Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 65715 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner
0 nye indlæg i dag
LilleLys skrev:Jeg har selv købt min iPhone 5 ved Elgiganten - og jeg har ikke oplevet problemer, what so ever
Active skrev:Jeg har kun hørt og har kun gode erfaringer med Elgiganten, specielt deres fuld retur politik i 14 dage er awesome!!
Pumpingirondk skrev:LilleLys skrev:Jeg har selv købt min iPhone 5 ved Elgiganten - og jeg har ikke oplevet problemer, what so ever
Har du haft behov for at benytte dig af din garantiperiode på telefonen?Active skrev:Jeg har kun hørt og har kun gode erfaringer med Elgiganten, specielt deres fuld retur politik i 14 dage er awesome!!
Godt at høre! Hvad med dig - har du haft ting til reparation/ombytning hos dem?
Dingo skrev:Købte en 4er hos 3 på Fields for nogle år siden.. Efter et halvt års tid gjorde homeknappen vrøvl. Deres værksted kiggede på den jf reklamationsretten og efter 2 timer fik jeg en ny i bytte.
Her halvandet år efter stoppede vibratoren så med at virke, på trods af at jeg altid har behandlet telefonen pænt. Ind til deres værksted på Vimmelskaftet og bim bam, ny telefon efter 2 1/2 time. Det er sgu lækkert.
Det gode er at de selv har et godt værksted og lover som udgangspunkt at du har din telefon (eller en ny) i hånden igen efter højst 3 timer hvis du indleverer inden kl 14.
Jeg valgte så at sælge den nyombyttede 4er og købe en 5er, igen hos 3. Prisen var den samme som hos Bilka som kørte tilbud sidste uge, men jeg valgte 3 igen blandt andet grundet reperationsservicen
Bjerg skrev:Lad hver med at købe iphone hos elgiganten de bruger en forfærdelig repratør vis der skulle være noget galt med dit produkt,
thaden skrev:Har en veninde som har arbejdet ved forbrugerstyrelsen, og hun fortalte mig at de fleste sager de havde, kom i forbindelse med Elgiganten.
Active skrev:Jeg har faktisk ikke benyttet mig af det endnu, men de plejer altid at sige til mig at jeg kan bruge den ting jeg nu har købt i 14 dage alt hvad jeg vil, også kan jeg komme forbi og aflevere den og få mine penge tilbage Ret strengt ;)
Pumpingirondk skrev:3 Lyder til at have styr på deres service. Jeg har kigget på deres hjemmeside, men de sælger kun telefoner med abonnement - kan det passe? Samme problem er jeg stødt ind i hos telia, hvor jeg selv har god erfaring med serviceniveauet.
fedania skrev:Active skrev:Jeg har faktisk ikke benyttet mig af det endnu, men de plejer altid at sige til mig at jeg kan bruge den ting jeg nu har købt i 14 dage alt hvad jeg vil, også kan jeg komme forbi og aflevere den og få mine penge tilbage Ret strengt ;)
Lad være med at tro på alt hvad folk fortæller dig, og læs betingelserne i stedet. Der står noget helt andet end det du siger i betingelserne, og selvom de som regel ikke gider tage slagsmålet (pga. risiko for dårlig omtale) så kan de altså godt afvise dig, når du tror du skal have dine penge tilbage for et apparat du har brugt i 14 dage.
Active skrev:fedania skrev:Active skrev:Jeg har faktisk ikke benyttet mig af det endnu, men de plejer altid at sige til mig at jeg kan bruge den ting jeg nu har købt i 14 dage alt hvad jeg vil, også kan jeg komme forbi og aflevere den og få mine penge tilbage Ret strengt ;)
Lad være med at tro på alt hvad folk fortæller dig, og læs betingelserne i stedet. Der står noget helt andet end det du siger i betingelserne, og selvom de som regel ikke gider tage slagsmålet (pga. risiko for dårlig omtale) så kan de altså godt afvise dig, når du tror du skal have dine penge tilbage for et apparat du har brugt i 14 dage.
Min bror har været sælger i elgiganten før, og han fortalte mig altså at det var sådan det stod til. At de er berettiget til at give pengene tilbage, hvis man aflevere varen inden 14 dage. - Men ja måske, der er nogle undtagelser, det skal jeg ikke udtale mig om
MFL skrev:Pumpingirondk skrev:3 Lyder til at have styr på deres service. Jeg har kigget på deres hjemmeside, men de sælger kun telefoner med abonnement - kan det passe? Samme problem er jeg stødt ind i hos telia, hvor jeg selv har god erfaring med serviceniveauet.
Så mangler de kun at få styr på deres net, for der er godt nok lang vej igen.
Dingo skrev:MFL skrev:Pumpingirondk skrev:3 Lyder til at have styr på deres service. Jeg har kigget på deres hjemmeside, men de sælger kun telefoner med abonnement - kan det passe? Samme problem er jeg stødt ind i hos telia, hvor jeg selv har god erfaring med serviceniveauet.
Så mangler de kun at få styr på deres net, for der er godt nok lang vej igen.
Jeg har haft 3 i to år nu og ikke oplevet nogle problemer andet end 1-2 korte nedbrud af nettet, ligesom der også ind imellem er på både TDC og Telenor
Active skrev:fedania skrev:Active skrev:Jeg har faktisk ikke benyttet mig af det endnu, men de plejer altid at sige til mig at jeg kan bruge den ting jeg nu har købt i 14 dage alt hvad jeg vil, også kan jeg komme forbi og aflevere den og få mine penge tilbage Ret strengt ;)
Lad være med at tro på alt hvad folk fortæller dig, og læs betingelserne i stedet. Der står noget helt andet end det du siger i betingelserne, og selvom de som regel ikke gider tage slagsmålet (pga. risiko for dårlig omtale) så kan de altså godt afvise dig, når du tror du skal have dine penge tilbage for et apparat du har brugt i 14 dage.
Min bror har været sælger i elgiganten før, og han fortalte mig altså at det var sådan det stod til. At de er berettiget til at give pengene tilbage, hvis man aflevere varen inden 14 dage. - Men ja måske, der er nogle undtagelser, det skal jeg ikke udtale mig om
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 206 gæster