Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65680 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1272
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1270

Følg bodybuilding.dk på

Skider konstant?

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Har altid kunnet spise hvad som helst når som helst uden problemer og nøjes med at gå på toilettet 1-2 gange om dagen.
Det seneste årstid døjer jeg dog med at skulle rende på lokummet MANGE gange på en dag, minimum 2 - op til 8 gange.

Jeg har været til 2 forskellige læger, det eneste de kunne råde var imodium, men kan jo ikke rende rundt på imodium hver dag tænker jeg?

Jeg drikker 1-2 gange om måneden
Ryger ikke

Spiser som regel på de samme tidspunkter i døgnet, plejer at spise 2-3 måltider udover hovedmåltider på en dag.
Mener selv, at jeg har en sund kost. Får mindst 150g gryn og 4-6 skiver rugbrød om dagen + det løse, så burde også få fibre nok.
Drikker nok vand og får også nok grønt. Tager fiskeolie, kreatin og prot pulver som de eneste kosttilskud.
Tror ikke jeg er laktose eller gluten intolerant, eftersom jeg tidligere har været på GOMAD kur og lign. uden problemer.

Jeg har lidt en fornemmelse af, at det kan være noget "nervøsitet-diarre", jeg kan gå meget i panik hvis der ikke er noget toilet i
nærheden.
Jo mere jeg skal skide, jo mere tænker jeg over det - og jo mere jeg tænker over det, des mere skal jeg skide. Ond spiral.
Any ideas?
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er det kæmpe portioner der kommer alle gangene?

Har du prøvet med noget kosttilskud iform af HCL m pepsin eller probiotisk tilskud?
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4717
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Spiser du grønt og frugt uden at skylle og/eller opvarme det?
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bliv bedt om at blive henvist til en mave tarm læge, eller hvad de hedder.
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 447
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad har lægerne sagt til dig? Har du fået taget blodprøver (infektionstal, lever-galdetal, hæmoglobin) og foretaget obj. undersøgelse?

Ikke desto mindre kan der være en del årsager til det. Man vil spørge dig om noget lig:
(Du behøver selvfølgelig ikke at svare på det, men du kan evt. bruge det i overvejelserne).

Alder? Fejler du andre ting? Hvad tager du af medicin, hvor hyppigt osv? Hvordan har din vægt været?
Hvorfor tror du selv, at det er nervøsitet? Er der sket noget, dengang det begyndte?
Er der noget, der forværrer det? Lindrer det? De dage, hvor det er hyppigst ifht. færrest gange - gør du noget anderledes, sker der nogtet bestemt de dage? Hvor ofte har du flere end 2-3 gange daglige afføringer?
Har du mavesmerter - og i så fald hvor præcist, og hvordan er de karakteriserede? Smerter omkring rectum? Blod i afføringen? Slim i afføringen? Har du nogle i familien, der har haft problemer med maven? F.eks. galdesten, kræft? Har du problemer med at holde på afføringen? Har du haft halsbrand/refluks? Oppustethed? Kvalme/opkastninger (blod heri? farve?).

Har du haft ændret urin? Skum? blod? hyppighed?

Hvordan er afføringen (se evt. bristol-scale) - og varierer den fra dag til dag? Farve?

Har du læst om irritabel tyktarm (colon irritable)? Der er en lang række differentialdiagnoser - gode som dårlige.

Du spiser dog en del fibre. Fibre kan sagtens give en osmotisk diarre, især i de mængder. Har du spist meget mere rugbrød, havregryn, frugt etc. ifht. før? Hvor mange kcal dagligt? Hvor meget protein?

Du kan overveje at prøve "HUSK" 2x dagligt - det virker begge veje (både på diarre og obstipation) og evt. cutte på indtaget af havregryn/rugbrød.
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 216
Tilmeldt: 11. maj 2014, 12:58
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 147.50
- Dødløft: 165.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



konsistensen er lidt forskelligt. Hvis jeg spiser meget til hovedmåltiderne, skal jeg som regel skide under spisning eller straks efter. Helt normal konsistens.

Det er mere de andre random tidspunkter i løbet af dagen hvor jeg kan mærke en knude i maven og en trykken. Der føles det meget tyndt eller prutter der er på grænsen :´)

Lægerne har bare spurgt de der standard spørgsmål

Har du prøvet at cutte mejeri produkter?
Tager du andet medicin?
Prøv imodium etc.

Vasker altid mine grøntsager og frugter grundigt, uanset om de er økologiske eller ej. Da jeg netop ved, at man kan få tendens til maveproblemer hvis ikke.

Hvad jeg ved af, er jeg ellers en helt almindelig rask ung mand på 23. Har aldrig lidt af noget psykisk har heller ingen fysiske skavanker der skulle kunne påvirke det her (af hvad jeg ved). Tager ingen former for medicin. Mener ikke selv jeg lider af angst eller anspændthed.

Har ikke mavesmerter, men det føles selvfølgelig ubehageligt. Jeg har selv prøvet mig frem mht madvaner og lign for at kunne prøve at identificere årsagen, men synes det er svært. Bemærkede dog, at dagen jeg startede på nyt job for små 2 måneder siden var det meget slemt. Nok fordi jeg var en smule nervøs, men det er vel kun normalt at være det i sådan sammenhæng?

Så vidt jeg ved er der ingen i familien der har samme problem. Min afføring kan være lidt tynd til tider, men der er ingen tegn med blod, slim eller andet unaturligt. Har ikke haft symptomer eller nogen af de lidelser som du beskriver. Har godt overvejet HUSK.

Kom også i tanke om, at nogle dage spiser jeg en bulk shake der består af:

100-150g gryn
halv liter sødmælk
10g akaciehonning
100g frosne bær
2 hele æg

Tænker det er smartest at stoppe med den for en stund?
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har du fået tjekket din pølse for div. tolerancer og tyktarmstal og deslige?
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1625
Tilmeldt: 31. jul 2008, 17:27
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Niks.
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg kan nikke genkendende til mange af de "symptomer" du nævner, og jeg skider også virkelig mange gange i løbet af en dag.
Alt mellem 3-6 gange på en dag vil jeg mene, og både mængden og konsistens kan variere rigtig meget. Dette har dog været ret konstant i hele mit liv.

Jeg har dog altid tilskrevet det at jeg havde et meget stort indtag af fibre og så måske hjulpet yderligere på vej af meget kaffe.
Jeg spiser, ligesom dig, udelukkende meget grove og fiberholdige kornprodukter (140g gryn til morgenmad, 4-8 skiver rugbrød til frokost) og samtidig en masse grønt, hvilket burde øge tømningshastigheden fra mave/tarm så vidt jeg ved.

Hvis det virkelig går dig på kan du forsøge at skære ned på grynene og rugbrødet og måske spise mere forarbejdede fødevarer med færre fibre? :-k
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 169
Tilmeldt: 10. feb 2014, 13:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Spiser du noget med stevia (fx sukkerfrit slik) eller bare lakrids?
Eksempelvis er Nellie Dellies slemme hvis man ikke er vant til det.

Hjalp en gang min eks med noget arbejde og hun insisterede på at spise sukkerfrit slik.
Efter en time ville hun pludselig hjem! Så var jeg godt klar over der var racermave på vej.
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 232
Tilmeldt: 3. feb 2009, 20:56
Geografisk sted: Virum
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Spiser intet slik eller søde sager, har også skåret kaffen helt fra for at se om det hjalp. Det eneste der kommer i nærheden, er kvalitets chokolade ala Valrhona en gang i mellem. Spiser heller ikke kager eller lign. Det skal lige siges at jeg har ikke et enormt højt fiber indtag hver eneste dag, har også der prøvet at eksperimentere mig lidt.
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



FNG skrev:100g frosne bær
2 hele æg


Det kan være alt mulig andet. Men hvis det er rå æg, så tænk på at æg kommer ud af røven på en fugl. Skallen er derfor på ingen måde bakteriefri. Hvad angår frosne bær. Jeg mener det var sidste eller forrige år der var en historie om rumænske bærplukkere der plukkede bær her i DK. Deres mulighed for at gå på toilettet var den nærmeste skov. Hvis du ikke har mulighed for at vaske dine bær bør du få dem op og koge.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Yes. Er klar over risikoen for begge fødevare, især bærene. Dem jeg spiser er som regel økologiske vilde blåbær fra Sverige fra Rema1000. Spiste dem dog lang tid før dette begyndte, men jeg vil selvfølgelig prøve at skære dem fra i en periode for at se om det kan have nogen gavnlig effekt.
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Da jeg var i starten af 20'erne havde jeg samme problem som dig og fik konstateret, at jeg var lactose intolerant. Havde ellers drukket mælk hele barndommen men symptomerne tog til med alderen.
Jeg spiser fortsat ost, smør osv. men holder mig helt væk fra mælk som er ren gift for mig. Man kan dog købe lactosefri mælk som fungerer fint og efterhånden er ok billig idet rigtig mange faktisk er lactose intolerante og derfor køber produktet.

Når man er lactose intolerant har man svært ved at nedbryde lactosen i mælken, hvilket giver uro/irritation i maven og hyppig blød afføring.

Prøv evt. at droppe mælken i 2 uger (erstat den fx med lactosefri mælk som du kan få til en 10'er i Rema1000) og få ellers tjekket afføringen ved lægen som de andre forslår.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 36
Tilmeldt: 11. jan 2017, 14:55
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Og så husk at give dine bær et opkog. Altid.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Er bærene frosne? Så er det vel ligegyldigt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2707
Tilmeldt: 25. feb 2011, 01:23
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Asomugha skrev:Er bærene frosne? Så er det vel ligegyldigt.


Nej!

Tilføjelse: Mange bakterier går bare i dvale under frost. Du skal koge bærrene for at sikre at bakterierne dør.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Udgaard skrev:
Asomugha skrev:Er bærene frosne? Så er det vel ligegyldigt.


Nej!

Tilføjelse: Mange bakterier går bare i dvale under frost. Du skal koge bærrene for at sikre at bakterierne dør.


Det er specifikt bærrene på frost der jævnlig udstedes advarsler om på fødevarestyrelsen's hjemmeside. Mig bekendt er det ikke sket for friske bær endnu.

Bemærkede i øvrigt følgende i Super-brugsen. De forskelligartede bær fra samme pose kom henholdsvis fra Serbien, Polen, Tjekkiet, og et fjerde land jeg ikke husker. Så er man da sikker på at få bær fra varierende og sikkert spændende arbejdsforhold.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Udgaard skrev:
Asomugha skrev:Er bærene frosne? Så er det vel ligegyldigt.


Nej!

Tilføjelse: Mange bakterier går bare i dvale under frost. Du skal koge bærrene for at sikre at bakterierne dør.


rip
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2707
Tilmeldt: 25. feb 2011, 01:23
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lille update.

Har nu fået taget både afførings prøver og blodprøver for : lever tal, infektionstal, stofskifte, intolerance for gluten og laktose.

Men alle prøver kommer tilbage enten negative eller normale... Så de ved ikke helt hvad de skal stille op. Sidste løsning er kikkertundersøgelse.

Jeg overvejer også at købe HUSK piller, da min læge nævnte det også kunne hjælpe. Nogen der er erfaring med det?
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det var nok "desværre" forventeligt. Det tætteste man kommer på er nok "colon irritable".


Hvis du var ældre ville man kunne mistænke mikroskopisk colitis eller colorektalcancer (og derved koloskopere), men din unge alder taler stærkt imod, og du fejler højst sandsynligt intet alvorligt.

Mange patienter er glade for HUSK, så prøv det - og overvej endnu engang, om du burde skrue markant ned for fiberindholdet i din kost som et forsøg og gradvist øge det i form af HUSK, så du har et kontrolleret indtag, hvorved du kan vurdere ifht. dosis-respons.
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 216
Tilmeldt: 11. maj 2014, 12:58
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 147.50
- Dødløft: 165.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



serotonin skrev:Det var nok "desværre" forventeligt. Det tætteste man kommer på er nok "colon irritable".


Hvis du var ældre ville man kunne mistænke mikroskopisk colitis eller colorektalcancer (og derved koloskopere), men din unge alder taler stærkt imod, og du fejler højst sandsynligt intet alvorligt.

Mange patienter er glade for HUSK, så prøv det - og overvej endnu engang, om du burde skrue markant ned for fiberindholdet i din kost som et forsøg og gradvist øge det i form af HUSK, så du har et kontrolleret indtag, hvorved du kan vurdere ifht. dosis-respons.



Tak for svar. Jeg synes det er dybt frustrerende at de intet kan finde, da der tydeligvis er noget i vejen med min mave. Synes også kun symptomerne bliver værre. Det er bogstavligtalt ved at ødelægge mit liv. Har bedt min læge undersøge mulighederne for en kikkertundersøgelse. Jeg har købt HUSK (pilleform, anbefalet af lægen). Synes dog det er voldsomt at indtage 6-10 piller 2 GANGE OM DAGEN :afraid: ?

Jeg har allerede skåret havregryn fra og spiser pt yoghurt med 100g muesli til morgenmad...
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



FNG skrev:
serotonin skrev:Det var nok "desværre" forventeligt. Det tætteste man kommer på er nok "colon irritable".


Hvis du var ældre ville man kunne mistænke mikroskopisk colitis eller colorektalcancer (og derved koloskopere), men din unge alder taler stærkt imod, og du fejler højst sandsynligt intet alvorligt.

Mange patienter er glade for HUSK, så prøv det - og overvej endnu engang, om du burde skrue markant ned for fiberindholdet i din kost som et forsøg og gradvist øge det i form af HUSK, så du har et kontrolleret indtag, hvorved du kan vurdere ifht. dosis-respons.



Tak for svar. Jeg synes det er dybt frustrerende at de intet kan finde, da der tydeligvis er noget i vejen med min mave. Har bedt min læge undersøge mulighederne for en kikkertundersøgelse. Jeg har købt HUSK (pilleform, anbefalet af lægen). Synes dog det er voldsomt at indtage 6-10 piller 2 GANGE OM DAGEN :afraid: ?

.


Du skal tage at købe HUSK i pulverform i stedet for pillerne - du får meget mere for pengene her!
Grunden til man skal tage så mange HUSK piller er fordi indholdet af psyllium frøskaller er så lavt i den enkelte pille - de er lidt for børn eller ældre mennesker...

Vil du spare en masse penge så køb psyllium frøskaller i et andet mærke end lige HUSK. Jeg plejer at købe det sammen med mit proteinpulver og så blander jeg det i øvrigt også i min protein shake sammen med kreatin og andre gode sager - så undgår du den dårlige smag ;)
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 338
Tilmeldt: 10. maj 2017, 13:53
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bulker du for tiden eller det det seneste år? Det følgende er rent anekdotisk og n=1, men værd at overveje, hvis du er løbet tør for muligheder. Jeg har de seneste mange år haft en noget ustabil mave. Sked 2 gange fast om morgen, lige når jeg stod op, og direkte efter jeg havde spist mine havregryn. Herudover 1-2 gange i løbet af dagen. Min afføring, og dens rytme og frekvens bliver altid markant bedre når jeg cutter. Jeg cutter primært ved at skære mine havregryn væk (180-200 g om morgen). Du kan derfor overveje at cutte lidt og helt droppe dine havregryn.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 567
Tilmeldt: 28. nov 2010, 17:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



#Foreverbulking

Spøg til side, ja det gør jeg. Vil prøve at skære fibre i morgenmad helt fra og se om det hjælper noget :/. Synes bare det er nemt og rart om morgnen.
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har haft ibs i over 15 år og har undergået alle mulige tests undervejs. Blod, urin, afførings prøver, kikkertundersøgesler og tarm biopsier. Jeg har spist underlige gummi dimser, pustet i rør osv osv osv.

Resultaterne af prøverne har hver gang været negative, altså som i at alt er normalt. Det er på trods af at hvis jeg spiser løg begynder min næse og øjne at løbe og jeg begynder at nyse ukontrolleret og sidder jeg på wc de næste 24 timer. Det samme gør sig gældende for blandt andet peanuts og kød.

Jeg er også flere gange blevet testet for lactose intollerence, men også her er prøven negativ. jeg er ikke lactose intollerent, men får jeg laktose, har jeg eksplosiv diarre, mave smerter, oppustethed og alt løber i vand.

Overvej at hold dig fra laktose for en tid og se om det skulle være samme tilfælde med dig.

Derudover er der et par bøger der måske kunne være af interesse. lowfodmap dieten.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg lean bulker.. Og jeg løber på toilet 5+ gange dagligt hvor jeg skal skide. Er det ikke meget normalt når man ligger over ligevægts?
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 20. dec 2012, 21:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



FNG skrev:Jeg har lidt en fornemmelse af, at det kan være noget "nervøsitet-diarre", jeg kan gå meget i panik hvis der ikke er noget toilet i
nærheden.
Jo mere jeg skal skide, jo mere tænker jeg over det - og jo mere jeg tænker over det, des mere skal jeg skide. Ond spiral.
Any ideas?


Dette har 100% en enorm indflydelse. En var inde på at stille sig selv spørgsmål. Følgende kan du stille i samme omgang. - Spiser du VARIERET? Altså almindelig dansk kvalitetsmad så du får en bred vifte af næringsstoffer, og ikke kun ensporet pseudosund hardcore bbaprovedhealthsuperfood? Ydermere.. Træner du VARIERET? Any metabolic footwork?
"Hæng Dig, Du vil fortryde det; hæng Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; hæng Dig eller hæng Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du hænger Dig, eller Du ikke hænger Dig, Du vil fortryde begge Dele."
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 8. apr 2017, 18:34
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Zamoth skrev:Jeg lean bulker.. Og jeg løber på toilet 5+ gange dagligt hvor jeg skal skide. Er det ikke meget normalt når man ligger over ligevægts?



Ved ikke lige med 5+ gange om dagen jf "normalen", men de tider hvor jeg har indtaget 4k+ kcal plejede det ikke at være så slemt. Desuden var det langt mere forudsigeligt, da det som regel kom noget tid efter de store måltider.

I mit nuværende tilfælde kan det komme lige ud af det blå, og så SKAL jeg have et toilet inden for 10-15 min ellers skider jeg rent ud sagt i bukserne. Konsistensen er også en del blødere.

Oracle skrev:
FNG skrev:Jeg har lidt en fornemmelse af, at det kan være noget "nervøsitet-diarre", jeg kan gå meget i panik hvis der ikke er noget toilet i
nærheden.
Jo mere jeg skal skide, jo mere tænker jeg over det - og jo mere jeg tænker over det, des mere skal jeg skide. Ond spiral.
Any ideas?


Dette har 100% en enorm indflydelse. En var inde på at stille sig selv spørgsmål. Følgende kan du stille i samme omgang. - Spiser du VARIERET? Altså almindelig dansk kvalitetsmad så du får en bred vifte af næringsstoffer, og ikke kun ensporet pseudosund hardcore bbaprovedhealthsuperfood? Ydermere.. Træner du VARIERET? Any metabolic footwork?



Jeg går meget op i madlavning, og spiser deraf også en ret varieret kost, da jeg synes andet er kedeligt.
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



har du haft lactose glucose allergi i tankerne ?

- Jeg kender intet til dette, dog bare et input
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 20. dec 2012, 21:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster