Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65679 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049573 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1191
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1188

Følg bodybuilding.dk på

Jeff Seid

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





I really want to be leaf :cry:

Det er muligt du er træt af den dømmende skepsis - så er vi to. En sund skepsis er tilladt, da naivitet oftest er lig med stupiditet.


så længe du giver mig ret i at det er trættende at høre på :) aner ikke hvorvidt det billede er ægte, men ja han er muligvis på et eller andet.

Jeff seid snakker om træning af "inner chest", så ved man at han ikke aner hvad han laver og så tænker man jo naturligvis krudt.


Du aner ikke hvordan man træner inner chest? massive noob ---- newbies-helpfile-t23444.html :´)
Eighty percent of succes is showing up
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 235
Tilmeldt: 15. jan 2014, 13:15
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



The Juice skrev:Altså, vi er enige om, at ens viden omkring kost og træning på ingen måde er lig med ens evne til at få store muskler, ik'? Man kan altså sagtens være en fucking retard og samtidig være god til at smede den. Bodybuilding er ikke raketkirurgi.

Gad vide hvor mange tråde vi efterhånden har haft om Jeff Seid. Det må være en del.

Man kan sagtens få muskler uden at ane hvad man laver.. Men man kommer ikke til at se sådan her ud clean, hvis ikke man ved noget om træningsprogrammer samt kost.. Eller selvfølgelig har en personlig træner som strukturerer alt for en :)

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 134
 
Indlæg: 7407
Tilmeldt: 29. mar 2011, 23:18
 
Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Juice: Hentyde indirekte til at vi havde for få tråde som omhandler zyzz :)
keine Antwort ist auch eine Antwort
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: 20. apr 2014, 12:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvis I mener, at Jeff er på krudt, så vis venligst gerne et billede af, hvor stor I mener man kan blive uden krudt. Det virker jo efterhånden til, at alle der har noget masse er på krudt?
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 338
Tilmeldt: 31. jan 2009, 21:21
Geografisk sted: HBBC - Hjørring
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



agv skrev:Hvis I mener, at Jeff er på krudt, så vis venligst gerne et billede af, hvor stor I mener man kan blive uden krudt. Det virker jo efterhånden til, at alle der har noget masse er på krudt?

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



salt skrev:
agv skrev:Hvis I mener, at Jeff er på krudt, så vis venligst gerne et billede af, hvor stor I mener man kan blive uden krudt. Det virker jo efterhånden til, at alle der har noget masse er på krudt?



God fysik - bestemt :D Men er det virkelig grænsen for menneskets formåen uden krudt?

Hvad er højden og vægten på det billede?
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 338
Tilmeldt: 31. jan 2009, 21:21
Geografisk sted: HBBC - Hjørring
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Magnuskvib skrev:
BashD skrev:
Stop dig selv. Det er fuldkommen evident at manden er krudtet.


så hurtig til at smide steroide kortet...ved at være godt træt at fitness samfundet og hvordan de altid skal sige alle med lidt muskel på kroppen er på steroider...tag chris jones som eksempel, hans seneste poserings video på youtube efter hans cut og alle skriver han ikke er naturlig..selvom man dokumenterer hver dag af sin træning og kost vil ingen tro på du er naturlig...god damn ](*,)

Det er muligt du er træt af den dømmende skepsis - så er vi to. En sund skepsis er tilladt, da naivitet oftest er lig med stupiditet.


Det billede beviser intet.

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 4017
Tilmeldt: 16. nov 2011, 23:34
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ingen har sagt det er grænsen. Tror selv på at man kan opnå endnu mere end det på billedet. [-o<
Eighty percent of succes is showing up
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 235
Tilmeldt: 15. jan 2014, 13:15
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



agv skrev:
salt skrev:
agv skrev:Hvis I mener, at Jeff er på krudt, så vis venligst gerne et billede af, hvor stor I mener man kan blive uden krudt. Det virker jo efterhånden til, at alle der har noget masse er på krudt?



God fysik - bestemt :D Men er det virkelig grænsen for menneskets formåen uden krudt?


Selvfølgelig er det ikke det, men hvad regner du med? Grænsen bliver jo konstant skubbet.

Der er ingen tvivl om at Jeff Seid krudter den. Det har intet at gøre med jalousi, "hate" eller at "alle der har noget masse er på krudt". Big fucking surprise, RIGTIG MANGE krudter, og der er visse karakteristika der går igen. Ved nogle er det bare mere evident end andre. Det konkluderes ud fra mængden af muskelmasse og fedtprocent sat op imod dedikation, disciplin og viden. Jeff Seid er massiv og shredded 24/7 og træner som en idiot.
Sidst rettet af Jmt 21. apr 2014, 17:03, rettet i alt 1 gang.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



187 cm 99 kg. Det handler ikke så meget om hvor stor man kan blive. Der er andre faktorer i spil, så som træningserfaring, alder og fedtprocent. Troels er 26 og har mange års træningserfaring med sig. Han har trænet balls to the walls, men med nogenlunde fornuftige programmer og så er han forholdsvis fanatisk med sin kost.

Jeff Seid er 19 år gammel, træner som en idiot, vejer 95 kg på 183 cm og med en fedtprocent der en del lavere end Troels'.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Assault skrev:
Magnuskvib skrev:
BashD skrev:
Stop dig selv. Det er fuldkommen evident at manden er krudtet.


så hurtig til at smide steroide kortet...ved at være godt træt at fitness samfundet og hvordan de altid skal sige alle med lidt muskel på kroppen er på steroider...tag chris jones som eksempel, hans seneste poserings video på youtube efter hans cut og alle skriver han ikke er naturlig..selvom man dokumenterer hver dag af sin træning og kost vil ingen tro på du er naturlig...god damn ](*,)

Det er muligt du er træt af den dømmende skepsis - så er vi to. En sund skepsis er tilladt, da naivitet oftest er lig med stupiditet.


Det billede beviser intet.

Isoleret set - nej. Det kan naturligvis være manipuleret med kommentarerne. Men det faktum, at manden træner som en tosse og ævler ubrugeligt pladder, giver næring til folks fordomme. Jeg har intet konkret bevis i form af billede - eller videomateriale, hvor han skyder sig i røven. Men som Salt lister op, så er manden 19 år gammel, 183 cm høj, vægt på små 100 kg og en fedtprocent omkring 6 stykker. Dertil kommer du ikke, med mindre du ved hvad du laver, såfremt du er natty. Jeg har intet imod folk som krudter - overhovedet. Det jeg har noget imod er selvhøjtidelig idioter, som udnytter folks uvidenhed og sælger sig selv som kommercielle guruer. Jeff Seid er en af dem.
Sidst rettet af Magnuskvib 21. apr 2014, 21:59, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 758
Tilmeldt: 22. maj 2013, 20:10
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jmt skrev:Der er ingen tvivl om at Jeff Seid krudter den. Det har intet at gøre med jalousi, "hate" eller at "alle der har noget masse er på krudt". Big fucking surprise, RIGTIG MANGE krudter, og der er visse karakteristika der går igen. Ved nogle er det bare mere evident end andre. Det konkluderes ud fra mængden af muskelmasse og fedtprocent sat op imod dedikation, disciplin og viden. Jeff Seid er massiv og shredded 24/7 og træner som en idiot.


Jeg mente bare helt ærligt, hvor stor kan man egentlig blive uden krudt? :)

Jeg tror måske det billede Salt viste passer meget godt, eller hvad? Vis ellers gerne et andet billede af hvor stor I mener man kan blive uden krudt, hvis I mener det er mere end det?
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 338
Tilmeldt: 31. jan 2009, 21:21
Geografisk sted: HBBC - Hjørring
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Magnuskvib skrev:Men som Salt lister op, så er manden 19 år gammel, 183 cm høj, vægt på små 100 kg og en fedtprocent omkring 6 stykker. Dertil kommer du ikke, med mindre du ved hvad du laver, såfremt du er natty.


Dertil kommer du ikke som 19-årig uden krudt. Længere er den ikke.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Magnuskvib skrev:
Assault skrev:
Magnuskvib skrev:
BashD skrev:
Stop dig selv. Det er fuldkommen evident at manden er krudtet.


så hurtig til at smide steroide kortet...ved at være godt træt at fitness samfundet og hvordan de altid skal sige alle med lidt muskel på kroppen er på steroider...tag chris jones som eksempel, hans seneste poserings video på youtube efter hans cut og alle skriver han ikke er naturlig..selvom man dokumenterer hver dag af sin træning og kost vil ingen tro på du er naturlig...god damn ](*,)

Det er muligt du er træt af den dømmende skepsis - så er vi to. En sund skepsis er tilladt, da naivitet oftest er lig med stupiditet.


Det billede beviser intet.

Isoleret set - nej. Det kan naturligvis være manipuleret med kommentarerne. Men det faktum, at manden træner som en tosse og ævler ubrugeligt pladder, giver næring til folks fordomme. Jeg har intet konkret bevis i form af billede - eller videomateriale, hvor han skyder sig i røven. Men som Salt lister op, så er manden 19 år gammel, 183 cm høj, vægt på små 100 kg og en fedtprocent omkring 6 stykker. Dertil kommer du ikke, med mindre du ved hvad du laver, såfremt du er natty. Jeg har intet imod folk som krudter - overhovedet. Det jeg har noget imod er selvhøjtidelig idioter, som udnytter folks uvidenhed og sælger sig selv som kommerciel guruer. Jeff Seid er en af dem.


Hvorfor så poste billedet? Når det er ubrugeligt.
Hans arme måler 45,7 cm. der er mange herinde som har større arme end ham. Dog ved jeg ikke hvad hans fedtprocent var da de blev målt.
- Jeg påstår ikke Jeff Seid er clean.

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 4017
Tilmeldt: 16. nov 2011, 23:34
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:
Magnuskvib skrev:Men som Salt lister op, så er manden 19 år gammel, 183 cm høj, vægt på små 100 kg og en fedtprocent omkring 6 stykker. Dertil kommer du ikke, med mindre du ved hvad du laver, såfremt du er natty.


Dertil kommer du ikke som 19-årig uden krudt. Længere er den ikke.

Nej, det kan vi godt blive enige om.
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 758
Tilmeldt: 22. maj 2013, 20:10
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



agv skrev:
Jmt skrev:Der er ingen tvivl om at Jeff Seid krudter den. Det har intet at gøre med jalousi, "hate" eller at "alle der har noget masse er på krudt". Big fucking surprise, RIGTIG MANGE krudter, og der er visse karakteristika der går igen. Ved nogle er det bare mere evident end andre. Det konkluderes ud fra mængden af muskelmasse og fedtprocent sat op imod dedikation, disciplin og viden. Jeff Seid er massiv og shredded 24/7 og træner som en idiot.


Jeg mente bare helt ærligt, hvor stor kan man egentlig blive uden krudt? :)

Jeg tror måske det billede Salt viste passer meget godt, eller hvad? Vis ellers gerne et andet billede af hvor stor I mener man kan blive uden krudt, hvis I mener det er mere end det?


Hvor stor kan man blive uden krudt - hmmn. Ærligt talt et svært spørgsmål at svare på. For år tilbage mødte jeg en genbo fra min fars blok da jeg var hjemme på sommerferie i Århus. Fyren her var midt fyrre og stor som et hus! Ud af hans kortklippede cowboyshorts væltede der 80 cm lår ud, og hans overarme var 45+ Han så ikke jacked ud. Bare stor. Lignede mest af alt en eks bodybuilder, der havde krudtet den maks og var stoppet med at træne for nogle år tilbage.
Så jeg spørger manden om han har stillet op, og han svarer mig grinende at det ikke var første gang han har fået det spørgsmål. Sandheden er at han aldrig havde dyrket styrketræning. Han elskede cykling og løb, og havde trænet et par gange med hans kolleger fra posten, men gad ikke da han synes det var for kedeligt. Bortset fra at jeg bandede ham langt væk, og græd lidt af det spildte potentialle, så var det jo et kæmpe testimonial til hvad genetik kan gøre og betyder.

Såsnart folk begynder at hive billeder af mennesker frem fra gemmeren, der er større end gennemsnittet, vil nogen begynde at råbe krudt og man kan aldrig vide sig helt sikkert. I Jeffs tilfælde har han nok fået en del sovs allerede, men min pointe er at det er du aldrig finder helt ud af det. Træn som en sindsyg, spis sundt og sov godt, så finder du ud af hvor langt du selv kan komme, og det er vel det mest reelle holdepunkt der er. Alt andet er jo egentlig ligemeget. ;)
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 445
Tilmeldt: 12. jul 2007, 20:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Starter ved 1:08.


Jeff pls go
Brugeravatar
 
Reputation point: 259
 
Indlæg: 2799
Tilmeldt: 27. jul 2013, 17:00
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvorfor så poste billedet? Når det er ubrugeligt.

- Jeg påstår ikke Jeff Seid er clean.


Folk må tage det for det, det er. Som jeg gjorde opmærksom på tidligere kan du selekterer, i dette tilfælde om hvorvidt du finder billedet ligelyldigt eller ej. Det skal ikke ses som det statuerende bevis på Jeff Seids krudtmisbrug, det findes der andre mere plausible indicier på, som jeg har gjort opmærksom på. Er det muligt det hænger sådan sammen? Ja, bestemt.

Hans arme måler 45,7 cm. der er mange herinde som har større arme end ham. Dog ved jeg ikke hvad hans fedtprocent var da de blev målt.


'Mange' er et vidt begreb. Du kan garanteret finde clean atleter her på boardet, som har mere voluminøse overarme. Men kan du finde én - bare én, som naturlig holder samme eller tilnærmelsesvis samme fedtprocent, som Jeff Seid med 45,7 cm arme under 20 år? Jeg er tvivlende.
Sidst rettet af Magnuskvib 21. apr 2014, 20:05, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 758
Tilmeldt: 22. maj 2013, 20:10
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



https://www.youtube.com/watch?v=t_ZsKizwtBI

I denne video er Jeff Seid omkring de 13-14 år gammel, drengen er jo kæmpe fra naturens side.

Han siger selv at han startede med at træne som 12 årig, så på de fleste af de billeder der er linket i denne tråd, har han trænet omkring 7 år, personligt tror jeg han er clean ud fra det, men nogle af de kommentar han kommer med virker det som om han ikke har særlig meget styr på hvad han laver, fx. det med at han har en BF% på 5,5 hele året rundt.

Men svært at sige om han er clean.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 28. jun 2013, 20:37
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Brotien skrev:https://www.youtube.com/watch?v=t_ZsKizwtBI

I denne video er Jeff Seid omkring de 13-14 år gammel, drengen er jo kæmpe fra naturens side.

Nej han lignede mange 13 årige jeg har set.
Brotien skrev:Han siger selv at han startede med at træne som 12 årig, så på de fleste af de billeder der er linket i denne tråd, har han trænet omkring 7 år, personligt tror jeg han er clean ud fra det

Størrelse er langt fra den eneste faktor, hvis du vil bedømme om en person er clean.
Brotien skrev:, men nogle af de kommentar han kommer med virker det som om han ikke har særlig meget styr på hvad han laver, fx. det med at han har en BF% på 5,5 hele året rundt.

Dette burde sige mere end nok

Brotien skrev:Men svært at sige om han er clean.

Nej


Billede
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar
 
Reputation point: 285
 
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



alt vi ved er at det ser godt ud. No homo.
Eighty percent of succes is showing up
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 235
Tilmeldt: 15. jan 2014, 13:15
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Brotien skrev:https://www.youtube.com/watch?v=t_ZsKizwtBI

I denne video er Jeff Seid omkring de 13-14 år gammel, drengen er jo kæmpe fra naturens side.

Han siger selv at han startede med at træne som 12 årig, så på de fleste af de billeder der er linket i denne tråd, har han trænet omkring 7 år, personligt tror jeg han er clean ud fra det, men nogle af de kommentar han kommer med virker det som om han ikke har særlig meget styr på hvad han laver, fx. det med at han har en BF% på 5,5 hele året rundt.

Men svært at sige om han er clean.


Billede
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 352
Tilmeldt: 16. okt 2006, 13:57
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Magnuskvib skrev:
Hvorfor så poste billedet? Når det er ubrugeligt.

- Jeg påstår ikke Jeff Seid er clean.


Folk må tage det for det, det er. Som jeg gjorde opmærksom på tidligere kan du selekterer, i dette tilfælde om hvorvidt du finder billedet ligelyldigt eller ej. Det skal ikke ses som det statuerende bevis på Jeff Seids krudtmisbrug, det findes der andre mere plausible indicier på, som jeg har gjort opmærksom på. Er det muligt det hænger sådan sammen? Ja, bestemt.

Hans arme måler 45,7 cm. der er mange herinde som har større arme end ham. Dog ved jeg ikke hvad hans fedtprocent var da de blev målt.


'Mange' er et vidt begreb. Du kan garanteret finde clean atleter her på boardet, som har mere voluminøse overarme. Men kan du finde én - bare én, som naturlig holder samme eller tilnærmelsesvis samme fedtprocent, som Jeff Seid med 45,7 cm arme under 20 år? Jeg er tvivlende.


Jeg mener bare, at billedet ikke har nogle værdi for diskussionen, da ingen ved om billedet er manipuleret med eller ej.

http://instagram.com/p/lUNPXHkBl1/
Han er godt nok 21..

Det jeg egentligt mente med armene. Det er at de ikke er usandsynelige stor. Jeg har en ven hans arme måler 43 ish og han er 17 år gammel med fedtprocent på 5-6. Dog er han ikke i nærheden af jeff. 196 87 kilo.

- Jeg tror selv Jeff seid er på roids. Dog synes jeg man skal være skeptisk. Hver gang man ser en ung atelet som har en god fysik, så er man hurtig til, at komme med den påstand at han er på roids.

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 4017
Tilmeldt: 16. nov 2011, 23:34
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



jeff er på roids. utroligt i overhovedet kan diskutere dette...
 
Reputation point: 60
 
Indlæg: 1088
Tilmeldt: 19. mar 2012, 12:30
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



17 årlig med 43 i guns og en fedt på 5-6 stks ?. Billed ?
pump it ! pump it up!
Brugeravatar
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 2231
Tilmeldt: 28. mar 2006, 13:21
Geografisk sted: Køge
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



pumpfmaster skrev:17 årlig med 43 i guns og en fedt på 5-6 stks ?. Billed ?



ikke for at forsvare ham men kan sagten lade sig gøre hvis han er et 2 meter højt tårn så ser det ikke nødvendighvis ud af vidlt meget

hvad med rasmus sumsar 16 år natty og 45 cm arme https://www.facebook.com/RasmusSumsarFi ... nt_count=1
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 283
Tilmeldt: 28. aug 2013, 18:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er du sikker på at han stadig er 16 (har godt læst profilteksten) - han har i hvert fald ret mange tatoveringer ;-)

Og hvor ser du, at hans guns er 45cm? Det ligner det i hvert fald overhovedet ikke.

Udover det, så er det en VANVITTIG form.
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1280
Tilmeldt: 30. jul 2008, 11:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Sumsar er 16, 45 arme og fedtprocent på 9. Busted indeover
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 42
Tilmeldt: 20. nov 2013, 20:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Donandres skrev:Sumsar er 16, 45 arme og fedtprocent på 9. Busted indeover


Vanvittigt! :afraid:
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1280
Tilmeldt: 30. jul 2008, 11:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster