Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65681 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1392
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1390

Følg bodybuilding.dk på

Eksamen og snyd

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Landet ligger sådan at jeg på torsdag skal til skriftlig eksamen i Matematik på A niveau i gym. Har bare et problem og det er at jeg virkelig er dårlig til det! så spørgsmålet er om ens skole kan se hvis man bruger sin telefon som netværk forbindelse til sin bærbar via bluetooth? Ved de kan se det hvis man opretter et wifi hotspot. :)
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25. nov 2010, 17:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



:delete:
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du er da en klovn af rang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 2140
Tilmeldt: 22. okt 2006, 19:57
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så genialt at du spørger om hjælp til eksamens snyd :D
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. maj 2012, 10:33
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



wager skrev:Landet ligger sådan at jeg på torsdag skal til skriftlig eksamen i Matematik på A niveau i gym. Har bare et problem og det er at jeg virkelig er dårlig til det! så spørgsmålet er om ens skole kan se hvis man bruger sin telefon som netværk forbindelse til sin bærbar via bluetooth? Ved de kan se det hvis man opretter et wifi hotspot. :)


LOL

Gør som os andre, der ikke fatter matematik. Vælg det fra :mrgreen:

Hvis man virkelig vil snyde kan det garanteret godt lade sig gøre, men hvad vil det hjælpe dig, at oprette Wifi... Har du en buddy, der vil hjælpe?
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det er vel bare fair at jeg indrømmer jeg ikke er god til et fag, alle som har gået i skole har sgu prøvet at snyde i større eller mindre grad :D

Men ja jeg har en der vil lave opgaverne for mig hvis jeg kan få dem sendt, så derfor jeg skal via om skolen kan se hvis jeg på via bluetooth
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25. nov 2010, 17:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



wager skrev:Det er vel bare fair at jeg indrømmer jeg ikke er god til et fag, alle som har gået i skole har sgu prøvet at snyde i større eller mindre grad :D

Men ja jeg har en der vil lave opgaverne for mig hvis jeg kan få dem sendt, så derfor jeg skal via om skolen kan se hvis jeg på via bluetooth


Ja, din skole kan se om du bruger net, både på mobil og computer.
Brugeravatar
 
Reputation point: 522
 
Indlæg: 2403
Tilmeldt: 30. jan 2011, 11:20
Geografisk sted: Lindø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 212.50
- Dødløft: 270.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Evald skrev:
wager skrev:Det er vel bare fair at jeg indrømmer jeg ikke er god til et fag, alle som har gået i skole har sgu prøvet at snyde i større eller mindre grad :D

Men ja jeg har en der vil lave opgaverne for mig hvis jeg kan få dem sendt, så derfor jeg skal via om skolen kan se hvis jeg på via bluetooth


Ja, din skole kan se om du bruger net, både på mobil og computer.


Kan de også se det når det gøres via bluetooth? for ved de kan hvis jeg bruger skolens net eller et wifi spot via telefonen
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25. nov 2010, 17:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A niveau siger du, det betyder så at det er dit 3. år og du faktisk er done om max en måned. Hvis du bliver taget kan det betyde at du ik får en studender eksamen som du har brugt 3 år på. Og hallo kom nu ind i kampen, eksamen er med alle hjælpe midler tilladt, gør som os andre lære stoffet under eksamen, hvis du har været for dovne til at følge med i selve undervisningen. At prøve at synde er simpelhen for dumt
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 685
Tilmeldt: 7. jul 2011, 12:29
 
Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte
 
Styrkeliste
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Sakin skrev:A niveau siger du, det betyder så at det er dit 3. år og du faktisk er done om max en måned. Hvis du bliver taget kan det betyde at du ik får en studender eksamen som du har brugt 3 år på. Og hallo kom nu ind i kampen, eksamen er med alle hjælpe midler tilladt, gør som os andre lære stoffet under eksamen, hvis du har været for dovne til at følge med i selve undervisningen. At prøve at synde er simpelhen for dumt


Kan godt følge din tankegang, er også den jeg selv er mest tilhænger af. Men et 02 eller 4 tal på mit bevis ville ikke være det bedste for mig, og ved at jeg ikke kan få 7,10 eller 12 :)
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25. nov 2010, 17:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja du indrømmer selv du er dårlig til det, så tag karakteren derefter.

