Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1346
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1344

Følg bodybuilding.dk på

Hvad irriterer dig lige nu?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





chucksteak skrev:Det udelukker ikke korrekt udførsel at køre supersets.


Jo, det vil jeg sige det gør. Især i en kontekst af nybegynder, men sågar også 'erfarne' folk. Skal man lære at lave en øvelse korrekt, og være opmærksom på diverse cues rent motorisk, så ville jeg nok ikke have udtrættet personen på forhånd.

OT:

Den manglende fornemmelse for at indgå i et større system i trafikken. Jeg oplever konsekvent en hidsighed fra folk fordi de vil frem NUUU, og det smadre ofte det flow der fra tid til anden opstår i trafikken. Når der så opstår en mindre kollision, uden tilskadekomne, nyder jeg øjeblikket lidt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



chucksteak skrev:
justsomebody skrev:
chucksteak skrev:
justsomebody skrev:"Personlig træner" titlen. Jeg brækker mig snart. Alle er personlige trænere og mange af dem aner ikke hvad de laver. Jeg kunne fandme også blive personlig træner med den standard som er i det danske land. Igår blev jeg spurgt om jeg ville kigge på et program, lagt af en personlig træner, hvilket jeg gjorde. Konklusionen var klar. De var lort. Lårt! Fullbody med backextensions og supersæt mellem squat og bænk og andet gøgl. En mærkværdig progression for en person som aldrig har løftet vægte før. Men konklusionen var klar, jeg var mindre troværdig en den personlige træner, for, han er jo personlig træner, så han må vide hvad han laver. De fleste mennesker stoler blindt på en personlig træner titel. Idiotisk.


Umiddelbart lyder det ellers som øvelser der sagtens kan indgå i et velovervejet program. Jeg er dog enig, den titel bliver bollet.


Det kunne det ja. Men for en begynder der aldrig har rørt vægte, vil det ikke være nødvendigt med back extension med mindre der er et decideret weak point. At supersætte backsquat med barbell bænk er dumt. Squat skal ikke supersættes på den måde. En begynder har med alle sandsynlighed bedst af ikke at supersætte squat med noget som helst. Fokus skal være på korrekt udførsel.


Det udelukker ikke korrekt udførsel at køre supersets. Back extensions er ellers en glimrende øvelse til at styrke bagkæden. En nybegynder kunne sagtens have squat, leg curls og back extensions i et fullbody program.


Nej supersæt eller alternerende øvelser i form af antagonistisk supersæt eller pre/post exaust supersæt for en intermediær løfter kunne give mening. Jeg vil aldrig suppersætte de 2 nævnte øvelser sammen da de begge kræver en solid corestabilitet, medmindre der er tale om decideret barbell complexes cirkel gøgl og lav intensitet. Og slet ikke for en person som skal lærer at squattes ordentligt.
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 394
Tilmeldt: 18. apr 2012, 20:15
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



justsomebody skrev:
chucksteak skrev:
justsomebody skrev:
chucksteak skrev:
justsomebody skrev:"Personlig træner" titlen. Jeg brækker mig snart. Alle er personlige trænere og mange af dem aner ikke hvad de laver. Jeg kunne fandme også blive personlig træner med den standard som er i det danske land. Igår blev jeg spurgt om jeg ville kigge på et program, lagt af en personlig træner, hvilket jeg gjorde. Konklusionen var klar. De var lort. Lårt! Fullbody med backextensions og supersæt mellem squat og bænk og andet gøgl. En mærkværdig progression for en person som aldrig har løftet vægte før. Men konklusionen var klar, jeg var mindre troværdig en den personlige træner, for, han er jo personlig træner, så han må vide hvad han laver. De fleste mennesker stoler blindt på en personlig træner titel. Idiotisk.


Umiddelbart lyder det ellers som øvelser der sagtens kan indgå i et velovervejet program. Jeg er dog enig, den titel bliver bollet.


Det kunne det ja. Men for en begynder der aldrig har rørt vægte, vil det ikke være nødvendigt med back extension med mindre der er et decideret weak point. At supersætte backsquat med barbell bænk er dumt. Squat skal ikke supersættes på den måde. En begynder har med alle sandsynlighed bedst af ikke at supersætte squat med noget som helst. Fokus skal være på korrekt udførsel.


Det udelukker ikke korrekt udførsel at køre supersets. Back extensions er ellers en glimrende øvelse til at styrke bagkæden. En nybegynder kunne sagtens have squat, leg curls og back extensions i et fullbody program.


Nej supersæt eller alternerende øvelser i form af antagonistisk supersæt eller pre/post exaust supersæt for en intermediær løfter kunne give mening. Jeg vil aldrig suppersætte de 2 nævnte øvelser sammen da de begge kræver en solid corestabilitet, medmindre der er tale om decideret barbell complexes cirkel gøgl og lav intensitet. Og slet ikke for en person som skal lærer at backsquatte ordentligt.
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 394
Tilmeldt: 18. apr 2012, 20:15
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kidd skrev:Den manglende fornemmelse for at indgå i et større system i trafikken. Jeg oplever konsekvent en hidsighed fra folk fordi de vil frem NUUU, og det smadre ofte det flow der fra tid til anden opstår i trafikken. Når der så opstår en mindre kollision, uden tilskadekomne, nyder jeg øjeblikket lidt.


Apropos trafik, hvad fuck foregår der i hovedet på folk der kører med en afstand på 1-2 meter til forankørende på motorvejen med 130+ kmt.. nogle mennesker skulle trækkes ud bagved og aflives før de slår andre ihjel med deres hasarderede kørsel.

Held og lykke med at undvige eller bremse med 36 meter i sekundet...
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Minipurz skrev:
Kidd skrev:Den manglende fornemmelse for at indgå i et større system i trafikken. Jeg oplever konsekvent en hidsighed fra folk fordi de vil frem NUUU, og det smadre ofte det flow der fra tid til anden opstår i trafikken. Når der så opstår en mindre kollision, uden tilskadekomne, nyder jeg øjeblikket lidt.


Apropos trafik, hvad fuck foregår der i hovedet på folk der kører med en afstand på 1-2 meter til forankørende på motorvejen med 130+ kmt.. nogle mennesker skulle trækkes ud bagved og aflives før de slår andre ihjel med deres hasarderede kørsel.

Held og lykke med at undvige eller bremse med 36 meter i sekundet...


Min personlige erfaring er at folk der kører langsomt i overhalingsbanen, er (i mange tilfælde) grunden til at andre trafikanter bliver provokeret til at køre tæt.

Jeg har ofte haft lyst til at køre folk af vejen, når jeg har været tvunget til at køre 90 i overhalingsbanen på motorvejen, fordi et eller andet retarderet individ, nægter at holde til højre.
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



santaklausen skrev:Min personlige erfaring er at folk der kører langsomt i overhalingsbanen, er (i mange tilfælde) grunden til at andre trafikanter bliver provokeret til at køre tæt.

Jeg har ofte haft lyst til at køre folk af vejen, når jeg har været tvunget til at køre 90 i overhalingsbanen på motorvejen, fordi et eller andet retarderet individ, nægter at holde til højre.


Okay. jamen det var godt du synes det, så er det jo ikke dødsensfarligt at køre under 10 meter fra forankørende.

Hvordan hjælper det at accelerere sig op og ligge sig 5 meter bag en bil der er i gang med at overhale 2 lastbiler ? Nej det er rigtigt, ikke noget, men folk har så pisse travlt og nej jeg ligger ikke med 90 og overhaler.
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



santaklausen skrev:
Minipurz skrev:
Kidd skrev:Den manglende fornemmelse for at indgå i et større system i trafikken. Jeg oplever konsekvent en hidsighed fra folk fordi de vil frem NUUU, og det smadre ofte det flow der fra tid til anden opstår i trafikken. Når der så opstår en mindre kollision, uden tilskadekomne, nyder jeg øjeblikket lidt.


Apropos trafik, hvad fuck foregår der i hovedet på folk der kører med en afstand på 1-2 meter til forankørende på motorvejen med 130+ kmt.. nogle mennesker skulle trækkes ud bagved og aflives før de slår andre ihjel med deres hasarderede kørsel.

Held og lykke med at undvige eller bremse med 36 meter i sekundet...


Min personlige erfaring er at folk der kører langsomt i overhalingsbanen, er (i mange tilfælde) grunden til at andre trafikanter bliver provokeret til at køre tæt.

Jeg har ofte haft lyst til at køre folk af vejen, når jeg har været tvunget til at køre 90 i overhalingsbanen på motorvejen, fordi et eller andet retarderet individ, nægter at holde til højre.


Der var engang person der kørte lidt langsommere end 100 km/t i overhalingsporet. Meget tæt bagved kørte en provokeret person. Foran den langsomme bil blev der pludselig kø. Langsomme bil bremser ned, hurtig bil banker op bag i og kværner ind i langsom bil der derefter bliver kværnet op i køen. Det var jo selvfølgelig den langsomme bils skyld at personen døde og skulle klippes ud af bilen. Det var også den langsomme bil, at Vi der klippede bilen op skulle se på en mand der var en anelse splattet ud fordi han kørte lidt langsomt.

Så fuck alle de langesomme bilister der er skyld i trafikuheld hver eneste fredag på den vestfynske motorvej.
Brugeravatar
 
Reputation point: 140
 
Indlæg: 2375
Tilmeldt: 24. jun 2010, 16:01
Geografisk sted: Fyn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mange folk fatter ikke de skal ligge til højre. Så de cruiser i overhalingsbanen, og det fører til aggressiv kørsel når en person - med rette - gerne vil overholde.

Det ændrer bare ikke på at det er et fåtal respekterer afstanden til bilen bag dem når de trækker over i højre bane, og dermed tvinger de passageren bagved til at skulle sænke farten for at opnå fornøden afstand. Mange der overholder fatter ikke at de skal nå større afstand før de trækker ind igen.

Og så er der også mange genier der blinker MENS de skifter vognbare, i stedet for at starte signalet FØR de skifter.

Respekt for afstand til passageren bagved er et almindeligt problem, overhalingsbane eller ej.

De fleste kører som en brækket arm. Jeg kører sjældent, men når jeg gør overholder jeg striks afstand til bil foran og bagved. Det betyder bremser hvis en person trækker ind foran mig, og bremser hvis en person kører for tæt på. Bremselængde er DEN primære determinant for hvad ulykke indtræder ved en ulykke, næst efter opmærksomhed.

You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Minipurz skrev:
santaklausen skrev:Min personlige erfaring er at folk der kører langsomt i overhalingsbanen, er (i mange tilfælde) grunden til at andre trafikanter bliver provokeret til at køre tæt.

Jeg har ofte haft lyst til at køre folk af vejen, når jeg har været tvunget til at køre 90 i overhalingsbanen på motorvejen, fordi et eller andet retarderet individ, nægter at holde til højre.


Okay. jamen det var godt du synes det, så er det jo ikke dødsensfarligt at køre under 10 meter fra forankørende.

Hvordan hjælper det at accelerere sig op og ligge sig 5 meter bag en bil der er i gang med at overhale 2 lastbiler ? Nej det er rigtigt, ikke noget, men folk har så pisse travlt og nej jeg ligger ikke med 90 og overhaler.


Det skulle ikke undre mig om der findes en del mennesker der er så stupide at tro at hvis de ligger MEGET tæt, så bliver en eventuel ulykke jo det mindre - der er jo mindre afstand til at smadre sammen på!
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg skrev på intet tidspunkt at det er en god idé at køre tæt. Folkeskolens dansktimer har ikke været optimale for jer åbenbart, siden i kan læse et indlæg så forkert.

I forvirringen lykkedes det jer (utroligt nok), at bekræfte at langsomt kørende idioter som nægter at holde til højre, fremprovokerer farlige situationer. Tak. (Jeg kan dog være i tvivl om hvorvidt i har fatteevne til at have gjort det med vilje).

Nu har jeg efterhånden set nogle navne (især 1), gå igen hver gang indlæg bliver kneppet og misforstået. Er det jeres mission her på internettet, at misforstå og fordreje alle indlæg, så de bedre passer ind i det ævl i insisterer på at lukke ud?. I så fald skal jeg ikke stille mig i vejen for at i når i mål.....
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



santaklausen skrev:Jeg skrev på intet tidspunkt at det er en god idé at køre tæt. Folkeskolens dansktimer har ikke været optimale for jer åbenbart, siden i kan læse et indlæg så forkert.

Jeg skrev på intet tidspunkt at folk burde køre 90 kmt i overhalingssporet.
Jeg kunne have kørt 160 kmt og sinken bagved ville stadig have kørt helt op bagi, fordi han tænker noget lignende "Jamen hvis jeg kører tæt nok på så skal han flytte sig, for jeg er pissevigtig"

santaklausen skrev:I forvirringen lykkedes det jer (utroligt nok), at bekræfte at langsomt kørende idioter som nægter at holde til højre, fremprovokerer farlige situationer. Tak. (Jeg kan dog være i tvivl om hvorvidt i har fatteevne til at have gjort det med vilje)

Er der nogen der har postuleret at det ikke er farligt at køre for langsomt ? Hvilket det er.


santaklausen skrev:Nu har jeg efterhånden set nogle navne (især 1), gå igen hver gang indlæg bliver kneppet og misforstået. Er det jeres mission her på internettet, at misforstå og fordreje alle indlæg, så de bedre passer ind i det ævl i insisterer på at lukke ud?. I så fald skal jeg ikke stille mig i vejen for at i når i mål.....


Det er sødt du.
Men som sagt, lige meget om du personligt synes det er de langsomme bilisters skyld, ændrer det ikke på at det er røvfarligt.
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



20170201_080841.png


20170201_080537.png


Folk der debatterer på den måde der. En bruger skriver at han er imod kønsopdelt svømning, og hende der får så kørt det over i at han gerne vil glo på kvinder og børn. I øvrigt er det åbenbart de onde HVIDE mænd der står bag :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
Minipurz skrev:
santaklausen skrev:Min personlige erfaring er at folk der kører langsomt i overhalingsbanen, er (i mange tilfælde) grunden til at andre trafikanter bliver provokeret til at køre tæt.

Jeg har ofte haft lyst til at køre folk af vejen, når jeg har været tvunget til at køre 90 i overhalingsbanen på motorvejen, fordi et eller andet retarderet individ, nægter at holde til højre.


Okay. jamen det var godt du synes det, så er det jo ikke dødsensfarligt at køre under 10 meter fra forankørende.

Hvordan hjælper det at accelerere sig op og ligge sig 5 meter bag en bil der er i gang med at overhale 2 lastbiler ? Nej det er rigtigt, ikke noget, men folk har så pisse travlt og nej jeg ligger ikke med 90 og overhaler.


Det skulle ikke undre mig om der findes en del mennesker der er så stupide at tro at hvis de ligger MEGET tæt, så bliver en eventuel ulykke jo det mindre - der er jo mindre afstand til at smadre sammen på!

Det bringer unægteligt tankerne tilbage til Monrad og Rislunds "Trafikradio".

Kør så stærkt så muligt, og brug mindst mulig tid på vejene, de er farlige at opholde sig på.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:
20170201_080841.png


20170201_080537.png


Folk der debatterer på den måde der. En bruger skriver at han er imod kønsopdelt svømning, og hende der får så kørt det over i at han gerne vil glo på kvinder og børn. I øvrigt er det åbenbart de onde HVIDE mænd der står bag :)


Det er ret afsindigt som endogene, nationale kræfter prøver at demontere det danske samfunds værdier til fordel for fremmed og tilbagestående af slagsen. Særligt absurde er analogierne til at der er kønsopdelt sport som en almindelig ting. Ja - på grund af fysiologiske fordele mellem kønnene. Ikke på grund af religion.

Hvor sinke-agtig er man hvis man helt seriøst fremfører dette som et argument?

Derudover er det fuldstændigt perverteret som "gode" mennesker søger at forsvare ideologi der er middelalderlig, uoplyst og tilbagestående. Det gælder også det desværre politiserede Institut for menneskerettigheder.

Ak ja, hvad andet kan man gøre end at lave sig en god kop kaffe og holde sig indendørs i ro og fred.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BAD BOYS AIN'T NO GOOD, BUT GOOD BOYS AIN'T NO FUN ...

Dummeste jeg nogensinde har hørt :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 666
Tilmeldt: 20. dec 2012, 21:01
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 164.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



SandyFrink skrev:. Det betyder bremser hvis en person trækker ind foran mig, [b]og bremser hvis en person kører for tæt på. Bremselængde er DEN primære determinant for hvad ulykke indtræder ved en ulykke, næst efter opmærksomhed. [/b]


Lad mig lige høre om jeg forstår dig ret: Du bremser, når en person bag ved dig, kører for tæt på?

Har overvejer flere gange, om det er det rette at gøre.
Er rationalet at du sænker farten, for at gøre risiko og udfald af evt. sammenstød mindre?
Er det rykvis opbremsning for at forsøge at tydeliggøre risici?
Virker det?

Når personen bag dig kører tæt på, skaber en opbremsning jo netop en fare for sammenstød.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 618
Tilmeldt: 11. jun 2008, 21:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Danmarks ungdom

Sidder i toget. 2 unge knægte på 14-15 år sætter sig ved mig. Begge er klædt så selv hjemløse, vil få ondt af dem. Den ene sidder med en slukket cigaret i munden, mens han snakker med den anden. De sidder og snakker piger og ham med cigaretten siger, og jeg citerer: "Wallah det kunne være ornli' fedt at først ryg' en sjuu med dem, og så lave stiick bagefter". At han så også er hvid som sneen, gør det bare endnu mere tæerkrummende at høre på. Han sidder så og gentagende gange tænder/slukker sin smøg med en lighter i toget, mens samtalen kører i samme stil.

De står af, og på samme station kommer der et nyt vidunderbarn, på samme alder, og sætter sig. Kasketten har minimal kontakt med hovedet, dog sidder den der. Han snakker i mobil med en ven, de diskuterer længden af knive hvortil han tilføjer: "nej nej bro, husk at det er selve bladet og ikke hele kniven du skal måle".

Skyd lortet !
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 420
Tilmeldt: 27. dec 2013, 23:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Crux skrev:Danmarks ungdom

Sidder i toget. 2 unge knægte på 14-15 år sætter sig ved mig. Begge er klædt så selv hjemløse, vil få ondt af dem. Den ene sidder med en slukket cigaret i munden, mens han snakker med den anden. De sidder og snakker piger og ham med cigaretten siger, og jeg citerer: "Wallah det kunne være ornli' fedt at først ryg' en sjuu med dem, og så lave stiick bagefter". At han så også er hvid som sneen, gør det bare endnu mere tæerkrummende at høre på. Han sidder så og gentagende gange tænder/slukker sin smøg med en lighter i toget, mens samtalen kører i samme stil.

De står af, og på samme station kommer der et nyt vidunderbarn, på samme alder, og sætter sig. Kasketten har minimal kontakt med hovedet, dog sidder den der. Han snakker i mobil med en ven, de diskuterer længden af knive hvortil han tilføjer: "nej nej bro, husk at det er selve bladet og ikke hele kniven du skal måle".

Skyd lortet !


Gjorde du ikke noget?

Hvis det var mig havde jeg hevet den smøg ud af kæften på ham. Men det nok bare mig der har kort lunte med den slags.
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lucas1994 skrev:
Crux skrev:Danmarks ungdom

Sidder i toget. 2 unge knægte på 14-15 år sætter sig ved mig. Begge er klædt så selv hjemløse, vil få ondt af dem. Den ene sidder med en slukket cigaret i munden, mens han snakker med den anden. De sidder og snakker piger og ham med cigaretten siger, og jeg citerer: "Wallah det kunne være ornli' fedt at først ryg' en sjuu med dem, og så lave stiick bagefter". At han så også er hvid som sneen, gør det bare endnu mere tæerkrummende at høre på. Han sidder så og gentagende gange tænder/slukker sin smøg med en lighter i toget, mens samtalen kører i samme stil.

De står af, og på samme station kommer der et nyt vidunderbarn, på samme alder, og sætter sig. Kasketten har minimal kontakt med hovedet, dog sidder den der. Han snakker i mobil med en ven, de diskuterer længden af knive hvortil han tilføjer: "nej nej bro, husk at det er selve bladet og ikke hele kniven du skal måle".

Skyd lortet !


Gjorde du ikke noget?

Hvis det var mig havde jeg hevet den smøg ud af kæften på ham. Men det nok bare mig der har kort lunte med den slags.


Burde helt klart have sagt noget til ham. Irriterer mig at jeg ikke gjorde det.
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 420
Tilmeldt: 27. dec 2013, 23:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Klud skrev:
SandyFrink skrev:. Det betyder bremser hvis en person trækker ind foran mig, [b]og bremser hvis en person kører for tæt på. Bremselængde er DEN primære determinant for hvad ulykke indtræder ved en ulykke, næst efter opmærksomhed. [/b]


Lad mig lige høre om jeg forstår dig ret: Du bremser, når en person bag ved dig, kører for tæt på?

Har overvejer flere gange, om det er det rette at gøre.
Er rationalet at du sænker farten, for at gøre risiko og udfald af evt. sammenstød mindre?
Er det rykvis opbremsning for at forsøge at tydeliggøre risici?
Virker det?

Når personen bag dig kører tæt på, skaber en opbremsning jo netop en fare for sammenstød.


Bremse = trykker let på bremsen --> bremselys blinker ---> idioten bagved sænker farten.

Du har forhåbentligt ikke forestillet dig jeg ligger og bevidst opsøger muligheden for på egen krop at opdage om piskesmæld er en ægte lidelse eller ej.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg var i dag i FW fordi jeg skulle træne med en kammerat..
Og bliver mega irriteret over hvor meget paradise hotel typer fylder..
Hold nu op og have en smule selvrespekt piger.. Dine side 9pige standart tatoveringer ligner crap.. Dine alt for store plastik patter ligner lort.. Og dit tøj er sprøjte malet på og i kraftige farver så vi alle ikke kan undgå at se dig..
Er skam hetro.. Men skanks som kun er der for opmærksomheden gør mig kvalm..
 
Reputation point: 125
 
Indlæg: 576
Tilmeldt: 9. okt 2010, 15:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hahahahahahaha :-)
pump it ! pump it up!
Brugeravatar
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 2231
Tilmeldt: 28. mar 2006, 13:21
Geografisk sted: Køge
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kan heller ikke fordrage de ekstremt overdrevne "øjenbryn" der får dem til at se overraskede ud konstant. Kombineret med fyld i læberne og mega patter, er det en gennemført katastrofe. Dog ikke noget jeg vil lade mig irritere af :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Klud skrev:
SandyFrink skrev:. Det betyder bremser hvis en person trækker ind foran mig, [b]og bremser hvis en person kører for tæt på. Bremselængde er DEN primære determinant for hvad ulykke indtræder ved en ulykke, næst efter opmærksomhed. [/b]


Lad mig lige høre om jeg forstår dig ret: Du bremser, når en person bag ved dig, kører for tæt på?

Har overvejer flere gange, om det er det rette at gøre.
Er rationalet at du sænker farten, for at gøre risiko og udfald af evt. sammenstød mindre?
Er det rykvis opbremsning for at forsøge at tydeliggøre risici?
Virker det?

Når personen bag dig kører tæt på, skaber en opbremsning jo netop en fare for sammenstød.


Det er simpelthen for dumt, når folk reagerer sådan
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 667
Tilmeldt: 15. maj 2010, 09:58
Geografisk sted: Svendborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Folk der ryger indendøre.

Det er fair du vil ryge og stinke af lort, og få kræft, men lad nu være med at pådutte mig det. Jeg overvejer kraftigt at stoppe med at besøge min far, da jeg flere gange har spurgt om han ikke kan lufte ud inden jeg kommer (efter aftale) og ryge SÅ LIDT SOM MULIGT mens jeg er der... Det virkede 2 gange, og så måtte jeg nævne det igen. Det virkede så igen samme tid, og nu er alt ved det gamle.

Trist at man kan blive nødt til at undlade at besøge sin far, pga en sygt dårlig vane.

Jeg kommer hjem med tøj der stinker, røde øjne, hovedpine, kriller i halsen og generelt bare ubehag.... Har bare fået nok....

Det provokerer mig iøvrigt at min far som er på pension, og får hjemmehjælp, brokker sig helt vanvittigt når hjemmeplejepersonalet kræver han lufter ud inden de kommer, og siger han ikke skal ryge mens de er der. I hans verden er det HANS HJEM, og de skal bare blande sig udenom... Jeg tænker at han skal være glad for den hjælp han får, og skal fatte at de på deres job ikke skal tvinges til at få kræft, men det præller af på ham....

Nogle mennesker, og ofte rygere, fatter bare ikke hvor klam og ødelæggende en vane de har... Don't get me started, når det kommer til en barndom hvor far røg i bilen og man i weekenderne var tvunget til at være i røgen!!!
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



newbiepumper skrev:
Klud skrev:
SandyFrink skrev:. Det betyder bremser hvis en person trækker ind foran mig, [b]og bremser hvis en person kører for tæt på. Bremselængde er DEN primære determinant for hvad ulykke indtræder ved en ulykke, næst efter opmærksomhed. [/b]


Lad mig lige høre om jeg forstår dig ret: Du bremser, når en person bag ved dig, kører for tæt på?

Har overvejer flere gange, om det er det rette at gøre.
Er rationalet at du sænker farten, for at gøre risiko og udfald af evt. sammenstød mindre?
Er det rykvis opbremsning for at forsøge at tydeliggøre risici?
Virker det?

Når personen bag dig kører tæt på, skaber en opbremsning jo netop en fare for sammenstød.


Det er simpelthen for dumt, når folk reagerer sådan



SandyFrink har jo netop sagt at det ikke er sådan han gør. Han udløser bremselyset uden at bremse, så idioten bagved bliver gjort opmærksom på at han/hun skal øge afstanden.

Alternativet er at man pludselig kommer i en situation hvor man faktisk SKAL bremse for noget, og så er de 20 cm afstand ikke meget værd.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



Jeg mindes at have læst om en person der blev dømt for uagtsomt manddrab p.g.a. den manøvre, da den bagvedkørende kørte galt.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



santaklausen skrev:Folk der ryger indendøre.

Det er fair du vil ryge og stinke af lort, og få kræft, men lad nu være med at pådutte mig det. Jeg overvejer kraftigt at stoppe med at besøge min far, da jeg flere gange har spurgt om han ikke kan lufte ud inden jeg kommer (efter aftale) og ryge SÅ LIDT SOM MULIGT mens jeg er der... Det virkede 2 gange, og så måtte jeg nævne det igen. Det virkede så igen samme tid, og nu er alt ved det gamle.

Trist at man kan blive nødt til at undlade at besøge sin far, pga en sygt dårlig vane.

Jeg kommer hjem med tøj der stinker, røde øjne, hovedpine, kriller i halsen og generelt bare ubehag.... Har bare fået nok....

Det provokerer mig iøvrigt at min far som er på pension, og får hjemmehjælp, brokker sig helt vanvittigt når hjemmeplejepersonalet kræver han lufter ud inden de kommer, og siger han ikke skal ryge mens de er der. I hans verden er det HANS HJEM, og de skal bare blande sig udenom... Jeg tænker at han skal være glad for den hjælp han får, og skal fatte at de på deres job ikke skal tvinges til at få kræft, men det præller af på ham....

Nogle mennesker, og ofte rygere, fatter bare ikke hvor klam og ødelæggende en vane de har... Don't get me started, når det kommer til en barndom hvor far røg i bilen og man i weekenderne var tvunget til at være i røgen!!!


I feel ya! 100%

Min chef på mit deltidsjob ryger inden for. Han gør det omme på lageret og der stinker bare derude.
Han står også og ryger når man skal ind og hente varer til opfyldning i butikken, så man undgår ikke den passive rygning.
For mig er det heller ikke et problem så længe det er uden for, men det generer mig grænseløst når det er inden for.
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



To af ungerne på jobbet valgt lige at smadre ind i mit knæ med en kontorstol. Det er sjældent jeg bander dernede, men det skete altså i dag.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hvor bliver det fucking forår af! Er gennemblødt.
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 238 gæster