Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65700 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049575 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 664
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 662

Følg bodybuilding.dk på

Quetiapin medicin + træning.

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Hej jeg vil bare spørge om der er nogle der har erfaring med at træne på Quetiapin medicin?

Grunden til at jeg spørger er at jeg syntes mit basalstofskifte eller forbrændingen er lidt lavere end normalt og jeg får quetiapin som jeg tager før sengetid for at dæmpe lidt for tanker 150 til 200 mg.

Mit normale kcal forbrug er på ca 2500 kcal og det er selv om jeg træner 1 times moderat cardio plus styrketræning (hypertrofi) hver dag og før i tiden kunne ligevægtsindtag være omkring 3½ til 4000 kcal.

Jeg har læst at mulig bivirkning er vægtforøgelse men der står ikke hvilken fysiologisk begrundelse for dette men så vidt jeg kan se så har det noget at gøre med at kolesterol i blodet der er højere men jeg er ikke helt sikker på det.

Noget andet:

Jeg har en fedtprocent på 8-9 stykker og kørte en uge med 1500+1500+1500+1500+3000+3000+1500 kcal med start mandag slut søndag og tabte 1,8kg fra 68 til 66,2 kg (170 cm høj) uden at miste synligt eller målbart muskelmasse så mit andet spørgsmål lyder på om det bare er svært at tabe den sidste smule fedt fordi kroppen kæmper imod? Jeg er desuden 37år gammel :whistle:


Tak for svar og input, jeg håber at der er andre der måske har erfaring med emnet og god weekend! :drink:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 915
Tilmeldt: 7. mar 2012, 20:54
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



jeg fik dem et stykke tid men de sløver helt vildt i mit tilfælde. jeg får to om dagen til nat og de er fantastiske til sovepilller for mig men jeg kan ikke træne på dem hvis jeg får dem midt på dagen eller morgen da de sløver for meget.

jeg kender flere som får dem og de siger at de tage vildt meget på af dem. jeg skal selv have målt hjertefunktion og have taget blodprøver da jeg har naturligt højt kolesterol så det kan have noget at sige med kolesterol at de advare om vægtstigning men jeg ved det ikke helt .
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. feb 2014, 18:59
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rigtig meget 2. generations antipsykotika har en effekt på TSH, hvilket indirekte vil have en indflydelse på mængden af T3 og T4. Det er en af årsagerne til at folk oplever forøgelse i vægt ved brug af den slags præparater, hvis den normale levestandard opretholdes.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar
 
Reputation point: 502
 
Indlæg: 6135
Tilmeldt: 30. sep 2007, 23:04
Geografisk sted: Svendborg
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pind skrev:Rigtig meget 2. generations antipsykotika har en effekt på TSH, hvilket indirekte vil have en indflydelse på mængden af T3 og T4. Det er en af årsagerne til at folk oplever forøgelse i vægt ved brug af den slags præparater, hvis den normale levestandard opretholdes.



Ud over vægtøgning hvad kan det så ellers betyder for folk?
Brugeravatar
 
Reputation point: 569
 
Indlæg: 768
Tilmeldt: 14. jul 2012, 17:16
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Udover det pind skriver, kan det også give øget appetit. Hvis det påvirker dig meget, kan det virke en smule sløvende i din dagligdag, som indirekte kan nedsætte dit aktivitetsniveau. Hvis du ikke bryder dig om bivirkningerne, så forhør din læge om alternativer. Jeg mener vidst gabapentin, som egentlig er epileptiker medicin, kan være ret effektivt til at slappe af på.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 281
Tilmeldt: 20. apr 2014, 19:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster