Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65663 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049568 indlæg i 100421 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 551
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 548

Følg bodybuilding.dk på

Onlinekøb gået galt

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Kan ikke lige finde information online, så jeg prøver her.

Jeg har købt et produkt hos en større dansk onlinevirksomhed. Det går helt galt med levering og jeg kontakter dem 4 gange, og snakker med 4 forskellige medarbejdere for at få min pakke. En af medarbejderne vælger at give mig mine penge tilbage og opretter en retursag, alt sammen uden at fortælle mig. Senere modtager jeg endelig min pakke og har fået penge tilbage.

What do to? Mere i forhold til om jeg kan drages ansvarlig for noget?
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har selv lige stået i en lignende situation.

Købte en varer, som "forsvandt" i posten. De lavede en reklamation og gav mig pengene retur. Jeg købte varen igen og modtog den. 3 uger senere ligger den oprindelige vare på posthuset og jeg skulle kontakte dem og nægte modtagelse, da jeg, ifølge dem, ellers ville få en regning på 150 kr.

I dit tilfælde vil jeg gå ud fra du skal sende den retur.
Brugeravatar
 
Reputation point: 405
 
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 19. maj 2011, 06:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Moralsk set er det rigtige at sende varen tilbage til dem, eller kontakte dem i forhold til at få betalt den vare som nu er dukket op.

Ved ikke med det juridiske.
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mit bud ville være: Hvis du beholder varen og pengene handler du i ond tro, og så kan butikken godt kræve pengene tilbage.
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 698
Tilmeldt: 14. maj 2013, 19:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg arbejder selv i en webshop og vi ville aldrig gide bruge tid på at indkræve sådan nogle småbeløb. Enhver webshop er vant til at blive fraudet for flere tusinde om dagen og ser aldrig en krone af de penge igen.. så en manglende vare retur er vand.

MEN det lyder til den pågældende shop har ydet en god service overfor dig, så vis dem den gensidige respekt og send produkt eller penge retur.. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 577
Tilmeldt: 12. jan 2017, 10:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har prøvet det samme med en computer til 9k. Fik en forkert computer til 7.9k. kom i kontakt med 3 forskellige medarbejder, den ene sendte mig den del der manglede, for at være den samme som den til 9k.. der gik 1 uge, så kontaktede jeg dem igen. og spurgte hvor den bliver af, derefter sendte de 1 til. 3-4 dage senere fik jeg 2 dele ind i huset.. solgte den ene, og tjente 2k.. de har ikke kontaktet mig siden :) - Jeg valgte selv at være dommer her.. No regrets :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 20. dec 2012, 21:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.

Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.

Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.

Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.

Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.

Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.

Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.


Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?

Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



santaklausen skrev:
Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.

Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.

Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.

Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.


Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?

Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.


Jeg afslog dem ikke at få deres varer igen, såfremt de enten selv hentede den eller betalte portoen. De afviste begge. Jeg ser ingen grund til at behandle folk anderledes end de behandler mig.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kidd skrev:Kan ikke lige finde information online, så jeg prøver her.

Jeg har købt et produkt hos en større dansk onlinevirksomhed. Det går helt galt med levering og jeg kontakter dem 4 gange, og snakker med 4 forskellige medarbejdere for at få min pakke. En af medarbejderne vælger at give mig mine penge tilbage og opretter en retursag, alt sammen uden at fortælle mig. Senere modtager jeg endelig min pakke og har fået penge tilbage.

What do to? Mere i forhold til om jeg kan drages ansvarlig for noget?


Vis at du har en god morale og er en god køber. Tag kontakt til butikken og forklar dem, at du har modtaget varerne, samt modtaget pengene retur. Så kan du tage den derfra med butikken på en venlig måde.

Som webshop ejer ville jeg elske sådan en køber, og jeg ville lade køber beholde både varer og penge.
Brugeravatar
 
Reputation point: 121
 
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 6. jan 2013, 02:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bulletproof Athlete skrev:
santaklausen skrev:
Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.

Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.

Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.

Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.


Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?

Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.


Jeg afslog dem ikke at få deres varer igen, såfremt de enten selv hentede den eller betalte portoen. De afviste begge. Jeg ser ingen grund til at behandle folk anderledes end de behandler mig.


Du kan ikke både tage "the high moral road", og råbe op om andres forkerte business moves, og samtidig nægte at gøre det moralsk korrekte selv.

Det er fint du føler de har fortjent du gør som du gør, men det gør det ikke mere korrekt.
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



santaklausen skrev:
Bulletproof Athlete skrev:
santaklausen skrev:
Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.

Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.

Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.

Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.


Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?

Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.


Jeg afslog dem ikke at få deres varer igen, såfremt de enten selv hentede den eller betalte portoen. De afviste begge. Jeg ser ingen grund til at behandle folk anderledes end de behandler mig.


Du kan ikke både tage "the high moral road", og råbe op om andres forkerte business moves, og samtidig nægte at gøre det moralsk korrekte selv.

Det er fint du føler de har fortjent du gør som du gør, men det gør det ikke mere korrekt.


Nu har du jo hverken patent på morale eller etik.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bulletproof Athlete skrev:
santaklausen skrev:
Bulletproof Athlete skrev:
santaklausen skrev:
Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.

Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.

Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.

Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.


Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?

Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.


Jeg afslog dem ikke at få deres varer igen, såfremt de enten selv hentede den eller betalte portoen. De afviste begge. Jeg ser ingen grund til at behandle folk anderledes end de behandler mig.


Du kan ikke både tage "the high moral road", og råbe op om andres forkerte business moves, og samtidig nægte at gøre det moralsk korrekte selv.

Det er fint du føler de har fortjent du gør som du gør, men det gør det ikke mere korrekt.


Nu har du jo hverken patent på morale eller etik.


Der findes ingen endelig sandhed når det kommer til følelser, etik, moral, osv, det har du helt ret i.

Jeg gik bare ud fra at du forstod, at det jeg skriver, er min mening. Den fejl skal jeg gøre mit yderste for at undgå fremadrettet i min færd på internettet.
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bulletproof Athlete skrev:
santaklausen skrev:
Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.

Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.

Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.

Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.


Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?

Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.


Jeg afslog dem ikke at få deres varer igen, såfremt de enten selv hentede den eller betalte portoen. De afviste begge. Jeg ser ingen grund til at behandle folk anderledes end de behandler mig.


Hvem vurdere hvad der er god, eller dårlig behandling? Det gør modtager.. Modtager føler sin behandling er dårlig, afsender Prøver på at være høflig.. Der starter tråden :-k
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 20. dec 2012, 21:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak for input og debat. Grundet firmaets størrelse, orker jeg ikke at kontakte dem angående deres fejl. Som sagt, service har været utrolig ringe, også derfor jeg har måtte kontakte dem 4 gange, og medarbejderen hver gang lover at maile/ringe, når sagen er bragt i orden, hvilket de aldrig gjorde.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kidd skrev:Tak for input og debat. Grundet firmaets størrelse, orker jeg ikke at kontakte dem angående deres fejl. Som sagt, service har været utrolig ringe, også derfor jeg har måtte kontakte dem 4 gange, og medarbejderen hver gang lover at maile/ringe, når sagen er bragt i orden, hvilket de aldrig gjorde.


Hvis de er så elendige til at svare, kunne du evt sende en mail omkring situationen. Hvis de ikke svarer, har du jo teknisk set gjort hvad du kan :)
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



santaklausen skrev:Hvis de er så elendige til at svare, kunne du evt sende en mail omkring situationen. Hvis de ikke svarer, har du jo teknisk set gjort hvad du kan :)


Kontakter de mig, skal de få deres penge.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kidd skrev:
santaklausen skrev:Hvis de er så elendige til at svare, kunne du evt sende en mail omkring situationen. Hvis de ikke svarer, har du jo teknisk set gjort hvad du kan :)


Kontakter de mig, skal de få deres penge.


Så har du jo taget dit valg :) tråden har tjent sit formål, hurraa :´)
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



santaklausen skrev:Så har du jo taget dit valg :) tråden har tjent sit formål, hurraa :´)


Billede

Det var mest af alt det juridiske. Om jeg kunne ende med at betale mere end oprindeligt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster



cron