Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65570 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1542
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1540

Følg bodybuilding.dk på

Hvad irriterer dig lige nu?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Tintin, du er vild med en pige der ikke er interesseret i et forhold.
Vi har alle set det før; Pige er ikke interesseret i et forhold men du er, derfor dropper i det og 2 uger senere er hun i et forhold med en fyr der hedder Pablo.

Det piger gør når de gerne vil have en fyr der gerne vil lege, men bare ikke "far, mor og børn", er at de introducere sig selv som frisluppen bolleven og det køre de så langt at i ender i et forhold.

Gør som pigerne, skriv til hende en aften om hun vil komme over og se en film (protip, vælg filmen på forhånd, det virker mere dominerende og maskulint <- hvor snot dumt det end lyder). Hvis hun er bare lidt interesseret i dig kommer hun over eller forslår en anden dag (Hvis ikke, who gives a shit. lad det ligge og se om hun skriver til dig en anden dag). Det du så gør er meget teknisk og kræver en del øvelse, men når i så ser film, så boller du hende.
Det gør i så en gang imellem.

40% af gangene, virker det HVERGANG.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar
 
Reputation point: 285
 
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jamen tak for råd osv. tror jeg.
Vi skrev sammen i går, og udfaldet blev hvad nok alle herinde havde forudset.

Jeg fik en klassisk historie om hun ikke var klar, og var gået for tidligt tilbage til "dating-markedet", jeg var en sød og dejlig person osv osv osv.

Hun forslog vi altid kunne tage en øl sammen. Det takkede jeg nej tak til - jeg nøjes ikke med øl.

Ny uge, videre. Tinder og Happn er aktiveret på ny, og så må vi se hvad der sker. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 622
Tilmeldt: 29. jan 2013, 19:46
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tintin skrev:Jamen tak for råd osv. tror jeg.
Vi skrev sammen i går, og udfaldet blev hvad nok alle herinde havde forudset.

Jeg fik en klassisk historie om hun ikke var klar, og var gået for tidligt tilbage til "dating-markedet", jeg var en sød og dejlig person osv osv osv.

Hun forslog vi altid kunne tage en øl sammen. Det takkede jeg nej tak til - jeg nøjes ikke med øl.

Ny uge, videre. Tinder og Happn er aktiveret på ny, og så må vi se hvad der sker. :)


Trist udfald, men god attitude, get back in the game mate! :D
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 101
Tilmeldt: 8. sep 2014, 10:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har besluttet mig, at sige farvel til min hund. Der kommer en dyrlæge på adressen onsdag, og afliver. Han har på mange måder været min bedste ven, og årsagen til at jeg i dag har et liv der er værd at leve. Da jeg fik ham for næsten 9år siden, så min fremtid ikke lys ud. Det gør den nu. Det lyder nok lidt plat og kliché-agtigt. Men da jeg fik ham, var det ligesom at blive far. Jeg fik et ansvar og kunne ikke længere bare te mig åndssvagt, uden konsekvenser. Der var jo ligesom en derhjemme der ventede på omsorg og mad.

Det er hårdt, men det sidste halve år, er det gået voldsomt nedad bakke for ham, og han har nu på det halve år haft 3x1 uges bøvl med urinvejene og en hel uge med diarré oveni hatten.

Jeg er afklaret med, at det er det allerbedste, for det stresser ham og han har også allerede levet et år mere end jeg nogensinde havde regnet med. Så han har vist egentlig gjort det godt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lewl skrev:
Tintin skrev:Jamen tak for råd osv. tror jeg.
Vi skrev sammen i går, og udfaldet blev hvad nok alle herinde havde forudset.

Jeg fik en klassisk historie om hun ikke var klar, og var gået for tidligt tilbage til "dating-markedet", jeg var en sød og dejlig person osv osv osv.

Hun forslog vi altid kunne tage en øl sammen. Det takkede jeg nej tak til - jeg nøjes ikke med øl.

Ny uge, videre. Tinder og Happn er aktiveret på ny, og så må vi se hvad der sker. :)


Trist udfald, men god attitude, get back in the game mate! :D

+1. Ja, op på hesten, eh, hingsten, og indfang en masse hopper til folden. :mrgreen: Faldgrube #1 er, hvis modparten, kvinden, meget gerne vil snakke om ekskæresten, og du begynder at lytte som det forstående, rumlige menneske du er. Så er hun ikke klar til noget seriøst. Been there, done that. Alt for mange gange. :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jmt skrev:
Tintin skrev:
jsnjeppe skrev:@tintin prøv at date flere kvinder på samme tid, på denne måde undgår du det som du er ude i lige nu. Hvis du dater flere kvinder på samme tid, og der er nogen som falder fra, eller ikke er interesseret mere, rammer det dig slet ikke ligeså hårdt, og i nogle tilfælde hvis de ikke skriver tilbage, kan du helt have glemt at de ikke skriver mere, da du dater flere på samme tid.

Desuden så lad vær med at, spilde din tid på kvinder som ikke er interesseret i at mødes. Spørg dem om de vil ses, og hvis de siger ja er det fedt, og hvis de siger nej , så OK og brug tiden på nogen andre piger


Det kommer jeg ikke til. Jeg har hverken lyst, og synes det er disrespektfuldt overfor dem jeg end måtte date, og hvis det var tilfældet en pige gjorde det overfor mig ville jeg sige farvel og tak promte.


Dette virker lidt som essensen af dit problem. Du tager nærmest udgangspunkt i at dem du dater skal have potentiale til senere hen at blive en kæreste. Det er ikke utænkeligt at nogle piger kan mærke dette og egentlig bliver skræmt væk før der når at ske noget. Du er "for sød" og det gør gøre dig ikke særlig spændende.

Eller, det ved jeg selvfølgelig ikke en skid om, men det er sådan det fremstår og det er hvad jeg baserer min skraldespandsanalyse på.

"Tænkeboks"? I har datet i 6 uger... Hun siger selv, hun ikke søger noget seriøst, så hvad er det I skal tænke over?

Jeg har også gjort det klar for hende tidligere at jeg i det lange løb søger noget seriøst, men at jeg synes vi skal have det godt så længe vi kan.


Jeg synes helt du skal undlade nogensinde at fortælle sådan noget til en kvinde, medmindre hun tydeligt giver udtryk for at hun ønsker et mere seriøst forhold og spørger dig direkte. Det fjerner mystikken og gør dine intentioner forudsigelige. Keeedeeeeliiigt.

Jeg er kvinde. Og min første tanke er "hvis ikke det er målet med at date en, hvad søren skal man så gøre det for?" :? Jaja jeg kender det åbentlyse svar som mange sikkert vil give :lol: Men det er Tintin nu altså ikke ene om at have som mål.
Har DU store arme?
Brugeravatar
 
Reputation point: 120
 
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 18. okt 2012, 19:32
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 117.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Kvindemennesket fra samme studie som jeg, som jeg har været fuldstændig forgabt i det seneste halvandet års tid har ændret studieretning og skal læse master på et andet institut. Føles som en mavepumper, da jeg fik det at vide i dag. Hvem skal jeg nu stalke og være total klammo overfor :mrgreen:
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:Kvindemennesket fra samme studie som jeg, som jeg har været fuldstændig forgabt i det seneste halvandet års tid har ændret studieretning og skal læse master på et andet institut. Føles som en mavepumper, da jeg fik det at vide i dag. Hvem skal jeg nu stalke og være total klammo overfor :mrgreen:

Hvad forhindrer dig i at stalke hende på det andet institut? Du giver vel ikke så let op, vel? :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev:
martinkjr skrev:Kvindemennesket fra samme studie som jeg, som jeg har været fuldstændig forgabt i det seneste halvandet års tid har ændret studieretning og skal læse master på et andet institut. Føles som en mavepumper, da jeg fik det at vide i dag. Hvem skal jeg nu stalke og være total klammo overfor :mrgreen:

Hvad forhindrer dig i at stalke hende på det andet institut? Du giver vel ikke så let op, vel? :mrgreen:


Haha my kind a guy :)

Ved ikke, om du er kendt i aalborg? Men mit institut ligger ude på hoved campus i østbyen, hvorimod hendes ligger inde i centrum, så kommer ikke tilfældigvis til at lige dumpe ind i hende. Men du har ret! Der må ligges en ny slagplan! :D
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:
Etrius skrev:
martinkjr skrev:Kvindemennesket fra samme studie som jeg, som jeg har været fuldstændig forgabt i det seneste halvandet års tid har ændret studieretning og skal læse master på et andet institut. Føles som en mavepumper, da jeg fik det at vide i dag. Hvem skal jeg nu stalke og være total klammo overfor :mrgreen:

Hvad forhindrer dig i at stalke hende på det andet institut? Du giver vel ikke så let op, vel? :mrgreen:


Haha my kind a guy :)

Ved ikke, om du er kendt i aalborg? Men mit institut ligger ude på hoved campus i østbyen, hvorimod hendes ligger inde i centrum, så kommer ikke tilfældigvis til at lige dumpe ind i hende. Men du har ret! Der må ligges en ny slagplan! :D



Please lav en historie i din log om det, så man kan følge med! :lol:
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 2901
Tilmeldt: 11. mar 2013, 10:56
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



martinkjr skrev:
Etrius skrev:
martinkjr skrev:Kvindemennesket fra samme studie som jeg, som jeg har været fuldstændig forgabt i det seneste halvandet års tid har ændret studieretning og skal læse master på et andet institut. Føles som en mavepumper, da jeg fik det at vide i dag. Hvem skal jeg nu stalke og være total klammo overfor :mrgreen:

Hvad forhindrer dig i at stalke hende på det andet institut? Du giver vel ikke så let op, vel? :mrgreen:


Haha my kind a guy :)

Ved ikke, om du er kendt i aalborg? Men mit institut ligger ude på hoved campus i østbyen, hvorimod hendes ligger inde i centrum, så kommer ikke tilfældigvis til at lige dumpe ind i hende. Men du har ret! Der må ligges en ny slagplan! :D

Ikke spor kendt. Og de få gange, hvor jeg har været i Aalborg, har været i en brandert. :mrgreen: Men jeg husker engang for efterhånden mange år siden, hvor jeg besøgte en kammerat, som læste på Aalborg Universitet. Vi skulle til fredagsbar på universitetet, og som jeg husker det, var busturen derud fra byen nærmest en heldagsfornøjelse. En trøst var dog, at fredagsbaren var et fedt sted, i to etager, hvor man fra en svalegang havde det helt store overblik over udbuddet af kvinder nedenunder. :mrgreen:

Har I snakket sammen? Hvis hun er til fest og farver og gerne tager en fredagsøl på studiet, ville jeg sgu - eventuelt sammen med nogle kammerater - indfinde mig dér, hvor hun tager hen. Vel en godt fyldt fredagsbar og så "tilfældigvis" støde på/ind i hende. Så er der i hvert fald skabt kontakt. :wink:

Jeg har i øvrigt engang scoret en sild til nogle eksamensforberedende laboratorieøvelser i zoologi, dengang jeg læste. Jeg var skarp i stoffet, og hun var interesseret i forvejen, så jeg greb chancen og tilbød hende lektiehjælp... :mrgreen:

God jagt. :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev:
martinkjr skrev:
Etrius skrev:
martinkjr skrev:Kvindemennesket fra samme studie som jeg, som jeg har været fuldstændig forgabt i det seneste halvandet års tid har ændret studieretning og skal læse master på et andet institut. Føles som en mavepumper, da jeg fik det at vide i dag. Hvem skal jeg nu stalke og være total klammo overfor :mrgreen:

Hvad forhindrer dig i at stalke hende på det andet institut? Du giver vel ikke så let op, vel? :mrgreen:


Haha my kind a guy :)

Ved ikke, om du er kendt i aalborg? Men mit institut ligger ude på hoved campus i østbyen, hvorimod hendes ligger inde i centrum, så kommer ikke tilfældigvis til at lige dumpe ind i hende. Men du har ret! Der må ligges en ny slagplan! :D

Ikke spor kendt. Og de få gange, hvor jeg har været i Aalborg, har været i en brandert. :mrgreen: Men jeg husker engang for efterhånden mange år siden, hvor jeg besøgte en kammerat, som læste på Aalborg Universitet. Vi skulle til fredagsbar på universitetet, og som jeg husker det, var busturen derud fra byen nærmest en heldagsfornøjelse. En trøst var dog, at fredagsbaren var et fedt sted, i to etager, hvor man fra en svalegang havde det helt store overblik over udbuddet af kvinder nedenunder. :mrgreen:

Har I snakket sammen? Hvis hun er til fest og farver og gerne tager en fredagsøl på studiet, ville jeg sgu - eventuelt sammen med nogle kammerater - indfinde mig dér, hvor hun tager hen. Vel en godt fyldt fredagsbar og så "tilfældigvis" støde på/ind i hende. Så er der i hvert fald skabt kontakt. :wink:

Jeg har i øvrigt engang scoret en sild til nogle eksamensforberedende laboratorieøvelser i zoologi, dengang jeg læste. Jeg var skarp i stoffet, og hun var interesseret i forvejen, så jeg greb chancen og tilbød hende lektiehjælp... :mrgreen:

God jagt. :D


Busturen fra centrum derud er et helvede, så din hukommelse fejler intet. Generelt er det et rigtig godt sted at læse inkl. div. fredagsbarer.

Vi har haft været i gruppe sammen på et semesterprojekt og dette indebærer, at man sidder sammen fra 8-16 hver dag og nogle gange noget længere, så ja vi har snakket rigtig meget sammen. Hun er alt for dejlig og jeg kunne slet ikke ligge skjul på, at jeg godt kunne lidt hende (på trods af at jeg prøvede ihærdigt) under dette semester forløb. Problemet er, at jeg er en del ældre end hende og hun har en fyr på samme studie... ja, du hørte rigtig; hun har en fyr. Hun er typen hvor alt er snorlige, man skal ikke kunne sætte en finger på noget. Hun er ingeniørstuderende og klarer sig rigtig godt. Jeg er den totale modsætning, vildbassen med en blakket fortid. Det er slet ikke så simpelt.

Man bestemmer jo ikke selv, hvem man godt kan lide. Men tak for interessen.

Don lauge: du får ikke mere end det her :wink:
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:Jeg har besluttet mig, at sige farvel til min hund. Der kommer en dyrlæge på adressen onsdag, og afliver. Han har på mange måder været min bedste ven, og årsagen til at jeg i dag har et liv der er værd at leve. Da jeg fik ham for næsten 9år siden, så min fremtid ikke lys ud. Det gør den nu. Det lyder nok lidt plat og kliché-agtigt. Men da jeg fik ham, var det ligesom at blive far. Jeg fik et ansvar og kunne ikke længere bare te mig åndssvagt, uden konsekvenser. Der var jo ligesom en derhjemme der ventede på omsorg og mad.

Det er hårdt, men det sidste halve år, er det gået voldsomt nedad bakke for ham, og han har nu på det halve år haft 3x1 uges bøvl med urinvejene og en hel uge med diarré oveni hatten.

Jeg er afklaret med, at det er det allerbedste, for det stresser ham og han har også allerede levet et år mere end jeg nogensinde havde regnet med. Så han har vist egentlig gjort det godt.



Det var en barsk omgang. Men han kom godt herfra.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:
awesome skrev:Jeg har besluttet mig, at sige farvel til min hund. Der kommer en dyrlæge på adressen onsdag, og afliver. Han har på mange måder været min bedste ven, og årsagen til at jeg i dag har et liv der er værd at leve. Da jeg fik ham for næsten 9år siden, så min fremtid ikke lys ud. Det gør den nu. Det lyder nok lidt plat og kliché-agtigt. Men da jeg fik ham, var det ligesom at blive far. Jeg fik et ansvar og kunne ikke længere bare te mig åndssvagt, uden konsekvenser. Der var jo ligesom en derhjemme der ventede på omsorg og mad.

Det er hårdt, men det sidste halve år, er det gået voldsomt nedad bakke for ham, og han har nu på det halve år haft 3x1 uges bøvl med urinvejene og en hel uge med diarré oveni hatten.

Jeg er afklaret med, at det er det allerbedste, for det stresser ham og han har også allerede levet et år mere end jeg nogensinde havde regnet med. Så han har vist egentlig gjort det godt.



Det var en barsk omgang. Men han kom godt herfra.

Men det er jo forståeligt med den rolle en hund har i vores liv. Min ekskærestes hund døde forrige år, og den blev næsten 21 år (!!). Det var også som at tage afsked med et kært familiemedlem...
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



awesome skrev:
awesome skrev:Jeg har besluttet mig, at sige farvel til min hund. Der kommer en dyrlæge på adressen onsdag, og afliver. Han har på mange måder været min bedste ven, og årsagen til at jeg i dag har et liv der er værd at leve. Da jeg fik ham for næsten 9år siden, så min fremtid ikke lys ud. Det gør den nu. Det lyder nok lidt plat og kliché-agtigt. Men da jeg fik ham, var det ligesom at blive far. Jeg fik et ansvar og kunne ikke længere bare te mig åndssvagt, uden konsekvenser. Der var jo ligesom en derhjemme der ventede på omsorg og mad.

Det er hårdt, men det sidste halve år, er det gået voldsomt nedad bakke for ham, og han har nu på det halve år haft 3x1 uges bøvl med urinvejene og en hel uge med diarré oveni hatten.

Jeg er afklaret med, at det er det allerbedste, for det stresser ham og han har også allerede levet et år mere end jeg nogensinde havde regnet med. Så han har vist egentlig gjort det godt.



Det var en barsk omgang. Men han kom godt herfra.


Det er aldrig rart at skulle tage det valg, men du har gjort det rigtige. En del af at elske, er at give slip, og især når han ikke havde det rart mere. Man kan let komme til at pine sin hund, fordi man ikke kan give slip.

Jeg måtte selv aflive min hund for noget tid siden, og jeg har dælme haft mange tudeture (ja i know, en voksen mand på 27 der tuder), over det, og har tænkt på at få hund igen, men det er stadig for tæt på.
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 82
Tilmeldt: 10. maj 2016, 14:03
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Weinke skrev:Jeg er kvinde. Og min første tanke er "hvis ikke det er målet med at date en, hvad søren skal man så gøre det for?" :? Jaja jeg kender det åbentlyse svar som mange sikkert vil give :lol: Men det er Tintin nu altså ikke ene om at have som mål.


Jeg kan godt se det er en lidt kantet formulering. Selvfølgelig dater rigtig mange også med det udgangspunkt at personen har potentiale til at blive en fast partner, men hvis man allerede efter få uger (hvor man knapt nok har lært hinanden at kende) begynder at opføre sig som om at man nærmest allerede er kærester, så kan det sikkert skræmme nogle væk.

Nåh ja, og det åbenlyse svar er selvfølgelig også at nogle kvinder bare gerne vil have noget uforpligtende schlong.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak for opbakningen gutter. Og det er nemlig rigtigt, man påtager sig et ansvar for at sige stop, mens det er retfærdigt for hunden også, når man køber sådan en lille pelsbold :-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:Vi har haft været i gruppe sammen på et semesterprojekt og dette indebærer, at man sidder sammen fra 8-16 hver dag og nogle gange noget længere, så ja vi har snakket rigtig meget sammen. Hun er alt for dejlig og jeg kunne slet ikke ligge skjul på, at jeg godt kunne lidt hende (på trods af at jeg prøvede ihærdigt) under dette semester forløb. Problemet er, at jeg er en del ældre end hende og hun har en fyr på samme studie... ja, du hørte rigtig; hun har en fyr. Hun er typen hvor alt er snorlige, man skal ikke kunne sætte en finger på noget. Hun er ingeniørstuderende og klarer sig rigtig godt. Jeg er den totale modsætning, vildbassen med en blakket fortid. Det er slet ikke så simpelt.

Man bestemmer jo ikke selv, hvem man godt kan lide. Men tak for interessen.

Don lauge: du får ikke mere end det her :wink:


Dude! Right in the feels :mrgreen:

Kitty.jpg
Kitty.jpg (40.08 KiB) Vist 1864 gange
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 2901
Tilmeldt: 11. mar 2013, 10:56
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bestemte typer i FW.

Jeg går hen for at lave DB shrugs. Der er 10 bænke, og udover mig kun to gutter i midt 30'erne.
Jeg lægger mine ting på den ene bænk sammen med håndvægtene.

De her gutter står 2-3 bænke fra mig. På en eller anden måde ender den ene med at spørge mig om han ikke lige kan bruge den bænk jeg har mine ting på fordi han skal lave side lateral raises. Jeg siger jaja og rykker mine ting lidt så han kan sidde på den samtidig med tingene ligger der.

5 min. efter kommer deres mindst ligeså åndede venner og så vælger to af dem at stå og øve sig på kickboxing lige ved siden af mig.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 622
Tilmeldt: 29. jan 2013, 19:46
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tintin skrev:Bestemte typer i FW.

5 min. efter kommer deres mindst ligeså åndede venner og så vælger to af dem at stå og øve sig på kickboxing lige ved siden af mig.


Jeg får det direkte dårligt, når folk begynder at sparke/slå på den boksesæk, der hænger i hjørnet af frivægts området. Liiige lidt bicep curls og så ellers over og sparke på sækken. Og så attituden bagefter hvor de lige skruer deres bedste badass-udtryk på, og går rundt om sækken som en imbecil abe. Fy for helvede hvor er det akavet og plat at se på.
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 420
Tilmeldt: 27. dec 2013, 23:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Crux skrev:... og sparke på sækken. Og så attituden bagefter hvor de lige skruer deres bedste badass-udtryk på, og går rundt om sækken som en imbecil abe. Fy for helvede hvor er det akavet og plat at se på.


Her er et lille fif til at spotte om de rent faktisk er imbecile aber eller om de ved hvad de laver. De fleste der ikke ved hvad de laver laver cirkel spark med lukket hofte:

Billede

Folk der ved hvad de laver sparker selvfølgelig med åben hofte, således at hele kroppen arbejder i sparket:

Billede

(og så håber jeg at folk kan abstrahere fra det random farve valg)
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



At min massør har bemærket, at mine rygmuskler er atroferet ifbm. mit vægttab... Jeg burde virkelig snart begynde at træne og spise mere igen :cry:
I det mindste kan jeg passe nogle flere bukser igen
Brugeravatar
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 22. nov 2013, 09:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



3000kr. er "fastlåst" på min konto.

Der er sket det, at nogen har brugt mine kortoplysninger til at handle med. Handlen er aldrig gået igennem, så pengene står som "reserveret" på min konto, og det har de gjort siden 7/8...Men nu skriver banken så, at de ikke kan behandle min indsigelse, fordi pengene "kun" er reserveret. Derfor må jeg vente og se om pengene faktisk bliver trukket på et tidspunkt, og så lave indsigelse på ny. Sagen betragtes derfor som afsluttet fra deres side, indtil jeg laver en indsigelse på ny....Jeg synes det er noget fis.

Hvad fanden gør man så lige? Pengene kan vel principielt være reserveret fra nu af og til juleaften.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:3000kr. er "fastlåst" på min konto.

Der er sket det, at nogen har brugt mine kortoplysninger til at handle med. Handlen er aldrig gået igennem, så pengene står som "reserveret" på min konto, og det har de gjort siden 7/8...Men nu skriver banken så, at de ikke kan behandle min indsigelse, fordi pengene "kun" er reserveret. Derfor må jeg vente og se om pengene faktisk bliver trukket på et tidspunkt, og så lave indsigelse på ny. Sagen betragtes derfor som afsluttet fra deres side, indtil jeg laver en indsigelse på ny....Jeg synes det er noget fis.

Hvad fanden gør man så lige? Pengene kan vel principielt være reserveret fra nu af og til juleaften.


Kontakt dem der er handlet med.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:3000kr. er "fastlåst" på min konto.
Hvad fanden gør man så lige? Pengene kan vel principielt være reserveret fra nu af og til juleaften.


Det er noget tid siden jeg arbejdede med betalingsløsninger, men jeg mener at reserverede beløb maks kan forblive låst i 1 mdr. Det er ihvertfald ikke uendeligt.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 18
Tilmeldt: 30. apr 2015, 07:59
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Står på tanken og er klar til at betale for benz. Nets havde så valgt at spærre mit kort pga "muligvis" svindel.
Fair nok. Jeg ringer til banken. Deres kasse er lukket og de kan intet gøre. Ingen penge til dig makker, surt.

Okay så. Jeg ringer til Nets.
De kan intet gøre og deres service tilbyder ikke en advarsel via sms, opkald eller mail - Godt gået venner.

Med en telefon som er løbet tør for strøm og forældre der stadigvæk er på arbejde, må jeg skylde tanken penge og afleverer dem imorgen.

Dertil skal det siges, et nyt MasterCard åbenbart koster 250. Jamen det trækker I da bare fra kontoen.
Ingen hjælp fra banken og ingen hjælp fra Nets. Klasse.

Hvilken fantastisk oplevelse.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 2901
Tilmeldt: 11. mar 2013, 10:56
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ramius skrev:
awesome skrev:3000kr. er "fastlåst" på min konto.
Hvad fanden gør man så lige? Pengene kan vel principielt være reserveret fra nu af og til juleaften.


Det er noget tid siden jeg arbejdede med betalingsløsninger, men jeg mener at reserverede beløb maks kan forblive låst i 1 mdr. Det er ihvertfald ikke uendeligt.


Ja det lort har jeg også oplevet, hvis ikke man får butikken til at fjerne den reservering, går der de 30 dage, pisse belastende..
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 293
Tilmeldt: 22. okt 2015, 14:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej gutter...har lige holdt en pause, men for lige at følge op på hvad det hele endte med, så stod reservationen der i de 30 dage der omtales, og pengene kom så retur i dag.

Jeg havde skrevet en liiidt sur og tvær mail til nordea, der havde sendt min mail videre til en medarbejder fra min egen afdeling, der forklarede sammenhængen(30 dage ved online handel og 7 ved fysisk butik) og samtidig beklagede at nordea card disputes der sad med min sag, havde været så vage i deres formulering.

Tak for svarene i øvrigt. Er en glad lille julegris nu...3000kr. er måske ikke mange penge, men de ville være nederen at miste.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



DonLauge skrev:Står på tanken og er klar til at betale for benz. Nets havde så valgt at spærre mit kort pga "muligvis" svindel.
Fair nok. Jeg ringer til banken. Deres kasse er lukket og de kan intet gøre. Ingen penge til dig makker, surt.

Okay så. Jeg ringer til Nets.
De kan intet gøre og deres service tilbyder ikke en advarsel via sms, opkald eller mail - Godt gået venner.

Med en telefon som er løbet tør for strøm og forældre der stadigvæk er på arbejde, må jeg skylde tanken penge og afleverer dem imorgen.

Dertil skal det siges, et nyt MasterCard åbenbart koster 250. Jamen det trækker I da bare fra kontoen.
Ingen hjælp fra banken og ingen hjælp fra Nets. Klasse.

Hvilken fantastisk oplevelse.


Underligt du ikke fik en sms...det gjorde jeg. Har du været inde og tjekke at der ikke står reserveret noget(som i førnævnte tilfælde?)
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:
Underligt du ikke fik en sms...det gjorde jeg. Har du været inde og tjekke at der ikke står reserveret noget(som i førnævnte tilfælde?)



Ingen penge står som reserveret.

Nets ringede til mig 2 dage senere. Det virker til, en makker fra Filipinerne og USA har forsøgt at hæve penge fra min konto - betryggende nyheder venner.

Vi har nu onsdag - 7 dage senere. Har jeg modtaget mit kort, som blev bestilt som haster? (typisk 2 dages leveringstid)
Nej.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 2901
Tilmeldt: 11. mar 2013, 10:56
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster