Bruger login

Tilbudsguide, uge 4, 2018
Rugbrød, salat og mandler!

Ugen der gik, uge 2, 2018
Æg, kaloriebegrænsning og løb!

Tilbudsguide, uge 3, 2018
Svinemørbrad, vindruer og KØD!

Ugen der gik, uge 1, 2018
Rhabdo, diæt og historie!

Statistik

Vi har 54568 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er BetuelHansen

Vores medlemmer har i alt skrevet 2015728 indlæg i 85438 emner

2 nye indlæg i dag

I alt: 470
Medlemmer: 6
Skjulte: 0
Gæster: 464

Følg bodybuilding.dk på

Ugen der gik, uge 1, 2018

Udskriv emne

"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.

Ugen der gik, uge 1, 2017!

Tilbudsguiden uge 2
Billede

tilbudsguide-uge-2-2018-t89652.html

Sponsorerne
Husk: Når du køber kosttilskud fra sidens sponsorer Bodylab og Bodyman, via links her på siden, så er du med til at støtte bodybuilding.dk, og muliggøre gratis materiale på siden. Så støt gerne dem som støtter os!

Bodylab Whey 100 (6x30 g) 49 kr.
Bodylab Whey 100 Chocolate Vanilla Ice Cream (1 kg) 169 kr.
Bodylab Whey Crisps (200 g) 39 kr.
Bodylab Powdered Peanut Butter (200 g) - Neutral 49 kr.
Better bodies sweat pants 299 kr.
Better bodies hoodie 299 kr.

Sådan kan DU også få rhabdo

I denne artikel skal vi se lidt nærmere på fænomenet rhabdo. Hvad er det egentlig for en tilstand; hvor normalt er det at folk træner sig selv så meget i smadder at de risikerer at dø af det, og hvordan kan DU træne dig til en dejlig omgang rhabdo, så du også kan blive medlem af CLUB HARDCORE – klubben for folk der nær har trænet sig selv ihjel.

sadan-kan-du-ogsa-fa-rhabdo-t89650.html

Billede

Kompressionstights om natten = bedre restitution?

Det teoretiske rationale bag at anvende kompressionstights er ikke helt på plads, men ser ud til at være noget med at kompressionen skaber et ydre pres på vævet som gør, at der bliver mindre plads til den milde hævelse, der følger efter virkelig hård træning. Dette skulle være medvirkende til at dæmpe det inflammatoriske respons og graden af muskelømhed (DOMS eller delayed onset muscle soreness). Også det transmurale tryk (trykforskellen mellem trykket på indersiden af et blodkar og trykket på ydersiden af et blodkar) skulle påvirkes, hvorved arteriolerne skulle udvide sig, med øget blodgennemstrømning som resultat.

Billede

3 + 2 diæten

"Der findes et utal af ugebladsslankekure, magiske slankepiller, udrensningkure og mange andre slankekure, som lover guld og grønne skove.

Faktum er, at der ikke findes nogen magisk løsning på at opnå et vægttab. Det at tabe sig er dog samtidig uhyre simpelt. Det drejer sig simpelthen om at spise mindre, end man rent forbrændingsmæssigt har brug for.

Desværre kræver det, at man går konsekvent til værks og tæller sine kalorier, hvilket mange ofte løber sur i. 3 + 2 diæten kræver ikke, at du tæller kalorier, men sikrer alligevel, at du indtager færre kalorier, end du forbrænder. Læs her hvordan."

Billede

post2093944.html#p2093944

Styrketræningens historie 2:2

Vi fortsætter hvor del 1 sluttede. Nu er vi nemlig kommet til 70erne, Nautilus' indtog, og den spæde forskning om styrketræning og knoglevækst.

post2094036.html#p2094036

Billede

Lørdags-links

"Denne ugentlige rubrik er tiltænkt vidensdeling, af links til interessante træningsrelaterede skriverier. Den vil indeholde nye videnskabelige studier, artikler, blogindlæg, og træningsrelaterede nyheder fra den forgangne uge på det store internet.

Vi håber i tager godt imod dette tiltag, så det kan blive et fast indslag her på siden, og opfordrer også jer brugere til at dele nyttige træningsrelevante artikler som I er stødt på, så alle kan blive klogere. Sæt i gang!"

Billede

post2093974.html#p2093974

Verdens mest shreddede mand?

post2093972.html#p2093972

Evigt sulten

Kurot0ra har "problemer" med appetitten.

post2094037.html#p2094037

Billede

Fiskeolie og anbefaling for maksimal indtag pr. dag?

Det ønsker Franz at blive klogere på.

Billede

post2093957.html#p2093957

Max motiveret

Ja motivationen er der, men Focus mangler dog lidt hjælp til at komme igang og det har han fået.

max-motiveret-t89643.html

Billede

Hvilken bog har du sidst læst?

Mussetrussen kommer endnu engang med et par anmeldelser og de er som regel værd at følge.

hvilken-bog-har-du-sidst-laest-t53747-120.html

Billede

Logland

.....Er ramt af tømmermænd, men der har naturligvis været liv i Goblin og Bullet!

Derudover har han kigget tilbage på året:

"Sheiko i foråret

Jeg havde i foråret leget med tanken om at skulle til en styrkeløftsstævne og begyndte på noget Sheiko som forberedelse. I bagklogskabens spejl havde jeg nok hverken erfaringen eller muskelmassen til at køre så specifikt et program. Showet stoppede da også, da jeg gik lidt amok på nogle leg extensions med alt for meget vægt

Bøvl med knæet og vægttab

Efter skaden stoppede jeg med at træne i noget tid for at kunne genoptræne knæet. Jeg havde smerter i dødløft, bænk (m. leg drive) og squat. Først i slut-maj var jeg i nogen grad i stand til at træne igen og jeg ville her køre 531 for beginners for at komme i gang igen. Jeg havde igennem marts til maj opbygget en væsentlig mængde fedt, hvilket ikke ligefrem hjalp, da jeg allerede var overvægtig. Jeg besluttede mig for at tabe vægten samtidig"

Læs resten her: vejen-til-et-middelmadigt-squat-t89386-90.html

BULLET!
Billede
Log: wank-bank-t88929-60.html
Mvh. Morten Jensen
Admin bb.dk
Bodyman Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 210

Træner her: SPH GYM

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri