Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65709 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 827
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 824

Følg bodybuilding.dk på

Hvad irriterer dig lige nu?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Doctor Manhattan skrev:Det irriterer mig at så få mennesker kan se at følgende varer er et røverkøb:

post1940693.html#p1940693


Det irriterer mig at folk reklamerer med deres varer alle vegne, og bumper deres egne threads med 6 timers mellemrum
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 13. aug 2011, 22:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Der er noget galt med mit køleskab. Det kan næsten ikke skrues mere ned for, alligevel sagde mit termometer, at der var ca. 2-3 grader.
Intet under at noget brød + pålæg stadig ikke var tøet op efter 18 timer.

Piger med blævrende numser, der går i yogabukser/tights/hvad-de-nu-hedder... det er ikke charmerende. Fair nok hvis de er behagelige eller gør det lettere at træne i, men jeg render ikke rundt i tanktops og shortshorts selvom det ville betyde, at jeg svedte mine. Nogen gange må man godt tænke på andre.
Brugeravatar
 
Reputation point: 259
 
Indlæg: 2799
Tilmeldt: 27. jul 2013, 17:00
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Taekwondo body skrev:
200591 skrev:Mit mucho klamme ædeflip igår..
Grummer mig Big time

Ja det er lidt sjovt, jeg har det lidt på samme måde når jeg kommer til fredag efter fyraften så ligger jeg min rygrad på arbejdet, dog var den ikke så slem denne weekendt :)

Synes på ingen måde det var sjovt :lol:
Det er for mig, stadig en lettelse når man kommer ud af weekenden med korrekt indtagelse macros
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 131
Tilmeldt: 4. mar 2012, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 1.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



At min bil, til tider ikke vil starte, når den er varm.. Har været på værksted med den, men selvfølgelig startede den hvergang da de havde bilen og de kunne ikke se nogen fejl.. og så en regning på 800kr fra værkstedet for ingenting :twisted:
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: 2. jan 2013, 23:08
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



at jeg fucking ikke har trænet i 9 dage grundet influenze .. første træningsdag igen imorgen dog. :)
"I don't celebrate mediocrity; I celebrate world records." - Louie Simmons.
o1Lars - LOGBOG
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 74
Tilmeldt: 14. jan 2013, 08:10
Geografisk sted: Sydjylland, Vorbasse
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 191.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



snus skrev:Mennesker, der skriver kommentarer som disse:
http://s28.postimg.org/lbgtks2ot/Unavngivet.png

Skræmmende. Intet mindre.


En af mine veninders kammerat, skrev forleden sådan her:
"Xx - Men er der ingen der gør noget nu ,ender det op med at IS om nogle år sidder inde i folketinget,på grund af Vores "gæstfrihed" og så vil jeg da godt se hvor stolt du er over at være et menneske,der glemte at bruge den rationelle del af hjernen og lod følelserne styre i stedet
4 timer · Redigeret · Synes godt om"

](*,)
Ved ikke om jeg skal grine eller græde.

Borumpas skrev:Piger med blævrende numser, der går i yogabukser/tights/hvad-de-nu-hedder... det er ikke charmerende. Fair nok hvis de er behagelige eller gør det lettere at træne i, men jeg render ikke rundt i tanktops og shortshorts selvom det ville betyde, at jeg svedte mine. Nogen gange må man godt tænke på andre.


Mener du helt seriøst at du træner i noget der er mindre komfortabelt fordi du tænker over, hvad folk tænker hvis du trænede i shorts og tshirt?!
Men hvad ved jeg..
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 415
Tilmeldt: 18. jun 2013, 20:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det her lort.. det er til at brække sig over at den "stakkels familiefar" bliver gjort til offeret i den "artikel". Han kørte et andet menneske ihjel. Et barn. Efter han havde kørt ind i dem så knallerten røg 33 meter frem, kørte han barnet over. Og så skal man læse om hvor synd det er for ham, og hvordan hans stakkels familie ikke kan trøste ham, imens offerets venner og familie bliver fremlagt som the bad guys fordi de lovede ham, at hvis deres ven døde, så ville de finde ham og slå ham ihjel. Faktum er dog at de ikke har slået nogen ihjel, men det har den stakkels familiefar. Hvis nogen slog min bror ihjel kan du fandme tro, jeg vil love dig at jeg slår dig ihjel. Når luften er gået af ballonen ville jeg nok ikke gøre det, men du kan tro jeg ville love dig det i øjeblikkets hede.

En udlændings død i Mjølnerparken er bare ikke helt tragisk nok til at få følelserne i kog. Men en stakkels familiefar der har fået "ødelagt sit liv" af hans egne selvtægtshandlinger, det kan være det giver flere hits.... Fuck medierne.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar
 
Reputation point: 924
 
Indlæg: 4286
Tilmeldt: 28. nov 2012, 19:11
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Borumpas skrev:
Piger med blævrende numser, der går i yogabukser/tights/hvad-de-nu-hedder... det er ikke charmerende. Fair nok hvis de er behagelige eller gør det lettere at træne i, men jeg render ikke rundt i tanktops og shortshorts selvom det ville betyde, at jeg svedte mine. Nogen gange må man godt tænke på andre.


Hvad er der nu galt med blævrende numser?

Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar
 
Reputation point: 924
 
Indlæg: 4286
Tilmeldt: 28. nov 2012, 19:11
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja mand fuck medierne

TrexMode skrev:Hvis nogen slog min bror ihjel kan du fandme tro, jeg vil love dig at jeg slår dig ihjel.


Fedt mand, selvtægtsfantasier.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Ja mand fuck medierne

TrexMode skrev:Hvis nogen slog min bror ihjel kan du fandme tro, jeg vil love dig at jeg slår dig ihjel.


Fedt mand, selvtægtsfantasier.


Selvfølgelig er der artikler der går den anden vej. Det er fordi han rent faktisk er offeret. Hvad er din pointe?

Læste du forresten hvad jeg skrev? Jeg skrev ikke, at jeg ville slå nogen ihjel. Jeg skrev bare, at hvis jeg så en fyr, forsætligt, køre min bror ned, var der en markant risiko for at jeg ville råbe grimme ting af ham.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar
 
Reputation point: 924
 
Indlæg: 4286
Tilmeldt: 28. nov 2012, 19:11
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Indvandrer afkom dør efter at have nakket anden indvandrer afkoms knallert.
Danmark går på den anden ende:
http://ekstrabladet.dk/112/article5255376.ece
http://ekstrabladet.dk/112/article5249873.ece

Man må sgu håbe det giver lidt stof til eftertanke til folk i området.
Brugeravatar
 
Reputation point: 150
 
Indlæg: 1716
Tilmeldt: 2. aug 2012, 13:52
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 142.50
- Dødløft: 182.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jacob Hansen skrev:Man må sgu håbe det giver lidt stof til eftertanke til folk i området.


+1.
Man kunne håbe på at det både stopper fremtidige 16-årige i at stjæle knallerter og fædre i at køre op på cykelstier.... Det er dog desværre nok glemt indenfor kort tid igen.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar
 
Reputation point: 924
 
Indlæg: 4286
Tilmeldt: 28. nov 2012, 19:11
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



TrexMode skrev:Selvfølgelig er der artikler der går den anden vej. Det er fordi han rent faktisk er offeret. Hvad er din pointe?


Min pointe er, at jeg har svært ved at se, hvorfor "medierne" skal revses for at bringe to sider af en for alle parter dybt tragisk sag.

TrexMode skrev:Læste du forresten hvad jeg skrev? Jeg skrev ikke, at jeg ville slå nogen ihjel. Jeg skrev bare, at hvis jeg så en fyr, forsætligt, køre min bror ned, var der en markant risiko for at jeg ville råbe grimme ting af ham.


Nej, du skrev at du ville slå vedkommende ihjel. Men whatever, samme pointe. Det er stadigvæk selvtægtsfantasering.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Det er stadigvæk selvtægtsfantasering.

Hvilket jeg ikke kan se problemet i
Brugeravatar
 
Reputation point: 150
 
Indlæg: 1716
Tilmeldt: 2. aug 2012, 13:52
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 142.50
- Dødløft: 182.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Nej, du skrev at du ville slå vedkommende ihjel. Men whatever, samme pointe. Det er stadigvæk selvtægtsfantasering.


TrexMode skrev:Når luften er gået af ballonen ville jeg nok ikke gøre det, men du kan tro jeg ville love dig det i øjeblikkets hede.


