Bruger login







Ugen der gik, uge 24, 2018
Pizza, VM og emigration!

Tilbudsguide, uge 25, 2018
Koldskål, majskolber og havregryn!

Ugen der gik, uge 23, 2018
IF, biler og VM!

Tilbudsguide, uge 24, 2018
Bacon, irsk angus og is!


Statistik

Vi har 54891 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er mjohnsen

Vores medlemmer har i alt skrevet 2023006 indlæg i 85914 emner

41 nye indlæg i dag


Online
I alt: 679
Medlemmer: 10
Skjulte: 3
Gæster: 666

Følg bodybuilding.dk på

Samme muskelgruppe 2 træninger i træk

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Hey BB. Jeg træner et 2 split program hvor jeg har to forskellige dage. A - ben, ryg, biceps og B-Bryst, skylder triceps. Kører stort set altid i rækkefølgen ABAB, men efter jeg var på arbejde i går er jeg helt udkørt i benene, så overvejer at træne bryst i dag og ben i morgen. Er det fint nok at skifte så man kører AB-BA i ny og næ så længe jeg ikke kører samme muskelgruppe samme dag efter hinanden. Trænede bryst i torsdags og havde rest day i går, så skulle rigtig have trænet ben i dag
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 18. maj 2018, 09:45
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jacobkreut skrev:Hey BB. Jeg træner et 2 split program hvor jeg har to forskellige dage. A - ben, ryg, biceps og B-Bryst, skylder triceps. Kører stort set altid i rækkefølgen ABAB, men efter jeg var på arbejde i går er jeg helt udkørt i benene, så overvejer at træne bryst i dag og ben i morgen. Er det fint nok at skifte så man kører AB-BA i ny og næ så længe jeg ikke kører samme muskelgruppe samme dag efter hinanden. Trænede bryst i torsdags og havde rest day i går, så skulle rigtig have trænet ben i dag


Sagt på en pæn måde betyder det ikke en skid.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 723
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bulletproof Athlete skrev:
Jacobkreut skrev:Hey BB. Jeg træner et 2 split program hvor jeg har to forskellige dage. A - ben, ryg, biceps og B-Bryst, skylder triceps. Kører stort set altid i rækkefølgen ABAB, men efter jeg var på arbejde i går er jeg helt udkørt i benene, så overvejer at træne bryst i dag og ben i morgen. Er det fint nok at skifte så man kører AB-BA i ny og næ så længe jeg ikke kører samme muskelgruppe samme dag efter hinanden. Trænede bryst i torsdags og havde rest day i går, så skulle rigtig have trænet ben i dag


Sagt på en pæn måde betyder det ikke en skid.


Luksus
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: 18. maj 2018, 09:45
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bulletproof Athlete skrev:
Jacobkreut skrev:Hey BB. Jeg træner et 2 split program hvor jeg har to forskellige dage. A - ben, ryg, biceps og B-Bryst, skylder triceps. Kører stort set altid i rækkefølgen ABAB, men efter jeg var på arbejde i går er jeg helt udkørt i benene, så overvejer at træne bryst i dag og ben i morgen. Er det fint nok at skifte så man kører AB-BA i ny og næ så længe jeg ikke kører samme muskelgruppe samme dag efter hinanden. Trænede bryst i torsdags og havde rest day i går, så skulle rigtig have trænet ben i dag


Sagt på en pæn måde betyder det ikke en skid.


Det er klart at det ikke har den store betydning i længden, og som du selv skriver er der en hviledag imellem.
Tænk du ikke så meget over det, det er skam værre når folk springer over deres træning.
Det går ud på at man er konsekvent. Så længe man er det og følger et fint program kan det ikke gå helt galt.

Den største udfordring blandt folk er det at være konsekvent.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 30. sep 2015, 16:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster