Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049579 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1462
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1460

Følg bodybuilding.dk på

Hash indflydelse paa styrketræning

Udskriv emne


Træning for styrke og eksplosivitet

Tilbage til Styrketræning





Hej, jeg sporger af ren nysgerrighed. Har hash en ringe effekt paa ens træning, ligesom alkohol?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 12. feb 2009, 01:07
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det korte svar er: ja.

Det lange svar må du hente hos en anden :8
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9549
Tilmeldt: 15. dec 2007, 01:49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



[Gefährlich ist wer Schmerzen kennt]
Kroppen er som en udlejningsbil, den skal køres helt ud i alle gear og afleveres med tom tank...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1893
Tilmeldt: 13. mar 2009, 09:53
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



nogen af de største mennesker jeg kender(110kg+) ryger dagligt, om det skyldes deres dårlige vane ska jeg ik ku svare på ](*,)
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1028
Tilmeldt: 29. maj 2009, 23:16
Geografisk sted: FYN
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ONLY LOSERS DO DRUGS

*highfives random guy for awesomeness*
Min log er mere uduelig end mic's.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3116
Tilmeldt: 11. jan 2009, 19:08
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Aalborg Styrkeløfter Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Er ret sikker på, at der ikke sker noget ved at ryge hash der kan påvirke træningen nævneværdigt. Men kommer 100% an på hvor meget du ryger selvfølgelig. Hvis du holder dig til at ryge i weekenden burde du ikke mærke nogen forskel. Vil også råde dig til, ikke at prøve at træne i skæv tilstand. :lol:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 597
Tilmeldt: 17. jan 2009, 20:29
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



krzbn skrev:Er ret sikker på, at der ikke sker noget ved at ryge hash der kan påvirke træningen nævneværdigt. Men kommer 100% an på hvor meget du ryger selvfølgelig. Hvis du holder dig til at ryge i weekenden burde du ikke mærke nogen forskel. Vil også råde dig til, ikke at prøve at træne i skæv tilstand. :lol:


Ja efter hvad jeg har forstået er alkohol også meget mere skadeligt for træningen, end røg er.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du producerer flere røde eller hvide blodlegmer, mener jeg. Kan ikke huske det - men det gør i hvert fald at din testosteron falder og gør at dine muskler ikke vokser. Noget i den stil mener jeg :D

Det er i hvert fald dårligt. - Bare kig på gamle junkier, og dem som har røget i lang tid. De er jo skide tynde :)
Hvis du har lyst, så kan du følge med i min log. Ja, den er god nok!
http://www.bodybuilding.dk/post1274898.html#p1274898
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 421
Tilmeldt: 28. okt 2008, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan



Marcg skrev:Du producerer flere røde eller hvide blodlegmer, mener jeg. Kan ikke huske det - men det gør i hvert fald at din testosteron falder og gør at dine muskler ikke vokser. Noget i den stil mener jeg :D

Det er i hvert fald dårligt. - Bare kig på gamle junkier, og dem som har røget i lang tid. De er jo skide tynde :)


Nu er jeg ikke ekspert på området, men jeg tror at det der gør at de fleste junkier ligner fugleskræmsler er at de tit spiser tæt på ingenting, fordi de har travlt med at få deres næste fix af heroin :´)

Så tror ikke det er selve Hash'en der gør det [-(
Du så sej. Interweb GANGSTA!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 555
Tilmeldt: 18. nov 2010, 21:31
 
Træner her: Skanderborg Fitness
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mrjones skrev:
Marcg skrev:Du producerer flere røde eller hvide blodlegmer, mener jeg. Kan ikke huske det - men det gør i hvert fald at din testosteron falder og gør at dine muskler ikke vokser. Noget i den stil mener jeg :D

Det er i hvert fald dårligt. - Bare kig på gamle junkier, og dem som har røget i lang tid. De er jo skide tynde :)


Nu er jeg ikke ekspert på området, men jeg tror at det der gør at de fleste junkier ligner fugleskræmsler er at de tit spiser tæt på ingenting, fordi de har travlt med at få deres næste fix af heroin :´)

Så tror ikke det er selve Hash'en der gør det [-(



Ved sgu ikke, er heller ikke lige ekspert på det område på jeg indrømme :) Mener bare at have hørt at det hæmmer muskelvæksten, og det var noget med de røde/hvide blodlegemer..

Men det er vel nok rigtigt nok at de ikke spiser noget hvis de hele tiden laver nyt fix.. Men der findes da også gamle hippier som kun ryger? :D
Hvis du har lyst, så kan du følge med i min log. Ja, den er god nok!
http://www.bodybuilding.dk/post1274898.html#p1274898
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 421
Tilmeldt: 28. okt 2008, 16:26
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan



Du kunne godt lige have "søgt" i dette forum inden..:
search.php?keywords=hash&t=0&search_id=g_search&submit=S%C3%B8g
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4239
Tilmeldt: 17. mar 2007, 17:51
Geografisk sted: Frederikshavn
 
Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Ingen kostplan



Hej,

Jeg ryger selv hver dag grundet det hjælper min depression og andre psykiske problemer, samt det øger ikke min vægt som lykkepiller gjorde.

Hash er ikke stærk factor i noget som helst, det er helt op til hvordan det virker på individet. Jeg går stille med dørene med mit forbrug, ikke misbrug, da det stadig er ulovligt, men alle jeg har fortalt det til har haft et WTF? ansigtetsudtryk.

Jeg kan ikke drikke alkohol pga mit mentale helbredstilstand.

Effekten på træningen ser jeg ikke. Har tabt 12 kilo, og tager 5 kg på, efter 18 måneders træning.

Plus det er jo ikke fysiologiske årsager at hash er uovligt. Politiske.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kidd skrev:Plus det er jo ikke fysiologiske årsager at hash er uovligt. Politiske.

Nu kan det godt være det er lidt off-topic.. Men.. Hvem har dog bildt dig det ind?

Nu er det ikke rigtig noget jeg ved så meget om men lidt hurtig søgning på nettet under Hash bivirkninger fortæller en anden historie(?)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 309
Tilmeldt: 15. aug 2010, 12:07
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



DHP skrev:
Kidd skrev:Plus det er jo ikke fysiologiske årsager at hash er uovligt. Politiske.

Nu kan det godt være det er lidt off-topic.. Men.. Hvem har dog bildt dig det ind?

Nu er det ikke rigtig noget jeg ved så meget om men lidt hurtig søgning på nettet under Hash bivirkninger fortæller en anden historie(?)


Når du kigger på resten af de lovlige rusmidler der er derude, er hash langt fra det værste. Det er hvad man gør det til. Hvis man misbruger noget, er der konsekvenser. Samme med mange andre ting.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 380
Tilmeldt: 1. nov 2007, 11:28
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Slim Jim skrev:


Fin lille snas video, men den antager jo lidt at man ikke har nogen viljestyrke (ihvertfald hvad angår punkt 1 og 2.) Personligt får jeg ikke "munchies" og jeg ryger kun efter træning, hvilket gør at jeg ikke har problemet i punkt 1 og 2. Så jeg kan ikke se at de punkter har de store indvirkninger på mig.

Hvad angår punkt tre så skal der nok være noget om denne, men det er som han siger det samme for folk der ryger cigaretter, og hvor jeg går 80% af min dag uden at ryge så burde det også være bedere end at ryge cigaretter kontinuerligt gennem hele dagen.

Tror denne her video viser at det eneste fysiologiske problem der kan være med tjald og træning er den nedsatte "blood oxygen level". Et problem som man også har med cigaretter.

Jeg ville altid vælge tjald frem for alkohol når det kommer til træning..
Sand dovenskab er at gøre tingene rigtigt FØRSTE gang..!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 38
Tilmeldt: 23. nov 2010, 12:14
Geografisk sted: Holstebro/Aarhus
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kidd skrev:
DHP skrev:
Kidd skrev:Plus det er jo ikke fysiologiske årsager at hash er uovligt. Politiske.

Nu kan det godt være det er lidt off-topic.. Men.. Hvem har dog bildt dig det ind?

Nu er det ikke rigtig noget jeg ved så meget om men lidt hurtig søgning på nettet under Hash bivirkninger fortæller en anden historie(?)


Når du kigger på resten af de lovlige rusmidler der er derude, er hash langt fra det værste. Det er hvad man gør det til. Hvis man misbruger noget, er der konsekvenser. Samme med mange andre ting.


Når du kigger på resten af de lovlige rusmidler der er derude, er hash langt fra det værste. Det er hvad man gør det til


Mener du at bare fordi der er langt værre ting derude, så er hask okay? er det så også okay at gå med pistol eller kniv, fordi der findes værre automatvåben derude?

Hvis man misbruger noget, er der konsekvenser. Samme med mange andre ting


Det er dog ikke alle ting, der er så vanedannende som hash (dog er der selvfølgelig mange ting der er)

For mig lyder det som om, du prøver at retfærdiggøre dit eget hash-forbrug. Det er dog fint nok at det hjælper dig med dine psykiske problemer.
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 2382
Tilmeldt: 19. okt 2009, 18:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ioxer skrev:
Kidd skrev:
DHP skrev:
Kidd skrev:Plus det er jo ikke fysiologiske årsager at hash er uovligt. Politiske.

Nu kan det godt være det er lidt off-topic.. Men.. Hvem har dog bildt dig det ind?

Nu er det ikke rigtig noget jeg ved så meget om men lidt hurtig søgning på nettet under Hash bivirkninger fortæller en anden historie(?)


Når du kigger på resten af de lovlige rusmidler der er derude, er hash langt fra det værste. Det er hvad man gør det til. Hvis man misbruger noget, er der konsekvenser. Samme med mange andre ting.


Når du kigger på resten af de lovlige rusmidler der er derude, er hash langt fra det værste. Det er hvad man gør det til


Mener du at bare fordi der er langt værre ting derude, så er hask okay? er det så også okay at gå med pistol eller kniv, fordi der findes værre automatvåben derude?

Hash slår ikke mennesker ihjel. Guns do.

Hvis man misbruger noget, er der konsekvenser. Samme med mange andre ting


Det er dog ikke alle ting, der er så vanedannende som hash (dog er der selvfølgelig mange ting der er)

Hash er ikke fysisk vanedannende, psykisk måske, men det er til dags dato ikke blevet bevist at folk bliver fysisk afhængige og oplever abstinenser ved længere tid uden stoffet. Var foruden røg i en måned i sommers og det var fint.

For mig lyder det som om, du prøver at retfærdiggøre dit eget hash-forbrug. Det er dog fint nok at det hjælper dig med dine psykiske problemer.


Har læst nok omkring det til at føle mig sikker i at de par hvæs jeg tager af min pibe om aftenen, ikke er noget der kan slå mig ihjel på længere sigt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sorry, citeringen ville ikke som jeg!
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sjovt som folk der bruger/misbruger det ene eller det andet, stort set altid er sikker på det ikke skader nogen steder og i virkeligheden burde legaliseres. ](*,)
Stærk er den som kan overvinde andre
Mægtig er den som kan overvinde sig selv
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 99
Tilmeldt: 13. aug 2009, 00:02
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Koch amok skrev:Sjovt som folk der bruger/misbruger det ene eller det andet, stort set altid er sikker på det ikke skader nogen steder og i virkeligheden burde legaliseres. ](*,)


Nej, stop!

Forresten, så synes jeg det er virkelig rart at jeg er tvunget til at støtte op om organiseret kriminalitet, derved selv blive kriminel, for at hjælpe på mine mentale problemer.

Vi skal da også bare ignorere de skattekroner det kan trække ind?
Og effekten det måske kan have på bandekrigen?
Ja, for guds skyld, lad os ignorere dette!

Sorry, det blev meget off topic.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fra Netpsykiater.dk:

Man kan udløse alvorlige psykiske sygdomme ved at ryge hash, bl.a. kan man få en depression.
Når der alligevel er forvirring om hvorvidt hash er skadeligt, kan det skyldes at det ikke er lige skadeligt for alle. Nogle bliver psykisk syge eller får forværret deres psykiske sygdom af hash, andre kan tilsyneladende tåle at bruge hash i mindre mængder, uden at de får psykiske problemer af det.
Hvis man direkte har brug for antidepressiv medicin, fordi man har en depression, er der imidlertid god grund til at tænke sig om og overveje, om man er en af dem der ikke kan tåle det. Hvis man oven i købet bruger hashen for at kunne holde depressionen ud, er der yderligere grund til at gøre alt hvad man kan for at holde op. Så har man nemlig en betydelig risiko for at få to problemer, der forstærker hinanden. Både depression og hashforbrug. Depressionen bliver værre af hash, og man ryger mere for at holde depressionen ud.
Hashen virker altså i den forkerte retning. Men der er ikke noget negativt samspil mellem hash og Cipramil i kroppen, så sammenblandingen i sig selv er ikke problemet.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kidd skrev:
Koch amok skrev:Sjovt som folk der bruger/misbruger det ene eller det andet, stort set altid er sikker på det ikke skader nogen steder og i virkeligheden burde legaliseres. ](*,)


Nej, stop!

Forresten, så synes jeg det er virkelig rart at jeg er tvunget til at støtte op om organiseret kriminalitet, derved selv blive kriminel, for at hjælpe på mine mentale problemer.

Vi skal da også bare ignorere de skattekroner det kan trække ind?
Og effekten det måske kan have på bandekrigen?
Ja, for guds skyld, lad os ignorere dette!

Sorry, det blev meget off topic.


Du er ikke tvunget til noget som helst. Du har med din egen vilje valgt at du hellere vil bruge hash til at dæmpe dine psykiske problemer (som på sigt kun bliver værre af det) istedet for at bruge antidepressive midler eller psykiater. Du beviser også bare min pointe ved at blive ved med at bruge lige nøjagtig den argumentation jeg refererer til.
Stærk er den som kan overvinde andre
Mægtig er den som kan overvinde sig selv
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 99
Tilmeldt: 13. aug 2009, 00:02
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hash og cannabis er helt ok.

det burde kraftedeme vaere legalt... folk burde have retten til selv at vaelge! ligesom de har med andet goegl der kan fucke dem over laengere sigt!

idet vi vaelger at indtage disse dejlige sager verdenen har at byde paa, skal vi bare vare klar over! at vi selv... har ansvaret for at det, kan have en daarlig indflydelse paa vores nuvaerende tilstand.

alle dem der mener at vi ikke er naaet langt nok til at lade folket selv vaelge... er nogen fucking klaphatte!

self kan i faa en psykose og hvad ved jeg... men i kan ogsaa doe af et hvepse stik eller en peanut hvis i nu ikke kan taale det [-X jeg vil bare mene at man selv skal have lov til at vaelge!

please folkens... jeg gider ikke hoere en eller anden lang historie om at det er resten af landet der skal betale for den ene og den andens misbrug! da det i sidste ende ligesaa godt kunne vaere jer der sad med misbruget! man skal aldrig ikke nikke... sige nej. :drink:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. feb 2010, 15:25
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Koch amok skrev:
Kidd skrev:
Koch amok skrev:Sjovt som folk der bruger/misbruger det ene eller det andet, stort set altid er sikker på det ikke skader nogen steder og i virkeligheden burde legaliseres. ](*,)


Nej, stop!

Forresten, så synes jeg det er virkelig rart at jeg er tvunget til at støtte op om organiseret kriminalitet, derved selv blive kriminel, for at hjælpe på mine mentale problemer.

Vi skal da også bare ignorere de skattekroner det kan trække ind?
Og effekten det måske kan have på bandekrigen?
Ja, for guds skyld, lad os ignorere dette!

Sorry, det blev meget off topic.


Du er ikke tvunget til noget som helst. Du har med din egen vilje valgt at du hellere vil bruge hash til at dæmpe dine psykiske problemer (som på sigt kun bliver værre af det) istedet for at bruge antidepressive midler eller psykiater. Du beviser også bare min pointe ved at blive ved med at bruge lige nøjagtig den argumentation jeg refererer til.


ved du hvad der goer cannabis saa satans fantastiskt?

det er blevet brugt i diverese mange kulturer i flere hundrede aar som et af de bedste midler imod baade fysisk og psykiske sygdomme... at du skriver at antideprissiver er noget man skulle tage og bruge istedet for! goer mig meget ondt... det er taabeligt at tro at netop det lort fremstillet af ren kemikalie... skulle vaere bedere for en.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. feb 2010, 15:25
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



I rest my case =D>
Stærk er den som kan overvinde andre
Mægtig er den som kan overvinde sig selv
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 99
Tilmeldt: 13. aug 2009, 00:02
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Koch amok skrev:I rest my case =D>


How?

Kan mærke at du ikke mener, at folk bør have frihed til at vælge, så ender det vel her.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 1897
Tilmeldt: 11. apr 2009, 15:50
Geografisk sted: Vesterbro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kidd skrev:
Koch amok skrev:I rest my case =D>


How?

Kan mærke at du ikke mener, at folk bør have frihed til at vælge, så ender det vel her.


Fordi Doncocain med sin "argumentation" netop har bevist hans pointe, men den er nok også tabt på dig.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.


Jeg har en blog nu!
Brugeravatar
 
Reputation point: 635
 
Indlæg: 11131
Tilmeldt: 30. dec 2009, 23:09
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



arsenal skrev:Hej, jeg sporger af ren nysgerrighed. Har hash en ringe effekt paa ens træning, ligesom alkohol?


I moderate mængder nej, set rent fysiologisk ville jeg foretrække en joint frem for at drikke mig ned...
alkohol er mere skadeligt for kroppen, idet du går ind og overbelaster leveren, plus det er utrolig kalorie pakket.
Ja en joint gør dig lidt sløv i betrækket og du får munchies.. samtidig med du kan ødelægge nogle signaler i hjernen.

Men det er smag og behag..

Men for at svare ja, så har hash en ringe effekt på træning, og det har alkohol også..

LSD er vejen frem ;)
Det handler ikke om hvad der er uden på, men indeni !!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 50
Tilmeldt: 16. aug 2009, 13:37
Geografisk sted: slagelse
 
Træner her: AK Atlas
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Styrketræning




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster