Bruger login







Ugen Der Gik - Uge 46
Brugerbilleder, videoer og nyheder fra ugen der gik

Ugen Der Gik - Uge 45
Brugerbilleder, videoer og nyheder fra ugen der gik

Tilbudsguide - Uge 46
4200g kyllingefilet til 225kr i Bilka, 500g hakket kalvekød til 15kr i Netto, 1kg Cheasy skyr til 20kr i Kvickly

Ugen Der Gik - Uge 44
Brugerbilleder, videoer og nyheder fra ugen der gik


Statistik

Vi har 50088 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er khaan

Vores medlemmer har i alt skrevet 1890183 indlæg i 79515 emner

25 nye indlæg i dag


Online
I alt: 509
Medlemmer: 39
Skjulte: 12
Gæster: 458

Følg bodybuilding.dk på

Styrketræning/Program

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Jeg er ikke helt med på hvor ofte du har tænkt dig at træne... er det kun om mandagen? eller er det 2 gange i ugen?

Jeg vil ihvertfald sige 2 gange i ugen (til hver muskelgruppe) nok er omkring minimum for at se nogle gode resultater.

Hvis du kun træner 2 gange i ugen er det klart at foretrække med fullbody program, og gerne med øvelser der træner flere muskelgrupper.
Når man begynder at træne er man meget focuseret på at træne meget biceps og bryst, eller generalt "isolere" de øvelser man laver, det er selvfølgelig også godt nok, men bestemt ikke måden man skal lægge ud med.

Så mit råd er nok Fullbody 2 gange om ugen (som minimum) og så godt med øvelser der tager flere muskelgrupper. (søg på "fulbody" herinde eller google for at finde et mere præcist program) 2 øvelser til hver muskelgruppe er nok pr trænningspas, mere er spild af tid. 1 times trænning pr gang er også nok!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 14. sep 2006, 22:55
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: salt og 12 gæster