Bruger login

Tilbudsguide, uge 43, 2018
Solgryn, skyr og massere af grønt!

Ugen der gik, uge 41, 2018
Udstyr, squat og carb cycling!

Tilbudsguide, uge 42, 2018
Cuvette, kakao og fasan!

Ugen der gik, uge 40, 2018
Kalorier, snaps og kosttilskud!

Statistik

Vi har 55143 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er MaleneM

Vores medlemmer har i alt skrevet 2028305 indlæg i 86314 emner

2 nye indlæg i dag

I alt: 583
Medlemmer: 10
Skjulte: 1
Gæster: 572

Følg bodybuilding.dk på

Ugen der gik, uge 38, 2018

Udskriv emne

"Ugen der Gak", "Månedens skribent" samt "Interview af en Bruger"

Tilbage til Reportager m.m.

Ugen der gik, uge 38, 2018!

Tilbudsguiden uge 39
Billede

post2107080.html#p2107080

Sponsorerne
Husk: Når du køber kosttilskud fra sidens sponsorer Bodylab og Bodyman, via links her på siden, så er du med til at støtte bodybuilding.dk, og muliggøre gratis materiale på siden. Så støt gerne dem som støtter os!

Billede
Bodylab BCAA Instant (50g) - Fruit Punch 35 kr.
Futura omega 3 sport 120 stk. 69 kr.
Bodyman whey 500 gram 49 kr.
Nutramino energidrikke 24x250 ml. 120 kr.

5 af mine bedste råd til maksimal muskelvækst

Ny artikel fra Nikolaj:
https://www.bodylab.dk/shop/bedste-raad ... 121c1.html

"Hvis du vil være et jern, så skal du løfte jern, spise korrekt, og restituere ordentligt. Så langt er de fleste med.

Men herefter, så hopper kæden af for mange. Alt er nemlig ikke lige vigtigt, og folk har det med at fokusere på de forkerte ting, og træffe nogle dårlige beslutninger angående deres træning og kost.

Det er egentlig ikke så mærkeligt. Markedet for træning og kost er fyldt med kulørte kosttilskud og programmer, der lover guld og grønne skove. Eller krudtede online coaches der ligger videoer op med den ene magiske øvelse til at bygge dit indre bryst, eller hvordan du kan få en røv som Kim Kardashian, ved at gå som en and med et booty elastik rundt om knæene.

Men nok om mine personlige aversioner. Det skal nemlig ikke (kun) handle om alt det folk gør forkert, og hvad du ikke skal gøre – men hvad du derimod skal gøre, hvis du vil have maksimal muskelvækst.

Med andre ord, så er det følgende 5 rigtig gode råd til større muskelmasse, som jeg tror mange trænende vil have gavn af at lytte til."

Billede

Findes muscle memory?

Ny artikel fra Nikolaj:
https://www.bodylab.dk/shop/findes-musc ... 044c1.html

Måske har du ikke selv været nødsaget til at holde en længere pause fra træningen. Men måske har du så set en af dine venner forsvinde fra centeret, og senere at vende tilbage som en pindarm – for så at vokse sig stor og muskuløs hurtigere end Bruce Banner på en travl dag i Ikea.

Eller også har du måske undret dig over hvorfor du altid genvinder den tabte muskelmasse efter en hård diæt, meget hurtigere end det tog at bygge den til at starte med.

Som om musklerne kan ”huske” at de engang har været store og stærke, og derfor bliver det meget hurtigere igen.

Det er netop hvad muscle memory er: Muscle memory er newbie gains på steroider!

Billede

Har soja- og whey protein en negativ indflydelse på testosteronniveauet?

Nyt fra Brian Henneberg:
https://www.bodylab.dk/shop/soja-whey-p ... 124c1.html

Man hører tit snak om at man(d) skal undgå sojaprotein, fordi der er nogle stoffer i soja, der minder om østrogen, og hvis man som trænende mand, gerne vil have store muskler, så kan disse østrogenlignende stoffer gå ind og påvirke testosteronniveauet i negativ retning, så alle ens gains udebliver.

Billede

Hvor vigtigt er det at få nok protein?

Ny artikel fra Nikolaj:
https://www.bodylab.dk/shop/hvor-vigtig ... 129c1.html

Og hvis du vil opbygge muskler så er proteinindtaget noget af det, der er særligt vigtigt. Jeg har efterhånden skrevet i en del artikler, at når man vil spise for at blive større og stærkere, så er det samlede kalorieindtag og det samlede proteinindtag oftest de to vigtigste faktorer at starte med.

Men det kan jeg jo sagtens sige. Hvor vigtigt er det, og hvor meget går du glip af, hvis du ikke dækker dit proteinbehov i forbindelse med træningen?

Det kunne jeg godt tænke mig at belyse lidt mere konkret og pædagogisk, så du ved hvad du får ud af din indsats i træningscentret, med og uden tilstrækkeligt protein.

Billede

Squatsko

HAV skal have sig et par og har svært ved at vælge.

Hvilke modeller foretrækker du?

squat-sko-t90530.html

Billede

Squatsko vs. bælte

Hvis du kun kunne bruge en af dem, hvad ville du så vælge?

post2107188.html#p2107188

Billede

Når man er et madøre....

Hvad gør du for at dæmpe din appetit og holde din diæt?

Se mere her: post2107189.html#p2107189

Billede

Fitness M/K - Kulhydratsforskrækkelse

Nyt afsnit af Fitness MK med Anders Nedergaard og Arne Astrup:
https://www.radio24syv.dk/programmer/fi ... kraekkelse

Folk, der er født før midten af 80'erne vil være vokset op med fedtforskrækkelsen. I de seneste 10-15 år er den blevet erstattet af kulhydratforskrækkelsen. Yes, nu er det i mange kredse, særligt omkring fitnessmiljøet, blevet noget værre noget at spise kulhydrater. Det har vi besøg af hele Danmarks Dr. Slank - Arne Astrup til en snak om. Der er godt nok en del afstikkere til Arnes senenste bog, men det lykkes at få en fin snak om de befolkningsstudier, der ligger til grund for samtidens kostanbefalinger.

Se mere her: fitness-mk-kulhydratforskraekkelse-t90528.html

Billede

Leonardos natklub dømt for diskrimination

"Kan det være rigtigt at natklubber skal dokumentere, hvorfor de afviser folk i døren?

Og kan man, som de to fyre med anden etnisk oprindelse, også trække kortet og sige: "Jeg kom sgu ikke ind, fordi jeg er hvid"? Hvis samme sætning kan bruges, hvis blot man udskifter hvid med sort eller brun?"

Se mere her: leonardos-natklub-domt-for-diskrimination-t90523.html

Billede

Der er mere gentleman over en muslimsk fyr

"Miriam elsker en muslim: Der er mere gentleman over en muslimsk fyr
Hun spiser ikke svinekød, når kæresten er i nærheden, og hun må acceptere, at han rejser på pilgrimsrejser. Han accepterer også, at hun ikke rejser med."

Se mere her: der-er-mere-gentleman-over-en-muslimsk-fyr-t90517.html

Billede

Køb af surroundsystem

Storfod skal have nyt anlæg!!

post2107190.html#p2107190

Billede

Logland
Billede

Bay fortsætter med at dødløfte!

Log: bay-vaegtloftning-i-performancelab-holstebro-t6993-13830.html

Taekwondo!

Log: min-forvandling-pr-i-baenk-og-dl-1r-t72828-930.html