Bruger login







UDG uge 7
Hormonrespons, nye sko og en mærkelig throwback

Tilbudsguide uge 8
Mango, rockstar og makrel

UDG uge 6
Ny vidensbank, rejser og nyt tøj

Tilbudsguide uge 7
Kød, grønt og kakao


Statistik

Vi har 53843 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Rubink

Vores medlemmer har i alt skrevet 1992897 indlæg i 84242 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 459
Medlemmer: 14
Skjulte: 1
Gæster: 444

Følg bodybuilding.dk på

Vejen tilbage

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Mit knæ gør ondt i dag, selvom jeg ikke har bevæget mig meget.
Lavede dog mit program igår, hvor jeg er steget lidt i styrke, og det må være det der gør det træt i dag.
Har snakket med fysioterapeuten om at få en bedre støtte på knæet, så jeg kan undgå den belastning der skyldes fra normal gang, og at gå op og ned af trapper.

Har kørt mit genoptræning igennem for nakken, og lidt foam rolling i rhomboid med en gemini. Det hjalp på nakkespændingerne.
Hamrende belastende at jeg har fået en i hovedet igen, at der ingen mening med livet er, og at alt er kedeligt.
Det gør fandme dagene lange, men er sikker på, at det er humøret, der bare er dårligt der er årsagen til den tankegang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Genoptræningen har været bedre i denne uge, og er gået over til rød elastik når jeg kører med nakken.
Haft nogle seriøse nakkespændinger, og dårlig søvn i et par uger. Fik dog en bog der hedder "Supersøvn" af Shawn Stevenson, som jeg vil følge, og indtil videre gik jeg tidligt i seng igår, og vågnede klokken 05:00 imorges. Er lidt træt, men det går nok. Der var julefrokost her igår, så der ligger nogle gæster og sover her. Kan godt være lidt svært at lave kaffe, da man ikke vil vække folk hehe.

Nakken er begyndt at blive bedre, den er dog meget øm og kan gøre det besværligt at se tv eller bruge computeren.
Glæder mig til de daglige rutiner går igang igen. Jeg keder mig, hvis jeg skal være ærlig.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fik noget massage her tidligere, og det løsnede dejligt op i spændingerne, og kunne mærke at det føles mere korrekt i forhold til placering af skulderblade, og nakken.
Alt der blev rørt ved var hamrende ømt, hvilket ikke er et godt tegn. Overvejer kraftigt at gøre det en gang om måneden, da det vil hjælpe det på vej.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Starter på skole imorgen, og så vil træningen samtidig blive genoptaget.
Har lige taget en slapper :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fysioterapeuten har smidt nogle flere øvelser ind på mit program, og skal starte imorgen, og vil så køre en 2-3 gange om ugen. Primært 3, er dog besværet på lørdag grundet en fødselsdag 300 km fra hvor mit center ligger.
Skal have mit genoptræningsprogram imorgen til nakke/skulder/øvre ryg imorgen, og se hvad det byder på.

Har besluttet for at udover den mad, jeg indtager på skolen vil indtage en liter kakao, 30-40 gram nødder og en shake efter træning og inden jeg sover. Det burde gøre, at jeg gainer da mit aktivitetsniveau er lavt i forvejen grundet knæet. Men holder lige øje på vægten, men burde nok ikke bulke med 500 kcal, da det sandsynligvis vil være for meget, men fuck det. Har ikke noget imod lidt mave, det har alle styrkeløftere os ;) haha

Var også forbi psykiatrien i dag, og de kan tilbyde et gruppe forløb, og så skal de godkende om jeg kan få indviduelt terapi. Ud fra hvad jeg har fået af vide angående min personlighedsforstyrrelse så er det kun et intenst terapi forløb, der kan hjælpe på det. Så undrer jeg mig lidt over, at man kun tilbyder gruppe, og individuel terapi er kun et måske. #-o

Forstår jeg ærlig ikke rigtigt, og de var imod at jeg tilså en anden psykiater, da det er en dårlig ide med et parallelt forløb, hvilket jeg godt ved, også derfor jeg stak lidt til dem med det. Nu må vi se hvad det bringer, jeg kommer til en ny samtale når de har besluttet sig. Så vil vente lidt med kritikken.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fik genoptrænet her igår, og det gik rigtig godt i forhold til mit knæ.
Min nakke/skulder parti skulle jeg have genoptrænet idag, men min dag var først færdig kl 18:30, og var træt, og endte på sofaen :D Skulle jeg ikke have gjort, for jeg fik aldrig rigtig rejst mig igen :D

Det må blive en ommer hehe
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Var nede og træne i torsdags, og mit knæ gjorde lidt under nogle af øvelserne, men kørte videre. Smerterne var små, og stoppede da jeg kom hen til benpres maskinen, og fik genoptrænet nakke/skulder partiet fint. Mine spændinger i nakken er ikke særlig slemme efter træningen, og det går bedre.

Nu vil jeg nyde weekenden.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er gået fuldstændig død i alt lige pt.
Tror jeg vil have rigtig godt af at komme igang med vægttræning igen.

Kommer lige med en længere opdatering
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er gået i gang med at træne igen, og kan mærke, at det hjælper meget på humørsvingningerne og mine ret irriterende søvnproblemer. De er dog kommet lidt tilbage igen, da jeg bulker og har det sindsyg varmt om natten, selvom vinduet er fuldt åbent :twisted:

Jeg kører et selvlavet program med focus på ryg, og ingen bryst i en 2 måneders tid, da jeg lider af nakkespændinger, og er tidligere blevet rådgivet at gøre det af en fysioterapeut. Lige pt. går jeg og venter på at mine røntgenbilleder af mit knæ rammer egen læge, så jeg kan blive henvist til noget genoptræning, eller yderligere røntgen.

Normalt ville jeg ikke bulke med den fedtprocent, jeg har, men kan mærke at jeg vil hellere være tyk, og få genoptrænet ryg og mit knæ istedet for at være slank til sommer, hvilket jeg syntes er ligegyldig, hvis jeg tager mine problemstillinger til eftertragtning.

Hyperextension
Dumbbell skulder pres
Chin up
Cable pull apart
Cable row
Dumbbell curl
Tricep pushdown
Mave øvelse
Shrugs
Y-Raises
Sideløft
Intern rotation
Ekstern rotation I
Ekstern rotation II

Er mit nuværende program, og køres med 12-15 gentagelser x 2
Bulker på de 2500-3000 kcal, da jeg er meget stillsiddende, og det er sikkert lidt for meget, men fuck nu det :D

Indtager omniX, fiskeolie, glucosamin og kreatin.
Smider samtidig nogle billeder, stats og omkreds op her i løbet af ugen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dag 1

Benpres
Leg ekstension (statisk fokus)
Leg curl
Calf raises
Pull apart
Bent over dumbell row
Pulldown
Cable row
Facepull
Shrugs
Y-Raises
Dumbbell curl

Dag 2

Hammer press
Incline dumbbell press
Dumbbell skulderpres
Side lateral raise
Tricep pushdown
Hyperekstension
Mave øvelse
Ekstern rotation I
Ekstern rotation II
Sideløft
Intern rotation


Har skiftet program til et 2 split, da jeg syntes mit program bliver lidt for langt, hvis jeg samtidig skal træne ben og de forskellige "mangler" jeg har. Lidt i tvivl om, jeg har for meget ryg med, men har et bedre udviklet bryst end ryg, og de øvelser jeg har valgt hjælper med at rette op på det, og rammer den i de vinkler ryggen kan rammes i, af hvad jeg har kunnet tænke mig til.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 110
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster