Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65705 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

3 nye indlæg i dag


Online
I alt: 861
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 858

Følg bodybuilding.dk på

katoulers eventyr

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





LOWER BODY
fra i går...

Billede

A) BACK SQUAT:
Op til:
3 x 80 kg
1 x 100 kg
1 x 110 kg m. pause
1 x 120 kg
Jeg betrager nu selv min fiber som et overstået kapitel.

B) BACK SQUAT: T:4010
10 x 60 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg

C) FFE SPLIT SQUAT: T:3310
8+8 x bw
8+8 x bw
8+8 x bw
8+8 x bw

UPPER BODY

Billede

A1) BENCH PRESS:
5 x 80 kg
5 x 80 kg
5 x 80 kg
5 x 80 kg
5 x 80 kg

A2) WIDE GRIP PULLDOWN:
6 x 87 kg +plade
6 x 87 kg +plade
6 x 87 kg +plade
6 x 87 kg +plade
6 x 87 kg +plade
De var fanme lette, jeg lavede også 11'ere med 87 kg sidst.

B1) HS LOW ROW:
11 x 52,5 kg (pr side)
12 x 52,5 kg upps
11 x 52,5 kg
11 x 52,5 kg
11 x 52,5 kg

B2) SEATED DB. PRESS:
9 x 31 kg
5 x 23,5 kg
5 x 23,5 kg
5 x 23,5 kg
Et af de fire sæt er PERSONLIG REKORD. Gad vide hvad jeg egenligt er god for hvis jeg kørte den som første øvelse? En håndfuld reps på 36 kg?

C1) BARBELL CURLS:
6 x 35 kg
6 x 35 kg
6 x 35 kg
6 x 35 kg

C2) STRAIGHT BAR PUSHDOWN:
8 x "36"
8 x "36"
8 x "36"
8 x "36"
PEEEEEEEEEEERSONLIG REKORD, MAND!! WHUHWUHWUHWU

+ FACEPULLS

Træning med Underarmen, SUAREN, Advokaten og nogle numzer. I morgen off, tirsdag dødløft. Min l-tast er vist gået i stykker. Ikke så meget vrøvl i dag, jeg skal lave lektier lol.

Good times, man. Jeg får helt kuldegysninger når jeg ser det.

Jmt skrev:JAAAAAAAAAAA

How aboute NO :ppPPppPPPPpp

Jussefar skrev:
katouler skrev:Jeg udnytter blot mit store talent, derudover kunne det meget vel skyldes mit høje indtag af matadormix.


Hvad fanden i helvede?!

Hvad min ven?
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fuck du er jo modbydelig stærk i pulldown?!
Jeg ligger og fjoller rundt med 75kg :u

Gætter på du kan lave 1RM på 41 i seated DB press,,

BTW. Har du læst Arnold's bog?
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 535
Tilmeldt: 18. jun 2014, 17:43
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



C5W3D1 - LOWER/DEADLIFT

Billede
Arnold tributen er droppet, jeg har heller aldrig været særlig stor fan.

A) DEADLIFT:
Wendler 5/3/1 (Plan: 5x125kg 3x142kg +1x159)
3 x 125 kg
2 x 142 kg
9 x 159 kg
-
5 x 100 kg
5 x 100 kg
5 x 100 kg

Herefter BACK SQUAT, LYING LEG CURL, FFE SPLIT SQUAT & BACK EXTENSIONS. Hvabehar.

Fint topsæt i dag, det var fucking tungt fra første rep og de føltes ikke gode. Lad os nu være ærlige friends, helt kønne var de ikke. Jeg nåede lige at hilse på Jøden og give ham et voksent håndtryk i anledning af at han fyldte et kvart århundrede. HURRA. Gik også sagt "hej søde" til Pikken og herefter foregik træning med R.L og SUAREN. I dag var jeg desuden dejlig frisk, det må være fordi jeg holdte off i går og sov dejligt og længe i nat. Jeg trænger dog stadig til deload.

En som jeg tidligere har gået i klasse med på gymnasiet, proklamerede for cirka en uge siden, at hun havde besluttet sig for at begynde at få med tørklæde, hvorfor hun ville sætte pris på at alle slettede de billeder hvor man kunne se hendes hår. Tørklæde - fair nok, men hvor i al verden slette alle billeder hvor på man kan se hendes hår?

Vi fik desuden 10 for det projekt vi afleverede i sidste uge. Det er sgu godt nok. I morgen skal jeg i skole til 11:30, hvorefter jeg træner min overkrop herunder "tung" military press.

Lidt video for en gang skyld:


toostie skrev:Fuck du er jo modbydelig stærk i pulldown?!
Jeg ligger og fjoller rundt med 75kg :u

Gætter på du kan lave 1RM på 41 i seated DB press,,

BTW. Har du læst Arnold's bog?

Nej, jeg har dog en gang lånt den på biblioteket, men fik aldrig åbnet den. Jeg ikke sådan rigtig Arnold fan.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lækkert med video! Er du ikke en kende for langt nede i din RDL? Synes det ser lidt ud som om du i bunden starter bevægelsen med quads i stedet for at lade dine hams og glutes tage vendet for dig. Håber det giver mening?
Har selv haft glæde af den her artikel: http://www.bodyrecomposition.com/traini ... sldl.html/

Med en RDL-rom til lige under knæet er der mulighed for flere kilo og du har fokus kun på bagkæden.
No Sacrifices, just the decision to train hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 19. maj 2008, 06:07
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kocemba skrev:Lækkert med video! Er du ikke en kende for langt nede i din RDL? Synes det ser lidt ud som om du i bunden starter bevægelsen med quads i stedet for at lade dine hams og glutes tage vendet for dig. Håber det giver mening?
Har selv haft glæde af den her artikel: http://www.bodyrecomposition.com/traini ... sldl.html/

Med en RDL-rom til lige under knæet er der mulighed for flere kilo og du har fokus kun på bagkæden.


Han har VL-sko på, hvorfor strækket i hams er lidt mindre ved "alm." ROM, hvilket kan betyde, at han "skal" længere ned, for at få et godt stræk i hams. Yep, han kan trække flere KG med mindre ROM, men umiddelbart vil jeg påstå, at en større rom bearbejder musklen grundigere. Jeg ville altid ofre KG for mere ROM. Det er naturligvis min personlige holdning :)

Jeg har sågar kørt RDL med hævet forfod (tæerne på et ~5 CM højt bræt), dette giver mig et vildt godt stræk i hams og betyder samtidig, at jeg kan gøre ROM mindre. Dette har også været med VL-sko :)

Jeg tror faktisk bare, at BROuler har lidt for meget vægt på sin 5 x 130. Det ser lidt tungt ud, så quads kompenserer. De 5 x 120 ser fine ud efter min mening.
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1625
Tilmeldt: 31. jul 2008, 17:27
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jussefar skrev: Han har VL-sko på, hvorfor strækket i hams er lidt mindre ved "alm." ROM, hvilket kan betyde, at han "skal" længere ned, for at få et godt stræk i hams. Yep, han kan trække flere KG med mindre ROM, men umiddelbart vil jeg påstå, at en større rom bearbejder musklen grundigere. Jeg ville altid ofre KG for mere ROM. Det er naturligvis min personlige holdning :)

Jeg har sågar kørt RDL med hævet forfod (tæerne på et ~5 CM højt bræt), dette giver mig et vildt godt stræk i hams og betyder samtidig, at jeg kan gøre ROM mindre. Dette har også været med VL-sko :)

Jeg tror faktisk bare, at BROuler har lidt for meget vægt på sin 5 x 130. Det ser lidt tungt ud, så quads kompenserer. De 5 x 120 ser fine ud efter min mening.


Der er knævandring på de 120 og lidt mere på de 130, så tænkte det var teknisk.
Argumentet med mindre ROM = flere kilo var mest ift. at han kører Wendler pt. hvilket jeg tolkede som værende en styrkepræget træningsperiode. Et klassisk RDL er med røven langt bagud og knæ i en let flekteret, men låst stilling. Ofte er ROM begrænset til lige under patella, med mindre det er piger eller gymnaster.
Synes blot Mads' RDL ligner en blanding af RDL og SLDL. Ingen tvivl om at der er fordele ved begge, men min kommentar var med hans træningsperiode i tankerne.
No Sacrifices, just the decision to train hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 19. maj 2008, 06:07
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jussefar skrev:Jeg har sågar kørt RDL med hævet forfod (tæerne på et ~5 CM højt bræt), dette giver mig et vildt godt stræk i hams og betyder samtidig, at jeg kan gøre ROM mindre. Dette har også været med VL-sko :)

Dette er en dårlig idé, såfremt det ikke blot var for at opnå neutral fodstilling (læs: udjævne den højde VL sko giver på hælen). Så er det bare en doven idé.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mågens skrev:
Jussefar skrev:Jeg har sågar kørt RDL med hævet forfod (tæerne på et ~5 CM højt bræt), dette giver mig et vildt godt stræk i hams og betyder samtidig, at jeg kan gøre ROM mindre. Dette har også været med VL-sko :)

Dette er en dårlig idé, såfremt det ikke blot var for at opnå neutral fodstilling (læs: udjævne den højde VL sko giver på hælen). Så er det bare en doven idé.


Hvorfor egentlig?
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 126
Tilmeldt: 22. jun 2014, 21:20
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



C5W3D2 - UPPER/MILITARY

Billede

A1) MILITARY PRESS:
Wendler 5/3/1 (Plan: 5x49kg 3x55kg +1x62kg)
3 x 50 kg
2 x 55 kg
4 x 62 kg
-
5 x 40 kg
5 x 40 kg
5 x 40 kg

Herefter en del andre øVeLseR. Herunder rows, rows, rows, bent-over lateral raise, facepulls, lidt guns. Jeg trænede med min ven DJINGSIT!!1

I morgen tror jeg bliver en off-dag, omend jeg har fri. Faktisk tror jeg også jeg holder off fredag. Måske også lørdag? Hvem ved? Ellers let træning lørdag-søndag. Off igen mandag, og så begynder jeg måske at træne lidt tirsdag. Betragt det som deload. Jeg mangler egenligt mit sidste bænkpas for den her cyklus, men den starter jeg bare med efter deload.


Kocemba skrev:
Jussefar skrev: Han har VL-sko på, hvorfor strækket i hams er lidt mindre ved "alm." ROM, hvilket kan betyde, at han "skal" længere ned, for at få et godt stræk i hams. Yep, han kan trække flere KG med mindre ROM, men umiddelbart vil jeg påstå, at en større rom bearbejder musklen grundigere. Jeg ville altid ofre KG for mere ROM. Det er naturligvis min personlige holdning :)

Jeg har sågar kørt RDL med hævet forfod (tæerne på et ~5 CM højt bræt), dette giver mig et vildt godt stræk i hams og betyder samtidig, at jeg kan gøre ROM mindre. Dette har også været med VL-sko :)

Jeg tror faktisk bare, at BROuler har lidt for meget vægt på sin 5 x 130. Det ser lidt tungt ud, så quads kompenserer. De 5 x 120 ser fine ud efter min mening.


Der er knævandring på de 120 og lidt mere på de 130, så tænkte det var teknisk.
Argumentet med mindre ROM = flere kilo var mest ift. at han kører Wendler pt. hvilket jeg tolkede som værende en styrkepræget træningsperiode. Et klassisk RDL er med røven langt bagud og knæ i en let flekteret, men låst stilling. Ofte er ROM begrænset til lige under patella, med mindre det er piger eller gymnaster.
Synes blot Mads' RDL ligner en blanding af RDL og SLDL. Ingen tvivl om at der er fordele ved begge, men min kommentar var med hans træningsperiode i tankerne.

Vil i være søde og holde jeres fucking kæft. Ej okay det mente jeg ikke. Det er flinkt af jer at i vil spørge ind og komme med råd til min træning.

Jeg har egenligt ikke noget fornuftigt svar. Jeg har umiddelbart bare kørt med så stor ROM som muligt, og er derfor måske kommet til at bøje for meget i knæene? Når det er sagt så var både de 130 (og måske de 120) PR, hvorfor imo er lidt mere tåleligt at teknikken ikke er perfekt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg synes du, David, skal holde din fucking kæft, og passe din håndbold. Og din kæreste, naturligvis. Ikke fordi, at du ikke gør det, men alligevel.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:Arnold tributen er droppet, jeg har heller aldrig været særlig stor fan.

Jeg ikke sådan rigtig Arnold fan.

:sick:
Det skriver du bare fordi du gerne vil være lige som Igor. Så finder du ud af at han ikke er Arnold fan og vupti så er tributen droppet igen.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar
 
Reputation point: 303
 
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 13. sep 2010, 18:02
Geografisk sted: Genitalien
 
Træner her: Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MadPanda skrev:Jeg synes du, David, skal holde din fucking kæft, og passe din håndbold. Og din kæreste, naturligvis. Ikke fordi, at du ikke gør det, men alligevel.

Når du nu har træningsallergi, så skriver jeg bare i Mads' logbog i stedet! #dedicated
=D> GO MADS!
No Sacrifices, just the decision to train hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1528
Tilmeldt: 19. maj 2008, 06:07
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



QUADS

Billede

A) BACK SQUAT:
1 x 100 kg - paused
10 x 80 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg

B) HACK SQUAT: T:30X0
8 x 60 kg
8 x 60 kg
6 x 60 kg
6 x 60 kg
10 x 40 kg
6 x 40 kg
~3 måneder siden sidste, dejlige blodsprængning på traps.

Lige lidt let dødløft fra små blokke.

72 timer siden sidste workout, så blev det igen tid til lidt hugge. Der var mange mennesker herunder Pikken, Jewboi, MARIA(!!), Underarmen som KNÆPPEDE, FrederikMUS, MADS WRANG(!!), Venjamin og så kom DjingsIT og SmukkeJonas alt for sent.. Jeg har haft off torsdag og fredag, hvilket ikke var godt for mig, torsdag fik jeg nemlig lige pludseligt et eller andet lort omkring det ene skulderblad som trak op i traps og ud i skuldren. Det var sgu noget mærkelig nok, det føltes som en afklemning eller noget der strammede, det gjorde/gør dog kun ondt når jeg f.eks. sidder i sofaen eller ligger ned, står jeg op eller træner jeg er der INTET. Jeg har nok ligget underligt, mon ikke det mere eller mindre går i sig selv.

Torsdag var jeg ude og spise BUFFET, jeg undlod dog at æde mig selv helt ned da jeg slet ikke havde kalkuleret med at skulle spise BUFFET. I går havde jeg så statistik for første gange - hvis man ser bort fra den smule vi havde i gymnasiet - jeg er 100% sikker på at det bliver dødkedeligt. Efter skole var jeg inde i byen for at bestille nyt pas, hvilket jeg dog ikke fik gjort. Herefter var jeg på biblioteket for at aflevere en bog og betale en biblioteksbøde på 20 DKK!!!!

Nu har jeg lige bestilt flybillet til ISTANBUL. HVA SÅ ISTANBUL, SKAL VI FYR' DEN AF ELLER HVA?!?!? I aften skal jeg i biffen og se Kvinden der forsvandt. I morgen bliver en stille og rolig gang UPPER BOOTY, jeg skal træne den gang wendler bænk jeg mangler. Derudover vil jeg ryste posen i forhold til øvelser, jeg tænker at genintroducere DUMBELL ROWS, DUMBELL CURLS, OVERHEAD EXTENSIONS, LATERAL RAISE MM.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev: I aften skal jeg i biffen og se Kvinden der forsvandt.



Lol. Skal du ikke med på Flammen og te dig som en 15-årig? :)
"Jeg lod de 15 reps kompensere for denne øvelse."
Brugeravatar
 
Reputation point: 150
 
Indlæg: 4652
Tilmeldt: 8. apr 2007, 16:29
 
Træner her: Fitness World Århus
Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



C5W3D3 - UPPER/BENCH

Billede

A1) BENCH PRESS:
Wendler 5/3/1 (Plan: 5x72, 3x82, +1x92)
5 x 72 kg
3 x 82 kg
5 x 92 kg
-
10 x 70 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg

A2) CG PULLDOWN ROW:
10 x 82 kg
10 x 82 kg
10 x 82 kg

B) DB. ROWS:
10 x 41 kg
10 x 41 kg
10 x 41 kg
10 x 41 kg
Så mente DjingsIt at jeg altså skulle træne noget mere pecs..

C) INCLINE DB. PRESS:
10 x 28,5 kg
10 x 28,5 kg
6 x 28,5 kg

D1) SEATED ALT. DB. CURL:
6 x 18,5 kg
6 x 18,5 kg
6 x 18,5 kg

D2) OH ROPE EXTENSION:
10 x "18"
10 x "18"
10 x "18"
Måske jeg skiften denne ud med dumbell eller ez-stang, for karabinhagen river hår af mit baghoved ved hvert rep, hvilket er lidt irriterende.

+ FACEPULLS

Der var helt tomt i centeret, alle folk havde nok været til julefrokost i går, det var derfor kun true athletes så som MADS WRANG, DJINGSIT, NUMZE og UNDERTEGNEDE der trænede. KineserKasper kom også da vi næsten var færdige, han larmede helt vildt. Bagefter var jeg i NETTO med DJINGSIT, og så ventede jeg 15 minutter på bussen, hvilket jo ikke gjorde noget i det her helt forfærdelige vejr :{ I dag har jeg desuden helt vanvittige DOMS i quads og glutes, puha venner.

Lige inden jeg tog til træning kom min mormor og hendes kæreste/ven lige på lynvisit. Åhh søde gamle mormor. Jeg har også fået adventsgave af min mor i dag, jeg gik en helt hvid t-shirt, ej hvor herligt.

Filmen i går (Gone girl / Kvinden der forsvandt) var desuden fin, der var dog flere ting ved selve historien jeg ikke brød mig om. Den formåede dog at være spændendendendende hele vejen igennem. Ikke en jeg gider se igen, når nu jeg ved hvordan den ender.

I morgen træner jeg ikke, men holder i stedet det vi kalder en off-dag. I stedet skal jeg i skole, og nu tænker i nok "Ejj hvor spændende", i tager dog desværre fejl eftersom, at halvdelen af dagen skal gå med erhvervsret :{ Tirsdag dødløfter jeg måske, hvis altså mine åndssvage DOMS i numzen er forsvundet..
Sidst rettet af katouler 30. nov 2014, 18:15, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:
Filmen i går (Gone girl / Kvinden der forsvandt) var desuden fin, der var dog flere ting ved selve historien jeg ikke brød mig om. Den formåede dog at være spændendendendende hele vejen igennem. Ikke en jeg gider se igen, når nu jeg ved hvordan den ender.


Jeg synes slutningen var tam... Men Ben Affleck var da blevet rimelig beefed up :P
Brugeravatar
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 883
Tilmeldt: 22. feb 2014, 23:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Da I var skredet, lavede jeg flg.:

Ben bagpå op til
1, 1, 1 x 150 kg
2, 2 x 110 kg med pause i bunden.
10, 10 x 110 kg
- ALT SAMMEN MED ASS-DIP

OG TAK FORDI, AT I ER NOGLE FUCKING IDIOTER, SOM BARE SKRIDER.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja det er sq fail i ikke er der, når der er fint besøg! Lavede du ikke også bænk, Kasper?
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



dwellengers skrev:Ja det er sq fail i ikke er der, når der er fint besøg! Lavede du ikke også bænk, Kasper?


Der var de der stadig :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



C6W1D1 - UPPER/MILITARY

Billede

A1) MILITARY PRESS:
Wendler 5/3/1 (Plan: 5x44kg, 5x51kg, +5x57kg)
5 x 44 kg
3 x 51 kg
7 x 57 kg
-
5 x 40 kg
5 x 40 kg
5 x 40 kg

A2) CG NEUTRAL PULLDOWN ROW:
11 x 87 kg
11 x 87 kg
11 x 87 kg

B1) BENCH PRESS:
10 x 70 kg
10 x 70 kg
8 x 70 kg
8 x 70 kg

B2) CG NEUTRAL PULLEY ROW:
10 x 67 kg
10 x 67 kg
10 x 67 kg
10 x 67 kg

C1) SEATED ALT. DB. CURLS:
7 x 18,5 kg
7 x 18,5 kg
6 x 18,5 kg
6 x 18,5 kg
Sikke en dejlig øvelse, den bør DjingsIt køre hvis han vil have store arme.

C2) STRAIGHT BAR PUSHDOWN:
8 x "36"
8 x "36"
8 x "36"
8 x "36"

D1) SEATED LATERAL RAISE:
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

D2) FACEPULLS:
4 sæt

Ok træning, da jeg næsten var færdig kom FrederikLUS og endnu senere kom SUAREN. Jeg overvejer at skifte til antagonist 3-split, og så køre det to gange i ugen, i det jeg savner lidt mere volume på specielt bryst & ryg. Jeg gider dog ikke rigtig at være bundet (more or less) til at skulle have off hver fjerde dag. Hmm hvad skal jeg dog gøre af mig selv?!?

Jeg skulle faktisk have træner lower i dag, men jeg er stadig helt forfærdelig ramt af doms fra i lørdag, hvorfor det er udskudt til i morgen. Kl ~16 kommer det til at løbe af staben.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:Jeg overvejer at skifte til antagonist 3-split, og så køre det to gange i ugen, i det jeg savner lidt mere volume på specielt bryst & ryg. Jeg gider dog ikke rigtig at være bundet (more or less) til at skulle have off hver fjerde dag. Hmm hvad skal jeg dog gøre af mig selv?!?

Hvad med at skifte til et Legs/Push/Pull split, så kan du kører det 6 dage i streg, hvis det er det du lyster? Jeg er dog selv begyndt på et antagonistisk 3-split med pause på fjerde dagen :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 883
Tilmeldt: 22. feb 2014, 23:22
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lundskiy skrev:
katouler skrev:Jeg overvejer at skifte til antagonist 3-split, og så køre det to gange i ugen, i det jeg savner lidt mere volume på specielt bryst & ryg. Jeg gider dog ikke rigtig at være bundet (more or less) til at skulle have off hver fjerde dag. Hmm hvad skal jeg dog gøre af mig selv?!?

Hvad med at skifte til et Legs/Push/Pull split, så kan du kører det 6 dage i streg, hvis det er det du lyster? Jeg er dog selv begyndt på et antagonistisk 3-split med pause på fjerde dagen :)

Tja det overvejer jeg også, jeg vil dog fortsat køre wendler (i hvert fald i bænk, død og mili) hvorfor det virker mest oplagt med antagonistisk 3-split. Derudover kan jeg godt/bedre lide at supersette, men det er en anden snak.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



JAAAAA kør mit split!!! GOD PLAN MADS
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 535
Tilmeldt: 18. jun 2014, 17:43
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



C6W1D2 - LOWER/DEADLIFT

Billede

A) DEADLIFT:
Wendler 5/3/1 (Plan: 5x112kg, 5x129kg, 5x146kg)
5 x 100 kg
5 x 120 kg
5 x 150 kg
Jeg havde glemt mit papir, hvorfor jeg ikke helt kunne huske hvad jeg skulle løfte, derudover undlod jeg at reppe ud.

B) PAUSED BACK SQUAT:
3 x 80 kg
2 x 100 kg
2 x 100 kg
2 x 105 kg
1 x 110 kg
1 x 115 kg
1 x 120 kg
5 x 100 kg uden pause
5 x 100 kg uden pause
Det var egenligt slet ikke planen at køre med pause, men sådan endte det.. Jeg tror der var til lidt mere på topsættet, måske en 3-4 kilo.

C) HACK SQUAT: T:30X0
8 x 62,5 kg + slæde
8 x 62,5 kg
6 x 62,5 kg
6 x 62,5 kg
7 x 50 kg
7 x 50 kg
6 x 50 kg

D) 0° BACK EXTENSIONS /W BARBELL IN HANDS:
10 x 20 kg (stangen)
8 x 20 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg
Hold da op den gik lige i bagkæden :´)

Jeg havde næsten ikke fået noget at spise hele dagen, og var en anelse træt da jeg havde sent fri fra skole, det blev dog alligevel en ganske fin træning. SUAREN var der kort til at starte med, derudover var ThomasBjørn og MADS WRANG tilstede.

Stram-op-instruktør-idioten er blevet syg, det holder hende dog ikke fra at komme i skole. Hun har således siddet hele dagen ved siden mig og pusset sin næse med et eller andet klamt stykke toiletpapir - det samme stykke hele dagen vel at mærke. Derudover brugte hun selvfølgelig det meste af undervisningstiden på at sidde og lede efter ny jakke på nettet. I dag havde vi Mikroøkonomi for første gang i dag, det er mere eller mindre der samme som IØ og Afsætning på gymnasiet, hvorfor det mest bliver repetition for undertegnede.

I morgen træner jeg med MadPanda og Djingsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit omkring kl 11, sidste nævnte melder sikkert fra i sidste øjeblik med en undskyldning om at han er syg.

toostie skrev:JAAAAA kør mit split!!! GOD PLAN MADS

Måske, under alle omstændigheder så kommer jeg i modsætning til dig til at træne massere af arme.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:Måske, under alle omstændigheder så kommer jeg i modsætning til dig til at træne massere af arme.


Det er den rette indstilling. Ingen guns træning og omega 3 indtag. Wtf Glutamin-Søren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 338
Tilmeldt: 20. jul 2014, 20:44
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



OGB skrev:
katouler skrev:Måske, under alle omstændigheder så kommer jeg i modsætning til dig til at træne massere af arme.


Det er den rette indstilling. Ingen guns træning og omega 3 indtag. Wtf Glutamin-Søren.


Frygter du ikke at få gæller??

Glutamin er din ven.
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 535
Tilmeldt: 18. jun 2014, 17:43
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Vi ses i morgen. I morgen skal jeg træne ben, nu hvor jeg ikke er domsed mere. Vil du i morgen fortælle mig, at jeg har et af centerets pæneste squatteknik?
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 2866
Tilmeldt: 25. maj 2011, 23:51
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



C6W1D3 - UPPER/BENCH

Billede

A1) BENCH PRESS:
Wendler 5/3/1 (Plan: 5x66kg, 5x76kg, +5x86kg)
5 x 66 kg
5 x 76 kg
8 x 86 kg
-
10 x 70 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg
10 x 70 kg

A2) CG NEUTRAL PULLEY ROWS:
12 x 68 kg
12 x 68 kg
12 x 68 kg
12 x 68 kg

B1) INCLINE DB. PRESS:
10 x 28,5 kg
8 x 28,5 kg
8 x 28,5 kg
8 x 28,5 kg

B2) INCLINE CS. DB. ROWS - EO:
15 x 16 kg
15 x 16 kg
15 x 16 kg
15 x 16 kg
Jeg ved egenligt ikke hvorfor jeg kørte denne øvelse.

C1) SEATED ALT. DB. CURLS:
8 x 18,5 kg
8 x 18,5 kg
7 x 18,5 kg
6 x 18,5 kg

C1) STRAIGHT BAR PUSHDOWN:
9 x "36"
9 x "36"
9 x "36"
9 x "36"
Jeg blev komplimenteret for mine tunge pushdowns, derudover så stjal FrederikHUS mit håndtag velvidende at jeg brugte det. Hvad fanden bilder han sig ind?!?

D1) SEATED LATERAL RAISE:
11 x 10 kg
12 x 10 kg ups
11 x 10 kg
11 x 10 kg

D2) FACEPULLS:
4 sæt

I dag havde jeg som sagt en aftale om at træne med DjingsIt og KineserKasper om at træne ved 11-tiden. DjingsIt skrev så til mig kl 10-ish at han stadig var syg og KineserKasper skrev om han virkelig behøvede at komme da han egeligt ikke gad. wow much. Så tog jeg til træning, hvor DjingsIt efter kort tid kom, først troede jeg han var idiot og kom på trods af sygdom, det viste sig dog at han bare havde taget fusen på mig ha ha ha. Så kom Pikken, som efterhånden er pænt massiv. Og så kom KineserKasper, som efter eget udsagt er begyndt at høre en del Taylor Swift, lol. FrederikHUS og den anden Andreas var der også. Sikke en huggelig træning. Spas og løjer, spas og løjer venner.. Bagefter tog jeg med første gang i lang tid med KineserKasper ind til byen, her købte vi begge sodavand og Kasper købte en roulette. Derudover var der en slagter som var lige ved at hive fat i os da jeg slog Kasper i hovedet med en stor fed spegepølse, hvorfor Kasper løb efter mig og sparkede mig i numzen. #voksenlivet

Som i måske har læst i DjingsIt log har både han og jeg fået en bums lige i nakken i dagens anledning, det er #fashion. Når men i morgen må jeg hellere tage i skole, og så træner jeg derefter dvs. kl 12, jeg skal træne numze.


Hold da kæft den tissemand stritter under military press!
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



QuadZZZ

Billede
Go'e gamle Jeff..

A) BACK SQUAT:
1 x 100 kg - paused
1 x 110 kg - paused
10 x 80 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg
10 x 80 kg
Det kørte godt nok helt forfærdeligt i dag.

B) HACK SQUAT: T:30X0
8 x 65 kg+slæde
7 x 70 kg
5 x 80 kg
5 x 70 kg
6 x 65 kg
4 x 50 kg*
6 x 50 kg
*blev afbrudt af nogle børn der pillede ved maskinen.

De 80 er måske det man med rette kan kalde PERSONLIG REKORD, jeg er dog ikke sikker da det er en evighed siden jeg sidst har kørt HACK SQUAT.

Dagens træning tog sgu lige lov lang tid i forhold til hvad jeg egenligt fik lavet. Der var en del friends der trænede: Joachim, Thor, Pikken, Jewboi, Garik, R.L., ThomasBjørn, FrederikHUS, Rube, DjingsIt, KineserKasper m.fl. Jeg pruttede til træning, det stank :i Senere hev jeg hår af DjingsIts baglår mens han lavede rows<3 DjingsIt lavede desuden planke stående op af en væg. Hugge huge. Bagefter var mig og Kazper i Føtex hvor vi begge købte bland selv slik, derudover købte Kazper ravioli og rødvin #BB

I morgen træner jeg upper booty omkring kl 11...................................................
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



UPPER BÅDY

Billede

A) SEATED DB. PRESS:
3 x 33,5 kg
3 x 36 kg PR
Fin Rube til at hjælpe første rep op og tog så tre selv herefter. Bagefter havde jeg ondt i min skulder, så ikke mere press i dag. Jeg er simpelthen en idiot.

B) CG NEUTRAL PULLEY ROWS:
12 x 67 kg ++
12 x 67 kg ++
12 x 67 kg ++
12 x 67 kg ++
12 x 67 kg ++

C) STRAIGHT BAR MEDIUM GRIP PULLEY ROWS - EO:
15 x 47 kg
12 x 57 kg
12 x 57 kg
10 x 67 kg
10 x 67 kg
10 x 67 kg
10 x 67 kg
Glimrende øvelse som gik lige i ryggen og minimalt i bicepz, den bliver kørt fremover.

D1) SEATED ALT. DB. CURL:
9 x 18,5 kg PR
8 x 18,5 kg
7 x 18,5 kg
6 x 18,5 kg

D2) STRAIGHT BAR PUSHDOWN:
10 x "36" PR
10 x "36"
10 x "36"
10 x "36"

Derefter facepulls, ekstern rotation og y-raise.

Massere af mennesker i gymmet, heldigvis også friends. DER BLEV HUGGET. I aften skal jeg spise buffet og indtage alkohol, i morgen er off i stedet skal jeg bage en masse julekager med min familie. På mandag har jeg fri, hvorfor jeg træner kl 12, måske jeg giver 200kg dødløft et forsøg. Hav det godt.
Sidst rettet af katouler 6. dec 2014, 15:28, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 120 gæster