I alt: 387
Medlemmer: 81
Skjulte: 4
Gæster: 302
Redaktører: Smeden, Biiver, Dingo, MC, Mikkel leicht, charlie t
Tilbage til Styrkeløft og stærkmand
Jon Pàll var nok også ham der fik mig til at træne stærkmand og han var nok den mest karaktematisk person nogensinde i stærkmandMMS357 skrev:I mine øjne vil Jon Páll altid være den største.
Men også Magnus ver Magnusson og Magnus Samuelsson har gjort det godt.
Jeg er ikke helt gammel nok til at kunne huske `The Kaz´. Men han var uden tvivl også én af de største.
Hyldig-Boy skrev:Flemming Guffi. No doubt about it! ;-)

5teensig skrev:bill kazmaier, derek poundstone og vores egen mikkel leicht![]()
og så kan jeg jo heller ikke komme uden om mariusz

Mikkel leicht skrev:Hyldig-Boy skrev:Flemming Guffi. No doubt about it! ;-)
hehe der er nogen som dødløfter mere end Guffi (guffi 1RM: 330kg) ;) men han har vidst været den bedst placerede i International.. 2. plads til WSM i sin tid..
Men damn den mand kunne ta noget i loglift! :O Hyldig-Boy skrev:Mikkel leicht skrev:Hyldig-Boy skrev:Flemming Guffi. No doubt about it! ;-)
hehe der er nogen som dødløfter mere end Guffi (guffi 1RM: 330kg) ;) men han har vidst været den bedst placerede i International.. 2. plads til WSM i sin tid..
Ja hans dødløft kan du sagtens udkonkurrere ham i, og håber også jeg selv kommer derop engangMen damn den mand kunne ta noget i loglift! :O
Hvordan er det i loglift, må man bruge benene til at sætte lidt af, eller er det koncentreret som når jeg træner bodybuilding? Hvis det er koncentreret kan jeg ikke engang ta 50 kg i det
Mads Thøgersø skrev:Misha Koklyaev, helt klart, han er (tidligere) VL'er.
Mikkel leicht skrev:Hyldig-Boy skrev:Mikkel leicht skrev:Hyldig-Boy skrev:Flemming Guffi. No doubt about it! ;-)
Ja hans dødløft kan du sagtens udkonkurrere ham i, og håber også jeg selv kommer derop engangMen damn den mand kunne ta noget i loglift! :O
Hvordan er det i loglift, må man bruge benene til at sætte lidt af, eller er det koncentreret som når jeg træner bodybuilding? Hvis det er koncentreret kan jeg ikke engang ta 50 kg i det
legdrive er tilladt..
Tilbage til Styrkeløft og stærkmand
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster