Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65563 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1156
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1154

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken artikel har du sidst læst?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 980
Tilmeldt: 9. jul 2014, 06:01
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mussetrussen skrev:»Biblioteker gør det mere attraktivt at være på offentlig forsørgelse. Hvis man er på dagpenge eller kontanthjælp, så har man mulighed for at gå ned på biblioteket, surfe gratis på internettet, læse aviser og blade. Det trækker arbejdsudbuddet ned,« siger Mads Lundby Hansen.

»Museer med gratis adgang er også et eksempel. Der får man mere ud af sin fritid, og derfor bliver det mere attraktivt ikke at være i beskæftigelse. Alt sammen er det eksempler på, at det offentlige forbrug kan trække beskæftigelsen ned.«


https://www.information.dk/indland/2018 ... er-arbejde



Det er utroligt. Nu "kender" jeg tilfældigvis MLH fra år tilbage fra CEPOS, og manden er ikke uintelligent.
Ikke desto mindre så stopper man bare op og ryster på hovedet og man spørger sig selv om man lever på samme klode. Fokus på bibliotekerne er så afsindigt dumt at det nærmest vidner om, at man intet kender til hverken verden eller tilværelsen. Det er på ALLE måder dumt.

"Tænketanken" CEPOS er iø. bare nogle kontorer og en computer hvor der sidder nogle folk og skriver nogle ting ned. Cepos er ikke RAND Corporation.

Apropos biblioteker: Disse må ALDRIG lukke. Det er en af de sidste bastioner mod den totale Generation Instagoofisering af samfundet. Det komplette ophør af vidensdisciplin. Fragmenteret information, ingen evne til at læse ét sammenhængende værk om et givent emne fra A til Z.
Bogdisciplinen er, ligesom så megen anden disciplin, ved at ophøre.

Man skal ej heller glemme hvor gode de danske biblioteker er. De kan skaffe nærmest hvad som helst hjem, og hurtigt, og man har adgang til masser af tidsskrifter mv.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du må selvfølgelig gerne skære i en lille drengs sprællemand

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-06-2 ... omskaering

Men grænsen går sgu ved at råbe "store patter" :lol:

https://www.fyens.dk/sport/Etisk-Raad-o ... el/3216074
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
Mussetrussen skrev:»Biblioteker gør det mere attraktivt at være på offentlig forsørgelse. Hvis man er på dagpenge eller kontanthjælp, så har man mulighed for at gå ned på biblioteket, surfe gratis på internettet, læse aviser og blade. Det trækker arbejdsudbuddet ned,« siger Mads Lundby Hansen.

»Museer med gratis adgang er også et eksempel. Der får man mere ud af sin fritid, og derfor bliver det mere attraktivt ikke at være i beskæftigelse. Alt sammen er det eksempler på, at det offentlige forbrug kan trække beskæftigelsen ned.«


https://www.information.dk/indland/2018 ... er-arbejde



Det er utroligt. Nu "kender" jeg tilfældigvis MLH fra år tilbage fra CEPOS, og manden er ikke uintelligent.
Ikke desto mindre så stopper man bare op og ryster på hovedet og man spørger sig selv om man lever på samme klode. Fokus på bibliotekerne er så afsindigt dumt at det nærmest vidner om, at man intet kender til hverken verden eller tilværelsen. Det er på ALLE måder dumt.

"Tænketanken" CEPOS er iø. bare nogle kontorer og en computer hvor der sidder nogle folk og skriver nogle ting ned. Cepos er ikke RAND Corporation.

Apropos biblioteker: Disse må ALDRIG lukke. Det er en af de sidste bastioner mod den totale Generation Instagoofisering af samfundet. Det komplette ophør af vidensdisciplin. Fragmenteret information, ingen evne til at læse ét sammenhængende værk om et givent emne fra A til Z.
Bogdisciplinen er, ligesom så megen anden disciplin, ved at ophøre.

Man skal ej heller glemme hvor gode de danske biblioteker er. De kan skaffe nærmest hvad som helst hjem, og hurtigt, og man har adgang til masser af tidsskrifter mv.


Hvem har talt om at lukke biblioteker?
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 185
Tilmeldt: 19. mar 2015, 09:54
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Der er masser af selvhjernevaskede ultraliberale tosser der mener alt skal køre på markedsvilkår, og al offentlig støtte skal fjernes. Eksisterer noget ikke på frie markedsvilkår, så må det bære eller briste = lukke.

Det er de samme slags mennesker der mener McDonalds er mere produktivt for samfundet end NASA, da NASA jo lever af offentlige midler.

At Mads Lundby Hansen seriøst bruger kostbar tid her på jorden på at snakke om hvordan biblioteker må påvirke arbejdsudbud tangerer - hvis ikke er - uundskyldeligt dumt.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:Der er masser af selvhjernevaskede ultraliberale tosser der mener alt skal køre på markedsvilkår, og al offentlig støtte skal fjernes. Eksisterer noget ikke på frie markedsvilkår, så må det bære eller briste = lukke.

Det er de samme slags mennesker der mener McDonalds er mere produktivt for samfundet end NASA, da NASA jo lever af offentlige midler.

At Mads Lundby Hansen seriøst bruger kostbar tid her på jorden på at snakke om hvordan biblioteker må påvirke arbejdsudbud tangerer - hvis ikke er - uundskyldeligt dumt.


Jamen det ER jo relevant at påpege, at øgede offentlige investeringer også har nogle negative sider, fx lavere arbejdsudbud. Jeg forstår virkelig ikke indignationen over hans polemiske - og ja, dumme - kommentar, der jo i øvrigt har ført til en god debat (som er CEPOS' raison d'être). Havde det været i orden, hvis han bare nøgterne havde konstateret at offentlige investeringer påvirkede arbejdsudbud? Ift. sidste kommentar skal du nok finde et par stykker - men du skal vel efterhånden længere ud end Ayn Rand-segmentet.
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 185
Tilmeldt: 19. mar 2015, 09:54
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



haaank skrev:
SandyFrink skrev:Der er masser af selvhjernevaskede ultraliberale tosser der mener alt skal køre på markedsvilkår, og al offentlig støtte skal fjernes. Eksisterer noget ikke på frie markedsvilkår, så må det bære eller briste = lukke.

Det er de samme slags mennesker der mener McDonalds er mere produktivt for samfundet end NASA, da NASA jo lever af offentlige midler.

At Mads Lundby Hansen seriøst bruger kostbar tid her på jorden på at snakke om hvordan biblioteker må påvirke arbejdsudbud tangerer - hvis ikke er - uundskyldeligt dumt.


Jamen det ER jo relevant at påpege, at øgede offentlige investeringer også har nogle negative sider, fx lavere arbejdsudbud. Jeg forstår virkelig ikke indignationen over hans polemiske - og ja, dumme - kommentar, der jo i øvrigt har ført til en god debat (som er CEPOS' raison d'être). Havde det været i orden, hvis han bare nøgternt havde konstateret at offentlige investeringer påvirkede arbejdsudbud? Ift. sidste kommentar skal du nok finde et par stykker - men du skal vel efterhånden længere ud end Ayn Rand-segmentet.
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 185
Tilmeldt: 19. mar 2015, 09:54
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



CEPOS' raison d'être er ikke at "skabe en god debat", men primært at folk med mange penge skal have mulighed for at anskaffe/beholde flere af dem. Det ved jeg ikke mindst fordi jeg har arbejdet hos CEPOS.

Det er usagligt at være imod alt CEPOS siger fordi det er CEPOS der siger det, men livet er simpelthen for kort tid til at sidde og forklare hvorfor folk reagerer på at bringe biblioteker og museer - disse store BELASTNINGER på skattebilletten!!! - ind i debatten og dermed på skydeskiven. Det er så indlysende.

Og man behøver nu ikke være ideolog for at mene at alt skal foregå på markedsvilkår. Man kan også blot være tilpas egoistisk og egennytteoptimerende og ønske, at folk med meget - typisk personen selv - skal have mere.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:Apropos biblioteker: Disse må ALDRIG lukke. Det er en af de sidste bastioner mod den totale Generation Instagoofisering af samfundet. Det komplette ophør af vidensdisciplin. Fragmenteret information, ingen evne til at læse ét sammenhængende værk om et givent emne fra A til Z.
Bogdisciplinen er, ligesom så megen anden disciplin, ved at ophøre.


