Bruger login







Ugen der gik, uge 32, 2018
Q&A, calf raise og hypertrofi!

Tilbudsguide, uge 33, 2018
Vindruer, vandmelon og mango!

Ugen der gik, uge 31, 2018
Rage, burka og kosttilskud!

Tilbudsguide, uge 32, 2018
Vindruer, havregryn og hakket kød!


Statistik

Vi har 55002 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Kizzmyazz

Vores medlemmer har i alt skrevet 2025471 indlæg i 86109 emner

13 nye indlæg i dag


Online
I alt: 594
Medlemmer: 15
Skjulte: 1
Gæster: 578

Følg bodybuilding.dk på

Ugen der gik, uge 30, 2018

Udskriv emne


"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.





Ugen der gik, uge 30, 2018!

Tilbudsguiden uge 31
Billede

tilbudsguide-uge-31-2018-t90353.html

Sponsorerne
Husk: Når du køber kosttilskud fra sidens sponsorer Bodylab og Bodyman, via links her på siden, så er du med til at støtte bodybuilding.dk, og muliggøre gratis materiale på siden. Så støt gerne dem som støtter os!

Billede
Bodylab BCAA sweet orange 50 gram 35 kr.
Bodylab Zero Drops (50 ml) - Mango Passion 39 kr.
Nutramino ice tea 18x500 ml. 120 kr.
Rockstar pure zero 12x500 ml. 50 kr.
Barebells proteinbudding jordbær 10x200 ml. 70 kr.

Afgør dine gener om du taber dig bedst af mindre fedt eller kulhydrat?
https://www.bodylab.dk/shop/mindre-fedt ... 082c1.html

... Og ifølge dette argument vil der være nogle individer, såsom insulinresistente eller folk med specifikke gener, der vil respondere særligt positivt i vægttabsøjemed, ved at skære ned på kulhydraterne, frem for fedtet.

Så hvad virker bedst, hvis du skal opnå et vægttab? At skære på kulhydrat eller fedt? Og afgør dine gener om du taber dig bedst på low carb eller low fat? Det vil jeg se nærmere på i denne artikel, med udgangspunkt i nyt, veludført, og meget omfattende studie.

Billede

Er en kalorie en kalorie, når man gainer?

Ny artikel fra Nikolaj:
https://www.bodylab.dk/shop/er-en-kalor ... 085c1.html

God muskelopbygning handler om volumen.

En høj nok træningsmængde, fordi den vigtigste forudsætning for at skabe muskelvækst er den samlede træningsvolumen.

Og en høj volumen føde. Lige meget om du kalder det gaining, massing, bulking eller en hypertrofi-fase, så er det nemlig nødvendigt at indtage nok mad til at man er i et kalorieoverskud, hvis man vil bygge maksimal muskelmasse.

Nogle kalder det nutritional periodization, hvor man har skiftende perioder i kalorieoverskud, kalorieunderskud og ligevægtsindtag, på samme måde som man i et periodiseret træningsprogram skifter mellem faser med fokus på forskellige træningsvariabler.


Billede

Myten om kvinder og muskelopbygning

Ny artikel fra Nikolaj:
https://www.bodylab.dk/shop/myten-om-kv ... 088c1.html

Omvendt har vi den mere gængse opfattelse blandt trænende, om at kvinder responderer langt dårligere på træning end mænd. Det er den holdning der er blandt de fleste der rent faktisk har prøvet at løfte vægte.

Men hvor den første opfattelse er helt ude i hampen, så er det faktisk heller ikke korrekt at kvinder responderer dårligere på styrketræning end mænd. Det er ellers en udbredt holdning i det faglige miljø at kvinder bygger muskelmasse meget langsommere end mænd, og ikke kan opnå nær samme muskelopbygning, som de testosteronfyldte hanner.


Billede

Træning i varmen

Der er varmt og det har der været længe! Mange centrer har i jagten på lækkert udstyr ikke investeret i et ordenligt A/C anlæg.

Hvad gør du for at undgå den værste varme?

post2104654.html#p2104654

Billede

At se sin egen størrelse

"Når man træner med vægte ændrer man jo naturligvis sin bygning, men man ser det måske ikke selv. Jeg har haft nogle oplevelser på det sidste der gør, at jeg tvivler på, hvorvidt jeg efterhånden er i stand til reelt at se hvordan jeg selv ser ud. Har i haft lignende oplevelser? Kan man reelt se hvordan man selv ser ud, hvor stor eller lille man er?"

post2104682.html#p2104682

Billede

Crossfit games 2018

Castro har offentliggjort event 5 og der er flere forskellige, yderst velproducerede, film af deltagerne og hvordan de træner op til CF games 2018.



Log: post2104676.html#p2104676

Aktivering af lats

De fleste kan genkende et solidt pump i armene, skuldrene eller brystet. Der er dog flere der finder det vanskeligt at opnå samme kontakt til lats.



post2104657.html#p2104657

Træningsprogram og progressiv overload

"Jeg kører pt. en blanding af Jeff Nippards nye træningsserie 'Most Scientific PPL-split' med en lille variation af nogle øvelser, jeg selv har lyst til at implementere.

Jeg er dog lidt i tvivl om, jeg måske har lidt for mange compound push-øvelser på mine push-dage og for mange lat orienterede øvelser på mine pull-dage.

Splittet ser således ud:"


Se mere her: post2104659.html#p2104659

Billede

Program for begynder med lændesmerter

Morten84 er midt i 30'erne og har tidligere fået en skade i lænden. Han ønsker at gøre noget ved sin fysik, men mangler den rette vejledning.

Se mere her: post2104667.html#p2104667

Billede

Scweppes Indian Tonic zero

Den var ikke i landet længe og for os der nåede at smage den, så giver det ikke meget mening! Udvalget af light sodavand i Danmark er generelt dårligt.

schweppes-indian-tonic-zero-t90338.html

Billede

Albuebind

Prinsjohn skal have nye albuebind, men er i tvivl om hvilke.

Kom med dine erfaringer her: albuebind-t90351.html

Billede

Excentrisk træning

Rickoshe har overvejet at inkludere excentrisk træning i sit nye program.

Se mere her: excentrisk-traening-t90332.html

Billede

Bulk retter

Hvad gør du for at få dine kalorier når du bulker og hvordan sikrer du variation i din mad?

Se mere her: bulk-retter-t90346.html

Billede

Logland
Billede

Vi starter med Gun der løfter tunge ting fra jorden.



Log: my-way-to-get-armed-t42643-420.html

Goblin!



Log: goblins-log-t89386-300.html

Nikolaj har været en tur i Gug's Gym!
Billede
Log: project-ukrudt-gro-som-ukrudt-uden-krudt-t71614-2400.html
Mvh. Morten Jensen
Admin bb.dk
Bodyman Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 19. maj 2011, 06:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lækker UDG Morten!
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 11912
Tilmeldt: 13. mar 2007, 21:51
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Reportager m.m.




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster