I alt: 76
Medlemmer: 10
Skjulte: 0
Gæster: 66
Redaktører: Smeden, Biiver, Dingo, MC, Mikkel leicht, charlie t
Tilbage til Styrkeløft og stærkmand
Critter skrev:Hvad er jeres mening om Pudz? Jeg har svært ved at se ham have nogen som helst chancer. Der er i hvert fald de første 3 4 stykker, jeg synes virker noget bedre end ham.

Mikkel leicht skrev:Critter skrev:Hvad er jeres mening om Pudz? Jeg har svært ved at se ham have nogen som helst chancer. Der er i hvert fald de første 3 4 stykker, jeg synes virker noget bedre end ham.
De har jo allerede gennemført konkurrencen, så det er jo nemt at finde ud af..
Mikkel leicht skrev:Critter skrev:Hvad er jeres mening om Pudz? Jeg har svært ved at se ham have nogen som helst chancer. Der er i hvert fald de første 3 4 stykker, jeg synes virker noget bedre end ham.
Critter skrev:Mikkel leicht skrev:Critter skrev:Hvad er jeres mening om Pudz? Jeg har svært ved at se ham have nogen som helst chancer. Der er i hvert fald de første 3 4 stykker, jeg synes virker noget bedre end ham.
Så det var den Zydrunas vandt?

dk95 skrev:de er stærke

SuperSpin skrev:Finalen blev uploaded i går. Sad og så den, og må desværre erkende at efter at have set de seneste 6 års finaler, så synes jeg det var en kæmpe skuffelse, når man tænker på feltet.
Kan ikke helt forklare hvorfor, men er bare meget lidt begejstret over vinderen.

http://www.megaupload.com/?d=QIFOQ9RKMikkel leicht skrev:LINK?
Tilbage til Styrkeløft og stærkmand
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster