Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65565 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1238
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1234

Følg bodybuilding.dk på

Rich Piana

Udskriv emne


Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness





Franz Biberkopf skrev:Hun tager prisen for at være den mest hjernedøde kommentator

https://www.youtube.com/watch?v=niLrYFF4R_Q

https://www.youtube.com/watch?v=j24uqrBTu0w&t=6s


LITERALLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!! :lol: Damn den måde hun taler på.
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



NattyDaddy skrev:Når du er så godt uddannet og tilsyneladende ret intelligent, hvad er det så du godt kan lide ved ham? Og er der ikke noget du ikke kan lide ved ham? Eller overskygges det bare af det du godt kan lide ved ham?

Jeg forstår nemlig ikke at der er nogen som dig der godt kan lide ham. Med 'nogen som dig' mener jeg, nogen som er som du selv har beskrevet dig hvad angår uddannelse og intelligens. :)


Godt spørgsmål. :) Men også et svært spørgsmål. For hvad er det der gør, at vi finder nogle mennesker sympatiske, mens der er andre vi ikke rigtig bryder os om? Skal jeg forsøge at sætte ord på dette, når det kommer til Rich, har det nok at gøre med flere ting. For det første nogle helt konkrete ting i min hverdag, derover i vores samfund.

Til daglig er jeg på en arbejdsplads, med en meget kvindelige måde at tackle situationerne på. Derudover er der i vores samfund en meget høj grad af relativitet, at alt er lige godt, intet er bedre end noget andet. Alt er reduceret til en subjektiv følelse hos den enkelte.

Rich er en klar modpol til dette. Han melder klart ud hvad han mener, og alt er ikke bare lige godt. Så kan folk lide det han siger eller ej, det er nu engang det han står for. Denne tilgang til sin omverden savner jeg blandt folk i min dagligdag - og måske endda hos mig selv.

Ser jeg udover mine egne holdninger til ham, tror jeg generelt hans følgere opfatter ham (korrekt eller ej) som en meget ærlig person. En af de få ærlige personer i en træningsverden, hvor halvdelen lyver om deres brug af steroider, og den anden halvdel vil sælge dig nogle unødvendige kosttilskud. :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Han virker som en ret direkte type, tror også det er det jeg godt kan lide ved ham. Selvom han af og til siger noget nonsens. Grinede satme meget af den her

Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:Han virker som en ret direkte type, tror også det er det jeg godt kan lide ved ham.


Nu forstår jeg bedre hvorfor du hedder Awesome. :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Udgaard skrev:Man kan mene om taler hvad man vil. Men hans gennemsnitlige forum indlæg indikere på ingen måde en iq <100.


Det er så enormt svært at vurdere sin egen intelligens. For det første overvurderer langt de fleste (især mænd) deres intelligens, for det andet er intelligens så uhåndgribelig en størrelse. Er et menneskes intelligens den totale sum af alle dets mentale egenskaber og færdigheder, eller er det evnen til at tænke abstrakt? Eller måske et udtryk for, i hvor høj grad man behersker de færdigheder som ens samfund stiller op?

Omkring mig selv, så er jeg ikke nødvendigvis nogen græsk filosof 24-7, men jeg er boglig begavet. Men intelligent er selvfølgelig meget mere end det. Dog har jeg altid haft nemt ved at tilegne mig teoretisk stof, og ofte været irriteret på klassekammerater og medstuderende, for at være skyld i et alt for langsomt undervisningstempo. Jeg er god til mennesker og en rigtig talknuser, men hvis man f.eks. tror på, at der er noget der hedder musisk intelligens, ja, så scorer jeg minuspoint her. :D Intelligens er en svær (men interessant) størrelse. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:En af de få ærlige personer i en træningsverden, hvor halvdelen lyver om deres brug af steroider, og den anden halvdel vil sælge dig nogle unødvendige kosttilskud. :lol:


Der er Piana så lige en af dem, men hey, det er ligemeget :lol: :roll:
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



santaklausen skrev:
taler skrev:En af de få ærlige personer i en træningsverden, hvor halvdelen lyver om deres brug af steroider, og den anden halvdel vil sælge dig nogle unødvendige kosttilskud. :lol:


Der er Piana så lige en af dem, men hey, det er ligemeget :lol: :roll:


Ingen hemmelighed at Rich sælger kosttilskud. :) Dog er han meget åben omkring to ting:

1. Han betoner igen og igen, at rigtig mad er bedre end kosttilskud.

2. Han forsøger ikke (hverken direkte eller indirekte) at give indtryk af, at hans form er opnået clean.

På disse to punkter, skiller han sig ud fra rigtig mange andre youtubere.
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:
santaklausen skrev:
taler skrev:En af de få ærlige personer i en træningsverden, hvor halvdelen lyver om deres brug af steroider, og den anden halvdel vil sælge dig nogle unødvendige kosttilskud. :lol:


Der er Piana så lige en af dem, men hey, det er ligemeget :lol: :roll:


Ingen hemmelighed at Rich sælger kosttilskud. :) Dog er han meget åben omkring to ting:

1. Han betoner igen og igen, at rigtig mad er bedre end kosttilskud.

2. Han forsøger ikke (hverken direkte eller indirekte) at give indtryk af, at hans form er opnået clean.

På disse to punkter, skiller han sig ud fra rigtig mange andre youtubere.


Hans første mål er i hvert fald opnået. At tryllebinde folk som dig, til at tro han er en ærlig og god fyr, som bare er sig selv og vil dig alt godt i verden...

Han er en pengegrisk spasser, som har ødelagt sig selv. Han vil da skide på dig og alle andre mennesker, bare han får penge og opmærksomhed nok.

Det er så cute når folk tror deres idoler bryder sig om dem.
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



santaklausen skrev:Det er så cute når folk tror deres idoler bryder sig om dem.


Det handler ikke om, hvorvidt han "bryder" sig om mig. Det handler om, at han i modsætning til mange andre youtubere, ikke på den ene side giver udtryk for fejlagtigt at være ren, og på den anden side giver udtryk for, at hans størrelse kan opnås med lovlige kosttilskud eller træningsprogrammer, som han i øvrigt selv sælger.
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:
santaklausen skrev:Det er så cute når folk tror deres idoler bryder sig om dem.


Det handler ikke om, hvorvidt han "bryder" sig om mig. Det handler om, at han i modsætning til mange andre youtubere, ikke på den ene side giver udtryk for fejlagtigt at være ren, og på den anden side giver udtryk for, at hans størrelse kan opnås med lovlige kosttilskud eller træningsprogrammer, som han i øvrigt selv sælger.


Det er så moderne at være "For real".... Det er også sjovt at se (ikke Piana, hvad jeg har set), er begyndt at sige (Når de laver videoer for penge/spons), at "This is my honest opinion". Yeah right. Pengene har ikke haft noget at sige ;) Sjovt de altid kan lide det lort de er betalt for at reklamere for :roll: :lol:

Jeg giver ikke en skid for Piana og hans "ærlighed". Han tjener kassen på at folk kan lide ham og hans måde at være på, og det skal han have, han er ikke helt hjernedød, for han spiller rollen som den misforståede ærlige retarderede perfekt.
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Til Santaklausen, Udgaard, og andre kritikere af Rich Piana:

Det forholder sig lige modsat. Hvis man ikke kan lide Rich Piana, så er det fordi man ikke har intelligens nok til at forstå ham. :wink: Man er simpelthen ikke begavet nok. Åndeligt mindrebemidlet. Human kompost. :lol:

Beklager, men det er jeres habitus den er gal med. :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:Til Santaklausen, Udgaard, og andre kritikere af Rich Piana:

Det forholder sig lige modsat. Hvis man ikke kan lide Rich Piana, så er det fordi man ikke har intelligens nok til at forstå ham. :wink: Man er simpelthen ikke begavet nok. Åndeligt mindrebemidlet. Human kompost. :lol:

Beklager, men det er jeres habitus den er gal med. :wink:


Jeg har som sådan ingen holdning til Rich. Han er for mig ligegyldig. Og så tror jeg du misforstod en af mine tidligere indlæg. Har redigeret i det da jeg kom i tanke om at der desværre er alt for få i dette land der kan finde ud af at bruge > og < rigtigt.

Mine kommentarer går på at jeg finder det tragikomisk at Rich bebrejdes at have været efter en retarderet mand.* Og så vedbliver folk her på forum at bruge ordet retarderet som et skældsord og tale nedsættende om retarderede personer. Lav iq er noget man er født med. Gør i også nar af folk der er født uden ben?

*Den kritik mener jeg også er berettiget. Det var den retarderets mands såkaldte venner Rich burde have givet en på hoved for at have bragt en retarderet mand i en sådan situation. Lav iq = svært ved at overskue konsekvenserne. Ikke lav iq = du kan som oftest gennemskue konsekvenserne og du evner at udnytte folk med en lavere iq en dig selv. Eks. få dem til at sige alt mulig lort og så poste det på youtube til morskab for alle.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Meget tyder på at Piana skulle have stillet træskoene.

Billede

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvil i fred, hvis det er sandt. :(
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kill it Yeah
JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"
Brugeravatar
 
Reputation point: 178
 
Indlæg: 1477
Tilmeldt: 16. nov 2010, 09:02
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 4.25
- Squat: 200.00
- Dødløft: 3.98
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Endnu en der død af dumhed, når man graver sin egen grav, falder man sjovt nok i den..
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 293
Tilmeldt: 22. okt 2015, 14:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Sataoperca skrev:Endnu en der død af dumhed, når man graver sin egen grav, falder man sjovt nok i den..


Jeg mener på ingen måder han er dum, han ville være dum hvis ikke han vidste han tog større risici.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Sataoperca skrev:Endnu en der død af dumhed, når man graver sin egen grav, falder man sjovt nok i den..


Han er allerede død, ingen grund til at sparke mere til ham nu.
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 359
Tilmeldt: 15. jun 2016, 20:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 131.00
- Squat: 172.00
- Dødløft: 187.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ProteanDK skrev:
Sataoperca skrev:Endnu en der død af dumhed, når man graver sin egen grav, falder man sjovt nok i den..


Han er allerede død, ingen grund til at sparke mere til ham nu.


Alle hans imbecile fanboys bagatelliserede alle de realistiske forudsigelser, at idioten var ved at grave sin egen grav (hvilket vel i grunden også er den eneste træning han har lavet den sidste håndfuld år) og formentligt ville dø snart.

Nu er han så sød. Hvilket enhver med forstand kunne sige sig selv ville ske. Mens de mange fans uden forstand ingen konsekvens drog af denne jammerlige forudsigelse.

Så nej, man skal ikke bare "move on", men understrege hvor eklatant meningsløst og selvdestruktivt disponeret det er.

Pianoet var en skændsel for physical culture, og ligesom man dvæler ved folk der skaber noget godt og sundt, så er det værd at dvæle ved når folk gør karriere i det præcist modsatte.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
ProteanDK skrev:
Sataoperca skrev:Endnu en der død af dumhed, når man graver sin egen grav, falder man sjovt nok i den..


Han er allerede død, ingen grund til at sparke mere til ham nu.


Alle hans imbecile fanboys bagatelliserede alle de realistiske forudsigelser, at idioten var ved at grave sin egen grav (hvilket vel i grunden også er den eneste træning han har lavet den sidste håndfuld år) og formentligt ville dø snart.

Nu er han så sød. Hvilket enhver med forstand kunne sige sig selv ville ske. Mens de mange fans uden forstand ingen konsekvens drog af denne jammerlige forudsigelse.

Så nej, man skal ikke bare "move on", men understrege hvor eklatant meningsløst og selvdestruktivt disponeret det er.

Pianoet var en skændsel for physical culture, og ligesom man dvæler ved folk der skaber noget godt og sundt, så er det værd at dvæle ved når folk gør karriere i det præcist modsatte.


Man kan spekulere i, om han har skræmt flere væk fra hans livsstil end han har tiltrukket. Hvis det var tilfældet, vil jeg kalde det en netto sejr.
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 359
Tilmeldt: 15. jun 2016, 20:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 131.00
- Squat: 172.00
- Dødløft: 187.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:[b]Alle hans imbecile fanboys bagatelliserede alle de realistiske forudsigelser, at idioten...


Rich var misforstået. Ovenstående citat viser det tydeligt. Rich skabte et sted for folk der ikke passede ind. Se på hans stand på expo, han var langt fra den mest ekstreme 5%'er. Folk der ikke passede ind havde et "hjem" hos ham - folk der var anderledes. Når så en eller anden tilfældig jurist sidder og kritiserer teamet og bruger ord som "imbecil", så er det simpelthen manglede forståelse. Hvordan kan man overbevise middelklassedrengen med gode karakter, briller og sideskilning om, at outsiderne havde et tilhørsforhold hos Rich? Det er svært.

Nogle vil sikkert hævde, at han var et dårligt forbillede, ikke mindst pga. hans form og de mange steroider. Det er jeg bare ikke sikker på. Jeg kan, som så mange andre, godt lide at se actionfilm med masser af vold, men det gør mig ikke voldelig. Folk forstår godt at Rich var ekstrem - og at det han havde gang i, ikke var sundt.

Derudover var han jo utrolig populær på de sociale medier. Han var med i Generation Iron II, uden at være aktiv bodybuilder eller have tilhørt eliten indenfor bodybuilding. Alle kendte Rich Piana. Selv min mor vidste hvem han var... og hun var faktisk endnu mere berørt end mig. Om man kunne lide ham eller ej, så var han noget særligt. Det bliver aldrig det samme igen. Forhåbentlig lever teamet videre.
Sidst rettet af taler 28. aug 2017, 15:26, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:Rich var misforstået. Ovenstående citat viser det tydeligt. Rich skabte et sted for folk der ikke passede ind. Se på hans stand på expo, han var langt fra den mest ekstreme 5%'er. Folk der ikke passede ind havde et "hjem" hos på ham - folk der var anderledes. Når så en eller anden tilfældig jurist sidder og kritiserer teamet og bruger ord som "imbecil", så er det simpelthen manglede forståelse. Hvordan kan man overbevise middelklassedrengen med gode karakter, briller og sideskilning om, at outsiderne havde et tilhørsforhold hos Rich? Det er svært.


Lol, det er jo ikke outsidere. Det er folk der vitterligt dyrker den kultur med stolthed, og deres tilgang og generelle ageren forekommer imbecil. YEAH! MORE! KILL IT! Der er ingen grund til at have ondt af folk, der har det godt med den måde, de lever på. Jens Dalsgaard var også en voldelig, kriminel tosse før han fandt et formål i livet ved at rende rundt med syntholarme og vise alle hvilket beast han er. Jaja, han har sikkert haft en svær opvækst, men det er der nok også flere der har, der ikke endte med at opføre sig som idioter.

Hele konceptet bag 5% har intet at gøre med physical culture. Al fornuft forkastes til fordel for hurtige resultater, hedonistisk levevis og en lovprisning af alt hvad der er overdrevet. CRAZY! HARDCORE! Det er ren og skær forretning, eksponering og popularitet på sociale medier. Jeg forstår vitterligt ikke hvordan nogle kan imponeres af dette. Bevares, mange af 5%-typerne er absurd stærke og bænker snildt 200 for reps, men det bare ikke særlig interessant når man er bevidst om at det i højere grad er steroider der driver værket. Af samme årsag finder jeg heller ikke Mr. Olympia særlig interessant.

Der er en ganske simpel grund til at så mange krudter den; det er røvnederen at træne naturligt, når man har et mål om at blive fucking huge, simpelten fordi det er virkelig, virkelig svært og tidskrævende. Hvad angår Rich Pianas død kan man da ikke forvente andet end at kroppen på et tidspunkt siger stop. Det er faktisk imponerende hvor længe han har kunnet overleve.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:
taler skrev:Rich var misforstået. Ovenstående citat viser det tydeligt. Rich skabte et sted for folk der ikke passede ind. Se på hans stand på expo, han var langt fra den mest ekstreme 5%'er. Folk der ikke passede ind havde et "hjem" hos på ham - folk der var anderledes. Når så en eller anden tilfældig jurist sidder og kritiserer teamet og bruger ord som "imbecil", så er det simpelthen manglede forståelse. Hvordan kan man overbevise middelklassedrengen med gode karakter, briller og sideskilning om, at outsiderne havde et tilhørsforhold hos Rich? Det er svært.


Lol, det er jo ikke outsidere. Det er folk der vitterligt dyrker den kultur med stolthed, og deres tilgang og generelle ageren forekommer imbecil. YEAH! MORE! KILL IT! Der er ingen grund til at have ondt af folk, der har det godt med den måde, de lever på. Jens Dalsgaard var også en voldelig, kriminel tosse før han fandt et formål i livet ved at rende rundt med syntholarme og vise alle hvilket beast han er. Jaja, han har sikkert haft en svær opvækst, men det er der nok også flere der har, der ikke endte med at opføre sig som idioter.

Hele konceptet bag 5% har intet at gøre med physical culture. Al fornuft forkastes til fordel for hurtige resultater, hedonistisk levevis og en lovprisning af alt hvad der er overdrevet. CRAZY! HARDCORE! Det er ren og skær forretning, eksponering og popularitet på sociale medier. Jeg forstår vitterligt ikke hvordan nogle kan imponeres af dette. Bevares, mange af 5%-typerne er absurd stærke og bænker snildt 200 for reps, men det bare ikke særlig interessant når man er bevidst om at det i højere grad er steroider der driver værket. Af samme årsag finder jeg heller ikke Mr. Olympia særlig interessant.

Der er en ganske simpel grund til at så mange krudter den; det er røvnederen at træne naturligt, når man har et mål om at blive fucking huge, simpelten fordi det er virkelig, virkelig svært og tidskrævende. Hvad angår Rich Pianas død kan man da ikke forvente andet end at kroppen på et tidspunkt siger stop. Det er faktisk imponerende hvor længe han har kunnet overleve.


Preach baby! Hallelujah! :goodpost:
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jmt skrev:Lol, det er jo ikke outsidere. Det er folk der vitterligt dyrker den kultur med stolthed


De er outsidere i resten af samfundet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



I øvrigt, hvis du vil argumentere for, at folk på 5% teamet er helt almindelige mennesker der falder indenfor normalen, så har du vist en dårlig sag. :wink:

Men jeg er da klar på diskussion :lol:

P.s.: Jeg får lige lyst til at smide et billede...

5procent.jpg
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:
Jmt skrev:Lol, det er jo ikke outsidere. Det er folk der vitterligt dyrker den kultur med stolthed


De er outsidere i resten af samfundet.


Jeg tror ikke helt du forstår betydningen af "outsider".

Hvad angår "almindelige mennesker" er samfundet opbygget af tusindvis af varierende subkulturer, der på nogle områder falder inden for "normalen" og på andre områder ikke, så din pointe giver ikke rigtig mening. Det er f.eks. ganske normalt at have mange tatoveringer.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



"Der er en ganske simpel grund til at så mange krudter den; det er røvnederen at træne naturligt, når man har et mål om at blive fucking huge, simpelten fordi det er virkelig, virkelig svært og tidskrævende."

Dagens visdomsord tak :D

(Resultaterne er dog så meget mere tilfredsstillende fordi man ikke snød, men lagde det hårde arbejde i det)
“There is no reason to be alive if you can't do deadlift!”
Jón Páll Sigmarsson (28 April 1960 – 16 January 1993)
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 64
Tilmeldt: 19. maj 2016, 09:03
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 87.50
- Squat: 115.00
- Dødløft: 152.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Selvfølgelig er medlemmerne af 5% teamet nogle outsidere, nogle der falder udenfor. Det er selvfølgelig ikke nogen tilfældighed det er sådan, for Rich dyrkede det. Rich kunne godt lide at have folk som Martyn Ford, eller sågar danske Jens Dalsgaard, med i sine videoer. Folk der ikke bare var fascineret af det ekstreme, men dyrkede det, satte en ære i det, og som var det.

Rich var ikke interesseret i det gængse. Han gad ikke selv at være "your average joe" - og han gad ikke omgås dem. Det interessante for ham lå i det ekstreme, det groteske. Dette fremgik både af hans tatoveringer, hans fysik, og selvfølgelig medlemmerne af hans team.

Selv navnet på hans team understregende, at det ikke var for hvem som helst. Mange tatoveringer, et sygt forbrug af steroider samt en kriminel fortid hjalp på det. :wink: Nogle kunne lide det, andre hadede det, men alle havde en mening om det. Det var simpelthen for ekstremt til at man kunne trække på skulderne.

Mange i denne tråd har skrevet det samme - dog formuleret lidt forskelligt - nemlig at Rich var en hjernedød spasser uden nogle evner overhovedet. Rich kunne lide at provokere. Han smiler ned til jer fra himlen, mens han griner selvtilfreds. Missionen lykkedes, selvom hovedpersonen kom alt for tidligt herfra. Dog ikke uden at sætte et markant aftryk på træningsverdenen. Rich var - på godt og onde - en ener.
Sidst rettet af taler 28. aug 2017, 15:28, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jmt skrev:Lol, det er jo ikke outsidere.


Et fint indlæg, men manden har skrevet intetsigende troll (?) indlæg de sidste 10 år. Trivielt, autistisk pladder fra start til slut.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mark Bell har lavet en fin video, hvor han taler om Rich Pianas og Dallas McCarvers dødfald:

Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Bodybuilding & Fitness




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster