Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65566 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 991
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 988

Følg bodybuilding.dk på

Træne op til halvmarathon 2019 juni/july

Udskriv emne


Alt om konditionstræning

Tilbage til Konditionstræning





Hej bb! :)

jeg har de sidste 2 måneder løbetrænet i gennemsnit ca. 3 gange om ugen, og kunne godt tænke mig at træne op til et halvmarathon til juni/july, da løb virkelig har fanget min interesse. Jeg er helt nybegynder, og har gennem flere år ikke lavet ret meget konditionstræning = meget dårlig form, og man skal tilbage til teenageårene før jeg løb regelmæssigt, så har startet fra bunden. Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at ende med en tid tæt på de 2 timer til et halvmarathon, men en gns. km. tid på 6.00 min/km.

Lidt forudsætninger for jer:
Stor gut, 25 år, 190cm og 113 kg
løb 5km igår på 30min og 35 sek

Hvordan ville i sammensætte træningen ud fra mine forudsætninger, for at få den bedste mulige tid til sommer?
Har i et bestemt løbeprogram I kan anbefale til mig?
Andre råd eller vejledninger?

Tak for jeres svar, når de kommer
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 125
Tilmeldt: 24. okt 2010, 00:27
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Først og fremmes; Super fedt at du er blevet glad for at løbe og at du har sat dig et mål.

Et par foreslag fra min side;

- Har du overvejet at smide et par kilo? Den letteste måde at blive hurtigere på kan være at blive lettere.