Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1219
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1216

Følg bodybuilding.dk på

#MeToo

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Kun mig der allerede er blevet lidt træt af dette? Voldtægt og seksuelle overgreb er klart forfærdeligt, og har dyb sympati med kvinder der er udsat for sådanne ting. MEN! Det virker som om at ALLE kvinder, verdenen over nu pludselig spiller offerkortet for vildt?! Læste en artikel med overskriften, "udsat for sexchikane". Og så var vedkommende hurtigt blevet klasket i røven - bevares, ikke rart, men ikke ligefrem noget der burde traumatiserer kvinden.

Føler lidt at der er startet en heksejagt og alle mænd, verden over bliver udstillet som "liderlige svin". Det ender da med at mænd slet ikke tør henvende sig til kvinder, før de hurtigt bliver dømt som sexist.

Nu der jo mange mænd på sitet her. Hvad tænker I om dette? Mig der er for følelseskold her?
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 420
Tilmeldt: 27. dec 2013, 23:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Et nej er et nej... Men tænker dog......
J9q63qJ_d.jpg
 
Reputation point: 125
 
Indlæg: 576
Tilmeldt: 9. okt 2010, 15:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Vasen er smadret, de har fået 110% af magten, nu stamper de bare på skårene fra vasen.

De elsker offer rollen, fjerner man den så går de amok. Præcis som vi ser det med sorte amerikanere lige nu. De er fuldstændig desperate for at beholde offer rollen, fordi de elsker de privilegier det medføre.

Jeg er helt enig i at det er virkelig irreterrende, men dem eneste måde at få det til jorden er ved at ignorere dem. Ligesom man gør med små børn der skaber sig.
Selvfølgeligt er et fåtal af mænd nogle rigtige svin men jeg kan ikke se hvad det har at gøre med os andre.

Hamtaro skrev:Et nej er et nej... Men tænker dog......
J9q63qJ_d.jpg


Det er ligesom de ikke fatter hvad "asking for it" betyder. Det betyder ikke at det er okay, det betyder at deres handlinger har fremprovokeret det. Hvilket de også har.

Lidt ligesom hvis jeg parkere en ulåst Porsche med registeringsattest og nøgler på forsædet i polen og kommer tilbage et par dage efter.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar
 
Reputation point: 285
 
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



De der SJW's der vinder frem i USA er jo ved at redefinere "voldtægt" så det kan være alt fra at man har fortrudt et dårligt knald, til at man har kaldt nogen noget grimt.

Fællesnævneren for alle de sager de kæmper for er dog at ALT er hvide mænds skyld.

#whiteprivilige
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Crux skrev:... Læste en artikel med overskriften, "udsat for sexchikane". Og så var vedkommende hurtigt blevet klasket i røven - bevares, ikke rart, men ikke ligefrem noget der burde traumatiserer kvinden....


Det er fandeme ikke kun mænd der ikke kan finde ud af at holde nallerne fra andre folks bagdele.

Hamtaro skrev:Et nej er et nej... Men tænker dog......


Der er absolut ingen undskyldning for ikke at kunne holde nallerne for sig selv blot fordi modparten har noget man begærer.
Sidst rettet af Udgaard 19. okt 2017, 14:26, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 85
 
Indlæg: 846
Tilmeldt: 25. sep 2014, 14:22
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



"Han kyssede mig ikke efter jeg blowede ham" eller "der var nærmest ingen øjenkontakt i mens vi knaldede" #MeToo.

Det er selvfølgelig et reelt problem at kvinder der er udsat for virkelige overgreb, ikke tør melde sig eller mener at det ikke vil have nogen effekt, men noget af det bullshit man hører om de kvinder der formentlig har knaldet sig til en rolle eller fortrudt halvvejs gennem et samleje er sgu en joke.
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 692
Tilmeldt: 12. dec 2011, 13:59
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 111.00
- Squat: 222.00
- Dødløft: 333.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Er der lige pludselig status i at være blevet sexsuelt chikaneret ?

---SE MIG, jeg er begæret af mænd----
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 118
Tilmeldt: 17. feb 2017, 21:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 115.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



WTF?! Det er klart et overgreb at blive klasket bagi eller gramset på røven.
Og hvad sker der lige for påstanden om at det er fordi de har fortrudt et knald eller er blevet kaldt noget grimt?

De deler det ikke forde de er opmærksomheds søgende, men for at gøre politikere, hinanden og fyre opmærksomme på hvor stort problemet er.

De skal ikke skamme sig over at der er nogen der har taget på den uden at have fået lov - eller udført andre skidte handlinger.
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 128
Tilmeldt: 9. jul 2013, 15:35
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



^ hvis du tager et kig på hvad der sker i USA for tiden er det jo netop det der sker.
https://downtrend.com/vsaxena/pooja-rel ... y-raped-me

Jeg er ikke ude på at skamme folk der har været udsat for overgreb. Synes bare det er væsentlig forskel på en kæk bemærkning og voldtægt eks
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ieet skrev:WTF?! Det er klart et overgreb at blive klasket bagi eller gramset på røven.
Og hvad sker der lige for påstanden om at det er fordi de har fortrudt et knald eller er blevet kaldt noget grimt?

De deler det ikke forde de er opmærksomheds søgende, men for at gøre politikere, hinanden og fyre opmærksomme på hvor stort problemet er.

De skal ikke skamme sig over at der er nogen der har taget på den uden at have fået lov - eller udført andre skidte handlinger.


Jeg tror aldrig jeg har været i byen uden at blive raget på røven af flere piger. Flere gange er jeg også blevet raget på pikken.
Kvinder er præcis lige så skyldige i alt det lort.
Så hvad er det at de vil gøre folk opmærksomme på? At nogle mennesker rager på røve?
Desuden: Hvis man ser tilpas godt ud, som mand, kan man jo sagtens score ved at rage en pige på røven. Det hele handler om kvinders kollektive had til mænd de ikke er tiltrukket af. Og opmærksomhed, selvfølgeligt handler det om opmærksomhed.
Lige pludseligt er alle, i forvejen opmærksomhedskrævende, piger blevet voldtaget. Men de har aldrig anmeldt noget.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar
 
Reputation point: 285
 
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det at blive taget på røven er sgu da ikke et overgreb. Det er en ubehagelighed, men come on. Det er lige så meget et overgreb, som det at blive skubbet en enkelt gang af en gut i byen, er et overfald..

Nedenstående artikel viser meget godt hvor vi er på vej hen - Man må simpelthen ikke være så menneskeskræmt..

https://www.mx.dk/ritzau/bond/story/22864066
 
Reputation point: 90
 
Indlæg: 420
Tilmeldt: 27. dec 2013, 23:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ieet skrev:WTF?! Det er klart et overgreb at blive klasket bagi eller gramset på røven.
Og hvad sker der lige for påstanden om at det er fordi de har fortrudt et knald eller er blevet kaldt noget grimt?

De deler det ikke forde de er opmærksomheds søgende, men for at gøre politikere, hinanden og fyre opmærksomme på hvor stort problemet er.

De skal ikke skamme sig over at der er nogen der har taget på den uden at have fået lov - eller udført andre skidte handlinger.


Hvorfor skal jeg vide hvor stort et problem det er? Det rager ikke mig. De kan selv løse deres problemer hvis de mener der er et problem i stedet for at råbe op og vente på at mænd kommer og redder dem.

Til TS. Det handler i sidste ende om at der nu er social status forbundet med offer rollen. Tumblr offerrolle-olympics-mentaliteten er migreret fra internettet til den virkelige verden.
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 359
Tilmeldt: 15. jun 2016, 20:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 131.00
- Squat: 172.00
- Dødløft: 187.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Som jeg ser det, har det intet med offerrolle at gøre. Det er derimod en kampagne mod sexchikane og grovere overfald. Med den respons der har været her, kan man måske godt se behovet for at ruske op i det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 522
 
Indlæg: 2403
Tilmeldt: 30. jan 2011, 11:20
Geografisk sted: Lindø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 212.50
- Dødløft: 270.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det hashtag er så overfladisk ligesom mange der bruger det..
En kvinde jeg kender hylder dette hashtag..
Hvorefter hun tager på ferie i et muslimsk land, som vil skide rettigheder og især kvindens et stykke.. Flot rigtigt flot
Brækker med over hashtags som dette og lignende..
 
Reputation point: 125
 
Indlæg: 576
Tilmeldt: 9. okt 2010, 15:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Evald skrev:Som jeg ser det, har det intet med offerrolle at gøre. Det er derimod en kampagne mod sexchikane og grovere overfald. Med den respons der har været her, kan man måske godt se behovet for at ruske op i det.


Der er hvis en der er faldet i med begge ben. Feminisme handler også om ligestilling ikke?
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar
 
Reputation point: 285
 
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Heller ikke uinteressant.

Kan vi kvinder stoppe med at gøre os selv til ofre?

https://www.bt.dk/danmark/mai-manniche- ... s-selv-til
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så lige den her
Eig_4arxQJ-NDZVTT9ThtnqMHFH_qNfuaALRSB1GEB0.jpg
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar
 
Reputation point: 285
 
Indlæg: 1835
Tilmeldt: 10. aug 2011, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad kan der komme ud af sådan en trend?
Jo er jo ikke så lang tid siden at nogle, seriøst forslog at bevisbyrden ved voldtægt skulle laves om, så den anklaget skulle bevise forurettede havde indvilligede i samleje..
Og den lovændring kan der hurtigt blive pustet liv i igen..
 
Reputation point: 125
 
Indlæg: 576
Tilmeldt: 9. okt 2010, 15:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moose skrev:
Evald skrev:Som jeg ser det, har det intet med offerrolle at gøre. Det er derimod en kampagne mod sexchikane og grovere overfald. Med den respons der har været her, kan man måske godt se behovet for at ruske op i det.


Der er hvis en der er faldet i med begge ben. Feminisme handler også om ligestilling ikke?


Selvfølgelig gør det dét. Kvinder skal heller ikke udføre sexchikane eller overfald mod mænd. Kvinder skal heller ikke rage på mænd i byen, som ikke vil have det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 522
 
Indlæg: 2403
Tilmeldt: 30. jan 2011, 11:20
Geografisk sted: Lindø
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 212.50
- Dødløft: 270.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kampagnen har jo allerede ført til flere tilfælde, hvor kvinder er kommet ud med enddog ret så alvorlige historier, som de hidtil havde holdt for sig selv af frygt for ikke at blive taget alvorligt. Det kan jeg da kun se som positivt!

Nogle af historierne er naturligvis mere alvorlige en andre, pointen er ikke, at et klask i røven skal sidestilles med voldtægt, men et overgreb er nu engang et overgreb!

Moose skrev:Det er ligesom de ikke fatter hvad "asking for it" betyder. Det betyder ikke at det er okay, det betyder at deres handlinger har fremprovokeret det. Hvilket de også har.


I er med på, at det ikke er eksempler på tøj folk har haft på, da de blev udsat for voldtægt, ikke? 'Asking for it' betyder -- bogstaveligt talt -- at man selv har bedt om det. Mener du virkeligt, at hvis man har været lidt nedringende klædt i forbindelse med en bytur, så beder man selv om at blive voldtaget?? Jesus fucking Christ!!

awsome skrev:^ hvis du tager et kig på hvad der sker i USA for tiden er det jo netop det der sker.
https://downtrend.com/vsaxena/pooja-rel ... y-raped-me


Jeg er også uenig i at kalde al kønsdiskrimination for voldtægt, meeen synes du ikke der skal lidt mere til end en enkelt video før vi har at gøre med en tendens?

Moose skrev:Jeg tror aldrig jeg har været i byen uden at blive raget på røven af flere piger. Flere gange er jeg også blevet raget på pikken.
Kvinder er præcis lige så skyldige i alt det lort.


Nej, der er klart en overvægt af mænd, som opfører sig på den måde, men det er sådanset sagen uvedkommende. Hvis du har et problem med den opførsel, som du er blevet udsat for, så tror jeg umiddelbart du er velkommen til også at skrive 'Me too'. Jeg har set flere mænd deltage i kampagnen, og har ikke set nogen feminister reagere negativt på det.

Moose skrev:Desuden: Hvis man ser tilpas godt ud, som mand, kan man jo sagtens score ved at rage en pige på røven.


Tja, der findes også folk der tager i byen for at slås, men det giver mig sgu da ikke ret til at slå tilfældige folk i hovedet i det tilfælde at jeg nu skulle komme til at slå en, som faktisk gerne vil slås. Hensynet til de personer der føler sig krænket af opførslen bør sgu da veje tungest!

Crux skrev:Det at blive taget på røven er sgu da ikke et overgreb. Det er en ubehagelighed, men come on.


Jo, det er det faktisk. Det er ikke voldtægt, nej, men gu er det da et overgreb!

ProteanDK skrev:Hvorfor skal jeg vide hvor stort et problem det er? Det rager ikke mig. De kan selv løse deres problemer hvis de mener der er et problem i stedet for at råbe op og vente på at mænd kommer og redder dem.


Tror du har misforstået formålet med kampagnen, hvis du tror at hensigten er at du skal komme og redde nogen. Der er massere af folk der har fået mod til at stå frem pga. kampagnen, jeg synes da de alle lige skulle sende dig en undskyldning for at du var nødt til at scrolle forbi en status du ikke fandt relevant.

Forhåbenligt er der også nogle folk, som har fået øjnene op for at opførsel, som de ellers betragtede som acceptabel, faktisk ikke er det.

Moose skrev:Der er hvis en der er faldet i med begge ben. Feminisme handler også om ligestilling ikke?


Jo, det gør det faktisk. Og ja, feminister er som udgangspunkt også modstandere af positiv særbehandling af kvinder.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25. apr 2016, 10:04
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moose skrev:Feminisme handler også om ligestilling ikke?

Der er en vigtig forskel mellem feminisme og ekstremisme. Er alle muslimer også islamister? Er alle kristne også katolske præster der seksuelt udnytter små drenge?
Selvfølgelig ikke. Vi har desværre en for stor tendens til at følge de ekstreme. Det er underholdende.
Brugeravatar
 
Reputation point: 259
 
Indlæg: 2799
Tilmeldt: 27. jul 2013, 17:00
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Og ja, feminister er som udgangspunkt også modstandere af positiv særbehandling af kvinder.


Er det noget du har data på? Jeg er ikke bekendt med data på området. Efter den klassiske definition har du helt ret. Men mange moderne feminister/"feminister" ønsker særbehandling og tildelte privilegier der ikke tilkommer mænd. Jeg ved ikke om udgangspunktet når en person i dag kalder sig feminist er om de er modstandere af positiv særbehandling.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
Og ja, feminister er som udgangspunkt også modstandere af positiv særbehandling af kvinder.


Er det noget du har data på? Jeg er ikke bekendt med data på området. Efter den klassiske definition har du helt ret. Men mange moderne feminister/"feminister" ønsker særbehandling og tildelte privilegier der ikke tilkommer mænd. Jeg ved ikke om udgangspunktet når en person i dag kalder sig feminist er om de er modstandere af positiv særbehandling.

Enig. Efterhånden prøver jeg selv på ikke at ytre om jeg er femininst, egalitarist eller noget tredje fordi det efterhånden er så uklart hvad de termer egentlig står for.
Borumpas skrev:Det sidste sæt stoppede tidligt fordi, for at være ærlig, jeg kunne ikke lave opspænd fordi jeg skulle skide
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 737
Tilmeldt: 29. aug 2015, 13:29
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Screenshot_20171217-193251.png


Underskrevet samtykke-erklæring eller?

Selvfølgelig skal man ikke knalde nogen mod deres vilje, men det er det vel allerede en fin lov imod?
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg blev anklaget for voldtægt i 2009 af en pige jeg aldrig havde mødt. Gik ikke lang tid før der blev ringet på døren for første gang og hendes kæreste samt venner med bats ville have en snak. Det var her jeg blev gjort opmærksom på min ugerning. Dagen efter kontaktede politiet mig og Undervejs som jeg prøvede at finde ud af hvem pigen var, behandlede mig som skyldig fra starten.
I den måned det stod på blev jeg overfaldet 2 gange af hendes kæreste og venner, jeg mistede mit arbejde da politiet konstant efterspurgte min tilstedeværelse for yderligere afhøring hvilket er svært at forklare sin arbejdsgiver og jeg mistede min daværende kæreste.

Ud af det blå dropper hun anklagen og polititet fortæller at der ikke var nok beviser til at forsætte sagen.

Men når ens liv bliver væltet rundt på den måde, lader man det ikke bare ligge. Til sidst fandt jeg ud af hvem det var og det var en pige jeg havde afvist i døren, efter hun havde fremvist hendes venindes id. Jeg huskede hende tydeligt da jeg så hende, for hun råbte og skreg og lovede jeg ville fortryde det. Mere skulle der ikke til. Politiet så ingen grund til at gøre noget ved hendes falske anklage.

#metoo.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bulletproof Athlete skrev:Jeg blev anklaget for voldtægt i 2009 af en pige jeg aldrig havde mødt. Gik ikke lang tid før der blev ringet på døren for første gang og hendes kæreste samt venner med bats ville have en snak. Det var her jeg blev gjort opmærksom på min ugerning. Dagen efter kontaktede politiet mig og Undervejs som jeg prøvede at finde ud af hvem pigen var, behandlede mig som skyldig fra starten.
I den måned det stod på blev jeg overfaldet 2 gange af hendes kæreste og venner, jeg mistede mit arbejde da politiet konstant efterspurgte min tilstedeværelse for yderligere afhøring hvilket er svært at forklare sin arbejdsgiver og jeg mistede min daværende kæreste.

Ud af det blå dropper hun anklagen og polititet fortæller at der ikke var nok beviser til at forsætte sagen.

Men når ens liv bliver væltet rundt på den måde, lader man det ikke bare ligge. Til sidst fandt jeg ud af hvem det var og det var en pige jeg havde afvist i døren, efter hun havde fremvist hendes venindes id. Jeg huskede hende tydeligt da jeg så hende, for hun råbte og skreg og lovede jeg ville fortryde det. Mere skulle der ikke til. Politiet så ingen grund til at gøre noget ved hendes falske anklage.

#metoo.


Det er jeg ked af at høre, burde politiet ikke have haft lidt motivation til at håndtere overfaldene i det mindste?
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 359
Tilmeldt: 15. jun 2016, 20:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 131.00
- Squat: 172.00
- Dødløft: 187.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ProteanDK skrev:
Bulletproof Athlete skrev:Jeg blev anklaget for voldtægt i 2009 af en pige jeg aldrig havde mødt. Gik ikke lang tid før der blev ringet på døren for første gang og hendes kæreste samt venner med bats ville have en snak. Det var her jeg blev gjort opmærksom på min ugerning. Dagen efter kontaktede politiet mig og Undervejs som jeg prøvede at finde ud af hvem pigen var, behandlede mig som skyldig fra starten.
I den måned det stod på blev jeg overfaldet 2 gange af hendes kæreste og venner, jeg mistede mit arbejde da politiet konstant efterspurgte min tilstedeværelse for yderligere afhøring hvilket er svært at forklare sin arbejdsgiver og jeg mistede min daværende kæreste.

Ud af det blå dropper hun anklagen og polititet fortæller at der ikke var nok beviser til at forsætte sagen.

Men når ens liv bliver væltet rundt på den måde, lader man det ikke bare ligge. Til sidst fandt jeg ud af hvem det var og det var en pige jeg havde afvist i døren, efter hun havde fremvist hendes venindes id. Jeg huskede hende tydeligt da jeg så hende, for hun råbte og skreg og lovede jeg ville fortryde det. Mere skulle der ikke til. Politiet så ingen grund til at gøre noget ved hendes falske anklage.

#metoo.


Det er jeg ked af at høre, burde politiet ikke have haft lidt motivation til at håndtere overfaldene i det mindste?


Jo tak.
Politiet håndterede det vidst efter den overbevisning af jeg var skyldig, for de startede en voldssag mod mig efterfølgende.
Når først man har fået en overbevisning er det åbenbart svært at være objektiv.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Punkter med manglende omvendt ligestilling:

1. Omskærring af børn. Ulovligt på pigebørn, men lovligt på drengebørn.
2. Værnepligt. Kvinder de kan uden videre sige stop, selv efter de har meldt sig frivilligt. Samme gælder ikke mænd.
3. Forældremyndighed. Der er nok stor juridisk kompleksitet på området, men ofte har jeg hørt historier, hvor faderen fuldstændig undermineres uden saglig begrundelse.
4. Folkeskolen. Et sted hvor pigerne i højere grad trives pga. formen og strukturen, men hvor drengene mistrives og gradvist marginaliseres.
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bulletproof Athlete skrev:Jeg blev anklaget for voldtægt i 2009 af en pige jeg aldrig havde mødt. Gik ikke lang tid før der blev ringet på døren for første gang og hendes kæreste samt venner med bats ville have en snak. Det var her jeg blev gjort opmærksom på min ugerning. Dagen efter kontaktede politiet mig og Undervejs som jeg prøvede at finde ud af hvem pigen var, behandlede mig som skyldig fra starten.
I den måned det stod på blev jeg overfaldet 2 gange af hendes kæreste og venner, jeg mistede mit arbejde da politiet konstant efterspurgte min tilstedeværelse for yderligere afhøring hvilket er svært at forklare sin arbejdsgiver og jeg mistede min daværende kæreste.

Ud af det blå dropper hun anklagen og polititet fortæller at der ikke var nok beviser til at forsætte sagen.

Men når ens liv bliver væltet rundt på den måde, lader man det ikke bare ligge. Til sidst fandt jeg ud af hvem det var og det var en pige jeg havde afvist i døren, efter hun havde fremvist hendes venindes id. Jeg huskede hende tydeligt da jeg så hende, for hun råbte og skreg og lovede jeg ville fortryde det. Mere skulle der ikke til. Politiet så ingen grund til at gøre noget ved hendes falske anklage.

#metoo.


Sinddssygt!

Dog ikke overraskende.

Jeg har oplevet at en pige og jeg diskuterede (hun ville overfalde min kærestes lillesøster, og jeg stiller mig imellem og afskærmer hende), hvor hun vælger at slå mig, og jeg så råber hun er en idiot. Søsteren og jeg går så derfra.

Kort tid efter dukker politiet op på min adresse, hvor 2 betjente på det nærmeste "overfalder" mig, og ytrer jeg er en taber som overfalder små piger.

Hende pigen er åbenbart så "smart" at hun ringer til politiet lige efter vi er gået derfra, og melder mig for vold. Hendes veninder bakker hende op (selvfølgelig).

Det ender i retten, hvor hun sidder og græder, mens hun fortæller jeg har slået hende.

Jeg bliver dømt for vold.

Så vi har en situation, hvor HUN slår mig, og JEG bliver dømt for vold..... Super...... ](*,)

#Metoo
Monsieur Baguette.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 582
Tilmeldt: 25. dec 2016, 01:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster