Bruger login

Ugen der gik, uge 20, 2017
WSM 2017, Temalørdag om sild og udsalg!

Tilbudsguide, uge 21, 2017
Kylling, ost og bacon!

Ugen der gik, uge 19, 2017
Svar på Q&A, interview med Matti Christensen og stærke brugere!

Tilbudsguide, uge 20, 2017
Mandler, blåbær og mørbrad!

Statistik

Vi har 54108 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Gashi1997

Vores medlemmer har i alt skrevet 2000139 indlæg i 84623 emner

12 nye indlæg i dag

I alt: 555
Medlemmer: 25
Skjulte: 2
Gæster: 528

Følg bodybuilding.dk på

Hvad irriterer dig lige nu?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Serenity27 skrev:Jeg er irriteret over, at jeg ofte tænker for hurtigt til at munden kan følge med når jeg snakker med folk, og at det derfor kan være meget svært at tyde hvad jeg siger nogle gange. Nogen der ved hvad man kan gøre ved det?

Prøv at opsøge nogle folk fra vestegnen. De har ofte det stik modsatte problem.

Reputation point: 170

Geografisk sted: ['Kåbn,hægen]

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Er endnu engang træt af gruppearbejde. Folk har det med at vise sande ansigter op til projektaflevering :ohno:
kjr i mit brugernavn står for: king junior. som i Martin luther king junior... nu ved i det!

I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar

Reputation point: 240

Geografisk sted: Det Astrale Plan

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 85.50
- Dødløft: 113.00

Kostplan: Ingen kostplan

martinkjr skrev:Er endnu engang træt af gruppearbejde. Folk har det med at vise sande ansigter op til projektaflevering :ohno:

Kender følelsen.
Sad alene i 4,5 timer i forgårs for at ordne en opgave (heldigvis en mindre én), fordi resten af gruppen valgte at ignorere mine beskeder - for hvem tjekker ikke Facebook mellem 20-00.30 som 19-årig?
"Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift no heavy-ass weights."
- Ronnie Coleman, 8x Mr Olympia

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00

hamfrabrugsen skrev:
martinkjr skrev:Er endnu engang træt af gruppearbejde. Folk har det med at vise sande ansigter op til projektaflevering :ohno:

Kender følelsen.
Sad alene i 4,5 timer i forgårs for at ordne en opgave (heldigvis en mindre én), fordi resten af gruppen valgte at ignorere mine beskeder - for hvem tjekker ikke Facebook mellem 20-00.30 som 19-årig?

Så bliver de forhåbentligt ikke krediteret for den pågældende opgave?! Det er sgu dårlig stil sådan noget.

Reputation point: 0

NattyDaddy skrev:
hamfrabrugsen skrev:

Kender følelsen.

Så bliver de forhåbentligt ikke krediteret for den pågældende opgave?! Det er sgu dårlig stil sådan noget.

Jeg havde desværre brug for den enes egenskaber ift. at redigere en video, vi skulle have med, så jo.. Desværre! Men kan love dig for, at jeg også sendte en ordentlig svada af sted, da jeg mødte dem næste morgen!
"Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift no heavy-ass weights."
- Ronnie Coleman, 8x Mr Olympia

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 160.00

Lavede gruppearbejde på seminariet. Vi var 2 der fik 12 i gruppen, og 1 der fik 10. 10'eren mente så efterfølgende, at vi havde trukket hende ned. Så bliver man sgu træt. Hader gruppearbejde i forvejen :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 659

Træner her: Fitness One Kolding

awesome skrev:Lavede gruppearbejde på seminariet. Vi var 2 der fik 12 i gruppen, og 1 der fik 10. 10'eren mente så efterfølgende, at vi havde trukket hende ned. Så bliver man sgu træt. Hader gruppearbejde i forvejen :lol:

Den der offermentalitet, det er det mest elendige jeg ved. Det er sjovt nok aldrig de andres "skyld", når de får 12 ;) :whistle:
Brugeravatar

Reputation point: 40

Logbog: Ingen logbog

Foregående

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster