Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1248
Medlemmer: 5
Skjulte: 1
Gæster: 1242

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken film har du sidst set?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Blå Time skrev:Apropos, så er det sjovt hvordan der er en masse mennesker mellem 25-35 år, der husker tilbage på den originale IT-film med skræk og rædsel. Af en eller anden grund er der mange, der allerede er blevet eksponeret for den uhyggelige dræberklovn i en tidlig alder, hvorfor filmen måske synes mere skræmmende end egentlig berettiget.

Jeg har imidlertid været forskånet, og jeg så den originale IT-film for nogle år siden. Jeg er ikke gyser-fan, men fandt den meget lidt skræmmende, grænsende til det latterlige. Især slutningen, hvor klovnens sande identitet afsløres.


Jeg genså den faktisk for et års tid siden. Det skulle jeg aldrig have gjort. Jeg skulle have levet i mine barndomsminder hvor IT stadig var en uhyggelig, rædselsslagen gyserfilm. For den ér nemlig grænsende til det åndssvage når man genser den her som voksen, og man fatter slet ikke hvordan man nogensinde har fundet den skræmmende.

Det fuldstændig samme skete for mig med Poltergeist. Den skræmte mig også fra vid og sans som barn, men når man så ser den som voksen, er den jo nærmest komisk. Effekterne er så ringe, at den er umulig at tage seriøs.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Min far viste mig poltergeist da jeg var 5år.(great parenting skills btw).. husker den som EKSTREMT uhyggelig. Men kan være man skulle lade minder være minder så :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Pzyrex skrev:IT - http://www.imdb.com/title/tt1396484/

Var inde og se den lørdag aften med kæresten. Filmen var egentlig ganske fin, men klientellet i biffen irriterede mig en del. Der var fyldt med ganske unge mennesker, som larmede, snakkede under filmen og generelt bare var belastende. Vi sad ved siden af to piger, som egentlig ikke var meget yngre end os, men som sad med to bamser(?) som de sad og krammede med under de "uhyggelige" scener i filmen. De snakkede også en del under filmen og den ene stank helt sindssyg af parfume i en sådan grad, at jeg nærmest fik et allergisk anfald.

Anyway, selve filmen var som sagt ganske god synes jeg. Jeg var død-bange for den gamle IT-film som barn. Kan huske hvordan jeg skiftede kanal på fjernsynet instantly hvis bare der kom en reklame for den. Sådan var den nye ikke just. Det er tydeligt at Pennywise har fået en massiv opgradering siden originalen - han er nu meget mere voldsom og crazy. Og det har egentlig ikke gjort noget godt for ham - han er ikke blevet mere uhyggelig af den grund, nærmere tværtimod. Man burde efter min mening have skruet en anelse ned for effekterne af ham, og i stedet bygget ham langsomt op. Chok-effekterne var, efter mening, også ret klicheagtige og ikke én eneste ramte mig - de kunne alt for let forudses.


Jeg var dog alligevel vældig fint underholdt i samtlige 135 minutter - filmen holder spændingen gennem hele filmen og jeg kedede mig på intet tidspunkt. Skuespillet fejlede heller intet - særligt børnene synes jeg gjorde det godt, og deres karakter virkede alle spændende og troværdige. Jeg vil nok give den 7/10.


Du har ikke været inde og se den i BigBio i Herlev vel?
Jeg var inde fredag og se den med kæresten, og jeg sad også ved siden af to snaksagelige piger. Den ene var så flink at fortælle hvad der skete i næste scene.. ](*,)
Derudover sad der en buffed Brian på rækken foran os og tjekkede snapchat/instagram 20 gange under filmen.

Filmen giver jeg ligesom dig 7 af 10. Jeg var underholdt.
Ham der spiller Finn var jeg ret underholdt af. Hans jokes var ret fede.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 622
Tilmeldt: 29. jan 2013, 19:46
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tintin skrev:
Pzyrex skrev:IT - http://www.imdb.com/title/tt1396484/

Var inde og se den lørdag aften med kæresten. Filmen var egentlig ganske fin, men klientellet i biffen irriterede mig en del. Der var fyldt med ganske unge mennesker, som larmede, snakkede under filmen og generelt bare var belastende. Vi sad ved siden af to piger, som egentlig ikke var meget yngre end os, men som sad med to bamser(?) som de sad og krammede med under de "uhyggelige" scener i filmen. De snakkede også en del under filmen og den ene stank helt sindssyg af parfume i en sådan grad, at jeg nærmest fik et allergisk anfald.

Anyway, selve filmen var som sagt ganske god synes jeg. Jeg var død-bange for den gamle IT-film som barn. Kan huske hvordan jeg skiftede kanal på fjernsynet instantly hvis bare der kom en reklame for den. Sådan var den nye ikke just. Det er tydeligt at Pennywise har fået en massiv opgradering siden originalen - han er nu meget mere voldsom og crazy. Og det har egentlig ikke gjort noget godt for ham - han er ikke blevet mere uhyggelig af den grund, nærmere tværtimod. Man burde efter min mening have skruet en anelse ned for effekterne af ham, og i stedet bygget ham langsomt op. Chok-effekterne var, efter mening, også ret klicheagtige og ikke én eneste ramte mig - de kunne alt for let forudses.


Jeg var dog alligevel vældig fint underholdt i samtlige 135 minutter - filmen holder spændingen gennem hele filmen og jeg kedede mig på intet tidspunkt. Skuespillet fejlede heller intet - særligt børnene synes jeg gjorde det godt, og deres karakter virkede alle spændende og troværdige. Jeg vil nok give den 7/10.


Du har ikke været inde og se den i BigBio i Herlev vel?
Jeg var inde fredag og se den med kæresten, og jeg sad også ved siden af to snaksagelige piger. Den ene var så flink at fortælle hvad der skete i næste scene.. ](*,)
Derudover sad der en buffed Brian på rækken foran os og tjekkede snapchat/instagram 20 gange under filmen.

Filmen giver jeg ligesom dig 7 af 10. Jeg var underholdt.
Ham der spiller Finn var jeg ret underholdt af. Hans jokes var ret fede.


Jeg har vidst også set alt for mange gyserfilm med effekter og ånder, så jeg kedede mig ret meget.. Fik et enkelt chok.. Men hader ånder og effekter i gyserfilm. Gyserfilm skal bare ikke indeholde alle de der falske åndelignende effekter :lol: :lol: ...

Så den selv i Imax, der var også en del som sad med telefoner m.m.

Finn er mega nice.. Har du set Stranger Things? Der er han jo også med :-)
Brugeravatar
 
Reputation point: 121
 
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 6. jan 2013, 02:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Eneste ting der undrede mig, hvorfor det absolut behøvede konstant at regne i filmen.


Det gør det strengt taget heller ikke, men svaret er at "byen" - som en anonym, generisk, korrumperet og dekadent storby - er en karakter i sig selv.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



American Vandal.
Den er godt lavet, og jeg var hvert fald underholdt. 7/10
Wanna get big? Seefood diet, eat anything and everything you see.
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 387
Tilmeldt: 4. nov 2012, 01:30
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 192.50
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



http://www.imdb.com/title/tt7212136/?ref_=nv_sr_1
Morsomt, rørende og WTF-agtigt. Jeg er fan
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:Er gået i gang med serien "the following" efter 4 afsnit er jeg stadig hooked. Er spændt på om den kan blive ved med at være god.


Update: første sæson var klart fedest...det er som om det bliver lidt trivielt efter 30 afsnit.


Sæson 1 9/10
Sæson 2 6/10

Vi må se om de kan hive den op igen i 3. sæson
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



En mand der hedder Ove
http://www.imdb.com/title/tt4080728/?ref_=nv_sr_1

Det virker lidt som en svensk udgave af As good as it gets. Det er dog ikke nogen dårlig ting. Jeg synes det er en smuk og fin lille film. Hvis man kan komme gennem den uden at fælde en eneste tåre, så er man vist lavet af sten.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



The Hitmans Bodyguard

Jeg er normalt vild med Ryan Reynolds, men det her var sgu ikke en biograf tur værd!
En endeløs række af alt for lange biljagter og et mere eller mindre fejlslagent forsøg på humor.
Og så er jeg altså efterhånden ved at være lidt træt af Samuel L. Jackson, kan vi ikke holde en pause fra
ham bare et stykke tid?

Jeg måtte flere gange kæmpe for ikke at lukke øjnene!

6/10
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Storfod skrev:Og så er jeg altså efterhånden ved at være lidt træt af Samuel L. Jackson, kan vi ikke holde en pause fra
ham bare et stykke tid?

Måske han bare skulle prøve en anden type rolle?

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 490
 
Indlæg: 4243
Tilmeldt: 1. jun 2009, 22:38
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



katouler skrev:
Storfod skrev:Og så er jeg altså efterhånden ved at være lidt træt af Samuel L. Jackson, kan vi ikke holde en pause fra
ham bare et stykke tid?

Måske han bare skulle prøve en anden type rolle?



I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mussetrussen skrev:En mand der hedder Ove
http://www.imdb.com/title/tt4080728/?ref_=nv_sr_1

Det virker lidt som en svensk udgave af As good as it gets. Det er dog ikke nogen dårlig ting. Jeg synes det er en smuk og fin lille film. Hvis man kan komme gennem den uden at fælde en eneste tåre, så er man vist lavet af sten.


Det er i øvrigt en udemærket bog.
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 415
 
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sabotage med Arnold.

Det her var højdepunktet :lol:

47 %.jpg
Brugeravatar
 
Reputation point: 405
 
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 19. maj 2011, 06:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Overload skrev:Sabotage med Arnold.

Det her var højdepunktet :lol:

47 %.jpg


Haha. Men hvilket højdepunkt det er :)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Baby driver - 4 af 5.
Jeg havde ikke de store forventninger, men den var faktisk ret god. Fed musik i filmen også.

Shot Caller - 3,5 af 5
Udemærket film hvor Jamie Lannister spiller familiefar som kommer i fængsel og bliver tvunget ud i bandegrupperinger.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 622
Tilmeldt: 29. jan 2013, 19:46
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tintin skrev:Baby driver - 4 af 5.
Jeg havde ikke de store forventninger, men den var faktisk ret god. Fed musik i filmen også.

Shot Caller - 3,5 af 5
Udemærket film hvor Jamie Lannister spiller familiefar som kommer i fængsel og bliver tvunget ud i bandegrupperinger.


Så Shot Caller i weekenden og den er udemærket. Enig i din 3,5 af 5. Den mangler lige det sidste. Den skulle have været længere eller delt udover to film. Kunne godt have brugt mere om hans fortid og tiden i fængslet. Han gør nogle vilde ting for at stige i graderne, men det går godt nok stærkt og der er nogle ting de springer hurtigt over.
Brugeravatar
 
Reputation point: 405
 
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 19. maj 2011, 06:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Geralds farlige leg - http://www.imdb.com/title/tt3748172/?ref_=ttrel_rel_tt

Jeg har aldrig læst novellen, men havde godt hørt om historien før, så jeg glædede mig faktisk virkelig til at se den, da plottet tiltalte mig meget. Jeg forstillede mig noget a lá Buried - den var jeg nemlig ret vild med!
Jeg har dog lidt på fornemmelsen, at den her film er markant bedre, hvis man har læst novellen. Dermed ikke sagt at den var dårlig, men selve handlingen i filmen kunne sagtens være kogt ned til 30 min. hvis ikke det var fordi man skulle belemres med alverdens flashbacks og en måneskinsmand(?) som ingen mening giver ift. filmen.

Spider-Man: Homecoming - http://www.imdb.com/title/tt2250912/

Hvis man er ægte Spider-Man-fan vil man næppe bryde sig synderligt om denne film. For jeg skal da lige love for, at Marvel og Disney har overtaget. Spider-man adskiller sig nu markant fra de originale tegneserier, og det samme gør birollerne. Flere afgørende ting mangler, eller er blevet overtaget af politisk korrekthed. Spider-man's drag er fx blevet voldsomt modificeret (til det latterlige), han har ingen spider-sense længere og hans high-school crush er nu en sort pige og tante May er en milf.
Hvis man er ligeglad med den slags, og bare gerne vil underholdes i et par timer, så er filmen sådan set fin. Masser af action, gode effekter og et relativ medrivende plot. En anden ting på positivsiden er Michael Keaton som villan. Han er virkelig fed i rollen som Vulture.

Vil nok give dem begge 6/10.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Overload skrev:Sabotage med Arnold.

Det her var højdepunktet :lol:

47 %.jpg


Sikke en uduelig oversætter :? Det er 48 %.

Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator
 
Reputation point: 675
 
Indlæg: 8990
Tilmeldt: 13. mar 2007, 21:51
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Guardians of the Galaxy Vol. 2

Jeg begriber simpelthen ikke hvordan den film kan ligge til 7.8 på IMDB. Ikke alene er plottet mildest talt tvivlsomt, filmen er også decideret plat og meget forudsigelig. Der er simpelthen gået for meget Disney i den. Dårlige jokes, overdrevne effekter og intetsigende karaktere.

Lad jer ikke narre af ratings - denne film er lort.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pzyrex skrev:Guardians of the Galaxy Vol. 2

Jeg begriber simpelthen ikke hvordan den film kan ligge til 7.8 på IMDB. Ikke alene er plottet mildest talt tvivlsomt, filmen er også decideret plat og meget forudsigelig. Der er simpelthen gået for meget Disney i den. Dårlige jokes, overdrevne effekter og intetsigende karaktere.

Lad jer ikke narre af ratings - denne film er lort.

Når knap 278.000 personer giver filmen 7,8/10 i gennemsnit (hvilket er en relativ høj karakter), og du mener, at filmen er lort, så må du være en tør kiks. Har du ingen humor, eller er du bare ikke til overgearet sci-fi-tjubang? :mrgreen: Jeg morede mig gevaldigt. I øvrigt var der bred enighed blandt de danske filmanmeldere om, at filmen var ganske underholdende (4-5/6 stjerner i dagbladene).
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev:Når knap 278.000 personer giver filmen 7,8/10 i gennemsnit (hvilket er en relativ høj karakter), og du mener, at filmen er lort, så må du være en tør kiks. Har du ingen humor, eller er du bare ikke til overgearet sci-fi-tjubang? :mrgreen: Jeg morede mig gevaldigt. I øvrigt var der bred enighed blandt de danske filmanmeldere om, at filmen var ganske underholdende (4-5/6 stjerner i dagbladene).


Det hænder af og til at lortefilm får høje ratings på IMDB, og det her er et af de tilfælde. Det kaldes hype og fanboys. Og indavl. Prøv at brug 5 min. på at scrolle lidt igennem anmeldelserne på IMDB og det vil hurtigt gå op for dig, at filmens ratings ikke stemmer overens med folks reelle holdning til filmen. Der er derimod mange som er enige med mig. Der er vel ~10 dårlige anmeldelser hver gang der er én god. Der er blot mange børn og underbemidlede voksne, som har været inde og rate den højt.

Den anmeldelse som er fremhævet på forsiden, og som dermed er dén flest mennesker har fundet brugbar, lyder som følger:

Billede

Men jo, jeg ville da sikkert have fundet filmen sjov. Hvis jeg var 8 år. Og mentalt handicappet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er det ikke tilfældet med en stor del af de ca. 1400 superheltefilm Hollywood har sprøjtet ud de sidste 10 år? Jeg tror vi har misforstået hvem målgruppen til de film er. Jeg har selv lavet samme fejl med mange af de animationsfilm der er kommet de seneste 10-15 år. Kung fu panda og film i den dur. Der er stor hype omkring dem og så er jeg hoppet med på hypen og har set dem. Og har kedet mig så bravt at min hjerne begyndte at skrige efter et eller andet at give sig til. Lidt ligesom hvis man skal lege i sandkasse eller se Robin Hood Spilopper i Sherwoodskoven på Ramasjang med et barn. Det er jo ikke til at holde ud. Min hjerne råber til mig for fuld hals, så find dog en avis eller en voksenfilm eller et eller andet så jeg har noget at lave. Superheltefilm er jo lavet til børn og teenagere, ikke til voksne mennesker. Vi hopper med på hypen og tror vi er en del af målgruppen. Det er vi ikke hvis vi keder os når vi ser dem. Så må vi jo lære af det og skippe den næste superheltefilm. Sidst jeg så nogle virkeligt gode superheltefilm var tilbage 80'erne da Batman og Jokeren blev spillet af henholdsvis Michael Keaton og Jack Nicholson, og hvor Superman blev spillet af Christopher Reeve. Det var sjovt nok film jeg så da min hjerne var 10-12 år gammel. En perfekt alder til superheltefilm. Samtlige superheltefilm jeg har set som voksen har skuffet mig bravt. Lige fra Nolans psykohypede flotte, men også i bund og grund ligegyldige Dark Knight film til Deadpool, der var så spækket med Thansen humor at jeg simpelthen ikke kunne komme igennem den.

Senest har jeg set Generation Iron 2, som var en forfærdelig omgang dykken ned i 'træning på de sociale medier' kombineret med 20 % bodybuilding.

Så så jeg en dokumentar om Spielberg. Den var ok. http://www.imdb.com/title/tt7133092/?ref_=nv_sr_2

Og så den geniale Narcos http://www.imdb.com/title/tt2707408/?ref_=nv_sr_1
Jeg var lidt bekymret for om de kunne holde niveauet fra sæson 1 og 2 efter de har skiftet fokus til et andet kartel. Det kunne de så. Shit der er spænding for alle pengene i nærmest hvert eneste afsnit.

American Vandal er jeg til gengæld ikke helt så begejstret for, på trods af vanvittigt gode anmeldelser. http://www.imdb.com/title/tt6877772/ Den er egentlig bygget fint op, men jeg synes historien er lidt småligegyldig og random. Jeg er dog kun 3 afsnit inde i den og holder ud lidt endnu.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



Baywatch

Er glad for jeg ikke så den i biffen, men bortset fra det er det nu en helt ok film,
og fedt at de tager så tykt pis på den originale serie :) Humoren er dog til tider en smule for plat!

7,5/10
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Brawl in Cell Block 99 med Vince Vaughn.
2/10 - Desværre var den meget langt fra mine forventninger. En lang, kedelig og langtrukken film med elendigt skuespil i kampscenerne. Der var ellers potentiale til meget mere.
Brugeravatar
 
Reputation point: 121
 
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 6. jan 2013, 02:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Snowpiercer - Film fra 2013 havde dog aldrig set den. Rigtig god synes jeg 7/10, handler om mennesker der er fanget i et tog fordi det er for koldt udenfor til at overleve i, og så har de ligesom skabt sig et samfund indeni dette tog.

Brawl in cell block 99 - 5/10 Synes filmen var rigtig god selvom den var lidt langtrukken men sjove og fede kampscener hvor man ser vince vaughn i et helt andet element
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 19
Tilmeldt: 11. okt 2017, 16:43
Geografisk sted: Midtjylland
 
Styrkeliste
- Squat: 30.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Happy Death Day - http://www.imdb.com/title/tt5308322/

Måske er jeg igen bare ikke målgruppen, men jeg fandt også denne film alt for plat, dum og intetsigende. Hvis man har en forventning om at se en gyserfilm og blive skræmt, så skal man i hvert fald ikke se denne film. For skræmt bliver man næppe. Filmen er mere komisk end den er skræmmende og jeg forstår ikke, at IMDB mener den skulle være en "Horror, Mystery, Thriller". Den er mere en "Horror-Comedy".

Hvis jeg ønsker at se en film hvor hovedpersonen genlever den samme dag igen og igen, så sætter jeg Edge of Tomorrow eller Memento på. Og hvis jeg ønsker at se en maskeret mand knivdræbe smukke, unge kvinder så sætter jeg Scream på. Happy Death Day bliver i hvert fald aldrig genset.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pzyrex skrev:[b]Hvis jeg ønsker at se en film hvor hovedpersonen genlever den samme dag igen og igen, så sætter jeg Edge of Tomorrow eller Memento på.


Prøv at se Groundhog Day. Det var den der startede ideen. 10/10
 
 
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (31)
Kostplan: Vis kostplan



01-jeller skrev:
Pzyrex skrev:[b]Hvis jeg ønsker at se en film hvor hovedpersonen genlever den samme dag igen og igen, så sætter jeg Edge of Tomorrow eller Memento på.


Prøv at se Groundhog Day. Det var den der startede ideen. 10/10


Klassiker! :D
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar
 
Reputation point: 205
 
Indlæg: 2332
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:05
Geografisk sted: 5550 Langeskov
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jungle - http://www.imdb.com/title/tt3758172/

Denne film kunne jeg til gengæld vældig godt lide. Spændende, autentisk og medrivende. Selvfølgelig forudsigelig thi begivenhederne rent faktisk har fundet sted, omend filmen er så løst baseret på de reelle handlinger at det faktisk intet betyder noget. Jeg læste op på filmen efterfølgende og kunne hurtigt konkludere, at de har måtte padle gevaldigt da de lavede filmen for at være i stand til at lave en hel film på en så tynd historie. Men pyt, det fungerede for mig.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 240 gæster