Prøv så godt du kan, og så kan det være du får over 02.

Imo hvis folk snyder skal de slagtes instant.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 497
Tilmeldt: 22. okt 2009, 11:36
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



wager skrev:Det er vel bare fair at jeg indrømmer jeg ikke er god til et fag, alle som har gået i skole har sgu prøvet at snyde i større eller mindre grad :D

Men ja jeg har en der vil lave opgaverne for mig hvis jeg kan få dem sendt, så derfor jeg skal via om skolen kan se hvis jeg på via bluetooth

Jeg har også et ønske om engang at få en leder stilling, og så få en ansat der på papiret kan en masse, men som i realiteten ikke kan en fløjtende fis.

Bare fordi du indrømmer at du ikke er god til det, så retfærdiggører det at du snyder?
Du skulle hellere indrømme at du ikke er god til faget, ikke har brugt tid på at læse op på det og derfor får en karakter der sutter for hårdt.

Og næ... jeg har sådan set aldrig snydt i en opgave. Jeg fik 6 (gammel ordning) i skriftlig matematik i gym, fordi jeg er en klovn til mat. Sådan er der jo så meget.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Ja, bluetooth er også let at se.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 3255
Tilmeldt: 15. nov 2011, 01:43
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 181.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



wager skrev:Kan godt følge din tankegang, er også den jeg selv er mest tilhænger af. Men et 02 eller 4 tal på mit bevis ville ikke være det bedste for mig, og ved at jeg ikke kan få 7,10 eller 12 :)


Hvad vil du bruge et pseudo 12 tal i matematik A til, hvis du ikke kan det?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
wager skrev:Det er vel bare fair at jeg indrømmer jeg ikke er god til et fag, alle som har gået i skole har sgu prøvet at snyde i større eller mindre grad :D

Men ja jeg har en der vil lave opgaverne for mig hvis jeg kan få dem sendt, så derfor jeg skal via om skolen kan se hvis jeg på via bluetooth

Jeg har også et ønske om engang at få en leder stilling, og så få en ansat der på papiret kan en masse, men som i realiteten ikke kan en fløjtende fis.

Bare fordi du indrømmer at du ikke er god til det, så retfærdiggører det at du snyder?
Du skulle hellere indrømme at du ikke er god til faget, ikke har brugt tid på at læse op på det og derfor får en karakter der sutter for hårdt.

Og næ... jeg har sådan set aldrig snydt i en opgave. Jeg fik 6 (gammel ordning) i skriftlig matematik i gym, fordi jeg er en klovn til mat. Sådan er der jo så meget.

Men nej det retfærdiggører det da slet ikke, men folk kunne bare bruge tid på at svarer på mit spørgsmål :)

Så vælger jeg at tro på at det er fordi du er fra en tid, hvor div. hjælpe sider som studieportalen ikke var der. Ved godt at jeg generaliserer ret meget lige nu
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25. nov 2010, 17:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dingo skrev:
wager skrev:Kan godt følge din tankegang, er også den jeg selv er mest tilhænger af. Men et 02 eller 4 tal på mit bevis ville ikke være det bedste for mig, og ved at jeg ikke kan få 7,10 eller 12 :)


Hvad vil du bruge et pseudo 12 tal i matematik A til, hvis du ikke kan det?


Bare til mit gennemsnit
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25. nov 2010, 17:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Gad vide hvor mange mods der skal svare på tråden før den bliver låst, flyttet eller slettet...

Den eneste logiske følgeslutning må være at teamet bag bodybuilding.dk ikke er imod eksamenssnyd. Sejt.
Jeg har naturligvis rapporteret emnet, men der sker næppe noget ved det...
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Billede
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 589
Tilmeldt: 25. jan 2012, 16:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 999.00
- Squat: 999.00
- Dødløft: 999.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvorfor ikke bare have opgaveløsninger liggende på lommeregneren?

Du bliver givetvis bedt om at aflevere din telefon, så spørgsmålet er vel, hvor meget dækning du kan få - Tror du vil være bedre stillet, hvis du har gode notater liggende lokalt på computeren :-)

Det moralske spørgsmål bør være op til dig selv..
http://www.facebook.com/fitprojectdk - Matcher klienter med personlige trænere i hele Danmark
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 492
Tilmeldt: 22. okt 2009, 10:14
Geografisk sted: Horsens
 
Træner her: WT Center
Fitness World Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 235.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Legend skrev:Gad vide hvor mange mods der skal svare på tråden før den bliver låst, flyttet eller slettet...

Den eneste logiske følgeslutning må være at teamet bag bodybuilding.dk ikke er imod eksamenssnyd. Sejt.
Jeg har naturligvis rapporteret emnet, men der sker næppe noget ved det...


Og hvad er grunden til at de skulle være imod det?
Må sgu også indrømme at jeg finder det underligt at du har rapporteret om denne tråd
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25. nov 2010, 17:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mester hør nu her.. du behøves ikke snyde..

Hvis du har matematik på A niveau er du uden tvivl udstyret med en TI-89 eller nyere lommeregner.

Hvis du tager dig sammen og læser et kompendie om hvordan den bruges eller får en buddy til at vise det behøves du ikke fatte noget som helst af formler mv.

jeg var selv et æg til matematik og fik 4 på b-niveau men efter jeg har lært at bruge den har jeg fået 7 og 10 i matematiske fag på universitetet.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: 21. maj 2012, 14:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Monin skrev:Hvorfor ikke bare have opgaveløsninger liggende på lommeregneren?

Du bliver givetvis bedt om at aflevere din telefon, så spørgsmålet er vel, hvor meget dækning du kan få - Tror du vil være bedre stillet, hvis du har gode notater liggende lokalt på computeren :-)

Det moralske spørgsmål bør være op til dig selv..


Vi må godt have telefonen med inde til eksamen :)
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25. nov 2010, 17:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



wager skrev:
Legend skrev:Gad vide hvor mange mods der skal svare på tråden før den bliver låst, flyttet eller slettet...

Den eneste logiske følgeslutning må være at teamet bag bodybuilding.dk ikke er imod eksamenssnyd. Sejt.
Jeg har naturligvis rapporteret emnet, men der sker næppe noget ved det...


Og hvad er grunden til at de skulle være imod det?
Må sgu også indrømme at jeg finder det underligt at du har rapporteret om denne tråd


Hvad er grunden til at de ikke skulle være imod det?
Hvad er det underlige i at være imod eksamenssnyd?

Det er matematik A - det er skide nemt, hvis bare man gider læse lidt. Kom nu i sving.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SorenB skrev:Mester hør nu her.. du behøves ikke snyde..

Hvis du har matematik på A niveau er du uden tvivl udstyret med en TI-89 eller nyere lommeregner.

Hvis du tager dig sammen og læser et kompendie om hvordan den bruges eller får en buddy til at vise det behøves du ikke fatte noget som helst af formler mv.

jeg var selv et æg til matematik og fik 4 på b-niveau men efter jeg har lært at bruge den har jeg fået 7 og 10 i matematiske fag på universitetet.


Må prøve at terpe det skide program endnu mere så
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25. nov 2010, 17:47
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvis du har brug for at snyde i skriftlig mat så er det sq fordi du ikke har gidet at lave noget hele året...

Hvor svært kan det være, i har lavet en masse hele året og der til har du vel nogle opgaver i har fået udleveret og nogle noter til hvad læren har fortalt dig...

Du kan jo tage dine noter med og når du kommer til en opgave du ikke kan finde ud af så finder du en magen til i dine noter, skifter tallene ud, og gør som du har gjort i den opgave i noterne... og vupti så har du også lavet den opgave...

Folk har tit en tendens til at gøre mat mere kompliceret end det i virkeligheden er.
Kan forstå man har problemer med mundtlig og at bevise formler. Men skriftlig burde ikke være noget problem for nogle hvis de er blevet undervist i det i et år og har gidet lave deres for arbejde...
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 332
Tilmeldt: 23. aug 2010, 13:44
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



wager skrev:
Monin skrev:Hvorfor ikke bare have opgaveløsninger liggende på lommeregneren?

Du bliver givetvis bedt om at aflevere din telefon, så spørgsmålet er vel, hvor meget dækning du kan få - Tror du vil være bedre stillet, hvis du har gode notater liggende lokalt på computeren :-)

Det moralske spørgsmål bør være op til dig selv..


Vi må godt have telefonen med inde til eksamen :)


Lommeregnerløsningen er langt lettere :-) Du kan egentlig bare skrive formlerne som programmer - så skriver du dem ind og bum; resultatet.

Skal du have mellemregningerne med, så kan programmerne let printe dem for dig.

Tjek evt http://download.ak.aau.dk/jfj/Adgangsku ... 9_stat.pdf
http://www.facebook.com/fitprojectdk - Matcher klienter med personlige trænere i hele Danmark
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 492
Tilmeldt: 22. okt 2009, 10:14
Geografisk sted: Horsens
 
Træner her: WT Center
Fitness World Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 235.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg ville ikke lade hverken moralske eller etiske perspektiver komme i betragtning hvad angår dit snyd eller ej. Hvis det er en moralsk levevis du søger, så lad den komme til udtryk via velgørenhed, medmenneskelighed og venlighed. Der er masser af mennesker der "følger reglerne" men reelt er nogle usolidariske, egoistiske svin. Snyd i det omfang det er nødvendigt for at du kan komme ind på den videregående uddannelse du vil. Vi lever i forvejen i en verden hvor en velhavende elite hvis eneste indstilling til tilværelsen og jordens fremtid er profitmaksimering, de bryder alle moralske regler men forgyldes. En matematisk eksamen på gymnasiet, som potentielt kan afgøre dit fremtid ud fra en eller anden bureaukratisk beslutning om om optag på baggrund af karaktergennemsnit på den videregående uddannelse... de moralske implikationer er til at overse.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



wager skrev:
Evald skrev:
wager skrev:Det er vel bare fair at jeg indrømmer jeg ikke er god til et fag, alle som har gået i skole har sgu prøvet at snyde i større eller mindre grad :D

Men ja jeg har en der vil lave opgaverne for mig hvis jeg kan få dem sendt, så derfor jeg skal via om skolen kan se hvis jeg på via bluetooth


Ja, din skole kan se om du bruger net, både på mobil og computer.


Kan de også se det når det gøres via bluetooth? for ved de kan hvis jeg bruger skolens net eller et wifi spot via telefonen


Ja, de kan se alt hvad du foretager dig
Brugeravatar
 
Reputation point: 522
 
Indlæg: 2403
Tilmeldt: 30. jan 2011, 11:20
Geografisk sted: Lindø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 212.50
- Dødløft: 270.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du bliver nødt til selv at have en forbindelse med, evt. 3G som USB eller lignende.

Også begrænset hvad du kan få hjælp til via nettet i matematik A, vil jeg mene.

Og kom op på hesten og få gang i bøgerne i stedet for at brug tiden på at fokusere på snyd, og at du "er dårlig" osv.osv. for det kommer du ikke videre med.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 199
Tilmeldt: 23. jan 2012, 21:44
Geografisk sted: Aarhus C
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det rammer bare dig selv i sidste ende. Gik i klasse med en pige, som fik hjælp til alt.
Hun måtte droppe ud af sit studie og passer idag børn.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 353
Tilmeldt: 9. jun 2010, 13:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 168 gæster