Tror du bibliotekernes eksisteren vil modvirke denne udvikling? Spørgsmålet er naturligvis retorisk.
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 134
Tilmeldt: 6. jan 2010, 21:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



awesome skrev:http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-07-18-overlaege-advarer-mod-farlig-trend-unge-sproejter-olie-direkte-i-musklerne



Kæft hvor er det bare dumt og klamt
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: 4. apr 2018, 08:44
Geografisk sted: din mors fisse
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Maxer1337 skrev:
awesome skrev:http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-07-18-overlaege-advarer-mod-farlig-trend-unge-sproejter-olie-direkte-i-musklerne



Kæft hvor er det bare dumt og klamt


Ja, men der er desværre ingen grænser for galskaben


http://nyheder.tv2.dk/2018-07-18-fik-sp ... -amputeret
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ikke en artikel. Men kig forbi Anders Nedergaards Facebook

Screenshot_20180719-203444.png
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:Ikke en artikel. Men kig forbi Anders Nedergaards Facebook

Screenshot_20180719-203444.png


Nogle folk skulle bare have været et plet på lagnet. Kæft det kan pisse mig af sådan noget.
Min mor døde af kræft for lidt over et år siden og hun prøvede også en masse alternativt, fordi hun var bange og desperat.
At der er nogen der siger de kan heale fordi de er hjernedøde og selv tror på lortet, okay, fair nok, det må de om.
Men folk der bevidst prøver at hive penge ud af syge desperate mennesker og kommer med fuldstændigt vanvittige råd.
"Amen du skal bare droppe kemoen og så have noget cannabis olie" "Medicinindustrien prøver bare at tjene penge på smertestillende, så det er meget bedre du køber cannaolie, det bliver lige 2500kr. og så kan du komme igen om 14 dage."
Det er så fuldstændigt grotesk så mange kvaksalvere der er, desværre er de fleste der henviser dem, blot naive og vil gerne hjælpe.

og sådan en som Anders snakker med der. :blowup:
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Minipurz skrev:
awesome skrev:Ikke en artikel. Men kig forbi Anders Nedergaards Facebook

Screenshot_20180719-203444.png


Nogle folk skulle bare have været et plet på lagnet. Kæft det kan pisse mig af sådan noget.
Min mor døde af kræft for lidt over et år siden og hun prøvede også en masse alternativt, fordi hun var bange og desperat.
At der er nogen der siger de kan heale fordi de er hjernedøde og selv tror på lortet, okay, fair nok, det må de om.
Men folk der bevidst prøver at hive penge ud af syge desperate mennesker og kommer med fuldstændigt vanvittige råd.
"Amen du skal bare droppe kemoen og så have noget cannabis olie" "Medicinindustrien prøver bare at tjene penge på smertestillende, så det er meget bedre du køber cannaolie, det bliver lige 2500kr. og så kan du komme igen om 14 dage."
Det er så fuldstændigt grotesk så mange kvaksalvere der er, desværre er de fleste der henviser dem, blot naive og vil gerne hjælpe.

og sådan en som Anders snakker med der. :blowup:


Lige mine ord. Min mor døde af kræft i 2014, og da hun lå terminal blev min far så desperat at han begyndte at tale om alternative behandlinger han havde hørt om i Tyskland, med vibrationsterapi, magnetiseret vand og penduler.. jeg begyndte bogstaveligt talt at skrige i telefonen, at hvis han smed penge efter disse kvaksalvere i min døende mors navn så ville jeg finde dem og tvangsfodre dem hendes aske. Han droppede gudskelov idéen igen.

Jeg betvivler på ingen måde at kræftforskningen bør inkludere og undersøge perifere løsninger, diæt-terapi og off-label brug af bestemte medikamenter, men min afsky for kvaksalvere som Martin Hejlesen (jeg nægter at omtale disse skvadderhoveder som "alternative behandlere", de behandler røv og nøgler) er afgrundsdyb.

Jeg saluterer til gengæld Anders Nedergaard for at udstille dem, det kan på sigt redde liv.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



A Menace To Chicken skrev:min afsky for kvaksalvere som Martin Hejlesen (jeg nægter at omtale disse skvadderhoveder som "alternative behandlere", de behandler røv og nøgler) er afgrundsdyb.

Jeg saluterer til gengæld Anders Nedergaard for at udstille dem, det kan på sigt redde liv.


Det værste er jo at man tydeligt kan høre hvilken type ham Martin er, når man hører de par opkald. Menneskeligt affald.

Ja Anders Nedergaard gør det godt.
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Minipurz skrev:
A Menace To Chicken skrev:min afsky for kvaksalvere som Martin Hejlesen (jeg nægter at omtale disse skvadderhoveder som "alternative behandlere", de behandler røv og nøgler) er afgrundsdyb.

Jeg saluterer til gengæld Anders Nedergaard for at udstille dem, det kan på sigt redde liv.


Det værste er jo at man tydeligt kan høre hvilken type ham Martin er, når man hører de par opkald. Menneskeligt affald.

Ja Anders Nedergaard gør det godt.


Præcis, så snart han oplever kvalificeret kritik og modstand går der hulemand i den. Klassisk.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Han lyder mest af alt som en karakter fra "Drengene fra Angorra". Havde man ikke vidst bedre, skulle man tro det var en sketch.

Og ja det ville da også være morsomt, hvis det ikke var fordi det kan have så store konsekvenser for de folk der bare stoler blindt på typer som ham
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Selv Jørn Ege vender sig i graven over det her...eller også er han stolt

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-07-2 ... r-det-ikke
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Er en høne en søster af en anden art? Det mener Anna Thygesen ikke:

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/ ... anden-art/
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:Er en høne en søster af en anden art? Det mener Anna Thygesen ikke:

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/ ... anden-art/



Jow jow. Der er jo "Brother from another mother" og "Søster med velsmagende lår og bryster"(Det lyder lidt lidt klamt hvis man ikke lige husker på der er tale om mad :lol:)
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Min mor talte om protein på baggrund af en artikel i Ældresagen. Da jeg så nærmere var Nedergaard i den.

Billede

Billede
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-08-31 ... -i-sverige

- Det handler ikke om diskrimination af mænd. Det handler om at skabe et trygt sted, og mænd skaber utryghed.


Så synes jeg da vi skal prøve at sætte en etnicitet, (lovlig) seksualitet eller andet foran og se om det stadig ikke er diskriminerende.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-08-31-festival-lukkede-efter-overgreb-nu-aabner-mandefri-festival-i-sverige

- Det handler ikke om diskrimination af mænd. Det handler om at skabe et trygt sted, og mænd skaber utryghed.


Så synes jeg da vi skal prøve at sætte en etnicitet, (lovlig) seksualitet eller andet foran og se om det stadig ikke er diskriminerende.

I ordets sproglige forstand er det diskrimination. Diskrimination betyder nemlig bare "forskelsbehandling til ugunst for nogen".
Om det er ulovligt er en anden sag.

På den ene side, må de for min skyld selv bestemme hvem de lukker ind. Jeg skulle ikke derhen om de så betalte mig for det.
Men hold nu helt kæft, hvor er det latterligt. Jeg er ikke i tvivl om, at de gør festivalen en bjørnetjeneste, da langt størstedelen af mænd jo rent faktisk ikke er sex-monstre og bare gør festivalen til et sjovere sted at være.

Og de kvinder som åbenbart ikke kan føle sig trygge, så snart der er en mand på festival-området. Er det nu i virkeligheden ikke dem, der har nogle problemer, de burde arbejde med?
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 618
Tilmeldt: 11. jun 2008, 21:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



LOL. Sikke verdens problemer bliver løst, hva'?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/juras ... re-racisme

Den var måske ikke gået i dag at jeg klædte mig ud som al-Qaeda terrorist på "rus"turen.

You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster