SandyFrink skrev:Det er godt du blev banned. Det siger Moos selv. Moos har ret. Jeg er Moos fan.
Det er en klar fordrejning af hvad jeg har skrevet, eller også evner du ikke at forstå simpelt dansk. Hvis du gerne vil involvere dig i noget, jeg udtaler mig om, vil det fungere bedre hvis du rent faktisk holder dig til hvad jeg skriver.
Moos er efter mig og siger jeg er fornærmet, det har jeg i hvert fald ladet mig fortælle, øv, dumme Moos
Jeg mindes at du selv har udtalt visse negative sætninger, om tidligere folk, der har valgt at "smække med døren" på Mol, og synes derfor at det er særdeles morsomt at du selv reagerer således, især når det jo er tydeligt for enhver at du i lang tid har gjort dit bedste for netop at ende med ban el.lign. Jeg er egentligt overrasket, da du modsat visse andre, man kunne nævne, bestemt ikke virker så usympatisk IRL, hvorfor jeg godt kan undre mig over at det kan betyde så meget for dig. Jeg har svært ved at se hvorfor det f eks skulle være så vigtigt at svine folk til i din sidste tråd. Det ville du jo aldrig gøre i virkeligheden. Regner du selv med at det var besværet værd når du tænker tilbage på det om bare et år? Jeg kan personligt ikke forstå det behov.
Dumme, slappe Moos
Ja, og så har jeg heller ikke din vindende attitude. Øv, hvor jeg ærger mig.