Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65573 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049546 indlæg i 100419 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1610
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1608

Følg bodybuilding.dk på

Rage, pga. højlydt dødløft

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Goblin skrev:Uanset hvor sur du bliver over at andre larmer under deres dødløft, er det vittertligt ikke i orden at fysisk overfalde vedkommende?

Det er mere end en "smule overreageret," det er torskedumt. Det kræver da en børnelignende intelligens før man tror at den slags adfærd er retfærdiggjort.


Læs mit indlæg igen..

Fyldt med ironi.


Jeg skriver han måske overreageret, det skal selvfølgelig forstås at hans opførsel er uacceptabel !!
Efterfølgende bruger jeg ordsproget at alle han have en dårlig dag. ( hvor efter jeg afslutter med en smiley)
Altså ment ironisk, at han har en tåbelig opførsel, som er helt ude af proportioner .
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 156
Tilmeldt: 5. maj 2018, 11:16
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hold jer til emnet. Yderligere personangreb bliver slettet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 405
 
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 19. maj 2011, 06:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Overload skrev:Hold jer til emnet. Yderligere personangreb bliver slettet.


Ros for det. :)

Jeg er glad for at du kalder det personangreb, for det er lige præcis hvad det er. Eller måske nærmere en kombination af personangreb og mobning.

Kedeligt at den dårlige stemning har så gode vilkår her på siden.
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:
Overload skrev:Hold jer til emnet. Yderligere personangreb bliver slettet.


Ros for det. :)

Men ris for at lade de eksisterende personangreb blive stående. Det skal vel ikke være sådan, at personangreb er OK, hvis man er blandt de første i tråden.
Brugeravatar
 
Reputation point: 190
 
Indlæg: 446
Tilmeldt: 5. okt 2011, 14:15
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Guitar Slim skrev:
taler skrev:
Overload skrev:Hold jer til emnet. Yderligere personangreb bliver slettet.


Ros for det. :)

Men ris for at lade de eksisterende personangreb blive stående. Det skal vel ikke være sådan, at personangreb er OK, hvis man er blandt de første i tråden.


Jo, ja, måske.
Brugeravatar
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 447
Tilmeldt: 9. aug 2014, 19:21
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 35.00
- Dødløft: 40.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Når man vælger at troppe op i tank top og brydersko, så har man bare ikke krav på at blive taget seriøst.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 73
Tilmeldt: 26. apr 2018, 07:11
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mr. Clean: Man kan ikke skrive en PM til dig, eller svare på PM fra dig, da du åbenbart har fravalgt denne mulighed.

"Nogle brugere kunne ikke tilføjes, da de har fravalgt muligheden for at modtage private beskeder."

Blot hvis du ikke har gjort det bevidst. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Guitar Slim skrev:
taler skrev:
Overload skrev:Hold jer til emnet. Yderligere personangreb bliver slettet.


Ros for det. :)

Men ris for at lade de eksisterende personangreb blive stående. Det skal vel ikke være sådan, at personangreb er OK, hvis man er blandt de første i tråden.


Point taken.
Brugeravatar
 
Reputation point: 405
 
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 19. maj 2011, 06:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nagy skrev:
Rufus skrev:Hvis man har fået at vide at man skal tage den med ro, hvorfor tager man så ikke mindre på, så man kan kontrollere vægten, også når den skal ned? :whistle:

Altid rart med kun en side af historien... Eller en video på nogle sekunder af handlingsforløbet :-k


Det er en elev af Pete Rubish, han ved godt hvad han laver og iflg historien havde han faktisk fået lov at dødløfte hvis bare der var måtter under.
Men lige meget hvad har den anden idiot ingen grund til at reagere som han gør..

- Har du noget link til hvor begge sider af historien kommer frem? Eller er vi tilbage til, at der kun er en side?

Vil nu også påstå han kontrollere vægten helt fint...
Nettohunden skrev:
SandyFrink skrev:Damn, han er sgu pænt badass, ham der kommer over og viser han bestemmer.

Er der nogen der ved om han tilbyder PT? Alternativt personlig coaching.

Han giver kurser i konflikthåndtering, og arbejdsrelateret stress!
Og hønsene er vilde med hans alpha-tilgang - han rider på en tsunami af punani!


Rufus skrev:Hvis man har fået at vide at man skal tage den med ro, hvorfor tager man så ikke mindre på, så man kan kontrollere vægten, også når den skal ned? :whistle:

Altid rart med kun en side af historien... Eller en video på nogle sekunder af handlingsforløbet :-k

Han har smidt måtter under, i den video vi kan se - og uanset decibelniveau, så giver det ikke ham idioten, hvis forældre kan holde fætter/kusine-fest uden at få besøg, ret til at sparke stangen ud af armene på ham.
SandyFrink skrev:
Rufus skrev:Hvis man har fået at vide at man skal tage den med ro, hvorfor tager man så ikke mindre på, så man kan kontrollere vægten, også når den skal ned? :whistle:

- Har jeg heller aldrig sagt at det er.

Altid rart med kun en side af historien... Eller en video på nogle sekunder af handlingsforløbet :-k


Det er korrekt at der findes masser af morons der løfter mere i dødløft end de burde, og smider vægten fordi de kan - om så det er monkey see, monkey do eller fordi det er hArDc000reee.

Det ændrer blot intet på den kategorisk uacceptable disposition det er at billy badass kommer over og slår benet ned i stangen mens gutten løfter. Det er vanvid og bør have strafferetlig konsekvens.
awesome skrev:
Rufus skrev:Hvis man har fået at vide at man skal tage den med ro, hvorfor tager man så ikke mindre på, så man kan kontrollere vægten, også når den skal ned? :whistle:

- Niks det er ikke acceptabelt.

Altid rart med kun en side af historien... Eller en video på nogle sekunder af handlingsforløbet :-k



Om så han har stået og klappet skiverne sammen i takt med "we will rock you", er der jo intet der berettiger den adfærd.


- Har jeg heller aldrig sagt.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: 22. dec 2014, 16:11
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nej, men hvad har du egentlig sagt?

Når alle andre misforstår dit budskab, så er det måske ikke hos dem problemet er.

Det er nemmere at skrive hvad du mener end insinuere et eller andet uklart.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Folk har så ondt i røven over folk der rent faktisk træner. Klager over larm under dødløft, kalk sviner, drop af håndvægte etc.
Det er jo nærmest forbudt af træne.
Brugeravatar
 
Reputation point: 70
 
Indlæg: 606
Tilmeldt: 28. maj 2014, 13:38
 
Træner her: Fresh fitness
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



fyforenskefuld skrev:Folk har så ondt i røven over folk der rent faktisk træner. Klager over larm under dødløft, kalk sviner, drop af håndvægte etc.
Det er jo nærmest forbudt af træne.
Nej, problemet er der findes nogle mennesker, som overdriver og nærmest er skabagtige.
Skriger som sindssyge på 1 rep 50% fra deres Max løft. ikke dropper, men smider med vægtene eller bruger kalk som fingermaling som i en anden børnehave.
 
Reputation point: 125
 
Indlæg: 576
Tilmeldt: 9. okt 2010, 15:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Folk har vel ret til at få afløb med sine anstrengelser eller overkomme belastningen på den måde, der føles bedst for dem. At nogle mennesker har hang til at være meget udadvante, skal man kunne respektere. Om det så er pga., de gerne vil agere "boss", fred være med det. Hvis det bare føles rigtig for dem og virker befordrende for deres evne til at løfte tungt, så er det vel kun rigtigt.

Ingen skal hæmme sig selv under et løft pga. jantelov. Enhver, der løfter, må da unægteligt erkende at være bomstille og ikke stønne det mindste under et sæt, mens man går til failure eller tæt på, er noget anstrengende i sig selv ... Selv stønner jeg meget lavt, men det er pga., jeg er lidt genert og kun har trænet i lidt mere et år. Så føler man sig ikke berettiget til det, selvom det ikke burde komme an på det.

Men det er klart, at der er en grænse trods alt. Det skal heller ikke være meningen, at man skal rende runde med høreværn i fitnesscenteret.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 17
Tilmeldt: 12. jan 2018, 03:35
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hamtaro skrev:
fyforenskefuld skrev:Folk har så ondt i røven over folk der rent faktisk træner. Klager over larm under dødløft, kalk sviner, drop af håndvægte etc.
Det er jo nærmest forbudt af træne.
Nej, problemet er der findes nogle mennesker, som overdriver og nærmest er skabagtige.
Skriger som sindssyge på 1 rep 50% fra deres Max løft. ikke dropper, men smider med vægtene eller bruger kalk som fingermaling som i en anden børnehave.


Jeg kunne ikke være mere enig, Hamtaro
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 74
Tilmeldt: 16. maj 2013, 20:23
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg forstår vitterligt ikke at man gider hidse sig op, over folk der larmer i et gym. Jeg er komplet ligeglad med om folk råber og skriger, dropper vægtene og vælter rundt i en sky af magnesium hvis de vil; så længe de bare ikke interfererer direkte med min træning. De kunne for min skyld fyre kanonslag af og trutte i tubaer og slå på tromme, det rager mig en høstblomst, bare de ikke tager de håndvægte jeg bruger eller jokker ind foran mig mens jeg squatter eller overhead presser.

Det eneste der virkelig kan pisse mig af, er folk der er for fine til at spotte når man beder pænt.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

 
Reputation point: 1244
 
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 27. jan 2010, 01:10
Geografisk sted: The Perimeter
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg synes godt det kan være irriterende, hvis folk konsekvent skal slippe vægten øverst i bevægelsen, i øvelser i kabeltårnet, når de tydeligvis ikke er presset. Det er unødvendig høj støj, idet vægtklodserne brager ned i de andre. Men ikke noget jeg overhovedet gider at hidse mig op over, eller kommentere på :)
 
Reputation point: 95
 
Indlæg: 422
Tilmeldt: 21. feb 2013, 18:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg foretrækker at træne i mit private gym, så slipper jeg for folks larm og - endnu vigtigere - ævl og kævl.

Derudover kan jeg lave mig en kop kaffe og tage en kold pepsi max fra køleskabet.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:Jeg foretrækker at træne i mit private gym, så slipper jeg for folks larm og - endnu vigtigere - ævl og kævl.

Derudover kan jeg lave mig en kop kaffe og tage en kold pepsi max fra køleskabet.

For ikke at tale om, at du slipper for alle de lortebakterier, som de offentlige gyms er smurt ind i.
Havde jeg haft kvadratmeter nok til rådighed, så havde jeg godt nok også haft et privat gym, i stedet for den petriskål jeg træner i, og hvor jeg er nødt til at vaske min mobiltelefon efter hvert træningspas.
Brugeravatar
 
Reputation point: 240
 
Indlæg: 606
Tilmeldt: 29. sep 2014, 15:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nettohunden skrev:
SandyFrink skrev:Jeg foretrækker at træne i mit private gym, så slipper jeg for folks larm og - endnu vigtigere - ævl og kævl.

Derudover kan jeg lave mig en kop kaffe og tage en kold pepsi max fra køleskabet.

For ikke at tale om, at du slipper for alle de lortebakterier, som de offentlige gyms er smurt ind i.
Havde jeg haft kvadratmeter nok til rådighed, så havde jeg godt nok også haft et privat gym, i stedet for den petriskål jeg træner i, og hvor jeg er nødt til at vaske min mobiltelefon efter hvert træningspas.


En af Dr. Squats venner nær mistede benet pga en simpel skramme i et kommercielt gym, som der gik multi-super-duper-resistente bakterier i.

For mig at se er det vigtigste dog at folk der træner når de er syge får besked på at skride ad helvede til.

Bakterier var faktisk også en af grundene til han havde et privat gym i sit hjem i Florida.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



SandyFrink skrev:En af Dr. Squats venner nær mistede benet pga en simpel skramme i et kommercielt gym, som der gik multi-super-duper-resistente bakterier i.

For mig at se er det vigtigste dog at folk der træner når de er syge får besked på at skride ad helvede til.

Bakterier var faktisk også en af grundene til han havde et privat gym i sit hjem i Florida.

Præcis! Jeg har tilmed set folk gå og bide negle i centret, efter at have gået rundt og rørt ved halvdelen af udstyret i en time.. Så er man koldere end jordbæris!
Hilsen NettOCD
Brugeravatar
 
Reputation point: 240
 
Indlæg: 606
Tilmeldt: 29. sep 2014, 15:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



i min crossfit box bliver alt udstyr renset efter hver time... det er ret OK
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 2629
Tilmeldt: 6. jan 2008, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Foregående

Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster