Ny videodagbog fra Kristine - uge 10
Følg Mortens og Kristines kamp for at nå deres mål
Ny apropos fra Poul: Livsvilkårssygdomme
Poul er sur! Læs hvorfor her.
Ny artikel: Intermittent Fasting
Kan faste og træning hænge sammen?
Ugen Der Gak - uge 19
Se hvad der er sket på boardet i denne uge
Vi har 32364 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Marc-pm
Vores medlemmer har i alt skrevet 1310234 indlæg i 55839 emner
25 nye indlæg i dag
mic skrev:ChristofferOzzy skrev:Vild nok måde at bruge 23 min på ;)
Det var hyggeligt.. Det passede lige med den tid det tog konen at stege frikadeller
mums!!mic skrev:UPPER
TRÆNINGSTID: 23 MIN.
Tæt på! Hjertet bankede fint derudaf under vægtvesten.. ..og konen havde udtalte spekulationer om hvorvidt det var helt sundtTh0mas skrev:Det må nærmest have været ren cardio med det tempo?![]()
mic skrev:Tæt på! Hjertet bankede fint derudaf under vægtvesten.. ..og konen havde udtalte spekulationer om hvorvidt det var helt sundt

Th0mas skrev:EDIT: Synes umiddelbart at din træning primært foregår med ret lave procenter af din 1RM?
mic skrev:Jep, den er god nok.. Jeg er også blevet svagere i squat, til trods for at jeg synes at benene ser pænere ud. De lave procenter skyldes den høje frekvens - det er utrolig sjældent at der bliver præsteret et all-out "næseblodogblodsprængteøjneset" på altanen.
Th0mas skrev:Men tænkte nu også mere generelt. Er fx ret sikker på at du er god for en del mere end 100 kg i dødløften?

Madsen123 skrev:Hej Mic :0)
ALV skrev:Mic du er en voldsom ab wheeler. Jeg vil lave den næste gang jeg skal lave mave, kun for at ære dig.

ThePhoenix skrev:Godt gået med standing ab wheel! Jeg er misundelig på din core styrke.
Dog er jeg ikke fan af at du kigger til siden i bunden - altid hold neutral hoved position.
Neutralt næste gang - promise! 

Der findes INGEN andre end mig, i HELE universet der kan.. Alle de vid's der ligger på youtube er fake - og jeg tror personligt at det er de samme folk som stod bag den påståede månelanding. Just sayin'..Carsten2002 skrev:Du er den anden person i universet som jeg har set kunne lave fuld rep i abwheelz0rxofDOOM!
Sæt igang!The Juice skrev:Stående ab wheel, siger du?
ChristofferOzzy skrev:Flot hjulet! ;)
Øst skrev:Fed øvelse med hjulet. Har ikke lavet den siden jeg skadede min venstre skulder i nov. ´10
Savner den lidt når jeg ser den igen...
20 rep i DL
Hvad er dit max i mili?
Kan skulderen holde til at lave den fra knæene?
mic skrev:Jeg erindrer at du står bag en af de utallige fake videoer der ligger på youtubeKan skulderen holde til at lave den fra knæene?
mic skrev:Jeg ved faktisk ikke hvad mit max er i mili.. De afsluttende singles igår var udført med fin form, og okay fart - så der er lidt tilbage i posen.

Det lyder som migCykelmyggen Egon skrev:Hvis man kan lave full ROM standing AB-wheel, så er det fordi man ikke har nogle muskler på kroppen og man derfor er vildt let
mic skrev:LOWER
a - Romanian deadlift
60 kg - 10 reps
60 kg - 10 reps
90 kg - 6 reps
90 kg - 6 reps
90 kg - 6 reps
90 kg - 10 reps
90 kg - 10 reps
b - Squat
20 kg - 10 reps
20 kg - 8 reps
60 kg - 3 reps
80 kg - 3 reps
90 kg - 1 rep
100 kg - 1 rep
110 kg - 1 rep
100 kg - 2 reps
100 kg - 2 reps
100 kg - 2 reps
c - Standing calf raise
bw +20kg - 30 reps
bw +20kg - 22 reps
bw +20kg - 19 reps
bw +20kg - 14 reps
bw +20kg - 15 reps
TRÆNINGSTID: 49 MIN.
Det var en dejlig træning idagbutler skrev:Nice omgang:-)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster