Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65574 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049546 indlæg i 100419 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1560
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1558

Følg bodybuilding.dk på

Krænkende oplevelser på mænd

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Flere danske mænd står frem og fortæller om krænkende oplevelser. (Se link nedenfor)

Har de en pointe? Er det et tabu at også mænd kan føle sig krænket? Hvad skal vi gøre ved problemet?

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-11-15-fra-metoo-til-hetoo-mandlige-komikere-staar-frem-om-kraenkende-oplevelser
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg tror at det er svært at krænke en hetromand seksuelt, som kvinde. Men det skal nok kunne lykkedes, især med en gammel gift mand som Brian.

De situationer hvor jeg føler mig krænket har, f.eks., været når en pige tror at hun bare kan give mig en lussing. Hun ser det endda som sådan en lidt "cute" ting at gøre. Men jeg er som mand ikke engang berettiget til at blive sur på hende, og smækker jeg hende en tilbage så starter heksejagten. Det er vel også et magtforhold der kan sidestilledes med en voldtægt, da kvinden jo er manden totalt juridisk overlegen i vores samfund.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar
 
Reputation point: 285
 
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Her er grundlæggeren af #MeToo-kampagnen:

Billede

Kvinder krænker også mænd. Kvinder tager også billeder i smug af lækre/spændende mænd og opfører sig ligeså nederdrægtigt som mænd gør. Mænd har dog et mere presserende behov for bredspektret seksuel gratifikation, så når kvinden "krænker" manden er det ikke nødvendigvis egentligt krænkende.

Jeg vil dog mene det egentlige kvindelige modsvar til denne adfærd er at udnytte mænd. Manipulere og flirte til at få sig selv længere frem i tilværelsen. Der bliver på mange arbejdspladser og i en række samfundsforhold i øvrigt ikke stillet samme krav til kvinder, blot de er ok tiltrækkende. Det udnytter kvinder i sagens natur, ligesom mænd udnytter deres magtposition for at opnå seksuel gratifikation. Det er imidlertid langt sværere at beskrive denne adfærd, og også politisk uinteressant.

Der ER mange mænd der opfører sig som svine over for kvinder, og som burde opføre sig ordentligt. Vi risikerer dog med denne moderne bølge at man steriliserer kemien, den biologiske interaktion kønnene imellem, og ved I hvad: Den kemi har faktisk fungeret ok, i og med vi ubetinget er den dominerende dyreart her på kloden og avler så halvdelen kunne være nok.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tror det er tabu. Ligesom det er tabu at blive tævet af sin kone, fordi mænd forventes at være "stærke" og ikke lade sig kanøfle
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moose skrev:Jeg tror at det er svært at krænke en hetromand seksuelt, som kvinde. Men det skal nok kunne lykkedes, især med en gammel gift mand som Brian.
.


https://www.reddit.com/r/videos/comment ... h=048cfa46

Læs desuden også historierne i tråden.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster