Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65682 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1316
Medlemmer: 3
Skjulte: 1
Gæster: 1312

Følg bodybuilding.dk på

Få en gratis Low Carb Pre Workout prøve!


Nyt fra Bodyman.dk og Bodylab.dk

Tilbage til Sponsorer





Bodylab Low Carb Pre Workout er en effektiv Pre Workout booster, som indeholder en potent kombination af BCAA, beta alanin, L-arginin, citrullin, koffein samt L-tyrosin.

I forhold til vores Amplifer har denne pre workout booster et reduceret indhold af kulhydrater (kun 0,5 pr. servering) og indeholder hverken sukker eller fedt. Det er stort set kun de rene, koncentrerede ingredienser.

Hvis du mangler energi under træningen og samtidig gerne vil undgå unødvendige kulhydrater og sukker, er denne low carb pre workout booster perfekt til dig.

Husk at du kan bestille en gratis prøve (5 portioner) hvis du vil prøve den først. Bestil her! --> http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-low-carb-808p.html

Kun 149,- kr. for 510 g (85 portioner) Low Carb Pre Workout --> http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-low-carb-801p.html
Vedhæftede filer
1.jpg
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 335
Tilmeldt: 3. okt 2011, 16:59
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nogen input til den? Både mht. smag samt effekt.

:)
Brugeravatar
Administrator
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3061
Tilmeldt: 3. mar 2005, 00:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg synes den smager godt og er glad for i har lavet dette produkt :)

Dens effekt rapporterer jeg tilbage på henover weekenden.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 2. jul 2014, 22:55
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Flere input?
Brugeravatar
Administrator
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3061
Tilmeldt: 3. mar 2005, 00:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Smagen er frisk, men ikke gennemtrængende og voldsomt dominerende. Måske jeg har blandet den tyndt, men synes den var okay.
Havde ingen virkning på mig, men det er der ingen pre-workouts der har haft endnu...
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 156
Tilmeldt: 5. jun 2012, 21:20
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Anmeldelser af Bodylab Low Carb Pre Workout:

http://news.bodylab.dk/gaesteblog/anmel ... -workout-2


Billede
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 335
Tilmeldt: 3. okt 2011, 16:59
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Smagen minder utroligt meget om jeres BCAA med Lime, og den var jeg heller ikke særlig vild med.
Brugeravatar
 
Reputation point: 121
 
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 6. jan 2013, 02:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Chelsea2013 skrev:Smagen minder utroligt meget om jeres BCAA med Lime, og den var jeg heller ikke særlig vild med.


Smagen er bare alt alt for bitter. Jeg ville ønske i kunne nærme jer noget mere den friske søde smag som Xtend
Brugeravatar
 
Reputation point: 121
 
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 6. jan 2013, 02:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Smagen er fin, den skal ihvertfald ikke være sødere. Jeg ville faktisk foretrække, at den var smagsneutral, hvis det var muligt, da jeg drikker den i det vand jeg drikker i løbet af min træning.

Jeg plejer ikke at drikke andet end grøn the, så jeg syntes jeg blev lidt for speedet af en standard-dosis (da jeg også havde drukket min normale kop grøn the inden jeg tog ud til centret).

Prøvede med 2-3 af de små skefulde med kreatin-skeen til styrketræning, og syntes det virkede ok, men ikke noget vildt.

Syntes til gengæld at det virkede rigtig godt, da jeg drak det i løbet af en badminton-kamp i weekenden.
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 193
Tilmeldt: 17. jul 2014, 12:22
Geografisk sted: København
 
Træner her: Fitnessdk Parken
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Indholdet er super. Smagen er elendig. Undrer mig over hvorfor de danske produkter smagsmæssigt generelt skal være så langt under de udenlandske mærker.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 100
Tilmeldt: 16. jul 2013, 20:55
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg synes at produktet er super. Smagen kan vel diskuteres, den er ihvertfald ikke lige min kop te. virkningen var ret god, ligesom alle andre pre-workouts. Jeg kunne ikke rigtigt mærke nogen forskel fra dette og mit "The Curse" produkt så det er ret godt når man sammenligner priser i mellem de to.

I bøtten modtager man en 15 g scooper, hvilket jeg ikke helt forstår da anbefalet dosis er 6 g. Jeg læste også i indholdet at der er maltodextrin i hvilket jeg heller ikke helt forstår, da der bliver skrevet at produktet er fri for unødvendige kulhydrater.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 93
Tilmeldt: 20. jun 2014, 19:44
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Smagen er skrækkelig, nærmest kvalmende og ekstremt bitter, med en underlig eftersmag af lime..
Effekten var heftig- efter at have cyklet til centeret (10min) skiftet tøj og varmet op (ca 20 min) lagde jeg mig på bænken for at udføre bænkpres. Det var der jeg fik følelsen af at have rullet mig i et meget stort bed med brændenælder..
Den næste time arbejdede pwo´en sig rundt i kroppen - fra overkrop til skinneben, og da jeg kom hjem sitrede det stadig i mine fingre..
Og så fik jeg mylderbæ..


PS Husk at fortælle at smagsprøven er til 5 portioner..

PPS I må gerne se bort fra denne anmeldelse..

;)
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 68
Tilmeldt: 27. apr 2014, 09:23
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



FEVER skrev:Indholdet er super. Smagen er elendig. Undrer mig over hvorfor de danske produkter smagsmæssigt generelt skal være så langt under de udenlandske mærker.


Godt spørgsmål. For Bodylab gælder det at vi forsøger at undgå alt for mange tilsætningsstoffer i produkterne. Fx anvender vi ikke azofarvestoffer, aspartame og lign. kontroversielle tilsætningsstoffer. Fx anvender vi rødbedefarve, hvilket giver en lidt kedelig grå-rød farve i forhold til fx Allura Red, som anvendes i mange US produkter.

http://news.bodylab.dk/artikler/2596-azofarvestoffer

Når det er sagt, så ser vi naturligvis altid på hvordan vi kan optimere vores produkter smagsmæssigt.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 335
Tilmeldt: 3. okt 2011, 16:59
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



strandgaard skrev:Smagen er skrækkelig, nærmest kvalmende og ekstremt bitter, med en underlig eftersmag af lime..

;)


Noteret - vi forsøger at optimere den næste version.

strandgaard skrev:
PS Husk at fortælle at smagsprøven er til 5 portioner..

;)


Yes, det står også på posen :) Tog du hele posen på én gang?
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 335
Tilmeldt: 3. okt 2011, 16:59
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ja, jeg tog det hele på en gang, derfor tror jeg heller ikke I kan bruge min anmeldelse til noget.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 68
Tilmeldt: 27. apr 2014, 09:23
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Walterwhite skrev:I bøtten modtager man en 15 g scooper, hvilket jeg ikke helt forstår da anbefalet dosis er 6 g.


Måleskeen fremstilles ikke specifikt til hvert enkelt produkt. Vi har nogle standardmåleskeer som anvendes. Ideelt set havde vi en måleske der lige præcis indeholdt 6 g :)

Walterwhite skrev:Jeg læste også i indholdet at der er maltodextrin i hvilket jeg heller ikke helt forstår, da der bliver skrevet at produktet er fri for unødvendige kulhydrater.


Produktet indeholder maltodextrin som bærestof for nogle af de aktive stoffer. Aroma findes fx oftest i flydende form, hvorfor det bliver sprayet på maltodextrin og derefter tilsat en pulverblanding. Produktet indeholder under 0,5 gram carbs pr. portion (6 gram) hvilket må siges at være næsten ingenting.....
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 335
Tilmeldt: 3. okt 2011, 16:59
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tog en måleske (15g), og smagen var jeg ikke imponeret over.
Dog er jeg positivt overrasket over effekten. I forhold til jeres Amplifier, hvor jeg absolut ingen ting kunne mærke, synes jeg denne pre-workout er virkelig god.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: 13. dec 2011, 16:21
 
Træner her: Fit4fun
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bruger normalt ikke Pre-workout. Men i har rent faktisk laavet et pre-workout, som ikke er fyldt med lort, som er til en fair pris (nok fordi det ikke er fyldt med lort) og som rent faktisk virker.

Bestiller helt klart en prøve med næste gang jeg skal have nogle af jeres produkter!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. maj 2011, 15:41
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nogen yderligere input til effekt og/eller smag?


Billede

PS: Den er stadig på lager til 149,- kr. for 510 gram:
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-low-carb-801p.html
Brugeravatar
Administrator
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3061
Tilmeldt: 3. mar 2005, 00:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Sponsorer




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster