Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65665 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049570 indlæg i 100421 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 644
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 642

Følg bodybuilding.dk på

OCD-tråden

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Hej. Jeg tænker at det ikke skader med lidt hygge i offtopic, og jeg sidder selv med rygende tømmermænd og trænger til noget at smile af..
Så jeg tænkte at vi hver især kunne dele lidt ud af vores små ritualer og tvangstanker (til husbehov), og lade andre grine lidt af dem.
Er du nødt til at tænde og slukke stikkontakten 17 gange når du kommer hjem fra arbejde, for at der ikke sker din kat noget, så del ud af gaverne herinde :)
Jeg starter med de første af mine egne, som jeg lige kan komme på, og jeg mener det ganske seriøst :mrgreen:

- Når jeg ser noget spændende i en serie eller film, hvor jeg har mulighed for at pause udsendelsen, så pauser jeg altid lige inden det spændende, og begynder at lugte til mine fingre og kigge rundt i rummet jeg sidder i. Jeg aner ikke hvorfor, eller hvad det handler om.

- Jeg lægger sjældent et billede op på Fjæsen på hele klokkeslæt, det plejer altid at være på mere skæve tider af døgnet. Igen, aner ikke hvorfor.

- Indtil jeg var 20 havde jeg det svært med at gå op af en trappe hvor man f.eks. går højre rundt hele vejen op, og jeg udlignede altid ved at dreje tilsvarende gange rundt om mig selv, den anden vej, når jeg var nået helt op, for at udligne, da jeg frygtede at der ville komme ubalance.. Hvad det så end måtte være eller afføde.

- Af og til bruger jeg tv-udsendelser eller film/serier til at hjælpe mig til synske egenskaber.. Hvis jeg f.eks. spekulerer over om en pige kan li' mig så siger til mig selv inde i hovedet at hvis personen i flimmeren blinker NU, så kan hun godt li' mig, ellers ikke.
Eller hvis jeg er i tvivl om jeg har dummet mig under en bytur, så bruger jeg af og til også samme fremgangsmåde.
Det sker helt automatisk, og ja, jeg er lige til en étværelses med gummivægge!

- Jeg tænker tit i løbet af en dag, at hvis jeg ønsker det for meget, så sker det ikke.

- Indtil jeg var 18 var jeg sikker på at mødre kan læse deres børns tanker, og derfor prøvede jeg så godt jeg kunne ikke at tænke beskidte tanker i hendes nærhed.. Jeg tænkte nu ikke beskidte tanker så tit i familiens nærvær, men når man er 18 har man stadigvæk en seksualdrift som en Duracell-kanin på Tongkat Ali, så det skete da alligevel, og jeg bildte mig ind at jeg kunne se det i hendes ansigtsudtryk når det skete.
Sidst rettet af Nettohunden 31. jan 2016, 20:43, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 240
 
Indlæg: 606
Tilmeldt: 29. sep 2014, 15:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Haha sjovt indlæg. Jeg er mindst ligeså fucked som dig. Ved sgu ikke om jeg tør dele ud af løjerne lige nu men mon ikke at jeg samler mod en dag :)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Haha.

Jeg har brækket 2 dørhåndtag nu, med det resultat at min udlejer den ene gang måtte ud kl.22 for at lave det. Fordi jeg længe havde en dårlig vane med at mærke efter gentagne gange om døren nu var låst.
Det kom formentlig efter et indbrud i min gamle lejlighed. Og selvom døren jo i det tilfælde har været låst, havde det det sære resultat.
Jeg skal stadig både dobbelt og trippel-tjekke. Men er holdt op med at gøre det ved at mase håndtaget ned...



Det er ikke på den måde tvangstanker,men får jeg først en idé til et projekt, ligger jeg vågen til jeg har prøvet det(evt bare delvist).

Jeg lugter gentagne gange til mine fingre hvis jeg spiser ostepops, som om de pludselig ville dufte bedre.

Jeg har 2 tandbørster,en hårdere og en blødere. Bruger begge hver dag.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det her er en genial tråd! :D

- Når jeg går over en fodgængerovergang, så træder jeg ALDRIG på den sidste sorte stribe. læste engang en bog i 2 klasse, om en dreng der faldt igennem, ned i en anden verden. Jeg er 22, og ligemeget hvor meget jeg prøver, så kan jeg ikke træde på den skide stribe.. :-({|=

- jeg kan ikke spise 2 forskellige ting af samme tallerken eller drikke 2 forskellige ting af samme glas. f.eks. juleaften, spiser jeg steg, kartofler og brun sovs, så skal jeg have en ny tallerken hvis jeg vil have and og brunede kartofler.
Det samme gælder så også glas, med vand, sodavand, øl osv. ](*,) ](*,)
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 101
Tilmeldt: 8. sep 2014, 10:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nettohund det du har virker som noget du skal have stærk medicin i mod, men nu er jeg jo heller ikk læge :-k

Jeg kan ikke spise 2 forskellige retter på samme tid, ikk ment som at have plads i kæften (det er der jo altid) mere ment som hvis jeg starter ud med at spise kødet på tallerkenen så spiser jeg intet andet før det er udryddet.

Jeg skal vaske hænder når jeg er gået ind/ud af en hoveddør

Jeg skal have et blad, mobil, sæbe at fordrive tiden med at læse når jeg trykker en trold

awesome skrev:Jeg lugter gentagne gange til mine fingre hvis jeg spiser ostepops, som om de pludselig ville dufte bedre.
.
Har det samme, eller hvis jeg har kløet mig i koglerne. Men har læst at mange åbenbart gør det samme.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: 17. sep 2010, 15:23
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Når jeg indstiller volume på mit tv, skal det være et lige tal.
Det samme for aircon i bilen. Det må ikke være kommatal, og kun lige tal.

Nogen gange, når jeg går på fortovet må jeg ikke træde på samlingerne mellem fliserne.

Når jeg lægger vasketøj sammen, skal fronten/logoet på mine thsirts vende op.
Når jeg lægger håndklæder sammen, må der, for hvert håndlæde kun være én fold udaf til, når de ligger i skabet.
Ligeledes skal hanken på håndklæderne være foldet indaf, og broderingen skal være foldet udaf.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 21. jun 2010, 11:29
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TomLeth skrev:
awesome skrev:Jeg lugter gentagne gange til mine fingre hvis jeg spiser ostepops, som om de pludselig ville dufte bedre.
.
Har det samme, eller hvis jeg har kløet mig i koglerne. Men har læst at mange åbenbart gør det samme.



Haha...jeg lugter til mig selv i biografen eller andre sammenhænge hvor jeg skal være tæt på andre mennesker. Kan være helt friskbadet og i en ny t-shirt, men skal stadig lige tjekke

Min eks udbrød engang: "sig mig...lugtede du lige til dig selv?" midt under en film :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Sjove historier. Tror det var i TV jeg engang hørte en historie om en der når hun cyklede, kun måtte træde i pedalerne når hun kørte forbi en lygtepæl- samtidig med at det var forkert at stige af cyklen hvis hun ikke nåede hen til den næste, og så væltede hun hvis der var for langt i mellem lygtepælene..
KETO LOGBOG http://www.bodybuilding.dk/keto-log-t85693.html
TRÆNING LOGBOG http://www.bodybuilding.dk/logbog-for-tobias-t83964-60.html
Be regular and orderly in your life, so that you may be violent and original in your work.
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 296
Tilmeldt: 17. jan 2014, 19:12
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



- Når jeg går over en fodgængerovergang, så træder jeg ALDRIG på den sidste sorte stribe


Der er altså ikke sorte striber i en fodgængerovergang, der er kun hvide striber og så asfalten nedenunder :P

Når jeg indstiller volume på mit tv, skal det være et lige tal.
Det samme for aircon i bilen. Det må ikke være kommatal, og kun lige tal.


Har det samme.. TV, radio, anlæg i bilen, you name it.. Den SKAL stå på lige tal..
Jeg har prøvet bevidst at stille dem på et ulige tal, men det holder ikke mere end et minut, før jeg ændrer på det!
Derfor hader jeg også Tv's hvor der ikke er tal men blot streger, WTF??

Når jeg laver stort på toilettet SKAL jeg have min mobil i hånden på internettet, eller i hvert fald et blad/avis.
Har jeg ingen af disse, sidder jeg og læser den smule der er på et toilet f.eks. logoet på papirholderen,
teksten på en pakke vådservietter osv..
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Iøvrigt: INB4 nogen skriver "det er ikke rigtig OCD. Nu er jeg tøsefornærmet, fordi min fætters kusines lillebror har OCD og ikke kan gå ud af døren uden at have slikket på brødristeren"
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Storfod skrev:Når jeg laver stort på toilettet SKAL jeg have min mobil i hånden på internettet, eller i hvert fald et blad/avis.
Har jeg ingen af disse, sidder jeg og læser den smule der er på et toilet f.eks. logoet på papirholderen,
teksten på en pakke vådservietter osv..

Hahah, sådan har jeg det også! Ude på arbejdet kan jeg ikke klemme så meget som en kalaha-kugle ud, hvis ikke jeg har noget at læse imens. Jeg har sågar taget min arbejds-t-shirt af ude på det lille hus, for at læse vaskeanvisningerne... Igen.
TomLeth skrev:Nettohund det du har virker som noget du skal have stærk medicin i mod, men nu er jeg jo heller ikk læge :-k

Du har ganske ret, broseph.

Og dejligt at læse at man generelt ikke er den eneste der er sådan lidt hygge-ristet :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 240
 
Indlæg: 606
Tilmeldt: 29. sep 2014, 15:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mange af de ting I nævner er ikke deciderede OCD-relaterede, men mere fordi I er kontrolfreaks, ligesom mig selv. Det med t-shirts og logoet op og håndklæderne der skal ligge med én fold ud ad til er normalt for mig, men det er netop fordi jeg synes der skal være styr på ens shit! Når jeg sætter vækkeuret til dagen efter, skal jeg være helt sikker på at det er sat korrekt, så det kontrolleres gerne 3-4 gange imens jeg ligger og prøver at sove.

Nogle ville kalde det OCD, men jeg vil nu hellere betegne det som kontrolleret organisering. Bliver nok aldrig typen, der slukker stikkontakter 17 gange ellers dør min nabos kanariefugls brødrister :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 464
Tilmeldt: 22. jun 2014, 20:16
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TBVP skrev:Mange af de ting I nævner er ikke deciderede OCD-relaterede, men mere fordi I er kontrolfreaks, ligesom mig selv. Det med t-shirts og logoet op og håndklæderne der skal ligge med én fold ud ad til er normalt for mig, men det er netop fordi jeg synes der skal være styr på ens shit! Når jeg sætter vækkeuret til dagen efter, skal jeg være helt sikker på at det er sat korrekt, så det kontrolleres gerne 3-4 gange imens jeg ligger og prøver at sove.

Nogle ville kalde det OCD, men jeg vil nu hellere betegne det som kontrolleret organisering. Bliver nok aldrig typen, der slukker stikkontakter 17 gange ellers dør min nabos kanariefugls brødrister :lol:


Du kunne have nøjedes med at reppe mit indlæg!!!!

Nu er jeg nødt til at samle et puslespil med bagsiden opad tre gange, for at der ikke sker noget forfærdeligt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:
TBVP skrev:Mange af de ting I nævner er ikke deciderede OCD-relaterede, men mere fordi I er kontrolfreaks, ligesom mig selv. Det med t-shirts og logoet op og håndklæderne der skal ligge med én fold ud ad til er normalt for mig, men det er netop fordi jeg synes der skal være styr på ens shit! Når jeg sætter vækkeuret til dagen efter, skal jeg være helt sikker på at det er sat korrekt, så det kontrolleres gerne 3-4 gange imens jeg ligger og prøver at sove.

Nogle ville kalde det OCD, men jeg vil nu hellere betegne det som kontrolleret organisering. Bliver nok aldrig typen, der slukker stikkontakter 17 gange ellers dør min nabos kanariefugls brødrister :lol:


Du kunne have nøjedes med at reppe mit indlæg!!!!

Nu er jeg nødt til at samle et puslespil med bagsiden opad tre gange, for at der ikke sker noget forfærdeligt.


You must spread your reputation point to other users before giving to the same user.

Trust me... I tried! :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 464
Tilmeldt: 22. jun 2014, 20:16
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



- Når jeg har mit browservindue åbent på computeren, så har jeg altid enten Google eller en helt blank side til at stå som det yderste faneblad, ude til venstre. Så den nærmest skubber de andre faneblade længere ind mod midten, for de sider jeg skal bruge bryder jeg mig ikke om er helt ude i siden.

- Når jeg skriver indkøbsliste, skriver jeg ingredienserne i den rækkefølge jeg finder dem i, i supermarkedet.

- Når jeg har taget det gamle sengetøj af sengen, går jeg ud og vasker hænder og arme helt op til albuerne, inden jeg tager det rene sengetøj frem og smider på. Jeg ved ikke hvor mange husstøvmider der sidder på mig når jeg tager det gamle af, hvis nogen overhovedet, men er du Vimmersvej jeg synes de er klamme! Hvis jeg kan undgå at overføre nogle af dem til det nye sengetøj, så er indsatsen det værd, i mine øjne.
Jeg har hørt at husstøvmider formerer sig og skider 50 gange om dagen, så selvom jeg på ingen måde lider af rengøringsvanvid så er jeg ret punktligt hvad det angår. Jeg har engang set et billede af en husstøvmide, blæst op i elektronmikroskop-størrelse, og jo færre af dem jeg sover i ske med, jo bedre.
Brugeravatar
 
Reputation point: 240
 
Indlæg: 606
Tilmeldt: 29. sep 2014, 15:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



- Skal stort set altid gå en aften/nat tur før jeg kan sove. Hvis jeg glemmer det vågner jeg, og bliver nødt til at gå den.
- Hvis jeg hører lyde på mine aftenturer skal jeg altid prøve at overraske personen/monstret der vil dræbe mig.
- Hvis jeg går ind på et værelse der viser sig, at være et soveværelse får jeg et sug i maven, da jeg er bange for der ligger en død person i sengen.
- Herhjemme skal jeg altid trykke på stikkontakten når jeg går ind på et værelse. Også selvom lyset er tændt, eller der slet ikke er behov for lyset.
- Jeg kan ikke slappe af hvis værelset jeg opholder mig i er fuldstændig cleaned.
Brugeravatar
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 2375
Tilmeldt: 24. jun 2010, 16:01
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



NGS skrev:- Hvis jeg går ind på et værelse der viser sig, at være et soveværelse får jeg et sug i maven, da jeg er bange for der ligger en død person i sengen.

Wauw! :-s . Hver eneste gang?
Brugeravatar
 
Reputation point: 240
 
Indlæg: 606
Tilmeldt: 29. sep 2014, 15:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nettohunden skrev:
NGS skrev:- Hvis jeg går ind på et værelse der viser sig, at være et soveværelse får jeg et sug i maven, da jeg er bange for der ligger en død person i sengen.

Wauw! :-s . Hver eneste gang?

Stort set - Nu sker det heldigvis ikke så tit, at jeg går ind på et værelse der pludselig er et soveværelse :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 2375
Tilmeldt: 24. jun 2010, 16:01
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



- Når jeg skal ned at træne sætter jeg alarmen til et helt klokkeslæt, og jeg tager ned og træner en time efter morgenmaden.. Selvfølgelig også på et helt klokkeslæt.

- Jeg har været på mit nuværende arbejde i halvandet års tid, og jeg har ikke én gang betjent håndtaget til toilettet med hænderne.. Jeg bruger albuerne, uanset hvor mange der kigger.

- Jeg tør næsten ikke høre musik imens jeg kigger på billeder af en pige jeg godt kan li', for hver gang jeg har gjort det er forholdet, eller optakten til det, gået i vasken. Jeg hørte musik imens jeg så på billeder fordi det gav mig en helt utrolig high af forelskelse og dopaminoverload, men jeg tør næsten ikke gøre det længere, fordi relationen hver gang er ebbet ud i ingenting.
Det er især gået hurtigt ved de piger hvor jeg har gjort det med musikken meget.

- Når jeg har været ude på lokummet og hive en bøf op af baglommen, så sætter jeg mig aldrig direkte ned bagefter. Hvis jeg skal sidde på min computerstol efterfølgende, selvf. med underbukser og bukser på, så sætter jeg mig på den ene balle i et kvarters tid bagefter, da jeg frygter at der er noget der ikke er tørt dernede som derfor vil efterlade lakridsspor i mine underpermissioner.
Brugeravatar
 
Reputation point: 240
 
Indlæg: 606
Tilmeldt: 29. sep 2014, 15:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nettohunden skrev:- Når jeg har været ude på lokummet og hive en bøf op af baglommen, så sætter jeg mig aldrig direkte ned bagefter. Hvis jeg skal sidde på min computerstol efterfølgende, selvf. med underbukser og bukser på, så sætter jeg mig på den ene balle i et kvarters tid bagefter, da jeg frygter at der er noget der ikke er tørt dernede som derfor vil efterlade lakridsspor i mine underpermissioner.


Lakridsspor i underpermissionerne er uundgåeligt. Jeg vasker mig altid med vådservietter, og alligevel kommer der lakridsspor
i mine underpermissioner :(
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Storfod skrev:
Nettohunden skrev:- Når jeg har været ude på lokummet og hive en bøf op af baglommen, så sætter jeg mig aldrig direkte ned bagefter. Hvis jeg skal sidde på min computerstol efterfølgende, selvf. med underbukser og bukser på, så sætter jeg mig på den ene balle i et kvarters tid bagefter, da jeg frygter at der er noget der ikke er tørt dernede som derfor vil efterlade lakridsspor i mine underpermissioner.


Lakridsspor i underpermissionerne er uundgåeligt. Jeg vasker mig altid med vådservietter, og alligevel kommer der lakridsspor
i mine underpermissioner :(

Haha! Så er det vel kæresten der vasker undertøj hjemme hos jer? :whistle:
Lakridsspor bagtil, og sædpletter foran. Husk at vask ved 60° :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 240
 
Indlæg: 606
Tilmeldt: 29. sep 2014, 15:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Haha! Det med lige at strejfe sine behåret nosser og derefter lige sniffe til sin finger i u bevidsthed, har jeg prøvet... flere gange :lol:
Kan hellere ikke ha' et bolche i kæften uden, min trang til at tykke den stiger til over 9000! Og tykker lortet til sidst..
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1861
Tilmeldt: 4. sep 2007, 16:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bolcher, slikkepinde mm. skal kvases :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Havde lidt lignende tendenser inden jeg kom i Livgarden, men det er blevet forstærket derinde.
Jeg kan ikke lide f.eks. at krydse en vej skråt, vil helst vinkelret på modsatte fortov.
Jeg kan ikke lide at lukke øjnene hvis jeg har musik i ørene.
Får det utilpas i bussen hvis jeg har ryggen til døren, eller andre passagere.
Jeg skal stryge mine skjorter i en bestemt rækkefølge (kraven først o.s.v.), ellers er de ikke "pæne".

Der er mange af sådan nogle småting. Der er ikke OCD, men kan ikke lade være :)
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 28. okt 2013, 09:47
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 133.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tr. Bjørn lige ud af det blå; har du læst på universitetet 2012-2013 energi?
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:Tr. Bjørn lige ud af det blå; har du læst på universitetet 2012-2013 energi?

Nej, er der da en anden Troels Bjørn? Har aldrig mødt en :)
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 28. okt 2013, 09:47
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 133.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



hehe nej han hedder Thorbjørn (troede jeg også, at du gjorde). Han trænede også, havde været i livgarden og var fra 9000.
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster



cron