Du har da selvfølgelig, til en vis grad, ret. Nøgleordet her er selvfølgelig "fantasering". Men det ser jeg ikke noget dårligt i, så længe det bliver ved fantasien. Det forstår jeg ikke hvorfor du pointerer som en dårlig ting. Ufatteligt mange kvinder har også voldtægtsfantasier, det betyder også at de ikke ønsker at blive voldtaget.

Edit: Det blev rodet. Og nu vil jeg tage ned og træne.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar
 
Reputation point: 924
 
Indlæg: 4286
Tilmeldt: 28. nov 2012, 19:11
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvem snakker om problemer? Min eneste anke er, at det er meget trættende hele tiden at blive mindet om, hvor mange mennesker folk ville smadre eller myrde, når historier af denne karakter dukker op. Folk på internettet har altid enormt travlt med at være meget vrede og stærkt optagede af, hvordan de eventuelt vil hævne sig, hvis de møder uretfærdigheder i deres liv. Utilsigtede eller ej. Og det irriterer mig - tråden hedder trods alt "Hvad irriterer dig lige nu?".
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Hvem snakker om problemer? Min eneste anke er, at det er meget trættende hele tiden at blive mindet om, hvor mange mennesker folk ville smadre eller myrde, når historier af denne karakter dukker op. Folk på internettet har altid enormt travlt med at være meget vrede og stærkt optagede af, hvordan de eventuelt vil hævne sig, hvis de møder uretfærdigheder i deres liv. Utilsigtede eller ej. Og det irriterer mig - tråden hedder trods alt "Hvad irriterer dig lige nu?".

Okay, det fremgik bare ikke af dine tidligere indlæg
Brugeravatar
 
Reputation point: 150
 
Indlæg: 1716
Tilmeldt: 2. aug 2012, 13:52
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 142.50
- Dødløft: 182.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



At stemplet satte sig på scooteren, på vej hjem.

Det er anden gang på under en uge at jeg brokker mig over den scooter. Må indse at jeg er blevet for gammel til at køre med tun, for jeg gider ikke blive ved med at gå og skrue i lortet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ingen træning - 9 timer på uni.
Hader at jeg bliver irriterende og sur, når jeg ikke får trænet. Det er sgu næsten værre end PMS.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 321
Tilmeldt: 11. jan 2014, 16:52
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



awesome skrev:At stemplet satte sig på scooteren, på vej hjem.

Det er anden gang på under en uge at jeg brokker mig over den scooter. Må indse at jeg er blevet for gammel til at køre med tun, for jeg gider ikke blive ved med at gå og skrue i lortet.

Kører du med en federe blanding og med lang indkøringsperiode?
Brugeravatar
 
Reputation point: 150
 
Indlæg: 1716
Tilmeldt: 2. aug 2012, 13:52
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 142.50
- Dødløft: 182.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



har kørt små 500km med halv gas, efter jeg skiftede til 47mm....:-) Men det andet har jeg da godt nok ikke gjort.

Sidste gang den var gal var fordi remskiven var fuldstændigt glat indeni og havde "skåret" en 2mm rille ned i krumtappen. Det hele sad jo så løs dernede og det endte med at remmen sprang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:har kørt små 500km med halv gas, efter jeg skiftede til 47mm....:-) Men det andet har jeg da godt nok ikke gjort.

Sidste gang den var gal var fordi remskiven var fuldstændigt glat indeni og havde "skåret" en 2mm rille ned i krumtappen. Det hele sad jo så løs dernede og det endte med at remmen sprang.

Kunne godt være du skulle skaffe dig nogle kraftigere fjedre/tungere ruller til variomatic'en, det koster lidt når du starter og ændrer "effekt kurven" så du får mere kraft i mellemområdet, men igen på bekostning af bunden.

De første ~100km ret kritiske så omkring 6-8% blanding og ikke meget over 1/3 gas.
Det er lort at trille rundt med, men er godt givet ud :)

De næste 400km er netop med halv gas og 4% måske 6% blanding.
Husk at smør det hele godt ind i olie når du samler det, men det ved du sikkert :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 150
 
Indlæg: 1716
Tilmeldt: 2. aug 2012, 13:52
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 142.50
- Dødløft: 182.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jacob Hansen skrev:
awesome skrev:har kørt små 500km med halv gas, efter jeg skiftede til 47mm....:-) Men det andet har jeg da godt nok ikke gjort.

Sidste gang den var gal var fordi remskiven var fuldstændigt glat indeni og havde "skåret" en 2mm rille ned i krumtappen. Det hele sad jo så løs dernede og det endte med at remmen sprang.

Kunne godt være du skulle skaffe dig nogle kraftigere fjedre/tungere ruller til variomatic'en, det koster lidt når du starter og ændrer "effekt kurven" så du får mere kraft i mellemområdet, men igen på bekostning af bunden.

De første ~100km ret kritiske så omkring 6-8% blanding og ikke meget over 1/3 gas.
Det er lort at trille rundt med, men er godt givet ud :)

De næste 400km er netop med halv gas og 4% måske 6% blanding.
Husk at smør det hele godt ind i olie når du samler det, men det ved du sikkert :wink:


download.jpg
download.jpg (8.34 KiB) Vist 815 gange
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 16. feb 2012, 19:58
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 1.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Peter Olsen skrev:
download.jpg

Meget værre, Fakse Ladeplads
Brugeravatar
 
Reputation point: 150
 
Indlæg: 1716
Tilmeldt: 2. aug 2012, 13:52
Geografisk sted: Næstved
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 142.50
- Dødløft: 182.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jacob Hansen skrev:
awesome skrev:sludder..

Har haft en lille håndfuld baneracere og mere end en håndfuld hverdagsmaskiner med "konstruktiv ændring".
Alt den ekstra olie soder mere til end den gavner.
Jeg har forresten aldrig "sat" et cylinderkit. Ud af mere end et dusin...
3-4% under de første 50km kan forsvares.
Desuden betyder det også en hel del om kittet er af støbejern eller aluminium med nicasil foring.
Støbejern kræver væsentligt tilkøring mellem 150km og 500km hvis det bliver udnyttet fuldt ud. (presset maksimalt)
Nicasil er 50km fint. Har engang haft en maskine jeg skraldede af fra start. Kørte suverænt alle de år jeg havde den.

Der er også lavet test på biler. Hvor der er tilkøring med lav gas og fuld gas til lortet dør.
Fuld gas holder længst hver gang! :lol:
Mener også de kørte en my længere på literen?

Konklusionen er: Så længe at det er kvalitetsdele uden skader og tingene bliver samlet ordentligt. Så holder det :thumpup:
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 3702
Tilmeldt: 1. sep 2010, 15:50
Geografisk sted: Horsens, HSK
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jacob Hansen skrev:
Peter Olsen skrev:
download.jpg

Meget værre, Fakse Ladeplads


Alting giver mening, på en smuk måde
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 1664
Tilmeldt: 16. feb 2012, 19:58
 
Træner her: HGVS
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 1.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak for rådene drenge . :-D

Jeg har ikke så meget styr på det, for det har altid kun interesseret mig en smule. Hvilket jo nok er hvad der giver bagslag nu. Dog vidste jeg godt det, med at køre det til og at lægge cylinderkittet i olie. :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



At der sidder en dreng på DR1 og siger direkte at Arnold ikke var stærk kun stor..
pump it ! pump it up!
Brugeravatar
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 2231
Tilmeldt: 28. mar 2006, 13:21
Geografisk sted: Køge
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



pumpfmaster skrev:At der sidder en dreng på DR1 og siger direkte at Arnold ikke var stærk kun stor..


TV består stort set udelukkende af folk der sidder og siger dumme ting. Dette kan de slippe af sted med fordi den almindelige befolkning er tilsvarende dum.

Vil man gøre sig selv noget godt, så tager man sit TV og kaster det ud på altanen.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
pumpfmaster skrev:At der sidder en dreng på DR1 og siger direkte at Arnold ikke var stærk kun stor..


TV består stort set udelukkende af folk der sidder og siger dumme ting. Dette kan de slippe af sted med fordi den almindelige befolkning er tilsvarende dum.

Vil man gøre sig selv noget godt, så tager man sit TV og kaster det ud på altanen.



Eller bare har det stående til pynt uden stik i, det ser så pænt ud!
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar
 
Reputation point: 62
 
Indlæg: 1418
Tilmeldt: 14. jul 2009, 13:04
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 92 gæster