Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65564 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1147
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1144

Følg bodybuilding.dk på

Tråd for småspørgsmål og strøtanker

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Det er altså ikke godt at være en fed overlæge, der ryger med et asymmetrisk ansigt :lol: :lol: så vil din teori lide et knæk.

Der er flere former for intelligens , læs dette, så bliver man en del klogere.
https://udforsksindet.dk/gardner-forske ... telligens/
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 156
Tilmeldt: 5. maj 2018, 11:16
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mr . Clean skrev:Det er altså ikke godt at være en fed overlæge, der ryger med et asymmetrisk ansigt :lol: :lol: så vil din teori lide et knæk.

Der er flere former for intelligens , læs dette, så bliver man en del klogere.
https://udforsksindet.dk/gardner-forske ... telligens/


Ja, den ville ikke være god...

Jeg vil i modsætning til din teori tro, at ens IQ falder med nogle point, såfremt man læser det lort. For dog at være mere seriøs er problemet med Gardners teori, at den ikke er blevet empirisk bevist. Se fx her http://alliance.la.asu.edu/temporary/st ... Music2.pdf

"Although Gardner and Moran (2006), Rauscher and Hinton (2006), and Cherniss et al. (2006) claimed that there was a wealth of empirical support for their theories, Gardner and Moran offered no research evidence to validate MI, Rauscher and Hinton included only three published music instruction studies with significant positive findings for spatial skill enhancement, and Cherniss et al. provided five published studies whose findings did not provide strong support for the predictive validity of EI."
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 185
Tilmeldt: 19. mar 2015, 09:54
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Er der nogen herinde, som har deaktiveret deres Facebook konto efter at have været aktiv bruger over en længere årrække?

Jeg sidder lige nu og overvejer at gøre det. Har været mere eller mindre nødsaget til at have en konto pga. gruppearbejde men det er slut nu (thank god).

Kan man stadig have messenger uden at have en aktiv Facebook konto?

Hilsen manden der påbegynder en back-to-nature approach haha ;)
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:Er der nogen herinde, som har deaktiveret deres Facebook konto efter at have været aktiv bruger over en længere årrække?

Jeg sidder lige nu og overvejer at gøre det. Har været mere eller mindre nødsaget til at have en konto pga. gruppearbejde men det er slut nu (thank god).

Kan man stadig have messenger uden at have en aktiv Facebook konto?

Hilsen manden der påbegynder en back-to-nature approach haha ;)


En af mine venner har gjort det.

Han siger det fungerer fint for ham - jeg kan dog mærke, at det alene fungerer fordi vi andre informerer ham om events, bruger ekstra tid på at invitere ham(seperate invitationer til fødselsdage mm.). Det er det primære negative ved ikke at have det for ham. Samtidig oplever han relativt ofte, at fjernere venner ikke kan få fat i ham, da de ikke kan kontakte ham på messenger og det at have folks telefonnumre efterhånden ikke er en selvfølge.

Han misser selvfølgelig også en masse sjove film som vi andre tagger hinanden i, men det kunne de fleste af os nok leve uden.

Jeg ville hvis jeg skulle gøre det, blot slette appen fra min telefon, og begrænse det til kun at bruge det når jeg var på computeren. 90% af mit facebook forbrug sker alligevel fra telefonen. Så kan du også fortsat have messenger, som jeg ikke kan forestille mig du kan have uden facebook.
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 213
Tilmeldt: 6. okt 2011, 12:51
Geografisk sted: Esbjerg
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



jeg har slettet appen fra telefonen..

det har gjort at jeg spilder mindre tid i dagligdagen ;)
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 6. jan 2008, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har aldrig haft facebook og jeg har ikke haft problemer i at blive inviteret til og snakke med gamle bekendte og venner :-).
pump it ! pump it up!
Brugeravatar
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 2231
Tilmeldt: 28. mar 2006, 13:21
Geografisk sted: Køge
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nej er sgu heller ikke den store social magnet og jeg hælder også til at droppe Facebook.

Jeg har de seneste par uger kun været på 5 min. en enkelt gang om dagen, hvor jeg før brugte det meget men jeg hælder til at droppe det helt.

Vil se om tiden ikke kan bruges på studierelevante bøger i stedet for "Facebookeri".
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Billede

Kan det virkelig passe at der kun er 3 kalorier pr 100 ml i den her fætter? Jeg synes det lyder utroligt, taget i mente at sukker er den ingrediens der er anden mest i. Der har før været sager hvor man fandt ud af at varedeklarationen ikke stemte overens med virkeligheden.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 107
Tilmeldt: 18. mar 2015, 22:00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det lille skur skrev:Kan det virkelig passe at der kun er 3 kalorier pr 100 ml i den her fætter? Jeg synes det lyder utroligt, taget i mente at sukker er den ingrediens der er anden mest i. Der har før været sager hvor man fandt ud af at varedeklarationen ikke stemte overens med virkeligheden.

Ja det kan da sagtens passe.
At der er MEST sukker i, betyder jo intet når det er 98% vand.

Hvis du tager 1 liter vand og kommer et fingerdrys sukker i, bliver det jo ikke til sodavand, bare fordi der mere sukker end fedt.

Det er jo stortset vand med smag.
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



0.5 gram sukker = 0.5 kulhydrat = 2 kalorier, så det passer vel meget fint :D
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 466
Tilmeldt: 27. mar 2018, 15:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



En mand i mit center observerer min squat, og siger så, at jeg skal passe på mine knæ.

Jeg spørger hva da? bukker de indad i løftet?
- Nej, men jeg squatter for dybt, og det er er usundt for knæene i længden siger han.
ifg. ham skal jeg altså ikke længere ned end de 90 grader.
Det er da det rene bullshit er det ikke? :-k
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lucas1994 skrev:En mand i mit center observerer min squat, og siger så, at jeg skal passe på mine knæ.

Jeg spørger hva da? bukker de indad i løftet?
- Nej, men jeg squatter for dybt, og det er er usundt for knæene i længden siger han.
ifg. ham skal jeg altså ikke længere ned end de 90 grader.
Det er da det rene bullshit er det ikke? :-k


Er du virkelig i tvivl?
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 1330
 
Indlæg: 3987
Tilmeldt: 19. jan 2012, 16:18
Geografisk sted: Mother Russia
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad er en soundcloud rapper? Og hvorfor ligner de alle sammen junkier?
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Efter at have set en dame med en foldecykel i toget i dag, som endda havde ekstra små hjul, så det hele kunne trækkes som en kuffert, er jeg overbevist om at jeg selv må have noget lignende. BMX eller foldecykel, som ikke fylder alverden og er nemt at have med på farten.

Nogen der har erfaringer eller foreslag?
Lev i dag, så du kan dø i morgen. Lad dit hjerte slå for mere end en. Den som skænker livet sine drømme, skal forlade jorden rig og ren.
Brugeravatar
 
Reputation point: 305
 
Indlæg: 3035
Tilmeldt: 30. aug 2011, 19:15
Geografisk sted: OBBC
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har netop haft min ældre nabo i røret i stærkt sindsoprevet tilstand.

"Jeg bliver attached ("angrebet") af en MAILER-DAEMON!!!"

:wink:
 
Reputation point: 115
 
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 8. feb 2016, 14:47
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:Hvad er en soundcloud rapper? Og hvorfor ligner de alle sammen junkier?


En ny udgave af punk bevægelsen. Altså at være på tværs og frastøde ældre mennesker så meget som muligt.

Jo mere provokerende jo bedre.

Lucas1994 skrev:En mand i mit center observerer min squat, og siger så, at jeg skal passe på mine knæ.

Jeg spørger hva da? bukker de indad i løftet?
- Nej, men jeg squatter for dybt, og det er er usundt for knæene i længden siger han.
ifg. ham skal jeg altså ikke længere ned end de 90 grader.
Det er da det rene bullshit er det ikke? :-k


Folden i hoften skal være under toppen af knæet, i det vandrette plan.
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 359
Tilmeldt: 15. jun 2016, 20:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 131.00
- Squat: 172.00
- Dødløft: 187.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



awesome skrev:Hvad er en soundcloud rapper? Og hvorfor ligner de alle sammen junkier?



din guide til folk med grimme facial tattoes

http://www.vulture.com/2018/04/2018-sou ... guide.html
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 6. jan 2008, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har faktisk et spørgsmål, noget jeg har gået og tænkt lidt over i noget tid - måske de sidste 5-6 år. Man kan sige det er to spørgsmål, egentlig.

Det angår "moderne musik" - jeg kan ikke rigtig beskrive det bedre end med ord som autotunet/robotmuzak, så vil i stedet henvise til det første lille minuts tid af denne video, hvor en perlerække af ukoncentreret, ufiltreret eminent pis præsenteres: https://www.youtube.com/watch?v=rn85sCVEGOw

Mit spørgsmål er: Er der helt seriøst - altså i grave alvor og ærlighed - nogen af jer der synes at det "lyder godt"? Altså, at I hører det, og I jeres hoveder tænker "hey - det fed musik!"

Mit andet spørgsmål, såfremt det forudgående besvares positivt: Hvad FANDEN er der galt med jer? Jeg mener det virkelig. Jeg prøver ikke at fordømme, jeg prøver at forstå hvad fanden der helt seriøst foregår oppe i hovedet på en sådan person. Det er jo den næsten totale suspendering af kritisk sans og standard - hvilket også gør det antropologisk interessant, når du/I/disse mennesker jo tilsyneladende kan indgå i samfundets kredsløb. Men helt jordnært prøver jeg simpelthen bare at komme i kontakt med en person der kan lide den slags, og som kan fortælle mig hvad der foregår.

Vi taler om "musik" der - helt objektivt - er pis. Talentløst, algoritmisk, uintelligent muzak der ville udgøre en overtrædelse af ikke blot ordensbekendtgørelsen men menneskerettighederne at støjforurene med offentligt, hvis der var nogen retfærdighed og fornuft til.

Jeg skal ikke kunne sige hvor længe den lyd har stået på nu, men det er i hvert fald en god håndfuld år, og der er ingen tegn på at den auditive tortur stopper. Det er som om degenereringen har nået kritisk masse, og der intet håb er. En permanent bølge af lyden af får med tarmslyng, fuldkommen blottet for merit, der hjernevasker menig mand og alle dummere end ham.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moderne musik er resultatet af årtiers analyse af musik trends, hvor først mennesker og dernæst computere har kunnet analysere store mængder populær musik og finde fællesnævnerne i selv de mindste detaljer.

Musikken vi hører i øjeblikket er populært på trods af åbenlyse mangler, fordi det trykker på de rigtige knapper i hovedet på folk og frigør en masse lækre kemikalier.

Desuden er folk begyndt at mere skamløst hoppe på bølger, og hurtigere.


That said: Det musik er stadig objektivt bedre end samtlige danske salmer. :-({|=
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 359
Tilmeldt: 15. jun 2016, 20:56
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 131.00
- Squat: 172.00
- Dødløft: 187.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:
Jeg skal ikke kunne sige hvor længe den lyd har stået på nu, men det er i hvert fald en god håndfuld år, og der er ingen tegn på at den auditive tortur stopper. Det er som om degenereringen har nået kritisk masse, og der intet håb er. En permanent bølge af lyden af får med tarmslyng, fuldkommen blottet for merit, der hjernevasker menig mand og alle dummere end ham. [/b][/color]





Og ja..det er lort!
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 6. jan 2008, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:jeg kan ikke rigtig beskrive det bedre end med ord som autotunet/robotmuzak, så vil i stedet henvise til det første lille minuts tid af denne video, hvor en perlerække af ukoncentreret, ufiltreret eminent pis præsenteres: https://www.youtube.com/watch?v=rn85sCVEGOw


Det er let at producere og let at sælge. Sådan har populærmusik til en vis grad altid været, men bagmændene er blevet væsentligt dygtigere. Det påstås andetsteds her i tråden at det er "punk", og det er måske meget rigtigt, forstået på den måde at punk også havde et enormt kommercielt islæt på trods af et upoleret og råt image. Forbrugere lader sig i det store hele ufortrødent fodre med lort i lydform.

ProteanDK skrev:Det musik er stadig objektivt bedre end samtlige danske salmer. :-({|=


Fite me irl.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: 13. jun 2018, 16:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Blackmoore skrev:
SandyFrink skrev:
Jeg skal ikke kunne sige hvor længe den lyd har stået på nu, men det er i hvert fald en god håndfuld år, og der er ingen tegn på at den auditive tortur stopper. Det er som om degenereringen har nået kritisk masse, og der intet håb er. En permanent bølge af lyden af får med tarmslyng, fuldkommen blottet for merit, der hjernevasker menig mand og alle dummere end ham. [/b][/color]





Og ja..det er lort!


Minder mig lidt om bl.a. den her

Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Blackmoore skrev:
awesome skrev:Hvad er en soundcloud rapper? Og hvorfor ligner de alle sammen junkier?



din guide til folk med grimme facial tattoes

http://www.vulture.com/2018/04/2018-sou ... guide.html


Repped :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ProteanDK skrev:Moderne musik er resultatet af årtiers analyse af musik trends, hvor først mennesker og dernæst computere har kunnet analysere store mængder populær musik og finde fællesnævnerne i selv de mindste detaljer.

[Citation needed]
Borumpas skrev:Det sidste sæt stoppede tidligt fordi, for at være ærlig, jeg kunne ikke lave opspænd fordi jeg skulle skide
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 737
Tilmeldt: 29. aug 2015, 13:29
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Unge mænd med "Aesthetics" tanktops, der er cylinderformede med lav fedtprocent. Jeg har personligt altid tolket "aesthetics", som en god talje/skulder ratio, flaring lats og capped delts, the golden days basically.
Idag lader det til udelukkende at handle om at have lav fedtprocent....
:"I wanted to tear off my shirt and be ripped, tanned and larger than life. But in reality I was a fat, pale kid from Copenhagen."
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 140
Tilmeldt: 19. dec 2012, 18:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



https://www.foedevarestyrelsen.dk/Selvb ... -baer.aspx

Koger i altid jeres frosne bær før brug? :-k
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lucas1994 skrev:https://www.foedevarestyrelsen.dk/Selvbetjening/Guides/Sider/Saadan-boer-du-behandle-frosne-baer.aspx

Koger i altid jeres frosne bær før brug? :-k


Så er de jo ikke frosne længere. Derfor har jeg ikke gjort det. Men man burde nok.
Brugeravatar
 
Reputation point: 714
 
Indlæg: 5853
Tilmeldt: 23. feb 2013, 09:54
 
Træner her: Fitness One Kolding
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dem der har prøvet en omgang virus fra bær plejer at melde, at de aldrig spiser bær der IKKE har været i kog forinden igen.

Lyt til Frasier, 1m40s inde
https://www.youtube.com/watch?v=FvAWUJCjgQE
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



En gang norovirusinfektion er super festligt.
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.
Brugeravatar
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1249
Tilmeldt: 11. aug 2011, 12:46
Geografisk sted: Ringkøbing
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ud fra hjemmesiden fremstår hindbær umiddelbart som den største risikofaktor.
Jeg tænker, at der må være forskel på frosne blåbær fra Sverige, og så polske hindbær? Eller...
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster