Bruger login

UDG uge 2
Stærkmand, squat og gode tilbud!

Tilbudsguide uge 3
Storkøb af frosne grøntsager og frugt og mørbrad!

UDG uge 1
Bliv klogere på årets første uge

Tilbudsguide uge 2
Skyr, grøntsager og frossen kylling!

Statistik

Vi har 53734 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er FitnessbyMette

Vores medlemmer har i alt skrevet 1989899 indlæg i 84071 emner

10 nye indlæg i dag

I alt: 417
Medlemmer: 24
Skjulte: 1
Gæster: 392

Følg bodybuilding.dk på

Vejen tilbage

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Mit knæ gør ondt i dag, selvom jeg ikke har bevæget mig meget.
Lavede dog mit program igår, hvor jeg er steget lidt i styrke, og det må være det der gør det træt i dag.
Har snakket med fysioterapeuten om at få en bedre støtte på knæet, så jeg kan undgå den belastning der skyldes fra normal gang, og at gå op og ned af trapper.

Har kørt mit genoptræning igennem for nakken, og lidt foam rolling i rhomboid med en gemini. Det hjalp på nakkespændingerne.
Hamrende belastende at jeg har fået en i hovedet igen, at der ingen mening med livet er, og at alt er kedeligt.
Det gør fandme dagene lange, men er sikker på, at det er humøret, der bare er dårligt der er årsagen til den tankegang.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Genoptræningen har været bedre i denne uge, og er gået over til rød elastik når jeg kører med nakken.
Haft nogle seriøse nakkespændinger, og dårlig søvn i et par uger. Fik dog en bog der hedder "Supersøvn" af Shawn Stevenson, som jeg vil følge, og indtil videre gik jeg tidligt i seng igår, og vågnede klokken 05:00 imorges. Er lidt træt, men det går nok. Der var julefrokost her igår, så der ligger nogle gæster og sover her. Kan godt være lidt svært at lave kaffe, da man ikke vil vække folk hehe.

Nakken er begyndt at blive bedre, den er dog meget øm og kan gøre det besværligt at se tv eller bruge computeren.
Glæder mig til de daglige rutiner går igang igen. Jeg keder mig, hvis jeg skal være ærlig.
Brugeravatar

Styrkeliste

Fik noget massage her tidligere, og det løsnede dejligt op i spændingerne, og kunne mærke at det føles mere korrekt i forhold til placering af skulderblade, og nakken.
Alt der blev rørt ved var hamrende ømt, hvilket ikke er et godt tegn. Overvejer kraftigt at gøre det en gang om måneden, da det vil hjælpe det på vej.
Brugeravatar

Styrkeliste

Starter på skole imorgen, og så vil træningen samtidig blive genoptaget.
Har lige taget en slapper :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Fysioterapeuten har smidt nogle flere øvelser ind på mit program, og skal starte imorgen, og vil så køre en 2-3 gange om ugen. Primært 3, er dog besværet på lørdag grundet en fødselsdag 300 km fra hvor mit center ligger.
Skal have mit genoptræningsprogram imorgen til nakke/skulder/øvre ryg imorgen, og se hvad det byder på.

Har besluttet for at udover den mad, jeg indtager på skolen vil indtage en liter kakao, 30-40 gram nødder og en shake efter træning og inden jeg sover. Det burde gøre, at jeg gainer da mit aktivitetsniveau er lavt i forvejen grundet knæet. Men holder lige øje på vægten, men burde nok ikke bulke med 500 kcal, da det sandsynligvis vil være for meget, men fuck det. Har ikke noget imod lidt mave, det har alle styrkeløftere os ;) haha

Var også forbi psykiatrien i dag, og de kan tilbyde et gruppe forløb, og så skal de godkende om jeg kan få indviduelt terapi. Ud fra hvad jeg har fået af vide angående min personlighedsforstyrrelse så er det kun et intenst terapi forløb, der kan hjælpe på det. Så undrer jeg mig lidt over, at man kun tilbyder gruppe, og individuel terapi er kun et måske. #-o

Forstår jeg ærlig ikke rigtigt, og de var imod at jeg tilså en anden psykiater, da det er en dårlig ide med et parallelt forløb, hvilket jeg godt ved, også derfor jeg stak lidt til dem med det. Nu må vi se hvad det bringer, jeg kommer til en ny samtale når de har besluttet sig. Så vil vente lidt med kritikken.
Brugeravatar

Styrkeliste

Fik genoptrænet her igår, og det gik rigtig godt i forhold til mit knæ.
Min nakke/skulder parti skulle jeg have genoptrænet idag, men min dag var først færdig kl 18:30, og var træt, og endte på sofaen :D Skulle jeg ikke have gjort, for jeg fik aldrig rigtig rejst mig igen :D

Det må blive en ommer hehe
Brugeravatar

Styrkeliste

Var nede og træne i torsdags, og mit knæ gjorde lidt under nogle af øvelserne, men kørte videre. Smerterne var små, og stoppede da jeg kom hen til benpres maskinen, og fik genoptrænet nakke/skulder partiet fint. Mine spændinger i nakken er ikke særlig slemme efter træningen, og det går bedre.

Nu vil jeg nyde weekenden.
Brugeravatar

Styrkeliste

Foregående

Tilbage til Logbog