Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65570 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1549
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1546

Følg bodybuilding.dk på

Skider konstant?

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Zamoth skrev:har du haft lactose glucose allergi i tankerne ?

- Jeg kender intet til dette, dog bare et input

Ikke at det har betydning for forståelsen af dit input, men man kan være allergisk over for proteinstoffer, som udløser et histaminrelease som gir de klassiske allergisymptomer, i varierende sværhedsgrad.

Snakker vi kulhydrater (som laktose og glukose), så er man intolerent og det har at gøre med manglende evne til at spalte den pågældende kulhydratforbindelse i fordøjelsessystemet, pga enzymdefekter. :)
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar
 
Reputation point: 650
 
Indlæg: 25731
Tilmeldt: 12. maj 2007, 09:47
Geografisk sted: Hvidovre
 
Træner her: Workout & Fitness club
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan



FNG skrev:Jeg går meget op i madlavning, og spiser deraf også en ret varieret kost, da jeg synes andet er kedeligt.


Nej du gør ikke. Du har stort set ikke præsenteret andet indhold af din kost end gryn og rugbrød. Hvis man begrænser sin "kostplan" til et fåtal af fødevare ~ <20 spiser man ikke varieret. Hvis man i det hele taget følger en kostplan spiser man højst sandsynligt ikke varieret NOK. Hvis man udelukkende går efter "sunde" bodybuildinghelsevarer får man ikke en varieret kost. Hvis organismen skal have adgang til ALLE vitale næringsstoffer kræver det ydmyghed i forhold til at forstå og forsøge at inkarcerere kompleksiteten af kostsammensætning, hormonel respons m.m.

Og siden du ikke svarer på sidstnævnte vedr. metabolsk arbejde, kan dit problem sikkert løses udelukkende ved fokus herpå.
"Hæng Dig, Du vil fortryde det; hæng Dig ikke, Du vil ogsaa fortryde det; hæng Dig eller hæng Dig ikke, Du vil fortryde begge Dele; enten Du hænger Dig, eller Du ikke hænger Dig, Du vil fortryde begge Dele."
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 25
Tilmeldt: 8. apr 2017, 18:34
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Oracle skrev:
FNG skrev:Jeg går meget op i madlavning, og spiser deraf også en ret varieret kost, da jeg synes andet er kedeligt.


Nej du gør ikke. Du har stort set ikke præsenteret andet indhold af din kost end gryn og rugbrød. Hvis man begrænser sin "kostplan" til et fåtal af fødevare ~ <20 spiser man ikke varieret. Hvis man i det hele taget følger en kostplan spiser man højst sandsynligt ikke varieret NOK. Hvis man udelukkende går efter "sunde" bodybuildinghelsevarer får man ikke en varieret kost. Hvis organismen skal have adgang til ALLE vitale næringsstoffer kræver det ydmyghed i forhold til at forstå og forsøge at inkarcerere kompleksiteten af kostsammensætning, hormonel respons m.m.

Og siden du ikke svarer på sidstnævnte vedr. metabolsk arbejde, kan dit problem sikkert løses udelukkende ved fokus herpå.

Sku vi nu ikke lige... Jeg har noteret, at jeg som MINIMUM spiser dem, du har ingen ide om hvad jeg ellers spiser i løbet af en dag eller hvor meget det varierer.

Nu er det vel for de flestes vedkommende frokost, aftensmad og snacks der varierer mest.
Mht træning træner jeg pt fullbody 3 gange om ugen, så at det er super varieret kan jeg nok ikke påstå.
Tror nu ikke det har noget som helst at gøre med hvor varieret min træning er, men tak for input.
Veni, vidi, vici
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 682
Tilmeldt: 28. nov 2012, 13:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


Foregående

Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster