Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1292
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1290

Følg bodybuilding.dk på

Utrolig billig, nem samt effektiv virkemiddel mod bumser!!

Udskriv emne


Spørgsmål til pleje af kroppen

Tilbage til Kropspleje





Hej!

Ja, der er mange der døjer med bumser og den slags, og bl.a. køber produkter osv.
Som overskriften siger, kan det lade sig gøre at spare pengene og få mindst samme resultat.

Metode 1 er at du laver noget saltvand (køkkensalt i et glas vand hvis nogen skulle være i tvivl! Sørg for at vandet er rørt godt rundt og at det er godt saltet, og smag endelig på det for at sikre dette!), og vasker dit ansigt i det. Lad det tørre, mens du forholder dit hoved roligt, evt. ligge ned (og se tv) så det ikke drypper af. Når det endelig er tørret, skylder du bare ansigtet.

Metode 2 er at du tager TANDPASTA og smører det på de steder hvor bumserne er. Tandpastaen må meget gerne være den stærke slags af dem! Bare ligesom creme, og her behøver du heller ikke at ligge ned for at det skal tørre. Du kan stadig rende rundt i huset og lave ting og sager... Her lader du bare tandpastaen blive på ansigtet indtil det er fuldstændig tørt!
Derefter skylder du det bare af, og allerede dagen efter kan du se resultater! Efter 2 dage, endnu bedre, osv.

Bare gentag en af disse metoder, hver dag. Dog skal det siges at tandpastaen er mest effektiv! Man kan faktisk se det allerede dagen efter, måske ikke så tydeligt, men bare fortsæt, og dag 2 vil det være mere tydeligt!

Synes I skal prøve det!
Jeg har prøvet tandpastametoden op til flere gange, fx. når der lige er 2-3 dage op til en fest hvor du bare synes dit ansigt ligner lidt lort pga. disse bumser. Og fungerede for mit vedkomne!

Hvis I ikke har prøvet det, så prøv det endelig og skriv hvordan det går!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 14. aug 2005, 19:15
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det skal dog lige siges at hvis man har sart hud, skal tandpastamedtoden IKKE bruges. Den er utrolig hård ved din hud og ætser faktisk den og din bums væk og kan lave ardannelse .
Det er ikke for at kritisere dit indlæg, syntes bare at det skulle med. Ved hvor galt det kan gå !
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 20. jul 2005, 21:40
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hvorfor ikke bare tage til lægen og få noget i mod det?
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3743
Tilmeldt: 20. nov 2004, 18:49
Geografisk sted: Sønderborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Marle skrev:hvorfor ikke bare tage til lægen og få noget i mod det?


Hvorfor tage til lægen og få noget imod det, når det netop kan lade sig gøre på denne måde? Overskriften til dette topic, fortæller også fordelene ved netop denne metode. Nemt, billigt og effektiviteten.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 14. aug 2005, 19:15
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



tja men det er da også nemt billigt og effektivt hos lægen.....

og som nævnt af HAV,så tror jeg også man skal være varsom med tandpasta metoden.


men ellers nogle gode råd, som der nok er en del der skal prøve!
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3743
Tilmeldt: 20. nov 2004, 18:49
Geografisk sted: Sønderborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Et godt produkt som er effektiv til bumser er Finacea 15% gel. Det fåes på reccept hos lægen og er IKKE grov mod huden. Den renser, forbygger og genopbygger huden, så du ikke danner arvæv !
Det er da noget mere smart end at komme tandpasta på og ødelægge huden #-o
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 20. jul 2005, 21:40
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der findes utallige produkter til det der! Og du kan købe dig fattig i det! Cancer grill + undgå for meget sukker.. det er den vej som jeg synes er bedst!
Keep it simple, keep it hard!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 28. okt 2005, 10:58
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Seerup skrev:Der findes utallige produkter til det der! Og du kan købe dig fattig i det! Cancer grill + undgå for meget sukker.. det er den vej som jeg synes er bedst!

Ja men hvorfor tror du den bliver kaldt en Cancer-Grill ?! :-k
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 20. jul 2005, 21:40
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja men det er den bedste efter min mening.. Du kan jo ikke gå uden at være i fare for noget i livet? [-o<
Keep it simple, keep it hard!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 28. okt 2005, 10:58
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Seerup skrev:Ja men det er den bedste efter min mening.. Du kan jo ikke gå uden at være i fare for noget i livet? [-o<


Nej, det var heller ikke det jeg mente. jeg mener at der er andre og mere effektive måder at komme af med bumserne på, end at gå i solarium og smørre tandpasta og alt muligt mærkelige husmorråd derpå !!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7828
Tilmeldt: 20. jul 2005, 21:40
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



rattox skrev:
Marle skrev:hvorfor ikke bare tage til lægen og få noget i mod det?


Hvorfor tage til lægen og få noget imod det, når det netop kan lade sig gøre på denne måde? Overskriften til dette topic, fortæller også fordelene ved netop denne metode. Nemt, billigt og effektiviteten.


Hvad kan man bruge det til, hvis der er disse bivirkninger, så er man da lige vidt efter min mening :)
When you´re as great as I am, it´s hard to be humble - Muhammad Ali
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1723
Tilmeldt: 8. maj 2005, 20:17
Geografisk sted: Århus N
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



lige det jeg også mente...hehe
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3743
Tilmeldt: 20. nov 2004, 18:49
Geografisk sted: Sønderborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



har lige smurt tandpasta i hovedt og man kan ikke lave alt muligt andet!! det sviger på kinderne og ens øjne løber i vand pga. flour dampene..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 15. nov 2005, 20:00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



hmm...!! det der mad tandpastaen.. jeg tror det virker hvis man bruger det i et bar dage..
og efter i har brugt tandpastaen og skyllet det væk smører i så ansigtet ind i en fugtighedscreme, eller hvad??

men kan ikke se hvordan at saltvandet skulle kunne virke.. det er da ikke noget i saltvand der er bakteriedræbende..

det jeg bruger er matas ansigtsvask og special creme 2 gange dagligt.. det virker okay.. men har brugt det i 2-3 mdr nu men der sker sq ikke så meget.. ](*,)

men jo canser-seng er det bedste syns jeg hvis du bare hurtigt skal af med dem(de forsvinder ikke men man kan sq ikke se dem)

men husk! drik massere af vand.. jeg plejer at sige 3-4liter vand (uden det du får til måltider)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 15. nov 2005, 20:00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nu er det jo heller ikke meningen at man skal sovse hele ægget ind i tandpasta, kun der hvor man nu lejlighedsvis har en kriger. Jeg har prøvet, og jeg syntes da det virker fint til små tilfælde. Hvis man har decideret akne skal man selvfølgelig have noget rigtigt medicin.

Det er ikke flourdampene, men mintdampene, der får dine øjne til at løbe i vand.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



jeg har ikek acne men har en 5-8 bumser på hver kind og ligner lort.. men det med dampene... det er jeg ikke sikker på, for har du ikke hørt det med at hvis du ligger en streg tandpasta under næsen på en ven mens han sover så får han mylderbæ næstre dag? og det er flour der gør det... flour er en af de giftigeste stoffer man kender til..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 15. nov 2005, 20:00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er ikke samme mekanisme. Få en ven til at æde et par mintpastiller og få ham så til at puste dig i øjet. Jeg kan ikke udelukke at at flourdampe giver vand i øjnene, men det er nu hovedesageligt menthol og lignende jeg vil holde ansvarlig.

Flour er bestemt ikke det giftigste man har. Det er dødeligt i de rette mængder, men vi snakker omkring 5g af den forbindelse man bruger i tandpasta. I dele af USA tilsætter man tilmed flourforbindelser til drikkevandet for at forbedre tandhygienen (og det er meget effektivt).

Det kan godt passe at det er flour der giver mavevrøvl :)
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 7010
Tilmeldt: 8. jul 2004, 10:56
Geografisk sted: KBH
 
Træner her: DTU fitness
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan



Det med tandpastaen var nok ikke ment som du sku smøre det i hele femøren sertegn.. Nå, men brugte det engang nogle gange.. Sov med det på på de berørte områder, kan ikke anbefales.. Huden tørrer helt ud på disse steder og og mener ikke det hjalp særlig meget..

Prøv at undgå mælkeprodukter.. Dette er en af de værste syndere til ackne, men andre ting kan også fremprovokere det såsom alkohol m.v. men det er meget individuelt..
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3895
Tilmeldt: 15. feb 2006, 13:20
Geografisk sted: Amager
 
Træner her: City Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har meget svær akne.. for pencilin piller mod det og bruger noget der hedder dalacin (klart væske) som smøres på bumsen ligesom tandpasta.. synes bare at dalacin er meget mere skønsomt end tandpasta.. det fjerner ikke huden men nøjes bare med at fjerne bumsen og så svier det heller ikke så meget og man behøver ikke tage det af bagefter ligesom med tandpastaen..
Dalacin går lige ind i huden.. men det er lidt giftigt, man må højst tage det i 4 uger i træk ellers blvier man uoverfølsom over for det.. Men for jer som bare har normale bumser i kan godt bruge det engang imellem. Vil jeg gerne anbefale !
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14. mar 2006, 20:16
Geografisk sted: Odense
 
Træner her: OBBC
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



det med tandpastaen gør altså os ens hud utrolig tør bagefter og man kan nærmest pille det yderste lag hud af bagefter, og det tar 1-2 dage før huden er normal igen..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 46
Tilmeldt: 13. maj 2006, 17:56
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kommer osse lidt andet på hvad type man bruger, og mærke...

Men jeg vil ikke anbefale man gør det, det rister jo huden... Tag at tage til lægen hvis det er et problem, eller køb noget basirson creme fra apotektet til 129,-
Abraham Lincoln
»Hellere være tavs og blive antaget for et fjols end åbne munden og udelukke enhver tvivl.«
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 443
Tilmeldt: 20. maj 2006, 20:39
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mener ikke at man kan købe basiron længere. Det er vist trukket af markedet.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1607
Tilmeldt: 10. maj 2006, 21:24
Geografisk sted: Århus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det blev trukket af marked i 2002, men producenten (Galderma) fremstillede en ny variant som nu er i handlen, så vidt jeg ved!
www.bodyman.dk - super fedt sted at handle.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 151
Tilmeldt: 16. mar 2006, 22:10
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



bruger iøvrigt selv silicol skin. Det virker fint på mig :)
www.bodyman.dk - super fedt sted at handle.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 151
Tilmeldt: 16. mar 2006, 22:10
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



mrfitness2007 skrev:Det blev trukket af marked i 2002, men producenten (Galderma) fremstillede en ny variant som nu er i handlen, så vidt jeg ved!


Under hvilket navn?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 12. jun 2006, 22:54
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan



DGR skrev:Jeg har meget svær akne.. for pencilin piller mod det og bruger noget der hedder dalacin (klart væske) som smøres på bumsen ligesom tandpasta.. synes bare at dalacin er meget mere skønsomt end tandpasta.. det fjerner ikke huden men nøjes bare med at fjerne bumsen og så svier det heller ikke så meget og man behøver ikke tage det af bagefter ligesom med tandpastaen..
Dalacin går lige ind i huden.. men det er lidt giftigt, man må højst tage det i 4 uger i træk ellers blvier man uoverfølsom over for det.. Men for jer som bare har normale bumser i kan godt bruge det engang imellem. Vil jeg gerne anbefale !


Hvilke piller tager du?
Har selv svær acne, og var på roaccutan kuren. Hvor jeg tog Isotretoin( ved ikke om det er stavet rigtigt)
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 732
Tilmeldt: 10. dec 2005, 00:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Har også været på roaccutan. Det er noget krads stads :x

Men det virker.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 12. jun 2006, 22:54
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan



WannaBeBig skrev:Har også været på roaccutan. Det er noget krads stads :x

Men det virker.


Er lige blevet færdigt, har stadig en del i ansigtet, men min læge sagde at det går væk af sig selv. Da det kun er farve tilbage.

Men kan godt være ret barsk, kender en der har fået depressioner af det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 732
Tilmeldt: 10. dec 2005, 00:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



IbZor skrev:
WannaBeBig skrev:Har også været på roaccutan. Det er noget krads stads :x

Men det virker.


Er lige blevet færdigt, har stadig en del i ansigtet, men min læge sagde at det går væk af sig selv. Da det kun er farve tilbage.

Men kan godt være ret barsk, kender en der har fået depressioner af det.

Kunne det tænkes at du har fået bumserne pga. en form for allergisk reaktion? Det gjorde en af mine venner nemlig, og mig med. Hans var værst, da han ikke opdagede det før efter han fik den der kur.
Vi holder os begge fra mælk og jeg drikker masser af vand for at skylde systemet igennem for affaldsstoffer, for det meste fra fede sager som chips og peanuts, eller fast food.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3716
Tilmeldt: 5. mar 2006, 00:27
Geografisk sted: Storkøbenhavn
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bjørnen skrev:
IbZor skrev:
WannaBeBig skrev:Har også været på roaccutan. Det er noget krads stads :x

Men det virker.


Er lige blevet færdigt, har stadig en del i ansigtet, men min læge sagde at det går væk af sig selv. Da det kun er farve tilbage.

Men kan godt være ret barsk, kender en der har fået depressioner af det.

Kunne det tænkes at du har fået bumserne pga. en form for allergisk reaktion? Det gjorde en af mine venner nemlig, og mig med. Hans var værst, da han ikke opdagede det før efter han fik den der kur.
Vi holder os begge fra mælk og jeg drikker masser af vand for at skylde systemet igennem for affaldsstoffer, for det meste fra fede sager som chips og peanuts, eller fast food.


jeg tror ikke at svær acne kommer pga. en allergisk reaktion. Jeg tror det er mere almindelige bumser og sådan. Fordi jeg har haft det i 1½ år nu og det har stortset altid været det samme.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 732
Tilmeldt: 10. dec 2005, 00:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Kropspleje




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster