Xiva skrev:Ryger du på Wendler igen efter deload?
Selvom det er et stretch, at kalde 3 uger med fesen træning deload, så ryger jeg på Wendler fra på mandag ja, denne gang igen med 2-spilt 4 gange om ugen.
I alt: 387
Medlemmer: 85
Skjulte: 2
Gæster: 300
Flest brugere online på samme dag var 4595, 28. mar 2008, 00:48
Redaktører: 8800, Smeden, Biiver, Friche, Dingo, Lithium, MC
Xiva skrev:Ryger du på Wendler igen efter deload?

Lærling skrev:Vil det sige, at du for fremtiden er et fast indslag i the gym?
Hvad er kinamand rows?
Søren W skrev:Lærling skrev:Vil det sige, at du for fremtiden er et fast indslag i the gym?
Hvad er kinamand rows?
Jeg var bare på besøg
Kinamand rows er DB rows hvor man støtter den frie hånd på knæet/låret.
Da jeg kom ind sagde jeg "HEJ MORTEN SVANE", for han stod og curlede.
Lærling skrev:
Fair, det var bare pga formuleringen "indtil videre", at jeg tænkte, at det måske var en længere ordning.
Og ok, dem må jeg da lige prøve.
essensen skrev:Da jeg kom ind sagde jeg "HEJ MORTEN SVANE", for han stod og curlede.
Hvor smukt det end kunne have været at MORTEN SVANE lige netop curlede mens du kom ind, må jeg krybe til korset og indrømme jeg rent faktisk skulderpressede der. Til gengæld tog jeg 40 sæt guns ikke så lang tid efter.

Jeg har besluttet mig for at følge dette program de næste 6-8 uger og se hvordan det passer mig.
Mandag
Upper body
Onsdag
Lower body
Fredag
Upper body
Lørdag
Guns

MagtPrehn skrev:Jeg har besluttet mig for at følge dette program de næste 6-8 uger og se hvordan det passer mig.
Mandag
Upper body
Onsdag
Lower body
Fredag
Upper body
Lørdag
Guns
fantastisk detaljegrad
CapzBB skrev:Ih en flot træning hr.Du er meget, meget swole.
Som en service for Prehn, der uden tvivl vil kopiere mit program, bringer jeg det her.
wendlers 5/3/1 med boring but big (topsæt + 5x10x50%)

MagtPrehn skrev:Som en service for Prehn, der uden tvivl vil kopiere mit program, bringer jeg det her.
tror nu jeg ville overveje at smide lidt alm. dl ind - man konkurrerer jo trods alt i den :-p'
det ser lidt diskoagtigt ud med alt det overkrop i forhold til underkrop, men bliver da spændende at se om du kan få det til at virke.
Xiva skrev:Jeg savnede nogen tunge kilo, så tog lige et kig i din log.
Nu savner jeg bare nogen videoer med tunge kilo, skal du ikke snart til at filme lidt igen?
StefanM skrev:Altså, hvis bare man står for sig selv kan det vel ikke gøre noget. Nu er der godt nok regler om at det ikke er tilladt at medbringe telefoner, men hvis man kun benytter dem til at filme en selv kan jeg ihf ikke se problemet...

Brugere der læser dette forum: hansen.j, Madsen123, Havmoeller, Mussetrussen, Moqensen, THIBAUDEAU, essensen, Daniel R og 10 gæster