I alt: 73
Medlemmer: 9
Skjulte: 0
Gæster: 64
Redaktører: Smeden, Biiver, Dingo, MC, Mikkel leicht, charlie t
Tilbage til Styrkeløft og stærkmand
DBP skrev:Mikkel Leicht![]()
Men ellers synes jeg faktisk Aril Haugen er meget cool, en som burde kunne blive farlig i fremtiden. Og Pudzianowski kan man selvfølgelig ikke komme uden om
vmax32 skrev:DBP skrev:Mikkel Leicht![]()
Men ellers synes jeg faktisk Aril Haugen er meget cool, en som burde kunne blive farlig i fremtiden. Og Pudzianowski kan man selvfølgelig ikke komme uden om
Det er bare en skam at Arild er gået over til boksning, for jeg tror sku godt at han kunne have vundet WSM
Du kan jo tjekke hans hjemmeside http://www.arildhaugen.com/ hvor han opdater om hvad han laver for tiden. Han skrev for et stykke tid siden at han snart skal have proffesionel debut som bokser enten i Danmark eller i TysklandDBP skrev:vmax32 skrev:DBP skrev:Mikkel Leicht![]()
Det er bare en skam at Arild er gået over til boksning, for jeg tror sku godt at han kunne have vundet WSM
Er han gået helt væk fra Strongman?
Ja nemlig. Han kunne blive rigtig farlig. I det år han var med i WSM ownede han de andre i 2 øvelser, mener jeg, med et stort spring. Det ene var vidst nok Atlas Stones den anden kan jeg ikke lige huske..

Legkongen skrev:Min favorit er O.D Wilson. En komplet stærkmand!

Mikkel leicht skrev:Legkongen skrev:Min favorit er O.D Wilson. En komplet stærkmand!
say what?jeg synes det fint du har ham som idol, han var da stærk, men KOMPLET stærkmand... ALDRIG I LIVET!

vmax32 skrev:Jeg har nu oss altid kunne lide Svend Karlsen, han kan sgu altid få en til at smile med alt hans råben og viking power

mammut skrev:Jon Pall Sigmarsson har altid været min favorit og en af de mest karismatiske personligheder i sporten...
Kender ikke andre, og jeg er sikker på Mikkel kommer til at gøre det godt, i Europa såvel som i hele verden!J.L.N. skrev:Mikkel LeichtKender ikke andre, og jeg er sikker på Mikkel kommer til at gøre det godt, i Europa såvel som i hele verden!

therealstud skrev:Ingen idol-tråd uden at nogen nævner Bill Kaz! Han var vild!!
Nogen af jer der har kendskab til stærkmand der har gjort sig godt inden for sporten som clean!?
therealstud skrev:Mikkel og Igor -->
Tror i har ret. Magnus var også mit bedste bud. Bare ærgeligt han failer så meget når der skal dødløftes.. Han press er, præcis som Mikkels, out of this world!
therealstud skrev:Mikkel og Igor -->
Tror i har ret. Magnus var også mit bedste bud. Bare ærgeligt han failer så meget når der skal dødløftes.. Han press er, præcis som Mikkels, out of this world!
StefanM skrev:Mit umiddelbare stærkmands-idol er, uden tvivl, Mikhail Koklyaev. Super eksplosiv, sindssygt stærk, perfekt teknik og god all round... For ikke at nævne en helt fantastisk personlighed. Kan sidde og se hans videoer på youtube igen og igen og stadig sidde med kæben helt nede på tastataturet.
J.L.N. skrev:Mikkel LeichtKender ikke andre, og jeg er sikker på Mikkel kommer til at gøre det godt, i Europa såvel som i hele verden!

Tilbage til Styrkeløft og stærkmand
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster