Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65711 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1416
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1414

Følg bodybuilding.dk på

Hvad irriterer dig lige nu?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Åh gud, er læreren okay? der var forhåbentlig rigelig kaffe og krisehjælp :lol:
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Hvis du ønsker din ven ikke skal dømmes, så understreg at tonen og kontekst tydeligvis var således at det ikke skulle forstås bogstaveligt eller tages som en egentlig trussel.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



santaklausen skrev:
Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Åh gud, er læreren okay? der var forhåbentlig rigelig kaffe og krisehjælp :lol:


det sjove er, at ham eleven har briller og spiller computer, aldrig været i byen ( kend typen ) fyldte 18 2 dage inden.. at lave sådan et stort nummer ud af 3 ord uden betydning.. :lol: - Håber vitterligt han bliver kvalt i hans kop kaffe en dag
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 20. dec 2012, 21:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



SandyFrink skrev:
Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Hvis du ønsker din ven ikke skal dømmes, så understreg at tonen og kontekst tydeligvis var således at det ikke skulle forstås bogstaveligt eller tages som en egentlig trussel.


Du har helt ret, og jeg vil helt sikkert også tilføje nogen ord om ham.. selvom det ikke har nogen betydning. dog er det kun en bekendt :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 20. dec 2012, 21:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Zamoth skrev:
santaklausen skrev:
Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Åh gud, er læreren okay? der var forhåbentlig rigelig kaffe og krisehjælp :lol:


det sjove er, at ham eleven har briller og spiller computer, aldrig været i byen ( kend typen ) fyldte 18 2 dage inden.. at lave sådan et stort nummer ud af 3 ord uden betydning.. :lol: - Håber vitterligt han bliver kvalt i hans kop kaffe en dag


Og så undrer lærere og pædagoger sig over at børnene er respektløse i dag. Man bliver da respektløs overfor svanser som ham. Det er svært at respektere folk som er SÅ nærtagende.

Ja man kan jo håbe. Typer som ham er for sarte til livet.
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



det tager super lang tid for den medicin jeg har fået mod angst begynder at virke -.- perfekt...
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 13. jun 2010, 19:54
 
Træner her: Mana Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



G.I Joe skrev:det tager super lang tid for den medicin jeg har fået mod angst begynder at virke -.- perfekt...


Surt! men der er massere af ting du kan gøre selv. Psykolog, selvhjælpsbøger, kognitiv adfærdsterapi, mindfulness, motion, hypnose. Det er selvfølgelig lettere sagt end gjort, men ved at kognitiv adfærdsterapi og samtale terapi er noget af det mest effektive når det kommer til at overvinde angst, depression m.m. Samt at mindfulness og hypnose bliver mere og mere populært mht. alternativ behandling :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: 6. dec 2016, 23:04
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Hvis du ønsker din ven ikke skal dømmes, så understreg at tonen og kontekst tydeligvis var således at det ikke skulle forstås bogstaveligt eller tages som en egentlig trussel.


Retten plejer da at være ligeglad med ens subjektive holdning?

Han skal bare ikke huske noget. Det er bedre.
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 838
Tilmeldt: 16. feb 2007, 23:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



troublemaker skrev:
SandyFrink skrev:
Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Hvis du ønsker din ven ikke skal dømmes, så understreg at tonen og kontekst tydeligvis var således at det ikke skulle forstås bogstaveligt eller tages som en egentlig trussel.


Retten plejer da at være ligeglad med ens subjektive holdning?

Han skal bare ikke huske noget. Det er bedre.


Som jeg siger, jeg har forklaret hele episoden over telefon til en politimand..( Han gav klart udtryk for at det ikke ville ende sådan her ) Så jeg står stort set til en bøde/fængselsstaf Hvis jeg ikke genfortæller historien
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 20. dec 2012, 21:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeppz - det er sandt. Men er noget svært at tænke over når man med jævne mellemrum har det som om man er i et spil russisk roulette med 6/6 i revolveren :/
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 13. jun 2010, 19:54
 
Træner her: Mana Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



troublemaker skrev:
SandyFrink skrev:
Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Hvis du ønsker din ven ikke skal dømmes, så understreg at tonen og kontekst tydeligvis var således at det ikke skulle forstås bogstaveligt eller tages som en egentlig trussel.


Retten plejer da at være ligeglad med ens subjektive holdning?

Han skal bare ikke huske noget. Det er bedre.


Det er ikke en "holdning", det er en erindring.

Z skal netop huske det, men til vedkommendes fordel, med mindre han gerne ser anklagede dømt.
Hvor troværdig tror du selv Zamoths "jeg kan ikke huske noget" vil være over for et vidne eller forurettet der kan huske hvad der blev sagt, vs. hvis Zamoth sagde han huskede samme ord, men sagt på en anden måde, i en anden kontekst og med en anden mening.

Du ved godt at retten til ikke at selvinkriminere i form af dybt utroværdige udsagn gælder anklagede og ikke vidner, ikke?

Dit råd er meget dårligt.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



G.I Joe skrev:Jeppz - det er sandt. Men er noget svært at tænke over når man med jævne mellemrum har det som om man er i et spil russisk roulette med 6/6 i revolveren :/


Husk du er ikke den eneste der har været der.. der er millioner der har været igennem din situration, og millioner der har overgået den.. så jeg ved med garanti, at du også kan :)

Hver femte – eller 22 procent af alle mennesker - får på et tidspunkt angst som er så udtalt at der er tale om en sygdom.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 20. dec 2012, 21:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



good point
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 13. jun 2010, 19:54
 
Træner her: Mana Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



G.I Joe skrev:Jeppz - det er sandt. Men er noget svært at tænke over når man med jævne mellemrum har det som om man er i et spil russisk roulette med 6/6 i revolveren :/


Jeg har selv været igennem noget lignende. Det vigtigste at huske på, er at det er en periode du skal igennem. Livet bliver fedt igen, også selvom det ikke føles sådan lige nu :)
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
troublemaker skrev:
SandyFrink skrev:
Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Hvis du ønsker din ven ikke skal dømmes, så understreg at tonen og kontekst tydeligvis var således at det ikke skulle forstås bogstaveligt eller tages som en egentlig trussel.


Retten plejer da at være ligeglad med ens subjektive holdning?

Han skal bare ikke huske noget. Det er bedre.


Det er ikke en "holdning", det er en erindring.

Z skal netop huske det, men til vedkommendes fordel, med mindre han gerne ser anklagede dømt.
Hvor troværdig tror du selv Zamoths "jeg kan ikke huske noget" vil være over for et vidne eller forurettet der kan huske hvad der blev sagt, vs. hvis Zamoth sagde han huskede samme ord, men sagt på en anden måde, i en anden kontekst og med en anden mening.

Du ved godt at retten til ikke at selvinkriminere i form af dybt utroværdige udsagn gælder anklagede og ikke vidner, ikke?

Dit råd er meget dårligt.


Nu handler det vel objektivt set om hvad der reelt skete, og ikke om at vidne på en måde der favoriserer det udfald man selv ønsker. Jeg ved godt man næppe har interesse i at få sin ven dømt, men et vidneudsagn bør jo netop være troværdigt.

Han har næppe ment det bogstavligt, men vi herinde har ikke en kinamands chance for at kende omstændighederne. Og "jeg dræber dig" er ikke just en mild trussel.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



SandyFrink skrev:
troublemaker skrev:
SandyFrink skrev:
Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Hvis du ønsker din ven ikke skal dømmes, så understreg at tonen og kontekst tydeligvis var således at det ikke skulle forstås bogstaveligt eller tages som en egentlig trussel.


Retten plejer da at være ligeglad med ens subjektive holdning?

Han skal bare ikke huske noget. Det er bedre.


Det er ikke en "holdning", det er en erindring.

Z skal netop huske det, men til vedkommendes fordel, med mindre han gerne ser anklagede dømt.
Hvor troværdig tror du selv Zamoths "jeg kan ikke huske noget" vil være over for et vidne eller forurettet der kan huske hvad der blev sagt, vs. hvis Zamoth sagde han huskede samme ord, men sagt på en anden måde, i en anden kontekst og med en anden mening.

Du ved godt at retten til ikke at selvinkriminere i form af dybt utroværdige udsagn gælder anklagede og ikke vidner, ikke?

Dit råd er meget dårligt.


Anklageren er forsat ikke interesseret i hvilken kontekst det blev sagt i. Men om det blev sagt. Ja eller nej. Hvis der bliver svaret ja, så kan man udefra den forudsætning fortælle hvad der er sket. Hvis han siger nej, så er det vel under strafansvar, fordi han ikke må lyve. Men hvis han ikke husker noget, så kan han ikke stå til regnskab for noget. Ej heller hvis han under afhøring har skrevet under på afhøringsrapporten.

Men det er (som du selv ved) anklagerens opgave at løfte bevisbyrden. Anklageren skal bevise, at tiltalte HAR sagt "jeg dræber dig" og ikke vidnet eller den tiltalte der har denne opgave.Altså enhver berettiget tvivl i skal komme den tiltalte til gode.

Så hvis vidnet siger, at han ikke kan huske noget, så er det det som dommeren skal tage udgangspunkt i. Og ikke andet.
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 838
Tilmeldt: 16. feb 2007, 23:46
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Zamoth skrev:At jeg den 23 januar skal vidne i retten, mod en tideligere klassekammerat der dummede sig efter han fik fravær. og råbte højt,
(lærens navn) Jeg dræber dig! :lol:

- for et månedes tid siden blev jeg ringet op af en politimand, der skulle høre historien derfra.. han sagde klart og tydeligt, jeg ikke skulle bruge tid på at vidne.. OM JEG GIDER


Jeg synes det er komisk
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 667
Tilmeldt: 15. maj 2010, 09:58
Geografisk sted: Svendborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



For en gangs skyld tændte jeg for TV2 i går aftes, og så en reklame for et program der hed noget aller "Danskerne mod østeuropæerne" , og allerede der tænkte jeg, at det måtte blive et vanvittigt program. I dag læser jeg så denne lille beskrivelse fra det danske tømrefirma der er med i udsendelsen.

"Kære alle derude.
Midt i januar deltager mit firma i en udsendelse, der hedder ”Med Danmark på job”.
Den kommer på TV2 og er lavet af et produktions selskab, STV.
Den skulle vise, hvordan det er, at have et firma, hvordan med familien, hvad snakker de ansatte om mm.
For at vise noget forskelligt tømrer arbejde, så skulle vi arbejde på et tag, hvor jeg skulle spille en rolle om, hvordan jeg møder kunden første gang, og ender med jeg giver tilbud, hvor jeg så får opgaven.
Vi møder op hos kunden den aftalte dag for at arbejde på hendes tag i 4 dage og så skulle hun og hendes familie selv lave det færdigt.
Her var der sat et kæmpe stillads op med telt over, det kommer til at fremstå som om, at jeg har bestilt dette meget dyre stillads, til så lille en opgave.
Da vi deltager i en udsendelse, hvor der skulle vises så meget forskelligt arbejde som muligt, så laves taget ikke, som vi ville have gjort det normalt.
Vi skulle isolere, lægge dampspærre, nye lægter og lægge nye bølge tagplader mm.
Vi går i gang ligger dampspærre, den bliver ikke lagt færdig, får lagt noget isolering, kunden skulle selv købe materialer, og jeg havde lavet en materialeliste. Der hvor vi skulle overholde nogle ventilations krav, skal vi bruge en speciel isolering, det kom der ikke, der blev købt en billig isolering. Men vi ligger den i, og for at vise, hvordan taget ville komme til at se ud, så lægger vi også tagplader henover så TV2 kunne få deres billeder. Henover forkert udført dampspærre og forkert isolering og andre ting, vi heller ikke havde nået at lave. Alt dette vidste kunden, da jeg på mail havde gjort hende opmærksom på, at dette skulle laves, og vi ikke var færdige med vores job
Da de 4 dage var gået blev vores arbejder uden min viden vurderet, og pga. damspærreren og isoleringen og så det, at vores arbejde ikke var færdigt, så fik vi en karakter 0 altså dumpet Så blev vores arbejde revet ned, og et polsk firma skulle så lave samme opgave, også uden min viden.
De kunne nå at lave taget på 4 dage, og de lavede taget præcist på den måde, som STV ingeniør har sagt et tag skulle laves på, bla. uden damspærre, samt flere andre alvorlige fejl, som aldrig bliver vurderet.
Specielt delen med damspærre har fået debatten om udsendelsen op i det røde felt. Jeg skrev til de store isolerings firmaer, om det var rigtigt, at vi ikke skal udlægge damspærre, som de siger vi skal, Rockwool, Isover, og Velux, og det skal vi, lige som SBI (bygningsreglementet), siger at vi skal lave dampspærre.
De er nu gået ind i sagen, og jeg håber, de kan være med til at få standset denne udsendelse.
At udsendelsen skule hedde ”Med Danmark på job”, var bare en fælde, den rigtige agenda var, at TV2 vil sammenligne danske og udenlandske firmaer på priser og kvalitet, polakkerne får karakteren 6.
Det vil også fremgå, at vi holder mange pauser, hvilket vi også gør, vi udførte arbejdet i uge 21, se i DMI’s vejr katalog, vi havde en temperatur på 28 grader og en luftfugtighede procent på 80 %., og så skulle vi til og med arbejde i et telt, hvilket føltes som et drivhus. Arbejdsmiljøregler siger vi skal arbejde langsommere og holde flere pauser, når fugtigheden kommer over 60 %, men alligevel klippes udsendelsen sådan, at vi er dovne, dårlige og dyre.
Når der vises billeder af mine ansatte, så har man sat klovne musik på som baggrundsmusik.
Dette er kun et lille uddrag, af alle de fejl og bedrag STV og TV2 har begået i deres hunger efter seertal.
Hvis nogen er interesseret kan jeg fremlægge fuld dokumentation for hele forløbet, dokumentation som tv2 vælger at ignorere!
Når I ser udsendelsen, så tag den lige med et gram salt. Del gerne
André Boas
Tømre mester Boasbyg"
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 789
Tilmeldt: 29. jul 2012, 09:38
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Riberrock skrev:For en gangs skyld tændte jeg for TV2 i går aftes ...

Det er pisse irriterende, men ikke enormt overraskende, at der bliver produceret tv på den måde.
Borumpas skrev:Det sidste sæt stoppede tidligt fordi, for at være ærlig, jeg kunne ikke lave opspænd fordi jeg skulle skide
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 737
Tilmeldt: 29. aug 2015, 13:29
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan





Dovne røvhul.. Ja det er svært at få arbejde hvis du kun bruger din dag på at sove længe, besøge dine naboer for at se hvad de laver, og ellers kigge i fucking fotoalbums. Manden siger han er 29 år, men ligner en på 45, absolut ingen respekt for sig selv eller andre. Og så det fandeme staten som betaler for hans tatoveringer, rygning og hvad fanden han ellers må købe af lort. Menneskeligt affald.

Det er ligesom tykke mennesker(hvilket vedkommende også er) som har 117 forskellige undskyldinger for, hvorfor de er tykke og ikke taber sig, mens de ligger dagen lang på sofaen og hælder i sig med kage og andet lort.

:twisted:
Sidst rettet af Crux 13. jan 2017, 14:36, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 420
Tilmeldt: 27. dec 2013, 23:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



^this

Så sidste år en udsendelse med en tosse, der mente at det var bedre at kommunen bare lod ham være i fred og udbetalte hans KH. Manden havde flere episoder med aggressiv adfærd mod socialrådgivere osv.

Han bliver sendt i noget jobprøvning, men kort efter må han hjem fordi han ikke han holde ud at arbejde på den stol de har stillet til rådighed.

Herefter sætter han sig hjem og har ingen problemer med at sidde på en spisebordsstol i flere timer og udregne dart-resultater. De skulle bare smække kassen i, så skulle han nok komme i gang. Det er simpelthen at tage pis på dem der faktisk ER syge.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:^this

Så sidste år en udsendelse med en tosse, der mente at det var bedre at kommunen bare lod ham være i fred og udbetalte hans KH. Manden havde flere episoder med aggressiv adfærd mod socialrådgivere osv.

Han bliver sendt i noget jobprøvning, men kort efter må han hjem fordi han ikke han holde ud at arbejde på den stol de har stillet til rådighed.

Herefter sætter han sig hjem og har ingen problemer med at sidde på en spisebordsstol i flere timer og udregne dart-resultater. De skulle bare smække kassen i, så skulle han nok komme i gang. Det er simpelthen at tage pis på dem der faktisk ER syge.


Præcis. Jeg fatter ikke hvordan sådanne typer kan blive ved med at rive til sig. Ligesom Levakovic familien.
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 420
Tilmeldt: 27. dec 2013, 23:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Riberrock skrev:For en gangs skyld tændte jeg for TV2 i går aftes, og så en reklame for et program der hed noget aller "Danskerne mod østeuropæerne" , og allerede der tænkte jeg, at det måtte blive et vanvittigt program. I dag læser jeg så denne lille beskrivelse fra det danske tømrefirma der er med i udsendelsen.


Jeg så desværre ikke udsendelsen. Men er selv VVS mand og har hørt en del snak om den fra mine kollegaer.

Jeg kan ikke forstå at lige meget hvad han har fået at vide han deltager i, ikke har valgt og droppe bajer og snaps på åben TV?

Det kan da ikke være andet end dårlig reklame for et firma at de drikker øl kl 9.00

Og ja, der bliver drukket mange øl på bygge pladser og ligene rundt omkring i Danmark. Men der for kan man kan godt lige sige at de fire dage vi har TV hold på der drikker vi ikke i arbejds tiden.
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Buhl88 skrev:Og ja, der bliver drukket mange øl på bygge pladser og ligene rundt omkring i Danmark. Men der for kan man kan godt lige sige at de fire dage vi har TV hold på der drikker vi ikke i arbejds tiden.


Jeg er åbenbart ret naiv, da jeg troede at det var fortid. Arbejdede som arbejdsdreng hos et tømrerfirma sidst i 90'erne. 2 af svendende skulle helst have en 3-5 pilsnere om morgenen, før de rigtig kunne komme i gang med at arbejde.

Husker en renovering af et plejehjem her i byen over en sommer. Det pågældende malerfirma bestod af deciderede sprittere og murerfirmaet endnu værre. Der var dage, hvor de ikke rigtig kom ud af skurvognene og det værste var, at ham formanden som kom og så til dem, gladeligt deltog, for derefter at køre nogle solide sprittere ud til andre byggepladser. Men good times var det :)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:Jeg er åbenbart ret naiv, da jeg troede at det var fortid. Arbejdede som arbejdsdreng hos et tømrerfirma sidst i 90'erne. 2 af svendende skulle helst have en 3-5 pilsnere om morgenen, før de rigtig kunne komme i gang med at arbejde.

Husker en renovering af et plejehjem her i byen over en sommer. Det pågældende malerfirma bestod af deciderede sprittere og murerfirmaet endnu værre. Der var dage, hvor de ikke rigtig kom ud af skurvognene og det værste var, at ham formanden som kom og så til dem, gladeligt deltog, for derefter at køre nogle solide sprittere ud til andre byggepladser. Men good times var det :)


Ha ja det tror jeg gerne, de gamle dage bliver der tit snakket om :)

Dog går det ikke så galt mere. I de 10 år jeg har været i byggeriet tror jeg ikke har jeg har set en fuld håndværker.

Tror også de fleste store bygge firmaer har en 0 alkohol poltik. Men kommer man lidt længere ud på landet og i de små firmaer så bliver der stadigvæk væk drukket øl på daglig basis, det begrænser sig så dog kun til 1 eller 2 om dagen ;)
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



awesome skrev:^this

Så sidste år en udsendelse med en tosse, der mente at det var bedre at kommunen bare lod ham være i fred og udbetalte hans KH. Manden havde flere episoder med aggressiv adfærd mod socialrådgivere osv.

Han bliver sendt i noget jobprøvning, men kort efter må han hjem fordi han ikke han holde ud at arbejde på den stol de har stillet til rådighed.

Herefter sætter han sig hjem og har ingen problemer med at sidde på en spisebordsstol i flere timer og udregne dart-resultater. De skulle bare smække kassen i, så skulle han nok komme i gang. Det er simpelthen at tage pis på dem der faktisk ER syge.


For mig at se, og med den baggrund vedkommende har som langtidschauffør, er der ikke grund til at tro der ikke er tale om rygproblemer.

De fleste der enten har eller har haft rygproblemer ved hvor imbecile omgivelserne er omkring sygdomsforståelse. De ser, nå han kan det, så må han også kunne det og det. Sommetider gør den syge altså ting på bekostning af at regningen kommer dagen efter, hvilket er en pris der sommetider er værd at betale, for det personen nu har at leve for (dartklub/regnskab?). Det kan også være afgørende at aflaste næsten pr. omgående (med få minutters varsel) for eksempelvis undgå at blive ødelagt efterfølgende timer eller dagene efter.

Jeg kender til flere der har prøvet stress-udløst depression. Den ene kvinde jeg talte med, forklarede hvordan den mere perifære omgangskreds havde svært ved at forstå hun sommetider kunne gå i biograf (lystbetonet) eller have overskud til at dukke op til en sammenkomst, hvilket så bare skete bare på bekostning af mange ting, børnene, aftensmaden, husets tilstand osv. Og burde hun ikke arbejde når hun kunne gå ud?
Sidst rettet af Franz Biberkopf 16. jan 2017, 02:53, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Franz Biberkopf skrev:
awesome skrev:^this

Så sidste år en udsendelse med en tosse, der mente at det var bedre at kommunen bare lod ham være i fred og udbetalte hans KH. Manden havde flere episoder med aggressiv adfærd mod socialrådgivere osv.

Han bliver sendt i noget jobprøvning, men kort efter må han hjem fordi han ikke han holde ud at arbejde på den stol de har stillet til rådighed.

Herefter sætter han sig hjem og har ingen problemer med at sidde på en spisebordsstol i flere timer og udregne dart-resultater. De skulle bare smække kassen i, så skulle han nok komme i gang. Det er simpelthen at tage pis på dem der faktisk ER syge.


For mig at se, og med den baggrund vedkommende har som langtidschauffør, er der ikke grund til at tro der ikke er tale om rygproblemer.

De fleste der enten har eller har haft rygproblemer ved hvor imbecile omgivelserne er omkring sygdomsforståelse. De ser, nå han kan det, så må han også kunne det og det. Sommetider gør den syge ting på bekostning af at regningen kommer dagen efter, hvilket er en pris der sommetider er værd at betale for det personen har at leve for (gør personen ikke sådan bliver det værre). Det kan også være afgørende at aflaste næsten pr. omgående (med få minutters varsel) for eksempelvis undgå at blive ødelagt efterfølgende timer eller dagene efter. Små marginaler kan være afgørende.

Jeg kender til flere der har prøvet stress-udløst depression og ved hvor tåbelige omgivelserne kan være. Den ene kvinde jeg talte med, forklarede hvordan den mere perifære omgangskreds havde svært ved at forstå hun sommetider kunne gå i biograf (lystbetonet) eller have overskud til at dukke op til en sammenkomst, hvilket så bare skete bare på bekostning af mange ting, børnene, aftensmaden, husets tilstand osv. Og burde hun ikke arbejde når hun kunne gå ud?


Er enig med dig. Problemet er bare at man oplever folk som snyder systemet, og så vil man hurtigt føle det er det folk gør, også selvom man ikke kender til deres hverdag.
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



santaklausen skrev:
Er enig med dig. Problemet er bare at man oplever folk som snyder systemet, og så vil man hurtigt føle det er det folk gør, også selvom man ikke kender til deres hverdag.


Der er folk der snyder, og det er problem, men at dømme i en enkeltsag ud fra en tv-udsendelse er for galt.

Jeg blev i øvrigt overrasket for nylig, da min canadiske ven fortalte at de til foråret indfører borgerløn på prøveperiode i Ontario, hvor det har bred opbakning.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Personligt føler jeg ikke jeg er imbecil mht. forståelse af sygdom og den påvirkning det kan have på ens dagligdag.
Har faktisk selv været igennem et sygdomsopfølgningsforløb, som følge af en rygskade. Jeg mener også at folk har fortjent et værdigt liv ved siden af deres job, og jeg tror sågar der er en lov om det(?).

Men det ændrer ikke ved min holdning til, at folk er nødt til at give det en chance, og hvis man giver sig til at opføre sig aggressivt og truende overfor socialrådgiverne, skulle kassen bare lukkes til man fatter at opføre sig pænt.

Når det er sagt(kald det selvmodsigende) ved jeg godt at NOGLE socialrådgivere er røvhuller.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:Personligt føler jeg ikke jeg er imbecil mht. forståelse af sygdom og den påvirkning det kan have på ens dagligdag.
Har faktisk selv været igennem et sygdomsopfølgningsforløb, som følge af en rygskade. Jeg mener også at folk har fortjent et værdigt liv ved siden af deres job, og jeg tror sågar der er en lov om det(?).

Men det ændrer ikke ved min holdning til, at folk er nødt til at give det en chance, og hvis man giver sig til at opføre sig aggressivt og truende overfor socialrådgiverne, skulle kassen bare lukkes til man fatter at opføre sig pænt.

Når det er sagt(kald det selvmodsigende) ved jeg godt at NOGLE socialrådgivere er røvhuller.


Pånær du lige har haft en træls oplevelse selv, så er det i min optik, et noget sporadisk indlæg. Hvad får dig til tasterne ?
Jeg er dog ikke uenig vil jeg pointere.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 268 gæster



cron