Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65680 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1190
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1188

Følg bodybuilding.dk på

Min vej mod VM i Tyskland og Bulgarien

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





MC skrev:Fede billeder Tanja - hvem har taget dem?

Du skulle vel ikke bo i ørestaden?


Takker :oops: Dem i lejligheden har jeg selv taget- dem fra Alicante har min kammerat taget.

Jo jeg bor i ørestaden- 1 uge endnu :thumpdown: Lidt tosset tidspunkt at flytte på... Kan du genkende baggrunden da? :busted:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kæmperen skrev:Nå da da. Der dukkede lige en ny log op på bb.dk :)
Og hvilken start. 57 indlæg inden for de første otte timer. Det er nok aldrig sket før :shock:

Som alle andre, vil jeg også gerne byde dig pænt velkommen i log-land.

Du er jo langt fra ukendt, så der er ikke nogen der betvivler din seriøsitet. Derfor vil din log også være fint besøgt fremover. Det er jeg sikker på.

Hvor må det være fedt, sådan at blive headhuntet fra det store udland. Den slags kan man ikke rigtig sige nej til. :8

Så held og lykke med at nå dine mål resten af året. :)


Så jeg har fået sat rekord :clap: ?? Hvilken entré :biggrin: Jeg er simpelthen også vildt beæret over den velkomst I har givet mig- det er jo verdens klasse!! I should have done that a long time ago... #-o

Jeg håber da, at jeg kan give ud af min erfa, og det har allerede inspireret mig vildt til, at fortsætte herinde- utroligt, så skønne I alle er :joy: Kunne være sjovt at mødes en dag til noget god mad alle sammen!!

Tak for roserne og skulderklappet- det er tiltrængt :goodpost:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Anita Rye skrev:Hejsa Tanja

Dejligt at se du har oprettet en log... bliver rigtig spændende at følge med i - og du kan være helt sikker på du har mig som fast læser.. !!

Og endnu mere fedt du også er på diæt de næste 5 uger.. Jeg er selv gået på diæt igen efter DM, med henblik på en BF konkurence i New York.!!

Så vi må bare stramme balderne og få smidt det sidste fedt :D

Held og lykke med det..

//Anita


Ej hvor coooooooooooooooooooooool :thumpup: Sådan girl!! Hvordan er du kommet på det? Er du blevet inviteret til det? Det er da fantastisk!! Hvornår falder det af stablen?

Ja, det er bare at snøre munden og måsen sammen, så skal vi nok komme det flæsk til livs :lol:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



S.K skrev:Så er det vidst min tur til at byde dig velkommen, hvis du da ikke er blevet alt for overrumplet af den enorme velkomst du allerde har fået =D>
Men du er Sandelig også en person som er værd at holde på med din erfaring og talent. Super form og super resultater du kan skrive på dit CV :wink:
Bliver meget spændende at følge med herinde fremover.

S.K


Ja, er det ikke bare vildt, som jeg har fået tilråb og "thumps up"?? :woot: Det er så fantastisk!!

Og tak for dine roser- jeg kan snart ikke bære mere :D Jeg er jo vokset 20 cm. siden i går af alle de komplimenter :embaress:

Jeg vil i hvert fald gøre mit til, at min log blir fulgt godt op, og håber det er noget folk kan bruge til noget :blink:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det blir da spændende at få det hele til at fungerer med en lille ny og konkurrencer- er det Loaded eller DM du skal til?

Ikke helæt besluttet endnu.. Men jeg er jo på bb.dk eliteteam - så jeg skal stille op inden for næste år.. Men hvilken en af dem jeg nupper ved jeg ikke helt endnu... :wink:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1602
Tilmeldt: 15. jun 2006, 10:10
 
Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Ingen kostplan



Rosendal skrev:
fogtmann skrev:
Rosendal skrev:Rigtig god form! Bliver spændende at se hvordan det går til vm!

Hvad er din opfattelse af de nye mr/miss fitness regler?


Jeg er utrolig ærgelig over, at showet er sat ned til 60 sek.- man kan jo ikke nå at vise noget som helst :owned: Dét er jo her, jeg har været inde over, så det har drillet mig en hel del :sick:

Ellers så er der jo ikke så meget andet anderledes, andet end pigerne skal stå anderledes. Mht. farve så er der kommet en løsning på det, som jeg syns er helt fin (stort set det samme som før, bare med måde...). Jeg er spændt på, hvordan de vil opretholde de nye regler på dagen- de sidste par år, har det desværre bare været tomme trusler... :pirate1:

Syntes det er synd tiden nu er så kort, der har ellers været nogle rigtige fede shows ind imellem! Men bliver spændende at se hvad folk finder på når de nu har kortere tid!

Lyder godt at de har fundet en løsning på farven, der var en del diskussion om det da reglerne lige kom ud.. Men godt at høre man alligevel må være rimelig mørk.. Er det blot protan som er forbudt? eller?

Ved ikke helt hvordan man skal forholde sig til poseringerne, syntes da det skjuler en del af de mandlige atleters fysik.. Men nu må vi se, glæder mig til at se slutresultatet!


Ja, jeg kan jo kun udtale mig, om det ene show jeg har lavet, og det er blevet godt presset, men er godt tilfreds med resultatet :thumpup:

Protan må man gerne bruge, men det er dream tan´en som har drillet atleterne, da de bruger ALT for meget... Men i begrænsede mængder er det ok :yawn:

Jeg tror helt ærligt ikk, at de vil dømme fyrerne så hårdt mht. poseringerne- det er mere pigerne, som skal stå som til BF (bodyfitness). Det er jo noget nyt, men er egentlig ok, hvis du spør mig :toothygrin:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Fitness-iver skrev:
Det blir da spændende at få det hele til at fungerer med en lille ny og konkurrencer- er det Loaded eller DM du skal til?

Ikke helæt besluttet endnu.. Men jeg er jo på bb.dk eliteteam - så jeg skal stille op inden for næste år.. Men hvilken en af dem jeg nupper ved jeg ikke helt endnu... :wink:


Er det kravet, at man stiller op mindst én gang om året? Hvad inkluderer dette "team"?

Jeg ønsker dig uanset hvad, al held og lykke med projekterne :joy:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



fogtmann skrev:
Rosendal skrev:
fogtmann skrev:
Rosendal skrev:Rigtig god form! Bliver spændende at se hvordan det går til vm!

Hvad er din opfattelse af de nye mr/miss fitness regler?


Jeg er utrolig ærgelig over, at showet er sat ned til 60 sek.- man kan jo ikke nå at vise noget som helst :owned: Dét er jo her, jeg har været inde over, så det har drillet mig en hel del :sick:

Ellers så er der jo ikke så meget andet anderledes, andet end pigerne skal stå anderledes. Mht. farve så er der kommet en løsning på det, som jeg syns er helt fin (stort set det samme som før, bare med måde...). Jeg er spændt på, hvordan de vil opretholde de nye regler på dagen- de sidste par år, har det desværre bare været tomme trusler... :pirate1:

Syntes det er synd tiden nu er så kort, der har ellers været nogle rigtige fede shows ind imellem! Men bliver spændende at se hvad folk finder på når de nu har kortere tid!

Lyder godt at de har fundet en løsning på farven, der var en del diskussion om det da reglerne lige kom ud.. Men godt at høre man alligevel må være rimelig mørk.. Er det blot protan som er forbudt? eller?

Ved ikke helt hvordan man skal forholde sig til poseringerne, syntes da det skjuler en del af de mandlige atleters fysik.. Men nu må vi se, glæder mig til at se slutresultatet!


Ja, jeg kan jo kun udtale mig, om det ene show jeg har lavet, og det er blevet godt presset, men er godt tilfreds med resultatet :thumpup:

Protan må man gerne bruge, men det er dream tan´en som har drillet atleterne, da de bruger ALT for meget... Men i begrænsede mængder er det ok :yawn:

Jeg tror helt ærligt ikk, at de vil dømme fyrerne så hårdt mht. poseringerne- det er mere pigerne, som skal stå som til BF (bodyfitness). Det er jo noget nyt, men er egentlig ok, hvis du spør mig :toothygrin:

Lyder som et show med masser tryk på! Bliver spændende at se..

Nårh ok, som jeg tolkede reglerne de første gange jeg læste det, lød det som om de havde gjort det forbudt! Men godt at høre de blot ønsker atleterne til at være mere ens!

Ja forandring skader jo ikke, så bliver da spændende at se hvad folk møder op med, og hvilket niveau der kommer..
Hjemmeside
:Commitment:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 1. maj 2007, 11:21
Geografisk sted: Kbh s
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan



Nogen, der ved, hvornår man kan købe billetter til Mr/Miss Fitness? Det er ikke lykkedes mig at finde dem på billetnet, så går udfra, det er fordi, de ikke er sat til salg endnu?

Undskyld log-spam, Tanja

//AM
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 6. aug 2007, 19:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



AM skrev:Nogen, der ved, hvornår man kan købe billetter til Mr/Miss Fitness? Det er ikke lykkedes mig at finde dem på billetnet, så går udfra, det er fordi, de ikke er sat til salg endnu?

Undskyld log-spam, Tanja

//AM


Fitnews.dk :wink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9283
Tilmeldt: 3. jan 2005, 13:14
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bondi skrev:
AM skrev:Nogen, der ved, hvornår man kan købe billetter til Mr/Miss Fitness? Det er ikke lykkedes mig at finde dem på billetnet, så går udfra, det er fordi, de ikke er sat til salg endnu?

Undskyld log-spam, Tanja

//AM


Fitnews.dk :wink:


Tak

//AM
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 6. aug 2007, 19:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



fogtmann skrev:
Fitness-iver skrev:
Det blir da spændende at få det hele til at fungerer med en lille ny og konkurrencer- er det Loaded eller DM du skal til?

Ikke helæt besluttet endnu.. Men jeg er jo på bb.dk eliteteam - så jeg skal stille op inden for næste år.. Men hvilken en af dem jeg nupper ved jeg ikke helt endnu... :wink:


Er det kravet, at man stiller op mindst én gang om året? Hvad inkluderer dette "team"?

Jeg ønsker dig uanset hvad, al held og lykke med projekterne :joy:

Tusind tak Tanja...
Jo vi prøver sgu at give den gas og lad os så se... :wink:

teamet kan du læse lidt mere om på siden her under Team Bodybuilding.dk... Super fedt team. Gamle rotter og nye talenter... :8 :D :wink:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1602
Tilmeldt: 15. jun 2006, 10:10
 
Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Ingen kostplan



What har jo slet ik set du har startet log!

Super fedt - vil jeg klart følge !
Månedens skribent: December 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4593
Tilmeldt: 22. jun 2006, 16:57
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Velkommen til....

Bliver fedt at følge din prep.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 3. jun 2006, 15:18
Geografisk sted: Holstebro
 
Træner her: FLEXfitness
FitnessDK Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 167.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (15)
Kostplan: Ingen kostplan



fogtmann skrev:
MC skrev:Fede billeder Tanja - hvem har taget dem?

Du skulle vel ikke bo i ørestaden?


Takker :oops: Dem i lejligheden har jeg selv taget- dem fra Alicante har min kammerat taget.

Jo jeg bor i ørestaden- 1 uge endnu :thumpdown: Lidt tosset tidspunkt at flytte på... Kan du genkende baggrunden da? :busted:


Jeps :) Og så har jeg set dig ude i bilka engang kan jeg huske - mens jeg var på arbejde :P

Så tænkte at du garanteret boede derude omkring...
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 13339
Tilmeldt: 15. dec 2006, 20:23
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan



cj8000 skrev:What har jo slet ik set du har startet log!

Super fedt - vil jeg klart følge !


Ja da :blowup: Jeg må jo følge med, der hvor musikken spiller :biggrin:

Så jo flere input desto bedre :thumpup:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



MC skrev:
fogtmann skrev:
MC skrev:Fede billeder Tanja - hvem har taget dem?

Du skulle vel ikke bo i ørestaden?


Takker :oops: Dem i lejligheden har jeg selv taget- dem fra Alicante har min kammerat taget.

Jo jeg bor i ørestaden- 1 uge endnu :thumpdown: Lidt tosset tidspunkt at flytte på... Kan du genkende baggrunden da? :busted:


Jeps :) Og så har jeg set dig ude i bilka engang kan jeg huske - mens jeg var på arbejde :P

Så tænkte at du garanteret boede derude omkring...


Hvor hygli :drink:

Ked af jeg ikke lige kan huske dig- nu er I jo heller ikk særlig mange ansatte derude :busted:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mandag d.8.oktober

Uret ringede kl.5.15- puha dada, den var lidt hård her til morgen :dry: Men op kom jeg, på med tøjet, og afsti afsted ud i den mørke morgen i højt tempo.

Det var faktisk en rigtig lækker tur, da jeg var kommet igang- selvom det blæste en halv pelikan :ohmy:

Tasken blev pakket, og turen gik på job til kl.15.30 (shit, der var travlt for en gangs skyld....). Så tog jeg i New Fitness (herefter NF), hvor jeg gav den gas i godt 2 timer :freak: Det var super fed træning, og da den efterhånden vante 30 minutters tur på cyklen var overstået, fik jeg pludselig en dejlig fornemmelse i kroppen- nu skulle jeg bare hjem og lave mamse, og gøre klar til den store Robinson-aften :blink: Ja, der afslørede jeg vist mig selv... Jeg æder det lort råt :dance: Nu var jeg jo selv med sidste år, så jeg kan ikke holde mig væk- det vækker minder... :-k

Nu vil jeg læne mig lidt tilbage, og nyde min 300 g. kalkun med squash og gulerødder- namme nam :thumpup:

Dagens konklusion:
Rigtig god start på ugen :cool:
Billede
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



fogtmann skrev:Mandag d.8.oktober

Uret ringede kl.5.15- puha dada, den var lidt hård her til morgen :dry:

Dagens konklusion:
Rigtig god start på ugen :cool:


Hej Tanja,

Ja tak, det blæste, jeg havde heldigvis medvind det meste af vejen på arbejde kl. 5.25.

Det lyder da super, du har fået en god start på ugen :) .

Velbekomme og god fornøjelse med Robinson :wink:

//AM
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 6. aug 2007, 19:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hva pokker! :?

Har du også fået en log herinde...

Ret spændene, da jeg har fulgt dig de sidste par år.

Både på tv, i bladene og på din hjemmeside... Rigtig mange gange held og lykke herfra Ry.
Mere fart.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2923
Tilmeldt: 20. feb 2007, 18:18
Geografisk sted: Låsby
 
Træner her: Ry Motions Klub
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



AM skrev:
fogtmann skrev:Mandag d.8.oktober

Uret ringede kl.5.15- puha dada, den var lidt hård her til morgen :dry:

Dagens konklusion:
Rigtig god start på ugen :cool:


Hej Tanja,

Ja tak, det blæste, jeg havde heldigvis medvind det meste af vejen på arbejde kl. 5.25.

Det lyder da super, du har fået en god start på ugen :) .

Velbekomme og god fornøjelse med Robinson :wink:

//AM


Jeg havde en vild modvind på vejen ud, men turen hjem gik som en leg- jeg svedte så også som et svin da jeg kom hjem :laugh2: Nam nam...

Hvorfor er det altid, at der er hul i min tallerken? Maden forsvinder som dug fra solen, syns jeg- der er f.... aldrig nok :busted:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Søren1986 skrev:Hva pokker! :?

Har du også fået en log herinde...

Ret spændene, da jeg har fulgt dig de sidste par år.

Både på tv, i bladene og på din hjemmeside... Rigtig mange gange held og lykke herfra Ry.


Hi søren :lol:

Jeg blir helt smigret, over du sådan har fulgt mig- fedt med den opbakning og interesse omkring det jeg foretager mig :thumpup: Så er mit arbejde ikk helt spildt :toothygrin:

Tusinde tak for lykken- det blir tiltrængt :goodpost:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



fogtmann skrev: Så er mit arbejde ikk helt spildt :toothygrin:


Never! [-X
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 6. aug 2007, 19:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



fogtmann skrev:Mandag d.8.oktober

Uret ringede kl.5.15- puha dada, den var lidt hård her til morgen :dry: Men op kom jeg, på med tøjet, og afsti afsted ud i den mørke morgen i højt tempo.

Det var faktisk en rigtig lækker tur, da jeg var kommet igang- selvom det blæste en halv pelikan :ohmy:

Tasken blev pakket, og turen gik på job til kl.15.30 (shit, der var travlt for en gangs skyld....). Så tog jeg i New Fitness (herefter NF), hvor jeg gav den gas i godt 2 timer :freak: Det var super fed træning, og da den efterhånden vante 30 minutters tur på cyklen var overstået, fik jeg pludselig en dejlig fornemmelse i kroppen- nu skulle jeg bare hjem og lave mamse, og gøre klar til den store Robinson-aften :blink: Ja, der afslørede jeg vist mig selv... Jeg æder det lort råt :dance: Nu var jeg jo selv med sidste år, så jeg kan ikke holde mig væk- det vækker minder... :-k

Nu vil jeg læne mig lidt tilbage, og nyde min 300 g. kalkun med squash og gulerødder- namme nam :thumpup:

Dagens konklusion:
Rigtig god start på ugen :cool:

Noget af at program du ligger for dagen, det må da kunne mærkes med den hårde diæt?
Hjemmeside
:Commitment:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 1. maj 2007, 11:21
Geografisk sted: Kbh s
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan



[/quote]
Noget af at program du ligger for dagen, det må da kunne mærkes med den hårde diæt?[/quote]

Ja, når kl. blir hen af 18/19- stykker, så er der ikke meget energi tilbage... Min krop er ikke særlig glad for mig i øjeblikket, men jeg kan jo ikke lade vær, når jeg er så tæt på mit mål, og nærmest blir helt høj af at se, hvor godt det går for mig :wings:
Det er dét der motiverer mig, og får mig ud af sengen hver eneste morgen :freak:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



fogtmann skrev:

Noget af at program du ligger for dagen, det må da kunne mærkes med den hårde diæt?[/quote]

Ja, når kl. blir hen af 18/19- stykker, så er der ikke meget energi tilbage... Min krop er ikke særlig glad for mig i øjeblikket, men jeg kan jo ikke lade vær, når jeg er så tæt på mit mål, og nærmest blir helt høj af at se, hvor godt det går for mig :wings:
Det er dét der motiverer mig, og får mig ud af sengen hver eneste morgen :freak:[/quote]
Lækkert at høre.. Men ja ingen tvivl om at det kører for tiden! Du er jo helt opppe og flyve :wink:

Hvordan var din oplevelse af robinson da du var med?
Fik desværre ikke fulgt med sidste år.. Men altid lækkert at høre erfaringer, oplevelser osv osv.
Hjemmeside
:Commitment:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 1. maj 2007, 11:21
Geografisk sted: Kbh s
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (7)
Kostplan: Vis kostplan



fogtmann skrev:Det er dét der motiverer mig, og får mig ud af sengen hver eneste morgen :freak:


Det har du også al mulig grund til med det spejlbillede :wub:

//AM
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 6. aug 2007, 19:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



AM skrev:
fogtmann skrev:Det er dét der motiverer mig, og får mig ud af sengen hver eneste morgen :freak:


Det har du også al mulig grund til med det spejlbillede :wub:

//AM


:hugs: Du får lige en krammer, selvom det er lidt svært herinde fra :toothygrin:

Jeg håber i hvert fald, at det falder i dommernes smag :sick:
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



fogtmann skrev: :hugs: Du får lige en krammer, selvom det er lidt svært herinde fra :toothygrin:

Jeg håber i hvert fald, at det falder i dommernes smag :sick:


Tak og ilm :hugs:

Jeg lover i hvert fald at heppe alt, hvad jeg kan herhjemme fra!

//AM
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 6. aug 2007, 19:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tirsdag d.9.okt.2007

Igen ringede vækkeuret kl.5.15.. Jeg væltede nærmest ud af sengen, hoppede i tøjet der lå på badeværelsesgulvet, på med ørervarmerne og vanter og afsted det gik ud i mørket :tomato:

Jeg går den samme tur hver morgen, og møder forskellige mennesker på min vej- nogle kigger mere end andre (det kan jeg et eller andet sted nu godt forstå, for nøj, hvor ser man fjollet ud :laugh2: ). Jeg møder nogle håndværkere et bestemt sted hver morgen, og i dag fik jeg lige kommentaren: Hey- pas på; der kommer en vindmølle :pirate2: ! Jeg ku ikk lade være at grine... Det var da meget frisk!

Hjem i bad, pakke tasken, og afsted på job. Heldigvis var der ikke nær så travlt på mit bord i dag, men det tager tilgengæld revance i morgen og torsdag- der har jeg nærmest marathon i møder :thumpdown:

I Farum avisen (det er i denne by jeg arbejder) var der en 2 siders artikel om mig og mit mål mod VM- det var rørende at læse og se! Altid mærkeligt, at se sig selv i blade/aviser. Kan varmt anbefales at få fat i denne avis, hvis man liiiiiiiiige kommer på disse kanter :cool:

Efter job kørte jeg i NF, hvor min semi-træningsmakker også var (semi, fordi vi aldrig rigtig kan få vores tider til at passe sammen...). Jeg startede lige med at øve show på fuld hammer i 10 min., og derefter fik jeg simpelthen så mange tæsk i træningen :blackeye: Vi trænede skulder og ryg, og jeg sluttede så med lidt mave og de sædvanlige 30 min. på cyklen :blink: Fy-for-py-for, den var led i dag... Så efter 2½ time i centret, kunne jeg takke af for i dag, og komme hjem og lave mamse :clap:

Nu har jeg lige spist, og tror jeg vil trække mig tilbage, og koble lidt fra foran kukkassen- det er jeg verdensmester til i øjeblikket :thumpup:

Dagens konklussion:
Jeg fik sgu tæsket i træningen i dag- det sker ellers sjældent!! :wtf2:

Billede
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 130
Tilmeldt: 5. nov 2006, 20:49
Geografisk sted: Ballerup
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 94 gæster