Bruger login







Tilbudsguide uge 29, 2016
Laks i Netto, skyr i Bilka/Netto/Kiwi/Super Brugsen/MENY/Kvickly, oksekød og mandler i Kiwi

Tilbudsguide uge 27, 2016
Mandler i Bilka, oksekød i Netto, mango i Aldi, skyr i MENY/Kvickly, majs i MENY og Bilka

Tilbudsguide uge 26, 2016
Kylling i Netto og Bilka, blåbær i Lidl, oksekød og hytteost i Kiwi, æg i Kvickly, skyr i Kiwi/Brugsen/Bilka/Føtex

Tilbudsguide uge 25, 2016
Kylling i Bilka, nødder i Lidl, hytteost i Rema, bananer i Kvickly, skyr i Bilka, Kvickly, Brugsen, Netto, Føtex, Meny og Kiwi


Statistik

Vi har 53224 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er CristianL1987

Vores medlemmer har i alt skrevet 1975741 indlæg i 83365 emner

20 nye indlæg i dag


Online
I alt: 624
Medlemmer: 19
Skjulte: 3
Gæster: 602

Følg bodybuilding.dk på

Styrketræning/Program

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Jeg er ikke helt med på hvor ofte du har tænkt dig at træne... er det kun om mandagen? eller er det 2 gange i ugen?

Jeg vil ihvertfald sige 2 gange i ugen (til hver muskelgruppe) nok er omkring minimum for at se nogle gode resultater.

Hvis du kun træner 2 gange i ugen er det klart at foretrække med fullbody program, og gerne med øvelser der træner flere muskelgrupper.
Når man begynder at træne er man meget focuseret på at træne meget biceps og bryst, eller generalt "isolere" de øvelser man laver, det er selvfølgelig også godt nok, men bestemt ikke måden man skal lægge ud med.

Så mit råd er nok Fullbody 2 gange om ugen (som minimum) og så godt med øvelser der tager flere muskelgrupper. (søg på "fulbody" herinde eller google for at finde et mere præcist program) 2 øvelser til hver muskelgruppe er nok pr trænningspas, mere er spild af tid. 1 times trænning pr gang er også nok!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 14
Tilmeldt: 14. sep 2006, 22:55
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster