er typisk træning, noget der er sket tidligere på dagen eller en meget gammel hændelse, der skaber tryghed for min sjæl. Fx tænker jeg ofte på de gange, hvor jeg er oppe at besøge min aldrende farmor. Hun er som regel alt for gavmild med kager, chokolade og bær i forskellige afskygninger. "ja, man skal jo huske det sunde", siger hun altid efter hun har fortæret et stykke kage, og er igang med at spise druer, blåbær eller anden form for sund frugt. Da jeg var i min bedste form, BF%-mæssigt, dvs. november 2016, der erindrer jeg, at jeg spiste 2 pakker cookies, 1 pakke blåbær af 125g, 1 romsnegl(på trods af, at jeg ER KRAFTIGT imod wienerbrød), 1 pakke ritter sport og ½L kakao oppe hos min gode farmor. Jeg tvivler på, om jeg nogensinde har stået i så god form, som jeg gjorde morgenen efter. Desuden vejede jeg 300g mindre end morgenen forinden. Der var min metabolisme GODLIKE. Nu er den forholdsvis lort. Min pointe er blot, at ens metabolisme kan rigtig rigtig rigtig rigtig rigtig meget, hvis du lader vær med at spise som en idiot, men derimod træner hårdt og sover ordentligt og meget.

Til historien hører også, at jeg stort set aldrig fortærede nogle fødevarer, der var usunde. Jeg levede udelukkende af: bananer, æbler, appelsiner, bær, grøntsagsblandinger, tomater, rød peber, avokado, pasta, ris, havregryn, whey 100, kreatin, leucin, HMB, fiskeoliepiller og vitaminpiller og til tider kakao. Min konsumptionsmængde af grøntsager og frugt var +1kg om dagen. Det var flotte og sunde tider. Jeg ærgrer mig stadig over, at jeg ikke fik foretaget nogle blodprøver, der kunne vise mig forskellige data: lipidprofil, vitaminstatus og faste BGK samt BGK 2h post-prandielt. Det kunne have været et testamente om, at man har trænet hårdt og spist fornuftigt.

Idag trænede jeg CG bench med Tempo: 5111. Det var ganske modbydeligt for mine TRICEPZOOOORSZ.

Jeg hader regnvejr.
Brugeravatar

Jeg skal bruge råd, Djclen!

1. Vonnegut eller Heller (Slaughterhóuse-5 eller Catch-22) i næste omgang af bøger? Andre anbefalinger?

2. Har du vilde insidertips til cut der tåler dagens lys?
Brugeravatar

Reputation point: 45

Bill Nye skrev:Jeg skal bruge råd, Djclen!

1. Vonnegut eller Heller (Slaughterhóuse-5 eller Catch-22) i næste omgang af bøger? Andre anbefalinger?

2. Har du vilde insidertips til cut der tåler dagens lys?

1. Hmm.. Nu har jeg ikke læst Slaughterhouse-five desværre, så det er umuligt at lave en komparativ analyse af de to bøger. Men, Catch-22 er en meget, meget tung bog imo. Men, hvis du er anlagt til at kunne begive dig ud i en tung dreng, så vil jeg anbefale Catch-22, dog lyder Slaughterhouse-five også som en læseværdig bog.

Jeg overvejer selv at gå igang med Henry Ward Beecher:" Proverbs from Plymouth Pulpit".

2. Supplér med 3-5g leucin ved hvert stort måltid, spis massere af grøntsager og frugt (+1kg/dag). Ellers, keep it simple og IIFYM.
Brugeravatar

Djclen skrev:1. Hmm.. Nu har jeg ikke læst Slaughterhouse-five desværre, så det er umuligt at lave en komparativ analyse af de to bøger. Men, Catch-22 er en meget, meget tung bog imo. Men, hvis du er anlagt til at kunne begive dig ud i en tung dreng, så vil jeg anbefale Catch-22, dog lyder Slaughterhouse-five også som en læseværdig bog.

Om den er tung bekymrer mig nu ikke så meget, en besværlig bog har aldrig skadet nogen (så skal det i hvert fald have været rent fysisk). Jeg giver den en chancen.
Djclen skrev:Jeg overvejer selv at gå igang med Henry Ward Beecher:" Proverbs from Plymouth Pulpit".

Warum?
Djclen skrev:2. Supplér med 3-5g leucin ved hvert stort måltid, spis massere af grøntsager og frugt (+1kg/dag). Ellers, keep it simple og IIFYM.

Roger! I shall eat all the veggies.
Brugeravatar

Reputation point: 45

Bill Nye skrev:
Djclen skrev:1. Hmm.. Nu har jeg ikke læst Slaughterhouse-five desværre, så det er umuligt at lave en komparativ analyse af de to bøger. Men, Catch-22 er en meget, meget tung bog imo. Men, hvis du er anlagt til at kunne begive dig ud i en tung dreng, så vil jeg anbefale Catch-22, dog lyder Slaughterhouse-five også som en læseværdig bog.

Om den er tung bekymrer mig nu ikke så meget, en besværlig bog har aldrig skadet nogen (så skal det i hvert fald have været rent fysisk). Jeg giver den en chancen.
Djclen skrev:Jeg overvejer selv at gå igang med Henry Ward Beecher:" Proverbs from Plymouth Pulpit".

Warum?
Djclen skrev:2. Supplér med 3-5g leucin ved hvert stort måltid, spis massere af grøntsager og frugt (+1kg/dag). Ellers, keep it simple og IIFYM.

Roger! I shall eat all the veggies.

Nu er det ikke nogen hemmelighed, da jeg har eksplicitteret mange gange, at jeg er stor fan af Will Hunting i 'Good Will Hunting'. Han citerer bl.a. fra Beechers 'Proverbs from Plymouth Pulpi';" "Liberty is a souls right to breath. Without liberty, Man is a Syncope." Desuden, er der en række gode og fornuftige tankemønstre i Proverbs from Plymouth Pulpit, som mange burde leve efter. Til tider, så overvejer jeg dedikere mig til en asketisk livsstil, der naturligvis er modificeret i et vis omfang. Når jeg sidder og læser Sandys logbog, som efterhånden sker en håndfuld gange på en uge, så bliver man ikke mindst draget ved ideen bare at opsige alle former for begivenheder, man ved ikke assisterer ens træning, men nærmere inhiberer outputtet fra ens træning. Igår var jeg bl.a. ude at drikke med nogle kammerater. Dette har ikke mindst ruineret min dag idag, men lige så ruiniserende er det for min organisme ud fra det stress, jeg har tilføjet den. Man burde i stedet, læser, dedikere sig til en sag, og sige, no matter what, så dedikerer jeg mit liv for this cause. Nu er det heldigvis noget, der sker meget meget sjældent, at jeg går ud at drikker mig beruset, hvorfor det er min retfærdiggørelse af et sådan foretagen. Det burde også være din årsag, læser.

Nu vil jeg tage i netto, købe mig 3 hvidløgsbrød, købe en bøtte Ben & Jerrys, kokkerere lidt føde, forhåbentlig bliver det en god solid omelet og så se en klasse film.
Brugeravatar

IGÅR LAVEDE JEG 18 SÆT BÆNKPRESS. YEEEEAHHH.

CG BENCH (excentrisk m. pause i bunden)
6x95kg
6x95kg
6x95kg
6x95kg
6x95kg
6x95kg

Wide grip bench (excentrisk m. pause i bunden)
8x80kg
8x80kg
6x87,5kg
6x87,5kg
5x87,5kg
5x87,5kg

Incline DB press (45grader) excentrisk m. pause i bunden
8x30kg
13x25kg
12x25kg
10x25kg
9x25kg
8x25kg
8x25kg

Vil du have store pecs? PM for Online-PT.
Brugeravatar

Idag, kære læser, der lavede jeg ARMEGEDDON.

18 sæt triceps og 16 sæt biceps. GANSKE GUNSTIGT. YEAH. Derudover, lavede jeg DB laterals og DB external rotations for SHOULDER HEATLTH.

GOD WEEKEND.
Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster