Bruger login







UDG uge 3
Damer og ny artkel!

Tilbudsguide uge 4
Æg, mørbrad, havregryn, energidrikke og mandler!

UDG uge 2
Stærkmand, squat og gode tilbud!

Tilbudsguide uge 3
Storkøb af frosne grøntsager og frugt og mørbrad!


Statistik

Vi har 53752 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Tildetut

Vores medlemmer har i alt skrevet 1990100 indlæg i 84097 emner

145 nye indlæg i dag


Online
I alt: 434
Medlemmer: 24
Skjulte: 2
Gæster: 408

Følg bodybuilding.dk på

Forever young

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog








Hej med jer,,,,

Ja så fik han sgu lige sparket liv i mig igen ! Så jeg prøver atter en gang at få gang i en logbog (Har efterhånden et par stykker på bagen :oops: )
Nå alt er ved det gamle bortset fra at jeg har fået smugtrænet lidt en uges tid og det går meget fornuftigt, så mon ikke det holder denne gang.
Jeg er jo overvægtig og træner som udgangspunkt for at tabe mig og senere, på trods af alder. vil jeg prøve at bygge et par klodser på kroppen.Min vægt siger i dag 109 kg hvilket er ca. 30 kg for meget !!
Mit mål er at komme ned omkring de 80 kg inden sommer og mit første delmål hedder under 100 kg inden 10 Januar 2017 og det når jeg !!
Nu kører jeg primært cardio ugen ud og starter så op Mandag med følgende program.

Mandag/Torsdag: bryst/triceps/ben (3 sæt af 10 gentagelser)

1. Opvarmning - varme op med 10 minutters kardio – crosstrainer, romaskine, boksning osv.
2. Bryst - Bænkpres (flad bænkpres)
3. Bryst - Incline bænkpres (skrå bænkpres)
4. Bryst - Flyers bryst
5. Ben - Squat med fri stang
6. Ben - Leg curls
7. Skulder – Udadrotation af skulder med håndtag
8. Arme - Fransk pres eller med 1 håndvægt liggende på en flad bænk
9. Arme - Triceps pushdowns


Tirsdag/Fredag: ben/ryg/biceps (3 sæt af 10 gentagelser)

1. Opvarmning - varme op med 10 minutters kardio – crosstrainer, romaskine, boksning osv.
2. Ryg - Dødløft
3. Ryg - Ryg nedtræk med bred stang
4. Ryg - Ryg nedtræk med dobbelt håndtag
5. Ryg - Bent rows
6. Ryg - Ryg reverse cable crossover
7. Ben - Squat
8. Ben - Leg curls
9. Arme - Biceps på skråbænk - Preacher dumbell curls
10. Arme - Biceps øvelse


Et lille ps. Jeg er meget åben for ros ris især hvis i mener mit program er helt hen i vejret !!

Hav en god dag !!
Brugeravatar
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 811
Tilmeldt: 20. maj 2009, 20:03
 
Træner her: Fitness World Frederiksberg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Velkommen til din nye log, og lige nogle spørgsmål?
Hvorfor træner du squat både på bryst- og ryg dagen?
Er det ikke for meget?
Hvad med at skifte mellem dødløft og squat på ryg dagene?
God træning til dig. :)
/ Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 3269
Tilmeldt: 25. dec 2006, 23:28
Geografisk sted: Thorsager
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (25)
Kostplan: Ingen kostplan



henning skrev:Velkommen til din nye log, og lige nogle spørgsmål?
Hvorfor træner du squat både på bryst- og ryg dagen?
Er det ikke for meget?
Hvad med at skifte mellem dødløft og squat på ryg dagene?
God træning til dig. :)
/ Henning



Hej Henning...

Tak for velkomsten :) Så håber jeg at motivationen bliver her denne gang !!
Ja nu når jeg ser det, kan jeg godt se det bliver for meget, så det vil jeg lige lave om, jeg tror jeg tager den ene rygøvelse helt ud på bryst dagen, så er der også en chance for jeg ikke bliver helt lam i overkroppen :o Men alt har jo en start !!

Og god træning til dig også Henning !!
Brugeravatar
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 811
Tilmeldt: 20. maj 2009, 20:03
 
Træner her: Fitness World Frederiksberg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan




Så lykkes det at få lettet den bagerste og komme ned og træne efter et par sløve uger med Jul & Nytår. Vægten er gudskelov uforandret på trods af højtiderne og god mad, altså nu står den på 109,1 kg.

Jeg har beluttet at ændre træningsprogram, idet det andet jeg skulle have lagt ud med, tilsyneladende ikke var optimalt. Så mit nye program ser sådan ud,-

Mandag Olympisk squat 4 sæt x 6 gentagelser Rumænsk dødløft 4 sæt x 6 gentagelser Bænkpres 4 sæt x 6 gentagelser Bent over barbell rows 4 sæt x 6 gentagelser Dumbbell skulderpres 3 sæt x 8 gentagelser Pullups 3 sæt x 8 gentagelser Cardio: 30 minutter

Onsdag Front squat 4 sæt x 6 gentagelser Dødløft 4 sæt x 6 gentagelser Incline bænkpres 4 sæt x 6 gentagelser Pendley rows 4 sæt x 6 gentagelser Push press 4 sæt x 6 gentagelser Pulldowns 3 sæt x 8 gentagelser Cardio: 30 minutter

Fredag Olympisk squat 4 sæt x 6 gentagelser Rumænsk dødløft 4 sæt x 6 gentagelser Dumbbell incline bænkpres 4 sæt x 6 gentagelser Dumbbell rows 4 sæt x 6 gentagelser Military presses 3 sæt x 8 gentagelser Chinups 3 sæt x 8 gentagelser Cardio: 30 minutte


Dette program vil jeg starte op med i næste uge idet jeg lige vil køre cardio ugen ud for at få gang i lemmerne igen....

Hav en god dag !!
Brugeravatar
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 811
Tilmeldt: 20. maj 2009, 20:03
 
Træner her: Fitness World Frederiksberg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Godt udgangspunkt på program:)
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 418
Tilmeldt: 18. feb 2013, 16:37
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så du har altså ikke helt nået dit første delmål om 100kg inden 10/1 2017?

Ærgerligt. Men held og lykke fremover. Håber du forstår at drastiske ændringer, for de fleste, kan være det der fælder dem på den lange bane. Så vær gerne sikker på dine mål er realistiske :)
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 525
Tilmeldt: 15. maj 2010, 09:58
Geografisk sted: Jylland
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jukkaboy skrev:Godt udgangspunkt på program:)


Lyder godt !! :)

newbiepumper skrev:Så du har altså ikke helt nået dit første delmål om 100kg inden 10/1 2017?

Ærgerligt. Men held og lykke fremover. Håber du forstår at drastiske ændringer, for de fleste, kan være det der fælder dem på den lange bane. Så vær gerne sikker på dine mål er realistiske :)


Ja, ærgeligt og skal sandheden frem er jeg rent faktisk først kommet igang igen idag Mandag :oops: Har haft et hav af undskyldninger for ikke at få tasken og den dertil indrettede ud af døren ](*,) Men vægten har stået stille så der har jeg ikke tabt noget, men jeg er allerede klar til i morgen tidlig igen !! Så nu skal det sgu komme til at køre.
Ja jeg har også måtte sande at ændre for mange ting på en gang, det går bare ikke, ikke for mit vedkommende ihvertfald, så jeg sætter fokus på træning og vil dertil spise det jeg skal og fornuftigt.....
Brugeravatar
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 811
Tilmeldt: 20. maj 2009, 20:03
 
Træner her: Fitness World Frederiksberg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster