Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65715 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1298
Medlemmer: 3
Skjulte: 1
Gæster: 1294

Følg bodybuilding.dk på

Iphone fra elgiganten erfaring?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Overvejer at købe ny telefon. Elgiganten er her en af de billigste muligheder, når man vil have telefon uden abonnement. Jeg har dog ofte hørt mindre positive ting om elgiganten. Jeg har aldrig selv haft brug for at få repareret/ombyttet varer i elgiganten, så har ikke egne erfaringer med dem på dette punkt.

Nogle der har haft brug for at anvende den medfølgende garanti hos elgiganten? Tænker særligt på telefoner, især iphones. Går det problemfrit? Hvor længe har det taget osv?

Fona kunne iøvrigt også være en mulighed, hvis de er bedre mht. reklamation.
Sidst rettet af Pumpingirondk 9. apr 2013, 11:01, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 100
Tilmeldt: 12. sep 2011, 10:26
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har selv købt min iPhone 5 ved Elgiganten - og jeg har ikke oplevet problemer, what so ever :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 101
Tilmeldt: 20. jun 2010, 23:36
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har kun hørt og har kun gode erfaringer med Elgiganten, specielt deres fuld retur politik i 14 dage er awesome!!
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LilleLys skrev:Jeg har selv købt min iPhone 5 ved Elgiganten - og jeg har ikke oplevet problemer, what so ever :)


Har du haft behov for at benytte dig af din garantiperiode på telefonen?

Active skrev:Jeg har kun hørt og har kun gode erfaringer med Elgiganten, specielt deres fuld retur politik i 14 dage er awesome!!

Godt at høre! Hvad med dig - har du haft ting til reparation/ombytning hos dem?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 100
Tilmeldt: 12. sep 2011, 10:26
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Pumpingirondk skrev:
LilleLys skrev:Jeg har selv købt min iPhone 5 ved Elgiganten - og jeg har ikke oplevet problemer, what so ever :)


Har du haft behov for at benytte dig af din garantiperiode på telefonen?

Active skrev:Jeg har kun hørt og har kun gode erfaringer med Elgiganten, specielt deres fuld retur politik i 14 dage er awesome!!

Godt at høre! Hvad med dig - har du haft ting til reparation/ombytning hos dem?

Jeg har faktisk ikke benyttet mig af det endnu, men de plejer altid at sige til mig at jeg kan bruge den ting jeg nu har købt i 14 dage alt hvad jeg vil, også kan jeg komme forbi og aflevere den og få mine penge tilbage :D Ret strengt ;)
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Købte en s3 hos elgiganten. Den blev inden for 2 dage underlig. Byttede den uden nogen spørgmål.
Ved ikke om der er stor forskel på android og Apple reklamationer?
Mentor for personlige trænere.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juli 2009 Månedens skribent: December 2009
 
Reputation point: 170
 
Indlæg: 2652
Tilmeldt: 30. dec 2007, 01:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lad hver med at købe iphone hos elgiganten de bruger en forfærdelig repratør vis der skulle være noget galt med dit produkt,
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 386
Tilmeldt: 25. feb 2007, 02:19
 
Træner her: Gundsø Vægttrænings Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Købte en 4er hos 3 på Fields for nogle år siden.. Efter et halvt års tid gjorde homeknappen vrøvl. Deres værksted kiggede på den jf reklamationsretten og efter 2 timer fik jeg en ny i bytte.

Her halvandet år efter stoppede vibratoren så med at virke, på trods af at jeg altid har behandlet telefonen pænt. Ind til deres værksted på Vimmelskaftet og bim bam, ny telefon efter 2 1/2 time. Det er sgu lækkert.

Det gode er at de selv har et godt værksted og lover som udgangspunkt at du har din telefon (eller en ny) i hånden igen efter højst 3 timer hvis du indleverer inden kl 14.

Jeg valgte så at sælge den nyombyttede 4er og købe en 5er, igen hos 3. Prisen var den samme som hos Bilka som kørte tilbud sidste uge, men jeg valgte 3 igen blandt andet grundet reperationsservicen
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:Købte en 4er hos 3 på Fields for nogle år siden.. Efter et halvt års tid gjorde homeknappen vrøvl. Deres værksted kiggede på den jf reklamationsretten og efter 2 timer fik jeg en ny i bytte.

Her halvandet år efter stoppede vibratoren så med at virke, på trods af at jeg altid har behandlet telefonen pænt. Ind til deres værksted på Vimmelskaftet og bim bam, ny telefon efter 2 1/2 time. Det er sgu lækkert.

Det gode er at de selv har et godt værksted og lover som udgangspunkt at du har din telefon (eller en ny) i hånden igen efter højst 3 timer hvis du indleverer inden kl 14.

Jeg valgte så at sælge den nyombyttede 4er og købe en 5er, igen hos 3. Prisen var den samme som hos Bilka som kørte tilbud sidste uge, men jeg valgte 3 igen blandt andet grundet reperationsservicen


3 Lyder til at have styr på deres service. Jeg har kigget på deres hjemmeside, men de sælger kun telefoner med abonnement - kan det passe? Samme problem er jeg stødt ind i hos telia, hvor jeg selv har god erfaring med serviceniveauet.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 100
Tilmeldt: 12. sep 2011, 10:26
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bjerg skrev:Lad hver med at købe iphone hos elgiganten de bruger en forfærdelig repratør vis der skulle være noget galt med dit produkt,


Ved du hvilket serviceværksted de benytter? Og har du selv erfaring med dårlig service hos dem?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 100
Tilmeldt: 12. sep 2011, 10:26
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har en veninde som har arbejdet ved forbrugerstyrelsen, og hun fortalte mig at de fleste sager de havde, kom i forbindelse med Elgiganten.
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 1286
Tilmeldt: 27. nov 2008, 21:03
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



thaden skrev:Har en veninde som har arbejdet ved forbrugerstyrelsen, og hun fortalte mig at de fleste sager de havde, kom i forbindelse med Elgiganten.

Fortalte hun dig også i hvor mange af sagerne forbrugeren ender med IKKE at få ret? At folk føler sig uretfærdigt behandlet og klager er jo altså ikke det samme som at forbrugeren altid har ret

Hilsen en tidligere klageansvarlig hos et forsikringsselskab ;)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 571
Tilmeldt: 23. jul 2012, 08:30
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Active skrev:Jeg har faktisk ikke benyttet mig af det endnu, men de plejer altid at sige til mig at jeg kan bruge den ting jeg nu har købt i 14 dage alt hvad jeg vil, også kan jeg komme forbi og aflevere den og få mine penge tilbage :D Ret strengt ;)

Lad være med at tro på alt hvad folk fortæller dig, og læs betingelserne i stedet. Der står noget helt andet end det du siger i betingelserne, og selvom de som regel ikke gider tage slagsmålet (pga. risiko for dårlig omtale) så kan de altså godt afvise dig, når du tror du skal have dine penge tilbage for et apparat du har brugt i 14 dage.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 571
Tilmeldt: 23. jul 2012, 08:30
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Pumpingirondk skrev:3 Lyder til at have styr på deres service. Jeg har kigget på deres hjemmeside, men de sælger kun telefoner med abonnement - kan det passe? Samme problem er jeg stødt ind i hos telia, hvor jeg selv har god erfaring med serviceniveauet.


Så mangler de kun at få styr på deres net, for der er godt nok lang vej igen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 741
Tilmeldt: 14. okt 2010, 17:00
Geografisk sted: State of Denmark
 
Træner her: Fitness World Køge
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



fedania skrev:
Active skrev:Jeg har faktisk ikke benyttet mig af det endnu, men de plejer altid at sige til mig at jeg kan bruge den ting jeg nu har købt i 14 dage alt hvad jeg vil, også kan jeg komme forbi og aflevere den og få mine penge tilbage :D Ret strengt ;)

Lad være med at tro på alt hvad folk fortæller dig, og læs betingelserne i stedet. Der står noget helt andet end det du siger i betingelserne, og selvom de som regel ikke gider tage slagsmålet (pga. risiko for dårlig omtale) så kan de altså godt afvise dig, når du tror du skal have dine penge tilbage for et apparat du har brugt i 14 dage.

Min bror har været sælger i elgiganten før, og han fortalte mig altså at det var sådan det stod til. At de er berettiget til at give pengene tilbage, hvis man aflevere varen inden 14 dage. - Men ja måske, der er nogle undtagelser, det skal jeg ikke udtale mig om :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Active skrev:
fedania skrev:
Active skrev:Jeg har faktisk ikke benyttet mig af det endnu, men de plejer altid at sige til mig at jeg kan bruge den ting jeg nu har købt i 14 dage alt hvad jeg vil, også kan jeg komme forbi og aflevere den og få mine penge tilbage :D Ret strengt ;)

Lad være med at tro på alt hvad folk fortæller dig, og læs betingelserne i stedet. Der står noget helt andet end det du siger i betingelserne, og selvom de som regel ikke gider tage slagsmålet (pga. risiko for dårlig omtale) så kan de altså godt afvise dig, når du tror du skal have dine penge tilbage for et apparat du har brugt i 14 dage.

Min bror har været sælger i elgiganten før, og han fortalte mig altså at det var sådan det stod til. At de er berettiget til at give pengene tilbage, hvis man aflevere varen inden 14 dage. - Men ja måske, der er nogle undtagelser, det skal jeg ikke udtale mig om :)

Du har ikke ret til at butikken tager din vare retur - men mange butikker vælger at tilbyde en begrænset form for returret. Internetbutikker skal tage varen retur inden for 14 dage, såfremt varen er i samme stand og mængde.

Hvis Elgiganten tilbyder fuld returret i 14 dage, er det helt fint. Bilka tilbyder 30 dages fuld returret. Men det er ikke lovpligtigt.

http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-ret ... 1A55EC0D6A
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Jeg elsker elgiganten. Har udelukkende positive erfaringer med dem og deres service.

Elgiganten 4 lyf <3
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2305
Tilmeldt: 9. jan 2010, 11:56
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Vis kostplan



MFL skrev:
Pumpingirondk skrev:3 Lyder til at have styr på deres service. Jeg har kigget på deres hjemmeside, men de sælger kun telefoner med abonnement - kan det passe? Samme problem er jeg stødt ind i hos telia, hvor jeg selv har god erfaring med serviceniveauet.


Så mangler de kun at få styr på deres net, for der er godt nok lang vej igen.


Jeg har haft 3 i to år nu og ikke oplevet nogle problemer andet end 1-2 korte nedbrud af nettet, ligesom der også ind imellem er på både TDC og Telenor
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Dingo skrev:
MFL skrev:
Pumpingirondk skrev:3 Lyder til at have styr på deres service. Jeg har kigget på deres hjemmeside, men de sælger kun telefoner med abonnement - kan det passe? Samme problem er jeg stødt ind i hos telia, hvor jeg selv har god erfaring med serviceniveauet.


Så mangler de kun at få styr på deres net, for der er godt nok lang vej igen.


Jeg har haft 3 i to år nu og ikke oplevet nogle problemer andet end 1-2 korte nedbrud af nettet, ligesom der også ind imellem er på både TDC og Telenor

Kører som montør, og kommer over hele sjælland. Oplever tit "døde punkter", hvor signalet forsvinder. Det sker tit flere gange på en dag. Udfaldene sker både i den store byer og uden på landet. Tag eks E20 mellem Herfølge (34) og Lellinge (33), der falder den altid ud. Vil du have andre steder kan jeg da nævne et par stykker mere.
Har haft TDC før og har ALDRIG haft de problemer jeg oplever med 3.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 741
Tilmeldt: 14. okt 2010, 17:00
Geografisk sted: State of Denmark
 
Træner her: Fitness World Køge
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Active skrev:
fedania skrev:
Active skrev:Jeg har faktisk ikke benyttet mig af det endnu, men de plejer altid at sige til mig at jeg kan bruge den ting jeg nu har købt i 14 dage alt hvad jeg vil, også kan jeg komme forbi og aflevere den og få mine penge tilbage :D Ret strengt ;)

Lad være med at tro på alt hvad folk fortæller dig, og læs betingelserne i stedet. Der står noget helt andet end det du siger i betingelserne, og selvom de som regel ikke gider tage slagsmålet (pga. risiko for dårlig omtale) så kan de altså godt afvise dig, når du tror du skal have dine penge tilbage for et apparat du har brugt i 14 dage.

Min bror har været sælger i elgiganten før, og han fortalte mig altså at det var sådan det stod til. At de er berettiget til at give pengene tilbage, hvis man aflevere varen inden 14 dage. - Men ja måske, der er nogle undtagelser, det skal jeg ikke udtale mig om :)

Nu ved jeg ikke hvor længe det er siden din bror var sælger, men de ændrede på vilkårene for deres returret for en 3-4 år siden så vidt jeg husker, så de nu er mere rimelige (for begge parter i mine øjne). Det handler mest om hvordan "original stand" skal opfattes, da deres tidligere vilkår var alt for slappe (set fra Elgigantens synspunkt) så kunderne kunne slippe afsted med stort set hvad som helst, hvilket ikke er godt for bundlinjen.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 571
Tilmeldt: 23. jul 2012, 08:30
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 206 gæster