Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65708 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 902
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 898

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken film har du sidst set?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Warcraft...10/10

Har ikke spillet spillene, bortset fra det gamle Warcraft II og en smule Frozen Throne. Men jeg synes filmen levede op til mine forventninger.

Undrer mig dog over at Anduin Lothars søster er....sort?(må man sige sort?)...mest fordi han da er så lys og blåøjet som nogen kan være. Men okay, resten af filmen emmer jo heller ikke ligefrem af realisme :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Before I wake

Ganske habil gyser, om en lille drengs drømme (og mareridt) der bliver til virkelighed..
Ikke blandt de bedste gysere jeg har set, men bestemt heller ikke blandt de dårligste :)

6,5/10
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Holder Dune (1984) i dag? Overvejer at se den sammen med andre her i weekenden. Husker den pirmært for den gennemførte Neobarok-stil i år 10.000

Princess Irulan Introduction -
https://m.youtube.com/watch?v=RZ7DkBFjLRI
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nick9000 skrev:
Tintin skrev:
Buhl88 skrev:
Enig!

Synes dog at sidste sæson og nuværende har været lidt langtrukken i forhold til de første. Men det er måske også fordi de første 4 sæsoner så jeg nærmest på engang. :)


Jeg synes sæson 6 er lidt la la i forhold til de andre. Det er for tydeligt at se de ikke længere skriver serien efter bøgerne, desværre.


Det meste efter sæson 4 har desværre været pure horseshit, fyldt med plothuller, og langtrukne og forudsigelige story lines.


Den sidste sæson har haft nogle sindssygt fede episoder, men ærgerligt at der ikke er mere historie, men ok, så skal vi nok også op og ramme 20+ sæsoner før historien slutter :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 121
 
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 6. jan 2013, 02:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Vikings, sæson 1 og 2. - 4 ud af 6

Faktisk en rigtig god serie, jeg kan godt lide karakterne og universet. Indtil videre mangler der lidt på den historiemæssige side, men igen. Måske der bare ikke var så meget udover at plyndre og slå ihjel når man er viking.

Måske filmhistoriens værste henrettelse var med i sæson 2?
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 622
Tilmeldt: 29. jan 2013, 19:46
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



The Angry Birds movie

Skuffende, skuffende, skuffende..!

Fuglene var ikke sure nok, de slog grisene alt for nemt, og der var alt for meget overflødigt diller-daller,
som sang/dans osv. som intet har med spillet/historien at gøre..

Spillet er - efter min overbevisning - blevet spillet af primært voksne og teenagere, men filmen
ligner noget der henvender sig til 6 årige..

6/10 (for en animated film)
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Chelsea2013 skrev:
Nick9000 skrev:
Tintin skrev:
Buhl88 skrev:
Enig!

Synes dog at sidste sæson og nuværende har været lidt langtrukken i forhold til de første. Men det er måske også fordi de første 4 sæsoner så jeg nærmest på engang. :)


Jeg synes sæson 6 er lidt la la i forhold til de andre. Det er for tydeligt at se de ikke længere skriver serien efter bøgerne, desværre.


Det meste efter sæson 4 har desværre været pure horseshit, fyldt med plothuller, og langtrukne og forudsigelige story lines.


Den sidste sæson har haft nogle sindssygt fede episoder, men ærgerligt at der ikke er mere historie, men ok, så skal vi nok også op og ramme 20+ sæsoner før historien slutter :lol:

"Ikke mere historie"? Hvad mener du? Der er da for alvor langt op til flere intriger og mere magtspil i den kommende sæson 7 (med de afsløringer i sidste afsnit).
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



batman vs supermand

anmeldelserne taler sandt. denne film er ikke hvad man havde håbet på. skuespillet er godt, men historien er rodet og befinder sig i et miljø jeg synes er malplaceret og forkert. der er filmet dårligt og som en anmeldeleer skrev " den er mere mørk end lys" hvilket er helt korrekt. det er alt for lang og bliver kedsommelig. den vinder dog et par point på masser effekter og den nostalgi man har for både batman og super mand filmene.
gi den en chance, men forvent ikke det store
5/10
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 262
Tilmeldt: 4. mar 2014, 15:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 82.50
- Dødløft: 117.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



mathiesjeppesen skrev:batman vs supermand

anmeldelserne taler sandt. denne film er ikke hvad man havde håbet på. skuespillet er godt, men historien er rodet og befinder sig i et miljø jeg synes er malplaceret og forkert. der er filmet dårligt og som en anmeldeleer skrev " den er mere mørk end lys" hvilket er helt korrekt. det er alt for lang og bliver kedsommelig. den vinder dog et par point på masser effekter og den nostalgi man har for både batman og super mand filmene.
gi den en chance, men forvent ikke det store
5/10



Bliver lige ned til at skrive en kommentar til denne !

Fordi jeg er helt enig og vil give den præcis samme Karakter.

Jeg er underholdt men kun lige akkurat, historien er rodet og mange beslutninger giver ikke specielt mening.

De prøver lige at retfærdiggøre beslutninger kortvarigt ved en eller anden lille ting.

Batman Bliver pludselig en bitterfisse over ting han normalt ikke ville etc.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 126
Tilmeldt: 15. jan 2009, 11:50
Geografisk sted: KBH
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sig mig, kender I overhovedet en af de storylines, som Batman vs Superman bygger på? Her _er_ Batman netop bliver gammel, kynisk og markant mere voldelig (= han dræber rent faktisk folk). Det rammer filmen nu meget godt.

Så at kritisere den for at være mere mørk end lys, ville være som at kritisere Ringenes Herre for at være urealistisk, fordi der ikke findes orker.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Sig mig, kender I overhovedet en af de storylines, som Batman vs Superman bygger på? Her _er_ Batman netop bliver gammel, kynisk og markant mere voldelig (= han dræber rent faktisk folk). Det rammer filmen nu meget godt.

Så at kritisere den for at være mere mørk end lys, ville være som at kritisere Ringenes Herre for at være urealistisk, fordi der ikke findes orker.


Ja problemet er at folk har set batman serien med Bale som batman og ikke kan forholde sig til andet.

Sidste film jeg så var Independence Day 2, den var satme ringe. Ikke at det overraskede.
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Garik skrev:Sig mig, kender I overhovedet en af de storylines, som Batman vs Superman bygger på? Her _er_ Batman netop bliver gammel, kynisk og markant mere voldelig (= han dræber rent faktisk folk). Det rammer filmen nu meget godt.

Så at kritisere den for at være mere mørk end lys, ville være som at kritisere Ringenes Herre for at være urealistisk, fordi der ikke findes orker.



Jeg forstår godt at det kan handle om han er blevet mere mørk, men selve plottet og den måde filmen prøver at fortælle en historie om F.eks hvorfor Batman er mere voldelig. den er så sindsyg overfladisk som om det hele kan forklares af et lille klip.

Normalt bygger en film jo noget op, den her er efter min mening sindssygt overfladisk i opbygningen, den har potentiale. Jeg syntes skurken er godt castet.. men forklaringen på diverse ting er næsten ikke eksisterende, hvorfor laver han pludselig den der mutation til sidst?
"fordi han er skør"

Ja så kan alt jo forklares den vej, gode historier er bare mere dybe end den her film.
og at den er mørk er ikke nødvendigvis et negativt punkt for mig, men det fungerer sgu ikke her!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 126
Tilmeldt: 15. jan 2009, 11:50
Geografisk sted: KBH
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nicogud skrev:
Garik skrev:Sig mig, kender I overhovedet en af de storylines, som Batman vs Superman bygger på? Her _er_ Batman netop bliver gammel, kynisk og markant mere voldelig (= han dræber rent faktisk folk). Det rammer filmen nu meget godt.

Så at kritisere den for at være mere mørk end lys, ville være som at kritisere Ringenes Herre for at være urealistisk, fordi der ikke findes orker.



Jeg forstår godt at det kan handle om han er blevet mere mørk, men selve plottet og den måde filmen prøver at fortælle en historie om F.eks hvorfor Batman er mere voldelig. den er så sindsyg overfladisk som om det hele kan forklares af et lille klip.

Normalt bygger en film jo noget op, den her er efter min mening sindssygt overfladisk i opbygningen, den har potentiale. Jeg syntes skurken er godt castet.. men forklaringen på diverse ting er næsten ikke eksisterende, hvorfor laver han pludselig den der mutation til sidst?
"fordi han er skør"

Ja så kan alt jo forklares den vej, gode historier er bare mere dybe end den her film.
og at den er mørk er ikke nødvendigvis et negativt punkt for mig, men det fungerer sgu ikke her!

Nu blander du flere ting sammen; plot og Batmans adfærd - det skal du lige separere.

Jeg er enig med dig i, at plottet er tyndt og bevæggrundene for Luthor eksempelvis er meget tynde. Der er jeg faktisk enig.

Men at du ikke lige synes, at den mørke Batman fungerer, er ikke filmens skyld. Filmens univers er, at Batman er en gammel kyniker, som gør det, han ser sig nødsaget til. Historien _er_ mørk. That's it. Du kan ikke lave en solstrålehistorie over den Batman, som er med i denne storyline. Det sker ikke og kan og må ikke ske. Men de kan ikke bruge halvdelen af filmen på at forklare hans udvikling fra den Batman, vi kender fra TDK og så til BvsSuperman storylinen.
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



folk misforstår mig med mit udtryk mørk.
det jeg mener er faktisk at filmen er mørk, næsten sort hvid.

derudover vil jeg dog give folk ret i at han er blevet mere kold og kynisk men batman har jo altid været ham der er kynisk og træffer de hårde beslutninger, som ingen andre vil. bruce wayne er dog mere dystere da han ikke længere er den samme charmør til selskaber som han plejer. det synes
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 262
Tilmeldt: 4. mar 2014, 15:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 82.50
- Dødløft: 117.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



De urørlige.

10/10...kald mig bare tøsedreng, men endte sgu med at fælde en tåre :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



der_kommer_en_dag_plakat.jpg
Der kommer en dag


En stærk film om livet for en gruppe smådrenge på børnehjemmet Godhavn, uhyggelige ting de drenge har været igennem og forstår godt hvorfor nogle af dem har slemme ar og eftervirkninger efter deres ophold deroppe.

Utroligt flot skuespil af bla.a Lars Mikkelsen, en film jeg varmt kan anbefale !!

9/10
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 1191
Tilmeldt: 20. maj 2009, 20:03
Geografisk sted: Vanløse
 
Træner her: Fitness World Frederiksberg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg ser ikke så mange film mere grundet netflix... Tilgengæld er jeg blevet ret afhængig af deres serier. Især serier som the arrow og the flash. De er lidt hjernedøde, men det er god underholdning. Den sidst film jeg har set er The Adjustment Bureau, som jeg så på vej hjem fra Seattle. Den var meget ok, men heller ikke mere...

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4
Tilmeldt: 30. jun 2016, 21:08
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så også Super man vs Batman den anden dag og synes faktisk at den gjorde det ret godt!

Blev ihvertfald positivt overrasket! Og nu hvor der er gået et par dage er er jeg mere oppe og ringe over den. Den skal ihvertfald ses igen en dag.



Til Game off thrones snakken længere oppe må jeg sige at sæsons 6 sluttet af med 2 ekstremt gode afsnit! =D>
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvis man ikke allerede har gjort det, så bør man virkelig gøre sig selv en tjeneste og se animationsfilmen The Dark Knight Returs, som er baseret på Frank Millers tegneserie af samme navn. Den har været en stor inspirationskilde til plottet i BvS. Og så er den awesome. Længder bedre end BvS.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan




Yes!
Brugeravatar

 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 22. jan 2011, 10:29
Geografisk sted: København
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mågens skrev:Jeg ser Livsfarlig Løgn. Klassiker.

ARNOLD ARNOLD ARNOLD!


TRUE! klassiker :) har ligeset Den sidste actionhelt :)
Frede
Refurb
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 21
Tilmeldt: 9. maj 2014, 11:46
Geografisk sted: Aarhus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



The Juice skrev:Hvis man ikke allerede har gjort det, så bør man virkelig gøre sig selv en tjeneste og se animationsfilmen The Dark Knight Returs, som er baseret på Frank Millers tegneserie af samme navn. Den har været en stor inspirationskilde til plottet i BvS. Og så er den awesome. Længder bedre end BvS.


Tak for tippet - Er ved og læse tegneserien lige nu faktisk, så kan jeg passende se animations filmen bag efter :)
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Krydser alt hvad jeg kan, for at det bliver godt

Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



The conjuring 2 - 3/6
- Udemærket men heller ikke mere. Der var flere scener hvor jeg ikke kunne stoppe mig selv i at grine højlydt da det simpelthen var for latterligt, da det jo skulle bygge på en "sand historie"
Jeg var dog underholdt og det er trods alt det vigtigste.

Tarzan - 1/100
- Hold nu kæft en omgang lort!
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Netflix serien Stranger Things

Er man til gys, uhygge og 80'er-vibes, kan denne serie varmt anbefales :D
Det virker lidt som om de har hentet inspiration fra Poltergeist, IT, E.T. og Super 8 :)

8/10 (for en serie)
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så Tarzan i går. Ikke videre imponeret, men gode momenter og effekter.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:Så Tarzan i går. Ikke videre imponeret, men gode momenter og effekter.

Samme her. 3-4/6 stjerner er vidst, hvad det kan blive til fra min side :)
Brugeravatar
Chef-moderator
 
Reputation point: 470
 
Indlæg: 22464
Tilmeldt: 2. nov 2009, 15:49
Geografisk sted: Århus
 
Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Lynch klassikeren Wild at heart. 9/10

"Ya know, I sure do like a girl with nice tits like yours who talks tough and looks like she can fuck like a bunny. Do you fuck like that? Cause if ya do, I'll fuck ya good. Like a big ol' jackrabbit bunny, jump all around that hole. Bobby Peru don't come up for air"

I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Storfod skrev:Netflix serien Stranger Things

Er man til gys, uhygge og 80'er-vibes, kan denne serie varmt anbefales :D
Det virker lidt som om de har hentet inspiration fra Poltergeist, IT, E.T. og Super 8 :)

8/10 (for en serie)


Samme vurdering herfra. Glæder mig til anden sæson.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Grumpy skrev:
Storfod skrev:Netflix serien Stranger Things

Er man til gys, uhygge og 80'er-vibes, kan denne serie varmt anbefales :D
Det virker lidt som om de har hentet inspiration fra Poltergeist, IT, E.T. og Super 8 :)

8/10 (for en serie)


Samme vurdering herfra. Glæder mig til anden sæson.


9/10.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 100 gæster