Bruger login







Tilbudsguide - Uge 39
3 liter Mathilde til 20kr i Føtex, 1kg Cheasy skyr til 19kr i Bilka, 1kg havregryn til 6kr i Lidl

Ugen Der Gik - Uge 37
Brugerbilleder, videoer og nyheder fra ugen der gik

Tilbudsguide Uge 38
Netto har 1kg levevis skyr til 17kr, Bilka har 3400 gram Oliver Kyllingefilet til 180 kroner, Super Best har 1kg økologiske gulerødder til en 5er

Ugen Der Gik - Uge 35
Brugerbilleder, videoer og nyheder fra ugen der gik


Statistik

Vi har 49188 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er jelyn02

Vores medlemmer har i alt skrevet 1858880 indlæg i 78287 emner

408 nye indlæg i dag


Online
I alt: 710
Medlemmer: 80
Skjulte: 12
Gæster: 618

Følg bodybuilding.dk på

Styrketræning/Program

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Jeg er ikke helt med på hvor ofte du har tænkt dig at træne... er det kun om mandagen? eller er det 2 gange i ugen?

Jeg vil ihvertfald sige 2 gange i ugen (til hver muskelgruppe) nok er omkring minimum for at se nogle gode resultater.

Hvis du kun træner 2 gange i ugen er det klart at foretrække med fullbody program, og gerne med øvelser der træner flere muskelgrupper.
Når man begynder at træne er man meget focuseret på at træne meget biceps og bryst, eller generalt "isolere" de øvelser man laver, det er selvfølgelig også godt nok, men bestemt ikke måden man skal lægge ud med.

Så mit råd er nok Fullbody 2 gange om ugen (som minimum) og så godt med øvelser der tager flere muskelgrupper. (søg på "fulbody" herinde eller google for at finde et mere præcist program) 2 øvelser til hver muskelgruppe er nok pr trænningspas, mere er spild af tid. 1 times trænning pr gang er også nok!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 14. sep 2006, 22:55
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Fistandantilus og 10 gæster