Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65665 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049570 indlæg i 100421 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 638
Medlemmer: 3
Skjulte: 1
Gæster: 634

Følg bodybuilding.dk på

HEJ VENNER

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





301014

Kort dag i dag. 1 times fysiologi hvor en masse kællinger som sædvanligt brokkede sig over mængden af det vi skulle læse op på til eksamen. Bevares, der er meget, og jeg føler mig også selv en anelse presset og usikker, men det er ikke noget jeg gider og råbe op om foran klassen.
Vi skulle øve fremlæggelse i dag. Hende den uduelige, jeg har skrevet om tidligere, er endt i vores arbejdsgruppe, som læreren har lavet. Det er heldigvis kun midlertidigt. Hun dukkede selvfølgelig ikke op. Hvis nogle skulle være i tvivl er det hende, der startede i klassen over min, droppede ud, startede i vores efterfølgende og indtil videre har dumpet modul 2 eksamen 2 gange, hvilket har medført at hun ikke fået en praktikplads, idet en praktikplads kræver at man har bestået modul 2. Jesus.

En pige skrev pludselig til mig i dag out of fucking nowhere at hun havde drømt et par gange at vi havde haft hed booty action, men understregede dog, at hun IKKE indledte en flirt. Hun blev ved dog med at komme med hentydninger (f.eks. da jeg spurgte ind til hendes pointe og hun svarede "Skal vi have sex?"), men trak efterfølgende lidt i land - det er jo ret smart, for så kan man jo altid sige at man ikke mente det, hvis man bliver afvist eller lignende. Så skrev jeg bare vi kunne ses en dag, og det var hun enig i. Jeg har forresten aldrig mødt hende før, omend vi har en hel del fælles venner. Oh boy.

BENCH PRESS T30X0
5 x 82,5
5 x 82,5
5 x 82,5
5 x 82,5
5 x 82,5
5 x 82,5
5 x 82,5
5 x 82,5
5 x 82,5
5 x 82,5

I par med

THUMBLESS GRIP PULL UPS
10
8
8
7
7
7
7
7
7
7

Vanvittig kontakt.

INCLINE DB BENCH PRESS T20X0
8 x 32
7 x 30
7 x 30
6 x 30

I par med

SEATED CG ROWS T20X0
8 x 70
8 x 70
8 x 70
8 x 70

Lidt hold i toppen også.

Til sidst kørte jeg 2x10 i flyes, CS DB rows elbows out, pushdowns og cable curls. Lækre sager.

YYYYYYYAAAAAAAADDDDDDRRRR YYYAAAAAAAAAARH
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:301014

En pige skrev pludselig til mig i dag out of fucking nowhere at hun havde drømt et par gange at vi havde haft hed booty action, men understregede dog, at hun IKKE indledte en flirt. Hun blev ved dog med at komme med hentydninger (f.eks. da jeg spurgte ind til hendes pointe og hun svarede "Skal vi have sex?"), men trak efterfølgende lidt i land - det er jo ret smart, for så kan man jo altid sige at man ikke mente det, hvis man bliver afvist eller lignende. Så skrev jeg bare vi kunne ses en dag, og det var hun enig i. Jeg har forresten aldrig mødt hende før, omend vi har en hel del fælles venner. Oh boy.


Billeder??
Cardio?? Is that spanish??
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 471
Tilmeldt: 3. sep 2012, 14:59
Geografisk sted: Helsingør
 
Træner her: Mana Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:
En pige skrev pludselig til mig i dag out of fucking nowhere at hun havde drømt et par gange at vi havde haft hed booty action, men understregede dog, at hun IKKE indledte en flirt. Hun blev ved dog med at komme med hentydninger (f.eks. da jeg spurgte ind til hendes pointe og hun svarede "Skal vi have sex?"), men trak efterfølgende lidt i land - det er jo ret smart, for så kan man jo altid sige at man ikke mente det, hvis man bliver afvist eller lignende. Så skrev jeg bare vi kunne ses en dag, og det var hun enig i. Jeg har forresten aldrig mødt hende før, omend vi har en hel del fælles venner. Oh boy.


How' you do it? How?!?
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 551
Tilmeldt: 5. apr 2012, 13:52
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



In all honesty, hvis jeg vidste det, så havde jeg nok gjort det noget oftere.

Som sagt, vi har aldrig mødt hinanden, så det var blot hendes forestilling af mig, hun drømte om. Hahaha, hun bliver så skuffet.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:In all honesty, hvis jeg vidste det, så havde jeg nok gjort det noget oftere.

Som sagt, vi har aldrig mødt hinanden, så det var blot hendes forestilling af mig, hun drømte om. Hahaha, hun bliver så skuffet.


Du er jo et prægtig stykke mand, Jmt.

Skal i bolle eller hvad? Har hun ikke uddybet hendes empiri furthermore?
Kål og Trenbolone siden 2016

"Aner det ikke, men det siger JMT."

https://www.instagram.com/quadz_like_ronz/
Brugeravatar

 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 802
Tilmeldt: 8. mar 2011, 21:39
Geografisk sted: Arentsminde
 
Træner her: Skovsgård motionscenter
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Indtil videre skal vi bare ses engang. Tidspunktet er ikke fastsat endnu, men hastværk er lastværk jo, og jeg har lige en eksamen, jeg skal have overstået. Jeg har heller aldrig mødt hende, så jeg skal lige se hende an. At dømme ud fra hvad hun ellers har skrevet er booty action ikke udelukket.

Vi fremlagde vores analyse af bevægelsesfærdigheder og biomekanik i dag. Det gik godt. Nu står den på mad -> bold på skolen -> eventuelt fredagsbar -> weekend -> træne -> læselæselæselæselæseøveøveøveøveøve
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Arch Enemy - hun er for syg mand!
"We're Fragments of Fiction!"
Brugeravatar
 
Reputation point: 95
 
Indlæg: 1139
Tilmeldt: 4. mar 2012, 17:16
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



311014

Lol, fredagsbar på skolen trak ud, så det blev en kort træning. Jeg faldt i snak med nogle rumænske piger. Hold nu kæft hvor er rumænske piger flotte. Jeg fristet næsten til at offentliggøre et billede fra facebook af den ene af dem, alene fordi hendes udseende er fucking divine. Hun valgte desværre at gå tidligt, men jeg fik da brudt isen og sagt hej og snakket lidt med hende, hvilket jeg er lidt stolt af idet jeg - tro det eller ej - i bund og grund er en anelse introvert og ikke er særlig kontaktsøgende. Til gengæld er jeg meget imødekommende og snakkesalig i trygge omgivelser. En af dem fik mit nummer og sagde hun ville skrive senere i aften hvis de skulle i byen. En anden har af dem har dog allerede skrevet. Jeg havde allerede lagt mærke til en af dem på skolen i noget tid uden jeg havde snakket med hende, men hende havde en bekendt udset sig og flirtet heftigt med, til trods for at han har en kæreste. Jeg opfordrede ham til at være en bro og lade være i og med jeg 1) var interesseret og 2) han har en kæreste, men det gad han ikke. Sikke en idiot.

BULGARIAN SPLIT SQUAT
10/10 x BW
10/10 x BW
10/10 x BW
10/10 x BW
10/10 x BW

Virkelig lækkert. Jeg burde måske køre denne som quad exercise numero uno. Den får jeg heller ikke ondt af.

DEADLIFT
10 x 100
10 x 100
10 x 100

I par med

LEG CURLS
10 x 50
10 x 50
10 x 50

20 minutter, så var det hele overstået. Det var... ret hårdt egentlig. Min lænd var helt syret til.

Jeg hører det mærkeligste musik for tiden.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



011114

Alle de udvekslingsstuderende piger har åbenbart kærester, så der er ikke noget at komme efter der. Interessante at snakke med er de dog stadig; de lytter til metal, spiller LoL og DotA og kender til memes, 9gag osv. Nerdy on the inside, beautiful on the outside. I aften skal jeg muligvis mødes med hende drømmeren.

Angående "How do you do it?", ved jeg det ikke som sagt ikke, og jeg tænker det samme om Leeroy når han fortæller mig om hvordan han bliver misbrugt af kvindfolk - og han ved det heller ikke. Forskellen er blot at Leeroy pløjer ca. 10 x så mange.

I dag trænede jeg i en italiensk t-shirt hvor der hang spaghetti ud af ærmerne, HAHAHAHA.

DIPS T32X0
5 x 10
5 x 10
5 x 10
5 x 10
5 x 10
5 x 10
5 x 10
5 x 10
5 x 10
5 x 10

I par med

SEATED OFFSET GRIP DB CURLS 30X0
5 x 16
5 x 16
5 x 16
5 x 16
5 x 16
5 x 16
5 x 16
5 x 16
5 x 16
5 x 16

STANDING BTN PRESSES T20X0
8 x 42,5
8 x 42,5
7 x 42,5
8 x 42,5

Underligt.

I par med

BARBELL CURLS 20X0
8 x 32,5
8 x 32,5
8 x 32,5
8 x 32,5

+ det løse; laterals, flyes, lidt ekstra curls og pushdowns.

I WANT FAT KIDS AGAINST SKINNY KIDS
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Spillede LoL og drak ØL med Jeppemusen i aftes. Vi delte en kasse, hvoraf jeg nok fik 6-7 stykker og han fik resten. Et kvarter før vi havde planlagt at tage afsted skriver den føromtalte pige, at hun var sur og på vej hjem, fordi hendes veninder havde bailet hende. Selvom jeg sagde der ikke gik længe før jeg var i byen (kl. var omkring 3 her, lol) var hun allerede indstillet på at skulle hjem, og hun gjorde det ret tydeligt at hun var lidt utilfreds med at jeg ikke var kommet derned noget tidligere.

Så basically havde jeg muligheden for at mødes med en pige der (hvilket jeg efterfølgende fik at vide) var på en såkaldt "Mission Diller" og tage tidligt hjem og knæppe, men jeg valgte at drikke mig halvsnalret med Jeppemusen til kl. 3 om natten i stedet. Da vi var på vej ned i byen vendte idioten pludselig om fordi han havde fået det dårligt. Det er hvad der sker når ens daglige kost består af 2 pizzaer og 20+ øl. Jeg havde planlagt blot at kigge ned, men pludselig gik tiden stærkt, og nu har jeg gennempulet min døgnrytme endnu engang. I det mindste vandt Musen og jeg 3 games i streg over danmarks uofficielt bedste gamer MÜRTEN + en swolemate, så det er altid noget.

Jeg er nok egentlig ikke så trængende som jeg gik og troede. Godnat.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:
Jeg er nok egentlig ikke så trængende som jeg gik og troede. Godnat.


Eller så gik der bare lidt beta i dig kære venze. Det er ikke noget at føle skam over i disse tider.
Kål og Trenbolone siden 2016

"Aner det ikke, men det siger JMT."

https://www.instagram.com/quadz_like_ronz/
Brugeravatar

 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 802
Tilmeldt: 8. mar 2011, 21:39
Geografisk sted: Arentsminde
 
Træner her: Skovsgård motionscenter
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Yrako skrev:
Jmt skrev:
Jeg er nok egentlig ikke så trængende som jeg gik og troede. Godnat.


Eller så gik der bare lidt beta i dig kære venze. Det er ikke noget at føle skam over i disse tider.


Det mener jeg nu ikke. Jeg prioriterede åbenbart bare kvalitetstid med min friend højere end at tage tidligt hjem og pløje en pige. Idet hun ytrede sin utilfredshed gjorde jeg hende opmærksom på at hun jo bare kunne have ventet.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:Spillede LoL og drak ØL med Jeppemusen i aftes. Vi delte en kasse, hvoraf jeg nok fik 6-7 stykker og han fik resten. Et kvarter før vi havde planlagt at tage afsted skriver den føromtalte pige, at hun var sur og på vej hjem, fordi hendes veninder havde bailet hende. Selvom jeg sagde der ikke gik længe før jeg var i byen (kl. var omkring 3 her, lol) var hun allerede indstillet på at skulle hjem, og hun gjorde det ret tydeligt at hun var lidt utilfreds med at jeg ikke var kommet derned noget tidligere.

Så basically havde jeg muligheden for at mødes med en pige der (hvilket jeg efterfølgende fik at vide) var på en såkaldt "Mission Diller" og tage tidligt hjem og knæppe, men jeg valgte at drikke mig halvsnalret med Jeppemusen til kl. 3 om natten i stedet. Da vi var på vej ned i byen vendte idioten pludselig om fordi han havde fået det dårligt. Det er hvad der sker når ens daglige kost består af 2 pizzaer og 20+ øl. Jeg havde planlagt blot at kigge ned, men pludselig gik tiden stærkt, og nu har jeg gennempulet min døgnrytme endnu engang. I det mindste vandt Musen og jeg 3 games i streg over danmarks uofficielt bedste gamer MÜRTEN + en swolemate, så det er altid noget.

Jeg er nok egentlig ikke så trængende som jeg gik og troede. Godnat.



3 wins, vil jeg nu ikke kalde det, Når Danmarks uofficelle bedste gamer's, kattekilling valgte at slukke for hans comp, 2 gange i samme spil. Jannik, den kære picker of lame champs <3
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 2877
Tilmeldt: 4. feb 2008, 17:22
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



DHL^ skrev:
Jmt skrev:Spillede LoL og drak ØL med Jeppemusen i aftes. Vi delte en kasse, hvoraf jeg nok fik 6-7 stykker og han fik resten. Et kvarter før vi havde planlagt at tage afsted skriver den føromtalte pige, at hun var sur og på vej hjem, fordi hendes veninder havde bailet hende. Selvom jeg sagde der ikke gik længe før jeg var i byen (kl. var omkring 3 her, lol) var hun allerede indstillet på at skulle hjem, og hun gjorde det ret tydeligt at hun var lidt utilfreds med at jeg ikke var kommet derned noget tidligere.

Så basically havde jeg muligheden for at mødes med en pige der (hvilket jeg efterfølgende fik at vide) var på en såkaldt "Mission Diller" og tage tidligt hjem og knæppe, men jeg valgte at drikke mig halvsnalret med Jeppemusen til kl. 3 om natten i stedet. Da vi var på vej ned i byen vendte idioten pludselig om fordi han havde fået det dårligt. Det er hvad der sker når ens daglige kost består af 2 pizzaer og 20+ øl. Jeg havde planlagt blot at kigge ned, men pludselig gik tiden stærkt, og nu har jeg gennempulet min døgnrytme endnu engang. I det mindste vandt Musen og jeg 3 games i streg over danmarks uofficielt bedste gamer MÜRTEN + en swolemate, så det er altid noget.

Jeg er nok egentlig ikke så trængende som jeg gik og troede. Godnat.



3 wins, vil jeg nu ikke kalde det, Når Danmarks uofficelle bedste gamer's, kattekilling valgte at slukke for hans comp, 2 gange i samme spil. Jannik, den kære picker of lame champs <3


Det lyder også som en ok lame undskyldning at en kattekilling tilfældigvis trak stikket to gange :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 180
 
Indlæg: 2579
Tilmeldt: 8. okt 2010, 11:42
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Videbæk Styrkesport
SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg håber virkelig, at hende pigen er grim. Spille computer i stedet for at lave damer. Jesus Christ.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Jeg håber virkelig, at hende pigen er grim. Spille computer i stedet for at lave damer. Jesus Christ.


Hahaha, det var jo lidt af et uheld. Jeg havde jo regnet med hun blev i byen længe, men jeg gad heller ikke til at stresse afsted ned i byen fordi hun skriver hun er sur og vil til at hjem. Vi skulle liiige blive færdige med det vi havde gang i jo.

Billede

Jeg har som sagt aldrig mødt hende før, men ud fra billeder er det umiddelbart ikke tilfældet. Piger er dog gode til at fange sig selv fra rigtig gode vinkler.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Post lige billeder.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Juice skrev:Post lige billeder.


PB sendt.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



JEG VIL OS HA' BILLEDER FOR FANDEN DA
The only constant is indomitable human will. Those with power and those without it.
Brugeravatar
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 847
Tilmeldt: 8. mar 2013, 08:39
Geografisk sted: Brabrand.
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 182.50
- Squat: 282.50
- Dødløft: 262.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Vi vil alle have billedet! =D>
Brugeravatar
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 883
Tilmeldt: 22. feb 2014, 23:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg er færdig med at offentliggøre billeder i loggen, venner.

Ej, OK, et par billeder af en af de rumænske piger kan gå an, men kun fordi de alligevel er offentligt tilgængelige og vi blot kender hinanden ved fornavn. Hun er 22 og ca. 1.60 høj.

Billede
Billede

Garh.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



031114

Det undrer mig, at ingen har reageret på skønheden, Nuvel, så sidder jeg da bare selv og falder i staver over hende.

Denne uge - og sikkert en del uger frem - bliver et traditionelt 3-split. Ben - Træk - Pres. Jeg kan ikke lide at køre ryg før bentræningen, idet jeg føler det hæmmer mit opspænd, så det bliver dagen efter. Så må vi se hvordan det fungerer. Der køres 6 on 1 off så vidt det muligt, og der er fastlagt progression i squat, DL, bænk og OHP. Min DL-form har sejlet lidt her på det sidste, så jeg tænker at jeg trænger til en deload - jeg betragter intensiteten i denne træning som værende deloadish.

I dag var ben.

SQUAT
5 x 5 x 105

Kørte fint. Passende vægt og godt teknisk.

DEADLIFT
5 x 5 x 125

BULGARIAN SPLIT SQUAT
3 x 8 x 30

I par med

LEG CURLS
3 x 20 x 40

GOODMORNINGS
3 x 8 x 40

I par med

TG LEG PRESS - non lockout
3 x 20 x 100

Lortemaskine, men så længe jeg holder det let og virkelig forsøger ikke at falde sammen i banansædet, så går det nok.

Det ville overraske mig hvis jeg ikke får slemme DOMS i morgen eller overmorgen.

"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:I dag trænede jeg i en italiensk t-shirt hvor der hang spaghetti ud af ærmerne, HAHAHAHA.


Hahaha. Hun er lækker.
Brugeravatar
 
Reputation point: 160
 
Indlæg: 3557
Tilmeldt: 18. jun 2008, 14:43
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:Jeg er færdig med at offentliggøre billeder i loggen, venner.

Ej, OK, et par billeder af en af de rumænske piger kan gå an, men kun fordi de alligevel er offentligt tilgængelige og vi blot kender hinanden ved fornavn. Hun er 22 og ca. 1.60 høj.

Billede
Billede

Garh.


Bro.... hit that! [-o<
Brugeravatar
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 883
Tilmeldt: 22. feb 2014, 23:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg tror hun ville se rigtig sød ud med min diller i munden.
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 588
Tilmeldt: 25. nov 2013, 13:34
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hende synes jeg bare du skal sende forbi Østerbro på fredag.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det her drømmepjat begynder at gå tage overhånd.

Det må være en konspiration.

EDIT: Billedet virker ikke, men der stod noget med diller.
Sidst rettet af Jmt 10. nov 2014, 23:10, rettet i alt 1 gang.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Classy, classy lady. Def a keeper brah.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bol hende! Lige i røven.
The only constant is indomitable human will. Those with power and those without it.
Brugeravatar
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 847
Tilmeldt: 8. mar 2013, 08:39
Geografisk sted: Brabrand.
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 182.50
- Squat: 282.50
- Dødløft: 262.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Cheri > Classy

"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster