Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65568 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1576
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1574

Følg bodybuilding.dk på

hvad mærke af produkter at vælge?

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





hvad er forskellen? Hvad er det bedst? Dyre eller billiger produkterne? Jeg ved, at professionelle bodybuildere de vælger dyre produkter Dennis Jensen DM master 2016 bruger produkter Trec Nutrition, og hvad i bruger? Jeg er lige begyndt, min eventyr med bodybuilding, men jeg vil have at min krop få de bedste ingredienser. Jeg vil gerne høre, hvad i anbefale Trec Nutrition? Scitec Nutrition? Bodylab?
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. jul 2016, 19:32
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mad det er det bedste produkt.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 19. jan 2014, 18:42
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



john24 skrev:hvad er forskellen? Hvad er det bedst? Dyre eller billiger produkterne? Jeg ved, at professionelle bodybuildere de vælger dyre produkter Dennis Jensen DM master 2016 bruger produkter Trec Nutrition, og hvad i bruger? Jeg er lige begyndt, min eventyr med bodybuilding, men jeg vil have at min krop få de bedste ingredienser. Jeg vil gerne høre, hvad i anbefale Trec Nutrition? Scitec Nutrition? Bodylab?


Er ked af at sige det, men dit eventyr med bodybuilding kommer 99% til at handle om research. Så mit råd er at google lidt efter det.

Lad mig hjælpe dig lidt i gang.. :)

- http://www.bodylab.dk/shop/om-bodylab-195s1.html ( Her har du b.la. hvad du kan finde om bodylab )


i bund og Grund gider jeg ikke selv til at læse det igennem, og kender ikke dit svar. Men var flink nok til at finde en kilde :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 20. dec 2012, 21:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



mypr0tein fordi det er billigt og af en rimelig kvalitet. bruger det dog ikke ofte.
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 13. aug 2011, 22:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg fornemmer noget skjult reklame.
Men, anyways, de professionelle bodybuildere vælger de produkter de får gratis for at promovere dem.

Jeg bruger bodylab fordi jeg synes det smager bedre og så fordi det er et dansk firma. Førhen brugte jeg engelske mærker fordi de er billigst, men smagen er dog forfærdelig.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar
 
Reputation point: 285
 
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Når du søger efter kosttilskud, så kan du forsøge at finde information om, hvad de er lavet på baggrund af, hvilken kvalitet de har, om de overholder label (altså om der er det i, der står), og finde ud af om du synes om smagen og prisen på det du vælger.
Fx har mypr0tein rigtig mange varianter af næsten det samme. Både billige BCAA lavet på fjer og hår, samt batchtestede og højere kvalitet lavet på vegetabilske kilder, men så til en anden pris.

Kosttilskud er et af de steder hvor du ikke altid får hvad du betaler for. Dyre produkter KAN være bras, mens de billigste produkter ofte er det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 5. jan 2012, 16:15
Geografisk sted: 7500
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Æg
spinat
kylling
mælk
bønner
skyr
groft brød
fisk
Kartofler
Kaffe

en god stack
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 6. jan 2008, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



john24 skrev:hvad er forskellen? Hvad er det bedst? Dyre eller billiger produkterne? Jeg ved, at professionelle bodybuildere de vælger dyre produkter Dennis Jensen DM master 2016 bruger produkter Trec Nutrition, og hvad i bruger? Jeg er lige begyndt, min eventyr med bodybuilding, men jeg vil have at min krop få de bedste ingredienser. Jeg vil gerne høre, hvad i anbefale Trec Nutrition? Scitec Nutrition? Bodylab?


Jeg bruger selv Bodylab og er godt tilfreds med både pris og kvalitet :)
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 277
Tilmeldt: 18. feb 2015, 14:44
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Belive skrev:Jeg bruger selv Bodylab og er godt tilfreds med både pris og kvalitet :)


Du er vel tilfreds med pris, smag og konsistens? Med mindre du har fået renhed og aminosyre sammensætningen analyseret. Ordkløver? Nej da det netop er de parametre der bliver snydt med og det er dem der er afgørende for kvaliteten af produktet. Jeg siger ikke at bodylab snyder (det har jeg intet belæg for) men at du som forbruger ikke har en chance for at vide hvad kvaliteten af det produkt du køber er.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Udgaard skrev:
Belive skrev:Jeg bruger selv Bodylab og er godt tilfreds med både pris og kvalitet :)


Du er vel tilfreds med pris, smag og konsistens? Med mindre du har fået renhed og aminosyre sammensætningen analyseret. Ordkløver? Nej da det netop er de parametre der bliver snydt med og det er dem der er afgørende for kvaliteten af produktet. Jeg siger ikke at bodylab snyder (det har jeg intet belæg for) men at du som forbruger ikke har en chance for at vide hvad kvaliteten af det produkt du køber er.


Eller hun har læst på nettet...

https://candidlab.com/da/p/bodylab-whey-100/

https://candidlab.com/da/supplement/proteinpulver/
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 2201
Tilmeldt: 1. jun 2009, 10:52
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Rasmuskrogh skrev:
Udgaard skrev:
Belive skrev:Jeg bruger selv Bodylab og er godt tilfreds med både pris og kvalitet :)


Du er vel tilfreds med pris, smag og konsistens? Med mindre du har fået renhed og aminosyre sammensætningen analyseret. Ordkløver? Nej da det netop er de parametre der bliver snydt med og det er dem der er afgørende for kvaliteten af produktet. Jeg siger ikke at bodylab snyder (det har jeg intet belæg for) men at du som forbruger ikke har en chance for at vide hvad kvaliteten af det produkt du køber er.


Eller hun har læst på nettet...

https://candidlab.com/da/p/bodylab-whey-100/

https://candidlab.com/da/supplement/proteinpulver/


Tak for links. De er interessante og ikke uvæsentlige i for en kvalitets diskussion. Det ændre dog ikke på at der forekommer massivt snyd med kosttilskud og at du uden laboratorie målinger ikke har den fjerneste ide om kvantiteten af produktet. Indeholder den hvad den lover?
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Udgaard skrev:
Rasmuskrogh skrev:
Udgaard skrev:
Belive skrev:Jeg bruger selv Bodylab og er godt tilfreds med både pris og kvalitet :)


Du er vel tilfreds med pris, smag og konsistens? Med mindre du har fået renhed og aminosyre sammensætningen analyseret. Ordkløver? Nej da det netop er de parametre der bliver snydt med og det er dem der er afgørende for kvaliteten af produktet. Jeg siger ikke at bodylab snyder (det har jeg intet belæg for) men at du som forbruger ikke har en chance for at vide hvad kvaliteten af det produkt du køber er.


Eller hun har læst på nettet...

https://candidlab.com/da/p/bodylab-whey-100/

https://candidlab.com/da/supplement/proteinpulver/


Tak for links. De er interessante og ikke uvæsentlige i for en kvalitets diskussion. Det ændre dog ikke på at der forekommer massivt snyd med kosttilskud og at du uden laboratorie målinger ikke har den fjerneste ide om kvantiteten af produktet. Indeholder den hvad den lover?


Det har du ganske ret i. Dog er der lavet en test (og Bodylab 'bestod') af samtlige danske mærker, der netop analyserede aminosyrefordelingen, for netop at kunne afsløre amino spiking/mining:

http://www.kosttilskud.dk/den-store-dan ... test-2015/

Her er i øvrigt en del baggrundsviden om emnet:
http://www.bodylab.dk/shop/naar-protein ... 601c1.html
Brugeravatar
Administrator
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 3061
Tilmeldt: 3. mar 2005, 00:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så har jeg vist ikke mere at brokke mig over i forhold til de produkter der har deltaget i begge undersøgelser. Det vil være min klare anbefaling at man holder sig til produkter der har deltaget i (og bestået) de tests der linkes til at Rasmus & Rasmus.

Var det ikke værd at smide de links i newbies tråden?
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Der har også været en test af amerikanske brands, hvor flere var helt ad helvede til, mht. det faktiske proteinindhold. Det har jeg skrevet lidt om her (inklusiv om hvordan man ellers kan snyde en test):
http://www.bodylab.dk/shop/afvigelser-i ... 791c1.html

Testen på Candidlab måler dog DIAAS, og denne er langt mere følsom over for amino spiking eller mining, hvorfor den vil være god at gå efter.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator
 
Reputation point: 675
 
Indlæg: 8990
Tilmeldt: 13. mar 2007, 21:51
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nick9000 skrev:Testen på Candidlab måler dog DIAAS, og denne er langt mere følsom over for amino spiking eller mining, hvorfor den vil være god at gå efter.


Du skriver måler. Måler de det rent faktisk eller beregner de det bare? Jeg troede at det var det sidste.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Udgaard skrev:
Nick9000 skrev:Testen på Candidlab måler dog DIAAS, og denne er langt mere følsom over for amino spiking eller mining, hvorfor den vil være god at gå efter.


Du skriver måler. Måler de det rent faktisk eller beregner de det bare? Jeg troede at det var det sidste.


Så vidt jeg kan se har de (Nedergaard) selv stået for analysen men jeg ved det ikke (: I DIAAS tildeles hver enkelt aminosyre en score (den der er i laveste mængder, den "begrænsende", bestemmer så DIAAS-scoren), så hvis nogle aminoer er tilstede i usædvanlige mængder burde det kunne observeres.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator
 
Reputation point: 675
 
Indlæg: 8990
Tilmeldt: 13. mar 2007, 21:51
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster