Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1200
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1196

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken film har du sidst set?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Bulletproof Athlete skrev:Nævnte karakter bliver nævnt 2 min inde i filmen. Læs hvilket som helst review af filmen og samme person bliver nævn. Det er på ingen måde en spoiler.


Ét er at du har en begrænset fatteevne, men der er ikke grund til at andre skal lide under den også. Ja, man ser Ares i starten af filmen - det er i et fortæller-flashback til mytologien. Og hvad så? Indtil da ser man ikke Ares før slutningen i filmen. Det er et tilbagevendende spørgsmål i løbet af filmen om Ares findes i form af en guddommelig skikkelse, eller om Ares er et symbol på menneskets destruktive ondskab. Det kommer op flere gange, og det er først til aller sidst det afsløres at han faktisk findes. Spørgsmålet er løbende om Ludendorff er Ares. At han qua Doctor Poisons kemi formår at put up a fight kortvarigt skal bestyrke at han er "Ares", i hvert fald som symbol, men da han så dør og destruktionen fortsætter, så er det meningen det skal være en twist ending at den ægte Ares dukker op.
Hvis du skulle være i tvivl, så er det at fortælle svaret på hvad der et løbende og centralt spørgsmål i filmen og som afgøres til allersidst en spoiler.


Bliver du også pige fornærmet hvis jeg nævner batman i superman vs batman filmen ?


Du minder lidt om geniet dengang jeg var inde til præmiere på en eller anden film som kom med en eller præsentation af filmen inde og i den forbindelse skulle definere hvad en spoiler er og som så sagde "Det ville jo være en spoiler, og at ødelægge filmen, ligesom hvis jeg fortalte jer at (...) er morderen i Nattevagten.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du minder om en tegneseriefigur. Eller bare en tegning.
Jeg nævnte karakteren og at skuespilleren bag var fejl castet. Jeg nævnte ikke navnet på skuespilleren din klovn. Tal pænt.

Edit. Såfremt jeg gjorde var det i hvert fald en fejl.
Altid interessant at se hvor lidt der skal til inden tegningerne kommer på banen
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



John Wick: Chapter 2

Fatter simpelthen ikke hvordan den kan ligge til 7.7 på IMDB. Tvivlsomt plot, massevis af urealistiske, nærmest åndssvage actionscener og en hovedperson som får Chuck Norris til at ligne en killing. Død-kedelig og plat.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bulletproof Athlete skrev:Du minder om en tegneseriefigur. Eller bare en tegning.
Jeg nævnte karakteren og at skuespilleren bag var fejl castet. Jeg nævnte ikke navnet på skuespilleren din klovn. Tal pænt.

Edit. Såfremt jeg gjorde var det i hvert fald en fejl.
Altid interessant at se hvor lidt der skal til inden tegningerne kommer på banen


Jeg ved ikke hvad dit indlæg betyder. Du var ikke ude på et malignt ærinde, men det ændrer ikke på du spoilede. Om du selv er klar over det ændrer intet i den forbindelse.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg så 73 min af Rogue One http://www.imdb.com/title/tt3748528/?ref_=nv_sr_2
Med ca. 1 time tilbage blev jeg nødt til at slukke, da jeg var ved at falde i søvn af kedsomhed. Kæft en gang klichefyldt ligegyldighed. Jeg var på ingen måde interesseret i at finde ud af hvad der var sket med hende der truntens far eller hvordan det hele hang sammen. Der er virkelig nogen der sidder og malker den store fede Star Wars malkeko et eller andet sted og bare høvler cool cash ind på gedigent lort. Det næste bliver vel en 2'er af Star Wars Holiday Special

Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



A History of Violence: 9/10. Fænomenalt skuespil af Viggo Mortensen i hovedrollen. Blev helt betaget af hans karakter.

Hitman (2007): 8.5/10. Er stor fan af hele konceptet omkring Hitman - og har spillet samtlige spil, der har været på markedet. Filmen levede op til alle mine forestillinger, forventninger og ikke mindst mit billede af en koldblodig lejemorder. Kort inden da, havde jeg sat Hitman: Agent 47 på, som er fra 2015. Jeg måtte dog slukke efter 10 minutter, da den langt fra var tilfredsstillende.

Både Hitman og Viggo Mortensen formår i hver deres film, at illustrere i overlegen stil, hvor nemt det er at slå et menneske ihjel, hvis det er nødvendigt - både med og uden brug af diverse skarpe og stumme genstande. Fascinerende.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Viggo Mortensen er en formidabel skuespiller. Og endnu vigtigere, så er han et meget fint menneske.
Brugeravatar
 
Reputation point: 388
 
Indlæg: 709
Tilmeldt: 25. aug 2013, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



"Underverden"

7/10 for det nostalgiske trip tilbage til actionfilmenes verden. Men også fordi de trods alt formåede at flette nogle konsekvenser, af hovedpersonens valg, ind i filmen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nordkraft: 8/10. Forrygende skuespil af især Thure Lindhardt. Jeg forestiller mig dog, at Jakob Ejersbos bog, som filmen er baseret på, er en anelse bedre. Hele opbygningen af filmen er dog fremragende.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



The purge: election day.

Har brokket mig flere gange over at de foregående purge-film ikke var helt så rå og brutale, som jeg synes der var lagt i pejsen til. Synes ikke de helt er i mål endnu, men det er tæt på. Måske kan man ikke gå længere uden at det bliver for plat?

8/10 herfra
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



nocturnal animals 2016

Jake Gyllenhaal gøre det som altid fantatisk og han var den eneste grund til at jeg ville se denne film da denne type film normalt ikke er noget for mig. det er en drama thriller og den er både godt spillet og har en fantastisk rørende og god historie!
dette er lige en film man skal se med kæresten og putte sig ind til hinanden. den er ikke uhyggelig bare ekstremt rørende!

giver den 7/10
imdb rater den til 7.5
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 262
Tilmeldt: 4. mar 2014, 15:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 82.50
- Dødløft: 117.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kaptain skrev:Viggo Mortensen er en formidabel skuespiller. Og endnu vigtigere, så er han et meget fint menneske.


The Road er enormt overset.

Den sidste film jeg så i biografen var The Mummy, fult oplyst om noget lunkne/dårlige anmeldelser.

Den er dog ikke så dårlig som anmeldelserne siger. Bevares, god er den ikke, men dog indeholder den tilpas mange kvaliteter til at kunne gå an. Med lidt trimning og remodellering kunne den godt være gået hen og blevet "ok" i folkelig opinion.

You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg så forleden Wonder Woman. Ganske udmærket film, særligt af DC standard (omend jeg slet ikke synes Batman v Superman var nær så dårlig som den bliver gjort til), og et glimrende soundtrack.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator
 
Reputation point: 675
 
Indlæg: 8990
Tilmeldt: 13. mar 2007, 21:51
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fik set 2 af Andrei Tarkovskys første film i går. Indtil videre er jeg yderst fanget. Er spændt på hans senere film.

Først "The Killers" fra 1956: 9/10. At Andrei Tarkovsky var i stand til at producere sådan en kortfilm, mens han atter blot var studerende på filmskolen, er fantastisk. Kort og intens film. Kameraføringen er lige i skabet.

Derudover; The Steamroller and the Violin: 8.5/10. Kameraføringen er sublim. Ikke specielt mange replikker, hvilket heller ikke er nødvendigt, da følelser, tanker og ja, hele sætninger nærmest kan aflæses blot ved aflæsning af kropssprog.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mussetrussen skrev:Jeg så 73 min af Rogue One http://www.imdb.com/title/tt3748528/?ref_=nv_sr_2
Med ca. 1 time tilbage blev jeg nødt til at slukke, da jeg var ved at falde i søvn af kedsomhed. Kæft en gang klichefyldt ligegyldighed. Jeg var på ingen måde interesseret i at finde ud af hvad der var sket med hende der truntens far eller hvordan det hele hang sammen. Der er virkelig nogen der sidder og malker den store fede Star Wars malkeko et eller andet sted og bare høvler cool cash ind på gedigent lort. Det næste bliver vel en 2'er af Star Wars Holiday Special




Er helt enig, den første time eller lidt mere er rigtig dårlig. Kan huske at de første 20 minutter i biografen var jeg totalt forvirret, alting gik meget hurtigt og musikken buldret bare der ud af og passet ikke til noget som helst.

Må dog sige at jeg synes du skal give den sidste 1/3 en chance fordi det er som om der sker et eller andet og det hele bare bliver meget meget bedre. Synes faktisk at sidste akt meget Star Wars! Desuden er den sidste Vader scenen hele ventet tiden værd :)

Tror desværre den har lidt meget under at de blandt andet skiftet instruktør efter de var færdig med og filme.





Jeg så "American Hustle" den anden dag.

Den synes jeg var rigtig fed og havde noget virklig godt skuespil! Især Jennifer Lawrence som jeg normalt ikke er helt vildt imponeret over var virklig god!!
Brugeravatar

 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 3. mar 2013, 16:00
Geografisk sted: Allingåbro, ØstJylland.
 
Styrkeliste
- Squat: 115.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Buhl88 skrev:
Mussetrussen skrev:Jeg så 73 min af Rogue One http://www.imdb.com/title/tt3748528/?ref_=nv_sr_2
Med ca. 1 time tilbage blev jeg nødt til at slukke, da jeg var ved at falde i søvn af kedsomhed. Kæft en gang klichefyldt ligegyldighed. Jeg var på ingen måde interesseret i at finde ud af hvad der var sket med hende der truntens far eller hvordan det hele hang sammen. Der er virkelig nogen der sidder og malker den store fede Star Wars malkeko et eller andet sted og bare høvler cool cash ind på gedigent lort. Det næste bliver vel en 2'er af Star Wars Holiday Special




Er helt enig, den første time eller lidt mere er rigtig dårlig. Kan huske at de første 20 minutter i biografen var jeg totalt forvirret, alting gik meget hurtigt og musikken buldret bare der ud af og passet ikke til noget som helst.

Må dog sige at jeg synes du skal give den sidste 1/3 en chance fordi det er som om der sker et eller andet og det hele bare bliver meget meget bedre. Synes faktisk at sidste akt meget Star Wars! Desuden er den sidste Vader scenen hele ventet tiden værd :)

Tror desværre den har lidt meget under at de blandt andet skiftet instruktør efter de var færdig med og filme.


Jeg er lidt splittet omkring Rogue One.. På den ene side er det egentlig en okay Star Wars film, på den anden side
er den alligevel lidt overflødig/lige gyldig.. Det der irriterer mig mest ved den, er at der ikke er nogen jedi's med :twisted:
Og så at den kvindelige hovedrolle minder så meget om hende i The force awakens [-(
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ghostbusters - den gamle, megaaaa grinern! :lol: :lol: :lol:
- Gita :-)

Klinisk diætist studerende :-D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 15
Tilmeldt: 3. maj 2017, 21:37
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Gita skrev:Ghostbusters - den gamle, megaaaa grinern! :lol: :lol: :lol:


Ja den er nemlig rigtig sjov.

Velkommen til sitet Gita. Bliv endelig hængende lidt :)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kong: Skull Island

Er sgu egentlig glad for jeg ikke fik set den i biografen (bortset fra jeg gerne ville ha' set den i 3D),
jeg synes det går alt for stærkt i filmen, de når jo knapt nok at ankomme til øen før de er i krig med
alt og alle =; Lidt mere indsigt i de forskellige personers baggrund og lidt mere udforskning af øen
før kaos begynder, ville ikke ha' været af vejen :)

6/10
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tour de Pharmacy http://www.imdb.com/title/tt5886510/?ref_=nm_flmg_wr_2

og

7 days in hell http://www.imdb.com/title/tt3895884/?ref_=nm_flmg_wr_4

Kæft de var sjove. Tour de Pharmacy er klart den bedste, men der var en fuldstændig absurd scene i 7 days in hell, hvor en af hovedpersonerne afbryder finalen i Wimbledon for at pule streakere i mange timer i træk, der var så sjov at jeg græd af grin et par minutter i træk.

Desuden Big Little Lies http://www.imdb.com/title/tt3920596/?ref_=fn_al_tt_1
Det er vel en slags Desperate Housewives agtig miniserie som jeg blev positivt overrasket over. Den er ekstremt lækkert filmet og historien er virkelig fængende og interessant. Det er bare underholdning jo jo, men god underholdning.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



The Hateful Eight: 8,9/10. Jeg forstår ikke de folk, der siger, at filmen er for langtrukket og dialogerne for lange. Filmen er efter min mening, yderst gennemført. Dialogerne er knivskarpe. En af de få film, jeg blev nødt til at se med engelske undertekster, da jeg frygtede at glippe noget. Derudover, så leverer Samuel Jackson en af sine bedste perfomances til dato.

Slutningen/udfaldet af filmen irriterer mig dog lidt, men jeg er også typen, der ønsker flere uortodokse slutninger generelt. Det ændrer ikke på, at slutningen sendte mig noget af et budskad. Derudover, blev jeg hurtigt klar over udfaldet og hele "setuppet" stod mig klart, før det officielt blev blottet.
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ceneeh skrev:The Hateful Eight: 8,9/10. Jeg forstår ikke de folk, der siger, at filmen er for langtrukket og dialogerne for lange. Filmen er efter min mening, yderst gennemført. Dialogerne er knivskarpe. En af de få film, jeg blev nødt til at se med engelske undertekster, da jeg frygtede at glippe noget. Derudover, så leverer Samuel Jackson en af sine bedste perfomances til dato.

Slutningen/udfaldet af filmen irriterer mig dog lidt, men jeg er også typen, der ønsker flere uortodokse slutninger generelt. Det ændrer ikke på, at slutningen sendte mig noget af et budskad. Derudover, blev jeg hurtigt klar over udfaldet og hele "setuppet" stod mig klart, før det officielt blev blottet.


Scenerne hvor man ser hestevognen køre gennem sneen er satme for langtrukken!!!
Men ellers helt enig.. Fed fed film... Og hende der spiller Daisy Domergue, spiller sin rolle helt genialt.
Selv med blåt øje og blod i hele fjæset, er det lige før jeg bliver forelsket i hende :D
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Så Terminator Salvation (igen igen) i går. Den bliver jeg aldrig træt af :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Logan - Noir versionen - 5 af 5.
Fantastisk film. Jeg så den i biografen da den havde premiere, og så i sort/hvid forleden på blu-ray.

Hvis man kan lide filmen, synes jeg bestemt noir versionen er et kig værd også.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 622
Tilmeldt: 29. jan 2013, 19:46
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



SandyFrink skrev:
Kaptain skrev:Viggo Mortensen er en formidabel skuespiller. Og endnu vigtigere, så er han et meget fint menneske.

The Road er enormt overset.


The Road var især fantastisk at se i en mørk biograf. Den kan genses pga. stemningen.

History of Violence med Viggo var fin nok og bevirkede jeg var ved at købe en Chrysler 300 C. Ed Harris må også nævnes for ham har jeg værdsat lige siden hans præstation i A Beautiful Mind (2001) overfor Russell Crowe. Sidstnævnte film er en af de få der for alvor har taget fusen på mig.
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lone survivor http://www.imdb.com/title/tt1091191/?ref_=nv_sr_1

Faldt over historien i en bog og fik lyst til se se filmen baseret på historien. Det var ikke fordi det var en dårlig film, men det virkede bare som en noget amputeret, hollywoodificeret og tam omgang sammenlignet med den rigtige historie.
6/10
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Kathryn Bigelow's "Point Break" fra '91 (altså den originale og ikke remaken).

Johhny Utah (spillet af Keanu Reeves) går under dække for at afsløre en gruppe surfere, som er under mistanke for at røve banker iklædt masker af gamle amerikanske ex-præsidenter. På trods at af filmen er fra '91 er action scenerne virklig godt filmet og virker meget intense. I kender måske Bigelow's senere film som mesterværket Hurt Locker som også er pakket med nogle enormt spændende scener. Der er flere politi jagter røver scener i filmen, som er rigtig fede og også en nævneværdig skydiving scene. Meget af filmen foregår på strandene omkring L.A og giver filmen en slags "summer feeling", som man godt kan savne for tiden :)

Jeg synes filmen er velspillet og helt oppe blandt de bedre 90'er film. Glædeligt gensyn 8.5/10.
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hejsa...

Nogen af jer der har set de nye Alien & Abernes planet og kan de anbefales ?? Overvejer at invitere min bedre halvel ind og se en af dem i næste måned..Syntes ikke at de er omtalt her i tråden ?
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 1191
Tilmeldt: 20. maj 2009, 20:03
Geografisk sted: Vanløse
 
Træner her: Fitness World Frederiksberg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



K.G skrev:Hejsa...

Nogen af jer der har set de nye Alien & Abernes planet og kan de anbefales ?? Overvejer at invitere min bedre halvel ind og se en af dem i næste måned..Syntes ikke at de er omtalt her i tråden ?


Jeg har set Abernes Planet og ville tage ind og se Donkirk i stedet for :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 405
 
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 19. maj 2011, 06:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster