Heat 1:
Heat 2:
Heat 3:
Heat 4:
Heat 5:
I alt: 82
Medlemmer: 10
Skjulte: 0
Gæster: 72
Redaktører: Smeden, Biiver, Dingo, MC, Mikkel leicht, charlie t
Tilbage til Styrkeløft og stærkmand
Mikkel leicht skrev:FEDT TAKKER! !!! !!

DBP skrev:Mikkel leicht skrev:FEDT TAKKER! !!! !!
Det må være motiverende for dig at se det her, da du i flere af øvelserne kan følge med allerede nu
men hvis du tænker på misha koklyaev så røg han vist i fængsel så ham ser vi nok ikke noget til. correct me if im wrongællingen skrev:for det første plejer man at kalde det Polenmen hvis du tænker på misha koklyaev så røg han vist i fængsel så ham ser vi nok ikke noget til. correct me if im wrong
ællingen skrev:for det første plejer man at kalde det Polenmen hvis du tænker på misha koklyaev så røg han vist i fængsel så ham ser vi nok ikke noget til. correct me if im wrong
ællingen skrev:for det første plejer man at kalde det Polenmen hvis du tænker på misha koklyaev så røg han vist i fængsel så ham ser vi nok ikke noget til. correct me if im wrong
Mikkel leicht skrev:DBP skrev:Mikkel leicht skrev:FEDT TAKKER! !!! !!
Det må være motiverende for dig at se det her, da du i flere af øvelserne kan følge med allerede nu
argh tror det ikke..tror muligvis jeg ville kunne følge Martin Wildauer, men som du kan se er han stadig lidt bagefter i tid og lignende
Desuden har wildauer laver 400kg i dødløft, jeg har kun lavet 350kg
han har også et lidt højere squat..
større kropsvægt..
Jakob3110 skrev:Virkelig niceHvor mange heats er der??
DBP skrev:Mikkel leicht skrev:DBP skrev:Mikkel leicht skrev:FEDT TAKKER! !!! !!
argh tror det ikke..tror muligvis jeg ville kunne følge Martin Wildauer, men som du kan se er han stadig lidt bagefter i tid og lignende
Desuden har wildauer laver 400kg i dødløft, jeg har kun lavet 350kg
han har også et lidt højere squat..
større kropsvægt..
Men du nærmer dig ihvertfaldTror du ikk du ville kunne tage +6 i OH Db Press på de 75 sekunder nu?
Jo det tror jeg, eneste problem skulle være hvis core blev træt for hurtigt eller noget fitness eller at håndvægten er mere uhandy end den ser udmen overhead er jeg overbevist om at jeg er tæt på de bedste..
Tror jeg har den bedste overhead herhjemme
DBP skrev:Jo det tror jeg, eneste problem skulle være hvis core blev træt for hurtigt eller noget fitness eller at håndvægten er mere uhandy end den ser udmen overhead er jeg overbevist om at jeg er tæt på de bedste..
Tror jeg har den bedste overhead herhjemme
Det tror jeg gerneMen et par år mere også ser vi måske dig i de har heats
hehe.. det kunne ihvertfald være vildt fedt at se danskere til WSM.

Mikkel leicht skrev:Jeg kunne ikke oprette en profil derinde så ;)
Og ehmm kender vi hinanden?
SuperSpin skrev:Mikkel leicht skrev:Jeg kunne ikke oprette en profil derinde så ;)
Og ehmm kender vi hinanden?
Kunne du ikke oprette en profil?
Nej, vi kender ikke hinanden, tror jeg. Men jeg har nok bare ondt i røven over din overhead styrke og dit dødløft.
JKM skrev:Tak for links. Nice man endelig kan se dem. Savickas!<3
Mikkel leicht skrev:JKM skrev:Tak for links. Nice man endelig kan se dem. Savickas!<3
Det er alle de rigtigt store gutter som vinder efterhånden, se Phil pfister, Brian shaw (uerfaren), Savickas, Derek poundstone (som værende en mellemting, da han ikke er helt så stor som de største, men tilgengæld er meget lean)..
DBP skrev:Update! Heat 3 er nu oppe.

Tilbage til Styrkeløft og stærkmand
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster