Bruger login







Ugen der gik, uge 20, 2018
Feel the burn, filosofi og hybrid program!

Tilbudsguide, uge 21, 2018
Blåbær, kaffe og kød!

Ugen der gik, uge 19, 2018
Alkohol, protein og NY pro!

Tilbudsguide, uge 20, 2018
Innocent juice, blåbær og hornfisk!


Statistik

Vi har 54825 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er kihan

Vores medlemmer har i alt skrevet 2021810 indlæg i 85826 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 410
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 406

Følg bodybuilding.dk på

Styrketræning/Program

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Jeg er ikke helt med på hvor ofte du har tænkt dig at træne... er det kun om mandagen? eller er det 2 gange i ugen?

Jeg vil ihvertfald sige 2 gange i ugen (til hver muskelgruppe) nok er omkring minimum for at se nogle gode resultater.

Hvis du kun træner 2 gange i ugen er det klart at foretrække med fullbody program, og gerne med øvelser der træner flere muskelgrupper.
Når man begynder at træne er man meget focuseret på at træne meget biceps og bryst, eller generalt "isolere" de øvelser man laver, det er selvfølgelig også godt nok, men bestemt ikke måden man skal lægge ud med.

Så mit råd er nok Fullbody 2 gange om ugen (som minimum) og så godt med øvelser der tager flere muskelgrupper. (søg på "fulbody" herinde eller google for at finde et mere præcist program) 2 øvelser til hver muskelgruppe er nok pr trænningspas, mere er spild af tid. 1 times trænning pr gang er også nok!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 14. sep 2006, 22:55
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster