Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1230
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1228

Følg bodybuilding.dk på

Daniels (B/V)log

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Jeg har meldt mig ind i Fitness World i København. Det var billigt her i januar - og centeret nær Christianshavn skuffer ikke.

Det var mening, jeg ville have skrevet følgende historie, den anden dag, men kom aldrig til det. Det bliver derfor nok ikke helt samme resultat. Jeg føler dog, at jeg bør skrive det uanset.

I onsdags trænede jeg, og jeg følte at

min krop er gået i stykker, og jeg ved ikke hvordan jeg skal fixe den

Den følelse havde jeg efter bentræning tirsdag. Træningen tirsdag gik fint. Jeg var svagere i squat end normalt, men det var forventet. Min dødløft var endnu svagere, men jeg kørte 2 x 6 x 145 kg, men det var tungt!

Onsdag morgen havde jeg smerte i lænden, hvilket jeg har haft en del siden en session i november/december, hvor jeg kørte 16 x 145 kg eller noget i den stil. Jeg tog på arbejde og trænede efterfølgende. Jeg havde sat mit 1RM i Canditos program i bænk til 100 kg. Jeg måtte erkende at 10 x 67,5 kg var tungt, og jeg kunne kun klare 6 af de planlagte 8 gentagelser med 75 og det blev kun af 3/6 på 77,5 kg. Jeg følte mig svag. Meget svag.

Overordnet har jeg følgende skavanker, der danner grundlag for overskriften;

- Skulder: Dette er det eneste problem, jeg mere eller mindre har døjet med hele min træningskarrier. Nemlig at min venstre overarm delvist kan disalokeres ved rotation, hvilket har gjort den i begyndelsen nogle gange gik helt af led ved bevægelser over hovedet, men grundig opvarming, rotator cuff øvelser mm har gjort at jeg i mange år ingen problemer har haft under udførslen af løft.

- Albue: Efter en periode med pæn fremgang i squat under Canditos (intense) squat program, begyndte jeg at mærke en smerte i min højre albue, når jeg havde stangen placeret i high bar position under squat. Jeg droppede derfor high bar squat i december 2016 og har primært kørt safety bar og tildels front squat i hele 2017. Efter næsten et års pause prøvede jeg at have stangen i high bar, men smerten i skulderen - der udelukkende kommer til udtryk netop her - var der stadig.

- Knæområdet: Under en løbetur i begyndelsen af sommeren 2017, følte jeg pludselig stærk smerte i området lateralt og lidt nedenfor mit ene knæ. Jeg løb videre, men måtte til sidst erkende, jeg ikke kunne og haltede nærmest hjem. Efter at have hvilet lidt, prøvede jeg at rejse mig op, men kunne her næsten ikke støtte på det. Jeg oplevede samme smerte i knæet senere, da jeg spillede noget basket nogle uge efter. Siden da har jeg kun løbet enkelte ture, men hver gang oplever jeg denne smerte, der både kan fremkomme i området nær højre og venstre knæ. Udover løb har jeg mærket det den ene gang ved basket og en enkelt gang på en cross trainer.

- Lænd: Efter en intens omgang med 16 gentagelse á 145 kg var min lænd ekstraordinært øm og jeg oplevede, at den også gjorde ondt, når jeg fx skulle rejse mig fra sengen eller bukke mig i nogle ydre positioner de efterfølgende dage, hvilket ikke er normalt. Selv en uge efter denne session, måtte jeg stoppe midt i mit dødløft, da jeg slet ikke kunne klare de foreskrevne gentagelser. Ugen efter var jeg dog stærk nok igen, men smerten i lænden har været on/off lige siden. Den kom især til udtryk i onsdags, da jeg skulle køre Pendlay Row. Det gik ok med stangen og med 20 kg på, men da vægten var i alt 60, kunne jeg mærke, min lænd slet ikke kunne holde til at være i den position.

Alt dette kommer efter mange år, hvor jeg ellers ingen problemer/skader e.l. har haft, men det er som om, det hele hober sig op nu og der bliver flere og flere. Pt. gør det jeg hverken kan high bar squatte eller løbe. Der skulle nødigt føjes flere ting til den liste. Ja, listen skulle gerne være tom!

Jeg sørger altid for opvarmning før træningsession med lidt kort kredsløbstræning, dynamisk udstræk, SMR mm. samt adskillige opvarmningssæt til alle de store løft. Jeg laver statisk udstræk efter træninger og uden for træning også, hvor jeg også laver yoga flere gange ugentligt. Jeg undgår alle bevægelser/øvelser, der fremprovokere nogle af ubehagene. MEN selvom jeg fx holder et års pause fra squat eller jeg holder måneders pause fra løb, virker det ikke til at have en virkning. Jeg mangler altså nogle målrettede handlinger til mine skavanker.

Hvad gør man i min situation. Er det en fysioterapeut, jeg skal opsøge?
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Eller måske en alment praktiserende læge med specialviden inden for idrætsskader? Sådan en er der i mit lægehus. Har du en privat sundhedsforsikring? Fordi så kan du jo måske være dækket og få gratis fysioterapi. Ellers kan du få tilskud via den offentlige sygesikring, men det kræver, at du bliver henvist fra egen læge.

Flere personer her på boardet taler godt om fysioterapeut Poul Haacker på Nørrebro: https://haacker.dk/.

Men det er surt, når skaderne kommer og bider sig fast. Jeg har selv siden oktober været ramt af overbelastningsskader, heldigvis mindre. Den ene har afløst den anden. Og så nærmest forfra. Skuldre, albue, håndled, knæ og nu et lår. Jeg har heller aldrig før været ramt af noget lignende med den frekvens inden for få måneder, men indtil videre har mindre intensitet og ekstra hvile kunnet afhjælpe problemerne. Det lyder dog som om, at dine problemer kræver et tjek hos en læge eller en fysioterapeut.
Brugeravatar
 
Reputation point: 695
 
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 29. okt 2012, 09:43
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Etrius skrev:Eller måske en alment praktiserende læge med specialviden inden for idrætsskader? Sådan en er der i mit lægehus. Har du en privat sundhedsforsikring? Fordi så kan du jo måske være dækket og få gratis fysioterapi. Ellers kan du få tilskud via den offentlige sygesikring, men det kræver, at du bliver henvist fra egen læge.

Flere personer her på boardet taler godt om fysioterapeut Poul Haacker på Nørrebro: https://haacker.dk/.

Men det er surt, når skaderne kommer og bider sig fast. Jeg har selv siden oktober været ramt af overbelastningsskader, heldigvis mindre. Den ene har afløst den anden. Og så nærmest forfra. Skuldre, albue, håndled, knæ og nu et lår. Jeg har heller aldrig før været ramt af noget lignende med den frekvens inden for få måneder, men indtil videre har mindre intensitet og ekstra hvile kunnet afhjælpe problemerne. Det lyder dog som om, at dine problemer kræver et tjek hos en læge eller en fysioterapeut.

Tak for svar!

Jeg har ikke en privat sundhedsforsikring i dag, men det har jeg om cirka en måned...
Men som jeg kan læse mig ud af det, vil det være klogt at opsøge egen læge først. Jeg ved slet ikke hvordan, at det fungerer, så du skal have mange tak for svaret :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Henvisning ved læge og konsultation ved fysioterapeut med speciale i idrætsskader og gerne en reel interesse for styrketræning.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Overblik over første uge af programmet. Bænkværdierne i kg passer ikke helt, da jeg har justeret mit maks fra 100 kg til 90 kg efterfølgende. Maks i squat er sat til 125 (safety bar) og dødløft 175.
IMG_3672.jpg


Jmt skrev:Henvisning ved læge og konsultation ved fysioterapeut med speciale i idrætsskader og gerne en reel interesse for styrketræning.

Tak.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Den anden dag kørte jeg 10 x 100 kg i safety bar.

Video kan ses her: https://www.facebook.com/LifeofDaniel13/
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Anden uge af 6 ugers programmet:
IMG_A6D7C5688F24-1.jpeg

Jeg tog 10 gentagelser i begge omgange squat. Det var nok tæt på REP 9. I bænk tog jeg 12. Det er ok taget i betragtning af min styrke i første uge.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så kom dagen og jeg tog beslutningen...
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I dag kom lærestregen.

Jeg har fortsat på programmet uden ændringer (andet end nedjusteringer i 1RM), hvilket også betyder, jeg har fortsat med dødløft på trods af det, jeg skrev i det lange indlæg lidt ovenfor. Mine problemer med lænden har dog været minimale siden da. Der har intet været under træning. Men nogle gange når jeg fx skal rejse/vende mig i sengen, har jeg kunne mærke lidt smerte i lænden.

De sidste 10 dage har jeg også kørt stivbenet dødløft uden komplikationer, men i dag var det Sumo igen. Opvarmning gik fint og første sæt med 160 kg gik også uden problemer. I andet sæt skulle jeg køre 167,5 kg og det var her, at det gik galt. Den var lidt langsom op fra gulvet også snap en af mine ryghvirvelsøjler disallokerer. Vægten ryger i gulvet og det samme gør jeg. AV!
Jeg ligger på ryggen et stykke tid og får kæmpet mig op på benene igen. Jeg bruger de næste 90 minutter på at lave diverse udstræk mm for lænden, gå frem og tilbage og gradvist kan jeg stå/gå/bukke mig igen. Det lykkedes mig også at få alle vægtene på plads.

Nu - 2 timer senere - er jeg stadig øm i lænden og det gør ondt, hvis jeg skal bukke mig.

Hvis nogle har tips/råd til hvad jeg burde gøre/ikke gøre lige nu - udover selvfølgelig undgå belastning på lænden og tage mig sammen at få den lægehenvisning - så modtager jeg det hjertens gerne.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Uge 3 af programmet:
uge 3.jpg
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg trænede også i lørdags - dagen efter episoden. Af samme årsag, som nok resulterede i den uheldige episode dagen før. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at gøre noget, når jeg har sat mig det for. I dette tilfælde at følge et program. Jeg vil dog (forsøge) at lytte mere til min krop fremadrettet. Det er helt sikkert.

Her er sidste uges træning:
uge 4.jpg

Jeg trænede egentlig også fint overkrop dagen efter. Det eneste tidspunkt, jeg mærkede noget, var lidt i bænkpres, hvor jeg også forsøgte at lave et meget moderat opspænd og ellers vælge supplerende øvelser, der ikke belastede lænden.

Jeg har det egentlig også fint igen. Jeg laver en del udstræk og yoga, for jeg skal jo hele tiden lige teste, om lænden er helt okay igen. De få tilfælde, hvor jeg mærker ubehag eller smerte, stopper jeg selvfølgelig. Jeg har også været i dialog med Poul Hacker, der siger, jeg skal bruge ryggen så meget, jeg kan, men selvfølgelig holde mig fra det, der gør ondt. Det gør mig mere betrygningsfuld. Jeg fik et stort chok, da begivenheden fandt sted, og jeg var meget i tvivl om alvorligheden af det. Det er jeg vel egentlig stadig, og jeg burde tage mig sammen at få set en fagperson.

Jeg skal egentlig også træne ben i morgen. Der har absolut intet været i squat med lænden, men jeg er i tvivl, om jeg burde gøre det. Dødløft holder jeg mig i hvert fald helt fra.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Se nu at få snakket med en kompetent fagperson og lad være med at være en idiot. Hvis du er i tvivl om hvad du kan, skal og bør er du nok ikke kvalificeret til selv at afgøre det. Du er stadig ung og det ville være helt idiotisk at skulle døje med et længere forløb og i værste fald noget kronisk hvis der kan gøres noget andet og smartere. Noget andet og smartere indebærer helt sikkert ikke at følge et one-sige-fits-all-program fordi du “ikke kan lade være”. Men hey, det er din krop og du kan jo bare smadre den som du har lyst til.
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 300
Tilmeldt: 16. jan 2014, 14:52
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



quietus skrev:Se nu at få snakket med en kompetent fagperson og lad være med at være en idiot. Hvis du er i tvivl om hvad du kan, skal og bør er du nok ikke kvalificeret til selv at afgøre det. Du er stadig ung og det ville være helt idiotisk at skulle døje med et længere forløb og i værste fald noget kronisk hvis der kan gøres noget andet og smartere. Noget andet og smartere indebærer helt sikkert ikke at følge et one-sige-fits-all-program fordi du “ikke kan lade være”. Men hey, det er din krop og du kan jo bare smadre den som du har lyst til.

Jeg ville give dig rep points igen, men kan ikke give to gange i træk. Endnu engang tak for input.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I dag var jeg så forbi Poul Haacker.

Han konkluderede, at der har været talte om hold i ryggen, men han var positiv over min tilstand og mener, at jeg sagtens kan bruge ryggen, så meget, som jeg nu kan. Jeg bør dog starte lidt roligt ud med dødløft igen, hvor han også tilså min teknik og har givet mig et program, jeg kan følge det næste stykke tid. Derudover skal jeg også træne dead bugs og RKC planke dagligt.

Dejligt med en kompetent person inde over. Jeg glæder mig til forløbet med Poul og til at komme tilbage på toppen - klogere og stærkere end før.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dødløft fra i dag.

Jeg kørte 15 x 30, 40, 50 kg.

Video af sidste sæt:


Fokus er - som instrueret af Poul Haacker - at have skuldrene 2 cm foran stangen i bundposition og (selvfølgelig) ikke runde i ryggen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går trænede jeg. Jeg skulle egentlig ikke have trænet, men det var udenbys med en veninde, jeg ikke havde set i lang tid, så kunne ikke sige fra. Jeg gjorde selvfølgelig opmærksom på min problematik med lænden, og var selvfølgelig indstillet på, ikke at lave noget, der ville påvirke den negativt.

Jeg lagde så ud med noget benbøj, og prøvede med stangen i high-bar position for lige at se, hvad albuen sagde til det. Glædeligt var der ingen smerte i skulderen, så jeg lavede et par gentagelser med stangen, men på det, der blev den sidste gentagelse, mærkede jeg en smerte i lænden, da jeg kørte forholdsvist hurtigt ned i bundpositionen. Jeg kunne sagtens squatte op igen og lægge stangen på plads, men lænden har været øm siden da.

Hold op hvor jeg glæder mig til at kunne gøre det, jeg har lyst til, igen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sidste del af turen på Gran Canaria:
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bænk
3 x 15 x 60 kg

PL IL Pull Down
3 x 15 x 30 kg

PL Shoulder Press
3 x 10 x 25 kg

PL IL Row
3 x 10 x 40 kg

Lidt arme.

PL = Plate Loaded. IL = Iso Lateral.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Cykling + SMR + Dynamisk udstræk.

Dead bug (laves hver dag)
3 sæt á 10

Rygbøjgninger (laves 3 gange om ugen)
3 sæt á 20

RKT Planke (laves hver dag)
3 x 15 sek

...

Hack Squat (meget kontrolleret og fokus på opspænd i core)
3 x 15 x 40 kg

Lying Leg Curl
3 x 15 x 4 blokke

HS Glute
3 x 10 x 150

Leg Extensions
3 x 15 x 50 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Pull Ups
3 x 10 x BW

Bænk
3 x 10 x 70 kg

IL High Row
3 x 15 x 45 kg

PL Shoulder Press
3 x 15 x 20 kg

Arme + facepulls
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I dag har jeg oplevet ubehag i lænden to gange. Begge gange under træning. En gang under den dynamisk udstrækning og anden gang på anden sæt GMs, hvor jeg oplever et mindre "smæld" i lænden. Det gør, jeg har lidt smerte i lænden nu efter træningen.

Sumo Dødløft
3 x 15 x 60 kg



Front Squat
3 x 15 x 40 kg



GM
15 x 40 kg
10 x 50 kg

Seated Leg Curl
3 x 10 x 40 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bænk
3 x 15 x 60 kg

IL High Row
3 x 15 x 45 kg

PL Shoulder Press
3 x 10 x 25 kg

Pull Ups
3 x 10 x BW

Dips
3 x 12 x BW

Curls
3 x 8 x 16 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



En video om min seneste episode:
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hack Squat
4 x 10 x 50 kg

Lying Leg Curl
3 x 15 x noget

Leg Extensions
3 x 15 x 50 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bænk
3 x 10 x 72,5 kg

Pull Ups
3 x 10 x BW

PL Shoulder Press
2 x 15 x 21,25 kg
15 x 20 kg

HS Row
3 x 15 x 40 kg

Arme.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I dag får i hele sessionen.

5 minutters cykling

Små 10 minutters SMR

10 minutters dynamisk udstræk

BW Pull throughs mod væg
3 x 10

Wall Squats
3 x 10

Pigeon Pose
3 x 30 sek hvert ben

Stability Ball Plank Circles
3 x 30-45 sek

Dead Bug med arme på
3 x 10

Rygbøjninger
3 x 20

Også var den første time gået...

Dødløft
3 x 15 x 70 kg



Front Squat
3 x 10 x 50 kg

10 min statisk udstrækning
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bænk
3 x 15 x 62,5 kg

PL High Row
3 x 15 x 45 kg

PL Shoulder Press
3 x 10 x 25 kg

Pulldown
3 x 10 x 50 kg

Lateral raises
3 x 15 x 10 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Efter en del dage med sygdom var jeg tilbage i centeret.

Jeg startede dagen med: 5 minutters kredsløb, SMR, dynamisk udstræk, pigeon pose, BW pull throughs, wall squats, back extensions, dead bugs or stir the pot.

Derefter

Dødløft
3 x 15 x 80 kg

På dette andet sæt mærkede jeg omkring rep 10-12 stykker minimalt ubehag i lænden, hvorfor jeg tog mig til lænden efter sættet. Da jeg lavede statik udstræk efter træning var der også i en position, hvor jeg kunne mærke i lænden, jeg ikke skulle gå længere ud.

Hack Squat
4 x 10 x 60 kg
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bænk
3 x 10 x 75 kg

Pull Ups
3 x 10 x BW

DB Shoulder Press
3 x 12 x 18 kg

Vertical T-bar Row
3 x 20 x 25 kg

Arme og mave.
Brugeravatar
 
Reputation point: 104
 
Indlæg: 4214
Tilmeldt: 19. okt 2011, 23:16
Geografisk sted: Spanien
 
Træner her: Ullerslev motioncenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 185.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster