Bruger login







Ugen der gik, uge 37, 2018
Mr. Olympia, frugt og vægttab!

Tilbudsguide, uge 38, 2018
Bananer, kaffe og skyr!

Ugen der gik, uge 36, 2018
Dødløft, gener og kokosolie!

Tilbudsguide, uge 37, 2018
Kylling, juice og skyr!


Statistik

Vi har 55075 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Xtrafart2018

Vores medlemmer har i alt skrevet 2026808 indlæg i 86204 emner

39 nye indlæg i dag


Online
I alt: 679
Medlemmer: 22
Skjulte: 3
Gæster: 654

Følg bodybuilding.dk på

Ugen der gik, uge 34, 2018

Udskriv emne


"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.





Ugen der gik, uge 34, 2018!

Tilbudsguiden uge 34
Billede

post2105863.html#p2105863

Sponsorerne
Husk: Når du køber kosttilskud fra sidens sponsorer Bodylab og Bodyman, via links her på siden, så er du med til at støtte bodybuilding.dk, og muliggøre gratis materiale på siden. Så støt gerne dem som støtter os!

Billede
Bodylab BCAA Instant (50g) - Elderflower 35 kr.
Bodylab Superior High Protein Bar - Double My Chocolate (12 x 60 g) 139 kr.
Spar 25 % på alt fra GASP
Grenade creatine 500 gram 119 kr.
Muscle tshirt 99 kr.

Større muskler med nok søvn og protein – den nyeste forskning

Ny artikel fra Nikolaj:
https://www.bodylab.dk/shop/stoerre-mus ... 102c1.html

I min artikel fra sidste år skrev jeg dog også at det var svært at vurdere ud fra studierne, om den positive effekt af ekstra protein skyldtes at det blev indtaget inden sengetid specifikt, eller at forsøgspersonerne blot opnåede et samlet højere proteinindtag.

Med andre ord, ville det så have haft samme effekt, hvis man blot tilførte ekstra protein tidligere på dagen?

Siden jeg skrev min artikel er der dog kommet ny forskning til, der netop besvarer dette spørgsmål. Og disse studier bakker altså yderligere op om fordelene af protein inden sengetid, hvis man vil have større muskler. Dem vil jeg derfor se nærmere på i det følgende.


Billede

”Man tisser det bare ud igen” - og andre myter om et højt proteinindtag

Lidt mere fra Nikolaj:
https://www.bodylab.dk/shop/myter-om-et ... 101c1.html

”Du kan slet ikke optage alt det protein, du tisser det bare ud igen”.

Den kommentar har de fleste trænende nok prøvet at få, når de har bællet en proteinshake i andres nærvær, eller taget en ekstra hakkebøf til aftensmaden.

Det er i forvejen irriterende, når folk uopfordret kommenterer på andres madvalget (som den tumpe i ethvert selskab, der altid lige skal gøre opmærksom på at light sodavand giver kræft).

Men det er endnu mere irriterende, når vedkommende ikke ved hvad de snakker om.


Billede

Er det nok at træne 2 dage om ugen - også selvom du er trænet?

Brian Henneberg har godt nyt til weekendkrigerne:
https://www.bodylab.dk/shop/er-det-nok- ... 097c1.html

I mange år har der været en uskreven regel om at man skal træne fullbody 2-3 dage om ugen som nybegynder, og når man så har været i gang et par år, kan man begynde at træne f.eks. 4 eller 5 dage om ugen med diverse splits.

Billede

Ankelmobilitet i forbindelse med squat

Perhym1998 har svært ved at komme dybt i squat og har derfor forsøgt og arbejde med sin ankelmoblitet. Han oplever dog ikke den store forbedring.

Se mere her: post2105928.html#p2105928

Billede

Ikke ømme muskler

Shoegazeren er ny i denne verden og oplever ikke den samme ømhed i musklerne, som han gjorde i starten. Skal man opleve ømhed for at få fremgang?

Se mere her: ikke-omme-muskler-t90436.html

Billede

Fedtprocent måling

Mental vil gerne have målt sin fedtprocent, men er i tvivl om hvilken metode der er den mest præcise.

Nikolaj har tidligere skrevet om emnet: https://www.bodylab.dk/shop/maalemetode ... 038c1.html

Se mere her: post2105897.html#p2105897

Billede

Q&A With James Krieger:

"Krieger har ALTID noget relevant at sige. Jeg har ikke hørt det hele endnu, men jeg er meget spændt på at se ham og Schoenfelds volumen-studie."



post2105892.html#p2105892

Progression i fullbody program

Troublemaker er i gang med Maxers fullbody program og er i tvivl om, hvordan han skal håndtere en eventuel stagnering i programmet.

Se mere her: progression-i-fullbody-program-t90437.html

Billede

Hvad er jeres ynglings smoothie?

Det kan være svært, at få de nødvendige kalorier, grøntsager og frugt. Derfor kan en nem og ikke mindst lækker løsning være ne shake/smoothie.

Få inspiration her: hvad-er-jeres-yndlings-smoothie-t90432.html

Billede

Fra stærke mænd, til en kvinde der kan selv og vil selv!

LeonoraN er i tvivl om hun spørger det rette sted, da hendes spørgsmål ikke er træningsrelateret. Men i kan selvfølgelig meget mere end blot at løfte usandsynligt tunge ting op fra jorden.

Se mere her: fra-staerke-maend-til-en-kvinde-der-ka-selv-og-vil-selv-t90430.html

Billede

Mobildata fra telefon til TV

Udover at vide alt om møbler, så ved i selvfølgelig også noget om elektronik og det har Yellow benyttet sig af.

Se mere her: data-fra-telefon-til-tv-t90435.html

Billede

Logland
Billede

Ugen er blevet holdt igang med Menace og Goblin!

Menace:


Log: the-way-of-the-trojan-truck-t35216-5100.html

Goblin:


Log: goblins-log-t89386-330.html
Mvh. Morten Jensen
Admin bb.dk
Bodyman Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 4506
Tilmeldt: 19. maj 2011, 06:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fuck yeah!

MOR JEG ER I FJERNSYNET !!!
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1219
 
Indlæg: 11504
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Reportager m.m.




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster