I alt: 80
Medlemmer: 10
Skjulte: 0
Gæster: 70
Redaktører: Smeden, Biiver, Dingo, MC, Mikkel leicht, charlie t
Tilbage til Styrkeløft og stærkmand
Centopani skrev:Hey Mikkel.
Kender du noget til Klaus Riis' konkurrence planer? Eller vil han kun lave model jobs?
Eltzholtz skrev:Ildaber er meget målrettede og stærke; ikke alene er de mestre i at sætte sig mål. De når dem også. Andre mennesker holder af ildabens selskab, også selvom den foretrækker at være den, der styrer begivenhederne.
Mikkel leicht skrev:
lidt styrkeløft dødløft.. Der er flere links med squat og alt der andet.. men det må i sku selv lige finde ud fra linket
Mikkel leicht skrev:Ja.. det lidt underlgit de ikke kan undgå det? specielt når deres squat er så stor som den er.. Grebet bliver vel også en faktor (federe hænder)..
Eltzholtz skrev:Ildaber er meget målrettede og stærke; ikke alene er de mestre i at sætte sig mål. De når dem også. Andre mennesker holder af ildabens selskab, også selvom den foretrækker at være den, der styrer begivenhederne.
t.nielsen skrev:Mikkel leicht skrev:Ja.. det lidt underlgit de ikke kan undgå det? specielt når deres squat er så stor som den er.. Grebet bliver vel også en faktor (federe hænder)..
Tror ikke grebet bliver særlig meget dårliger af de ekstra kilo. Tror udelukkende det er på grund af at de ikke kan komme ned til stangen ordenligt.
Min dødløft bliver dårliger jo mere jeg vejer, og kan tydeligt mærke jeg har tabt mig her på det sidste. Kan meget bedre komme ned til stangen nu.
charlie t skrev:t.nielsen skrev:Mikkel leicht skrev:Ja.. det lidt underlgit de ikke kan undgå det? specielt når deres squat er så stor som den er.. Grebet bliver vel også en faktor (federe hænder)..
Tror ikke grebet bliver særlig meget dårliger af de ekstra kilo. Tror udelukkende det er på grund af at de ikke kan komme ned til stangen ordenligt.
Min dødløft bliver dårliger jo mere jeg vejer, og kan tydeligt mærke jeg har tabt mig her på det sidste. Kan meget bedre komme ned til stangen nu.
Og så kan man kigge på andy bolton som bliver tungere og tungere og stadig går frem i dødløft haha. Og han er ihf ikke tynd.Ja og de fleste løfter stangen lige op i skridtet.
Thomas Jagd skrev:Bolton har stadigvæk en favorabel struktur, hans mave til trods.
charlie t skrev:t.nielsen skrev:Mikkel leicht skrev:Ja.. det lidt underlgit de ikke kan undgå det? specielt når deres squat er så stor som den er.. Grebet bliver vel også en faktor (federe hænder)..
Og så kan man kigge på andy bolton som bliver tungere og tungere og stadig går frem i dødløft haha. Og han er ihf ikke tynd.Ja og de fleste løfter stangen lige op i skridtet.
Tilbage til Styrkeløft og stærkmand
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster